מצעד מדונה הגדול

Jagged chaos

New member
../images/Emo12.gif תגידי

לא סתם בזבוז של זמן/כוח/ווטאבר מה לכתוב על שיר שאת לא מכירה שאת לא מכירה אותו?
רוני
 

קרנוק

New member
../images/Emo194.gif

מצויין ומרגש. כל הבלדות שלה על נושאים אישיים כל כך מרגשות עצובות ואמיתיות וזו דוגמא אחת מיני רבות.
 

nerod 72

New member
../images/Emo41.gifמקום 31../images/Emo41.gif

מקום 31 Take a bow שנה: 1994
שיר ראשון מתוך האלבום הנפלא "סיפורי שינה" שגם הוא זכה ללא מעט נציגויות במצעד וזו הראשונה. רצועה אחרונה באלבום היא בלדה מקסימה שאומרת לנו שבעצם "כל העולם הוא במה אחת גדולה" וש"כל אחד מאיתנו הוא בעצם שחקן".... מכאן שם השיר "השתחווה" , אחרי ששחקן מסיים את המשחק הוא משתחווה לקהל.
השיר יצא כסינגל 2 מתוך האלבום בסוף שנת 1994, והיה להיט בארה"ב וסוג של פלופ באירופה, שזה אחת הפעמים היחידות שדבר כזה קרה.
הסינגל הזה הוא הסינגל הכי מצליח של מדונה בארה"ב, עם 7 שבועות במקום ה-1 במצעד של "בילבורד" (כן, אלו היו הימים) ובבריטניה לעומת זאת, הגיע רק למקום ה-16 , המיקום הכי נמוך של מדונה במצעד הבריטי אי פעם.
הקליפ שלווה לו היה בעצם בהשפעה ספרדית לטינית והוא הראה את עולם הלחימה בשוורים והמטאדורס שהפכו לתרבות גדולה בספרד ובתרבות הלטינית. מדונה בקליפ דמות גלאם נוצצת ומעין גבירה ובעצם מה שהרבה לא יודעים שהיא עשתה את הקליפ על נושא זה בכוונה כדי לשכנע את המפיקים של "אוויטה" לשכור אותה בתור שחקנית ראשית. אחת מהבלדות הכי יפות של מדונה ללא ספק...
ממילות השיר: Take a bow, the night is over This masquerade is getting older Lights are low, the curtains down There's no one here [There's no one here, there's no one in the crowd] Say your lines but do you feel them Do you mean what you say when there's no one around [no one around] Watching you, watching me, one lonely star [One lonely star you don't know who you are] Chorus: I've always been in love with you [always with you] I guess you've always known it's true [you know it's true] You took my love for granted, why oh why The show is over, say good-bye
למה הוא בטופ 40
בלדה מאוד מקסימה והקליפ המיוחד והיפה וחיבים להזכיר את 7 השבועות שהוא היה בצמרת המצעד האמריקאי, שזה להוריד את הכובע..
 

lltk

New member
נמוך מדי

טופ 20 שלי. השיר הכי טוב של מדונה במחצית השניה של שנות ה90. קליפ יפה ומדונה בשיאה מבחינה חיצונית.
 

קרנוק

New member
../images/Emo194.gif

שיר מעולה. באמת אפשר להגיד שזה השיר שלה שהכי הצליח מבחינת צעידה במצעד האמריקאי. אחת הבלדות המפורסמות והטובות
 

Carlo Cest Moi

New member
זאת הייתה יכולה להיות בלדה..

מושלמת אם מדונה הייתה עושה לעצמה את הקול השני בשיר במקומו של בייביפייס.
 

DanielTZ

New member
בלדה מעולה

יחסית לבלדת קיטש (מה לעשות.. ככה קוראים לילד) המילים מאוד יפות, הליווי של בייביפייס מוסיף המון ואפילו ההד בקול של מדונה מתאים ( אני בד"כ נגד). בנוסף, קליפ מרהיב ומושקע, מדונה אלגנטית, יפה ומאוד סקסית בו (סצינת המיטה מאוד עדינה ולא-זולה... שרמוטות של שנות האפליים - תלמדו)
 

nerod 72

New member
../images/Emo41.gifTop 30-מקום 30../images/Emo41.gif

מקום 30 Bedtime story שנה: 1994 אנחנו נכנסים ל-30 הגדולים והשיר שפותח את העשירייה הזו הוא ללא ספק שיר שהקדים את זמנו. אנחנו ממשיכים עם האלבום "סיפורי שינה" ( וזו לא הפעם האחרונה שניגע בו...) והשיר הוא רצועה מספר 10 באלבום. שיר אלקטרוני שההפקה שלו נשמעת מתקדמת עד היום, גם למעלה מ-10 שנה אחרי.
השיר הקצת פסיכדלי הזה שנכתב ע"י לא אחרת מאשר הזמרת ביורק , עוסק בעולם ההכרה והתת-הכרה. יעני, מה ש"מתחת לפני השטח".
השיר יצא כסינגל 3 מתוך האלבום , בפברואר 1995. בבריטניה הוא הגיע למקום ה-5 המכובד ובארה"ב, שם כנראה לא ידעו ממש איך "לאכול" אותו, הוא הגיע רק למקום 42.
הקליפ הוא אחד הקליפים הכי מושקעים והכי יקרים שנעשו אי פעם, עם מוטיבים פסיכדליים ויש ללא ספק פה רמה גבוהה של הזיות- הרבה מהמוטיבים שמופיעים בקליפ, הם חלומות כפי שתוארו ע"י מדונה.
ממילות השיר: Today is the last day that I'm using words They've gone out, lost their meaning Don't function anymore Let's, let's, let's get unconscious honey Let's get unconscious honey Today is the last day that I'm using words They've gone out, lost their meaning Don't function anymore Traveling, leaving logic and reason Traveling, to the arms of unconsciousness Traveling, leaving logic and reason Traveling, to the arms of unconsciousness Chorus: Let's get unconscious honey Let's get unconscious Let's get unconscious honey Let's get unconscious
למה הוא בטופ 40? שיר שהקדים את זמנו.הפקה עדכנית גם להיום...
 

קרנוק

New member
../images/Emo194.gif

כל מה שקשור להפקה של השיר הזה פשוט מושלם. ההפקה עצמה,הרמיקס הנפלא של ג'וניור ואסקז לשיר(שנייה לפני שמדונה בעטה אותו החוצה מהחיים שלה על שסמפל ווקלז שלה מהודעה שהשאירה לו במשיבון.לג'וניור השלום,עדיין ממשיך למקסס שירים שלה באופן לא רשמי ולהתמרמר בכל ראיון שהוא לא מבין למה היא עדיין לא סלחה לו) ההופעה של השיר הזה בבריטס מרתקת ויזואלית כמו הקליפ המדהים. את הקליפ קדמה מדונה כשהוא יצא ב"מסיבת פיג'מות" ורקדה עם פיג'מה והקיראה סיפור שינה.מאיך שהיא התנהגה שם ,אין ספק שמשהו עלה לה לראש
 

Carlo Cest Moi

New member
סינגל מצוין

המילים, ההפקה, הביצוע, ההגשה, הקליפ, הויזואל, ההופעה והרימקסים.. סינגל פשוט מצוין. הייתי ממקם אותו טיפה גבוה יותר במצעד.
 

DanielTZ

New member
שיר מדהים

הפקה מעולה (בהחלט מקדימה את זמנה), מילים חכמות, קליפ מאוד יפה ומקורי ואולי השיר שזכה לרמיקס הכי טוב (אורביטל)..מדונה במיטבה
 

nerod 72

New member
../images/Emo41.gifמקום 29../images/Emo41.gif

מקום 29 One more chance שנה: 1995
עוברים לבלדה מאוד מדהימה, שיצאה בתור סינגל מתוך אוסף הבלדות שמדונה הוציאה ב-1995"משהו לזכור" מאגד בעצם את כל הבלדות הטובות של מדונה מתחילת הקריירה שלה ועד היום.
באלבום כלולים 2 שירים חדשים, וזה הראשון מביניהם (השני יהיה הרבה בהמשך)
הרבה לא זוכרים את הסינגל הזה שיצא בתחילת 1996 , בעצם כי הוא לא ממש זכה להצלחה. בארה"ב הוא לא יצא בכלל כסינגל. בבריטניה הוא הגיע למקום ה-11 בלבד. הוא לווה בקליפ שהיה בעצם עריכה לכל מיני קליפים אחרים של מדונה.... ובכל זאת, מדובר בבלדה מקסימה, מינימליסטית וזה מה שטוב בה. מדובר באחד השירים הכי פחות "מוזיקליים" של מדונה. השיר עם הכי הרבה דגש על ווקאלז ופחות על המוזיקה. ומדונה מספקת את אחד מרגעי הווקאלז היותר טובים שלה פה. קול נקי, צלול, חף מכל עריכה ועיוות. כן, היא יש לה גם שירים כאלה.
בשיר הזה, מדונה מבקשת מהמין השני לתת לה הזדמנות נוספת לקשר, להראות לו שזה אפשרי. היא מודה שהיא עשתה טעויות רבות ומבקשת לתקן. ואפילו אני בשוק שהוא הגיע ככה גבוה. כנראה שאני באמת אוהב אותו ממש!
ממילות השיר: I turned around too late to see the fallen star I fell asleep and never saw the sun go down I took your love for granted Thought luck was always on my side I turned around too late and you were gone Chorus: So give me one more chance Darlin’ if you care for me Let me win your love ’Cause you were always there for me If you care for me, Be there for me I like to play the queen of hearts and never thought I’d lose I rolled the dice but never showed my hand I planned it out so perfectly, So you’d never leave a girl like me I was a fool, but now I understand
למה הוא בטופ 40? בגלל הפשטות שלו. בלדה מקסימה ואחד הווקאלז היפים ביותר של מדונה.
 
למעלה