החלפת חוגונים - התמונות!

מצב
הנושא נעול.
תודה!!! מרתק...

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
תודה!!! מרתק...
 
מדהים...מרתק...../images/Emo51.gif

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
מדהים...מרתק...
 

בועז ל

New member
דוד,הבטחתי לך נאום קטגורי.

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
דוד,הבטחתי לך נאום קטגורי.
ובכן יקירי, מה היה לנו במסעך למזרח אירופה? אך ורק דברים המעמידים אותך בסימן קרימינלי ביזארי !
החל מחיבה משונה לרכבות מעצר , דרך רכבות שנותרו רק בספריה של אגאתה כריסטי , המשך בשוטטות חשודה שכמעט גרמה למעצרך וסיומה של הסאגה, בסיקור תהליך מוסכי ארכאי , שרק הנהיגה בימין הרכב של הבריטים מאפילה עליו.לכל זאת מתלווה ניחוח דק , או שלא , של אלכוהול...
לאחר כל אלה לא נותר לי אלא לקבוע , שהינך זקוק בדחיפות לאשפוז כפוי. הוכחת את שגעונך ברבים ! מאחר ואני זוכר היטב את שרשור הנופים מפראג , את הברבורים , את החיבה היתרה למטוסים ולמראות שהיו ומסתבר שעודם ,לא נותר לי להסיק מכאן שאתה בשגיונותיך מזכיר לי את עצמי
ולסיכום סטנדרטי : קבל צל"ש על השקעה דקדקנית ופרטנית היורדת לקוצו של חוגון. רשמת עוד פרק מפואר בדפי הארכיון של עמית.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

דוד,הבטחתי לך נאום קטגורי.
ובכן יקירי, מה היה לנו במסעך למזרח אירופה? אך ורק דברים המעמידים אותך בסימן קרימינלי ביזארי !
החל מחיבה משונה לרכבות מעצר , דרך רכבות שנותרו רק בספריה של אגאתה כריסטי , המשך בשוטטות חשודה שכמעט גרמה למעצרך וסיומה של הסאגה, בסיקור תהליך מוסכי ארכאי , שרק הנהיגה בימין הרכב של הבריטים מאפילה עליו.לכל זאת מתלווה ניחוח דק , או שלא , של אלכוהול...
לאחר כל אלה לא נותר לי אלא לקבוע , שהינך זקוק בדחיפות לאשפוז כפוי. הוכחת את שגעונך ברבים ! מאחר ואני זוכר היטב את שרשור הנופים מפראג , את הברבורים , את החיבה היתרה למטוסים ולמראות שהיו ומסתבר שעודם ,לא נותר לי להסיק מכאן שאתה בשגיונותיך מזכיר לי את עצמי
ולסיכום סטנדרטי : קבל צל"ש על השקעה דקדקנית ופרטנית היורדת לקוצו של חוגון. רשמת עוד פרק מפואר בדפי הארכיון של עמית.

אני מצטער... לא יכול להגיב עכשיו... אני עסוק בלהתגלגל על הריצפה מצחוק!
............ ............ ............ ........................ ............ ............ ........................ ............ ............ ........................ ............ ............ ........................ ............ ............ ........................ ............ ............ ............
טוב... כמעט נרגעתי... לא עוד לא ממש...
אהההמממ. אני חייב להודות שהאשפוז לא יפתור, כנראה, את בעיותיי. ולראיה: רק אתמול בבוקר - התקשרנו, אני ואמנון לכפר שאול - הם לא טרחו לענות אפילו לטלפונים! בשיא הרצינות! התקשרנו ל-3 מספרים שונים! אתה יכול לשאול אותו! באמת ובתמים ביקשנו להתאשפז! הם לא מוכנים לקבל אותנו - לא יודעים איך לטפל בנו. הפנו אותנו לאברבאנל. אמרו שרק שם, אולי, יוכלו לעזור לנו במשהו... אה ודרך אגב - עמית, או בשמו החדש, גרגמל - הודיע בפעם המי-יודע-כמה על התפטרותו. אני מבקש שאם קיבלת העתק מהמכתב - תקרע אותו ואת החתיכות תוריד באסלה!
 

בועז ל

New member
ממה בדיוק הוא מתפטר ?


אני מצטער... לא יכול להגיב עכשיו... אני עסוק בלהתגלגל על הריצפה מצחוק!
............ ............ ............ ........................ ............ ............ ........................ ............ ............ ........................ ............ ............ ........................ ............ ............ ........................ ............ ............ ............
טוב... כמעט נרגעתי... לא עוד לא ממש...
אהההמממ. אני חייב להודות שהאשפוז לא יפתור, כנראה, את בעיותיי. ולראיה: רק אתמול בבוקר - התקשרנו, אני ואמנון לכפר שאול - הם לא טרחו לענות אפילו לטלפונים! בשיא הרצינות! התקשרנו ל-3 מספרים שונים! אתה יכול לשאול אותו! באמת ובתמים ביקשנו להתאשפז! הם לא מוכנים לקבל אותנו - לא יודעים איך לטפל בנו. הפנו אותנו לאברבאנל. אמרו שרק שם, אולי, יוכלו לעזור לנו במשהו... אה ודרך אגב - עמית, או בשמו החדש, גרגמל - הודיע בפעם המי-יודע-כמה על התפטרותו. אני מבקש שאם קיבלת העתק מהמכתב - תקרע אותו ואת החתיכות תוריד באסלה!
ממה בדיוק הוא מתפטר ?
למה לא מספרים לי ?...
 

mucool2

New member
לא יעזור לך!

אם עמית מתפטר אז גם אני הולך
איתו ,כאות הזדהות...
לא יעזור לך!
אתה נשאר מש"ק תשתיות בכיר עד לפרישה בגיל 135. אגב, נראה לי שתפקיד גרגמל גדול עליי (הדרדסים האלה יותר חכמים ממה שחשבתי). יותר טוב שאחזור לארכיון וזהו.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אתה יודע מה?

לא יעזור לך!
אתה נשאר מש"ק תשתיות בכיר עד לפרישה בגיל 135. אגב, נראה לי שתפקיד גרגמל גדול עליי (הדרדסים האלה יותר חכמים ממה שחשבתי). יותר טוב שאחזור לארכיון וזהו.
אתה יודע מה?
יש לי הצעה עסקית בשבילך: אתה תחזור בך מהתפטרותך כארכיונאי הפורום, ואני אטול ממך את תפקיד גרגמל. איך?
 

levikon

New member
תודה רבה! תמונות נהדרות!!!

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
תודה רבה! תמונות נהדרות!!!
ממש מוזר איך כל המערכת הזאת מתפקדת. כלומר, כל חיבורי החוגנים לקרונות הם סטנדרטיים?? והאם אפשר לעשות את זה בו זמנית לכמה קרונות מחוברים?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
התשובה היא כן!

תודה רבה! תמונות נהדרות!!!
ממש מוזר איך כל המערכת הזאת מתפקדת. כלומר, כל חיבורי החוגנים לקרונות הם סטנדרטיים?? והאם אפשר לעשות את זה בו זמנית לכמה קרונות מחוברים?
התשובה היא כן!
החיבורים הם סטנדרטיים וכן - אפשר לבצע מספר החלפות בו זמנית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה