התחנה המרכזית בבאר שבע משנה את פנייה&#8236

מצב
הנושא נעול.

Rubim88

New member
איך בקוריטיבה, שהיא הרבה יותר גדולה באוכלוסיה
ובשטח מגוש דן הגרעיני (קל וחומר מת"א) (גוש דן הגרעיני: ת"א, ר"ג, ב"ב, גבעתיים ואולי, עם הסתייגות, גם חולון ובת ים) כן מסתדרים עם קו עילי? איך במלבורן, פראג, בודפשט, אמסטרדם, ג'נבה וציריך מסתדרים עם רכבות קלות עיליות במרכז העיר?
שכחת שבערים האלו יש מטרו\רכבת פרברית..
חוץ מקורטיבה ששם המרכז סגור לכלי רכב פרטיים.(ואני בטוח שיש אזורים כאלה גם במרכזי הערים האחרות ברשימה)
 

amit1270

New member
שכחת שבערים האלו יש מטרו\רכבת פרברית..
חוץ מקורטיבה ששם המרכז סגור לכלי רכב פרטיים.(ואני בטוח שיש אזורים כאלה גם במרכזי הערים האחרות ברשימה)
גם בתל אביב יש רכבת פרברית
 

down under

New member
אתה רציני?
אני מקווה שאתה צוחק
אחרת איך אתה מגדיר את הקווים הבאים: קו כפ"ס - ראה"ע - ת"א קו בנימינה - חדרה - נתניה - ת"א קו אשקלון - אשדוד - ת"א קו רחובות - ת"א קו מודיעין - נתב"ג - ת"א קו ראשל"ץ (הראשונים) - ת"א קו לוד - ת"א (מורכב בעצם מ-5 קווים שונים [מירושלים, מבאר שבע, מאשקלון, מרחובות ומהראשונים])? אם אלו לא קווים פרבריים אינני יודע קווים פרבריים מה הם.
 

Rubim88

New member
אני מקווה שאתה צוחק
אחרת איך אתה מגדיר את הקווים הבאים: קו כפ"ס - ראה"ע - ת"א קו בנימינה - חדרה - נתניה - ת"א קו אשקלון - אשדוד - ת"א קו רחובות - ת"א קו מודיעין - נתב"ג - ת"א קו ראשל"ץ (הראשונים) - ת"א קו לוד - ת"א (מורכב בעצם מ-5 קווים שונים [מירושלים, מבאר שבע, מאשקלון, מרחובות ומהראשונים])? אם אלו לא קווים פרבריים אינני יודע קווים פרבריים מה הם.
אתה רציני?
קווי חלטורה\קווים בינעירוניים איטיים.. א.הם לא עונים להגדרה של רכבת פרברית.. ב.נתוני למ"ס > 35 מיליון איש נוסעים ב*כל* קווי הרכבת ב2008..כלומר 110000~ אם נוריד שבתות.. פרברית של מלבורן > 550000~ ביום מטרו פראג> 1,472,000 ביום מטרו בודפשט> 1.27 מיליון ביום פרברית ציריך > 330000~ יומי (ב2006) ג.תראה מה נקרא רכבת פרברית\מטרו מלבורן > http://en.wikipedia.org/wiki/Railways_in_Melbourne פראג > http://en.wikipedia.org/wiki/Esko_Prague בודפשט מטרו > http://en.wikipedia.org/wiki/Prague_Metro בודפשט פרברית > http://en.wikipedia.org/wiki/HÉV אמסטרדם מטרו > http://en.wikipedia.org/wiki/Amsterdam_Metro ציריך פרברית > http://en.wikipedia.org/wiki/Zürich_S-Bahn
 

amit1270

New member
אתה רציני?
קווי חלטורה\קווים בינעירוניים איטיים.. א.הם לא עונים להגדרה של רכבת פרברית.. ב.נתוני למ"ס > 35 מיליון איש נוסעים ב*כל* קווי הרכבת ב2008..כלומר 110000~ אם נוריד שבתות.. פרברית של מלבורן > 550000~ ביום מטרו פראג> 1,472,000 ביום מטרו בודפשט> 1.27 מיליון ביום פרברית ציריך > 330000~ יומי (ב2006) ג.תראה מה נקרא רכבת פרברית\מטרו מלבורן > http://en.wikipedia.org/wiki/Railways_in_Melbourne פראג > http://en.wikipedia.org/wiki/Esko_Prague בודפשט מטרו > http://en.wikipedia.org/wiki/Prague_Metro בודפשט פרברית > http://en.wikipedia.org/wiki/HÉV אמסטרדם מטרו > http://en.wikipedia.org/wiki/Amsterdam_Metro ציריך פרברית > http://en.wikipedia.org/wiki/Zürich_S-Bahn
ומה ההגדרה שלך?
מספרי נוסעים אינם מהווים קריטריון בקביעה אם הרכבת פרברית או לא (ואגב, יש לא מעט תחום אפור בין רכבת פרברית לבין-עירונית). אני ממליץ לך לקרוא את המאמר של חן מלינג בנושא.
 

Rubim88

New member
ומה ההגדרה שלך?
מספרי נוסעים אינם מהווים קריטריון בקביעה אם הרכבת פרברית או לא (ואגב, יש לא מעט תחום אפור בין רכבת פרברית לבין-עירונית). אני ממליץ לך לקרוא את המאמר של חן מלינג בנושא.
את המאמר הזה כבר קראתי..
תחום אפור כזה קיים רק בארץ, כשקוראים לקו כמו תל אביב-כפר סבא קו פרברי..זה שהקו קצר, לא אומר שהוא פרברי.. אם בעולם פועלות מערכות בעלות מאפיינים דומים, ובישראל מערכת עם מאפיינים שונים , אי אפשר להשוות אותן. "מאפייני השירות ה-'פרברי' שמציעה כיום רכבת ישראל לא תואמים באופן מלא להגדרה ה-'קלאסית' לשירות רכבת פרברית שהוצגה לעיל. עם זאת, הם דומים מאוד ואף מבוססים בחלקם על אלו המופעלים בצפון אמריקה ובמקומות רבים באירופה, לפי אותו עיקרון המכונה בגרמניה CityBahn. עובדה מקלה זו מאפשרת לרכבת ישראל להמשיך ולהשתמש בציוד נייד שחלקו בעל מאפיינים שונים מאוד מהנדרש בהגדרה שהוצגה לעיל, כפשרה זמנית, עד למימוש תוכניות הרכש הייעודיות לנושא זה. " CityBahn > שירות רכבות איזורי(לא פרברי!) (http://en.wikipedia.org/wiki/Citybahn) זה ציטוט מהמאמר שאומר שאין פרברית בארץ.. ההגדרה שלי: קרנועים חשמליים עם תאוצה טובה , תדירות גבוהה, הרבה תחנות(ולא בתוך איזה שדה..), הרבה דלתות להורדת\עליית נוסעים מהירה. בקיצור, תסתכל על כל מערכות ה S-Bahn בארצות הדוברות גרמנית.
 

אורי404

New member
שם הוא צודק 100%
אסור בשום אופן להכניס קו עילי למרכז העיר, זה מתכון לאסון בממדים שיגמדו את כל הבעיות התחבורתיות שיש היום בעיר. הקו חייב להיות תחתי וכך גם תוכנן! אלא שבעקבות מלחמת לבנון השניה האוצר החליט שהפיכתו לעילי תחסוך כסף לתקציב המדינה (כרגיל מתוך קוצר ראיה הם לא חשבו על הקטסטרופה שתיווצר, שעלותה למשק תהיה גבוהה פי עשרה מעלות הקו התחתי), ואז תקעו את הפרוייקט תוך שהם מצביעים על חולדאי כ"מתעקש"... ספין אופייני של משרד האוצר. אל תקנה את זה עמית! חולדאי אכן צריך לעשות יותר בתחום האוטובוסים ועל כך אין ויכוח, יש גם תחומים נוספים שדורשים שיפור, אך קודמיו לא עשו דבר וחצי דבר לטובת העיר ורק גרמו נזקים. הוא לעומת זאת עושה המון, ולרוב לחיוב. כולל דברים שאיש לא עשה מאז הקמת העיר ועוד לפני כן, בהסטוריה הארוכה של יפו. (ד"א - הייתי היום בנמל תל אביב, והשקפתי מרחוק על מדרון יפו, שם חולדאי עובד על תיקון הנזק הנורא והבלתי נסלח שגרם צ'יץ' חביב התקשורת המטומטמת לחוף הים של יפו. ולאידיוט הזה נותנים להדליק משואה ביום העצמאות? אם כבר הוא צריך להצית את התחנה המרכזית החדשה, כיכר דיזנגוף המבחילה וכיכר אתרים המצחינה שעומדות לדראון עולם כמזכרת לימי החושך של עידן צ'יץ'. ולא שכחנו את המבנה הבלתי חוקי והמכוער שכונה "אוסישקין", שנבנה באשמת צ'יץ' ורק חולדאי הצליח למחוק מעל פני האדמה. אבל לצ'יץ' מפרגנים ואת חולדאי תוקפים - כרגיל בתקשורת הישראלית הצהובה והשטחית).
אנילא חושב, שמאה אחוזים יש צדק
לדעתי גם בקו האדום היה אפשר להסתדר עם קטעים מסויימים כקו עילי. דרך ז'בוטינסקי ודרך בגין למשל הן דרכים רחבות ויש שם נת"צ. אינני רואה סיבה שלא תיסע הרכבת הקלה בתוואי עילי והסיבות הן שהעלות אמורה להיות נמוכה יותר וזמן הקמה קצר יותר. בקשר לאבן גבירול, גם אינני בטוח במאה אחוזים, שזה צריך להיות קו תחתי. אינני במאה אחוזים בעד ולא במאה אחוזים נגד. לדעתי אם נתיב אחד לכל כיוון (מתוך שניים) באבן גבירול יהיה עבור הרכבת הקלה וקווי האוטובוסים השונים בלבד, המצב יהיה עדיף מן המצב הנוכחי. מצב עדיף עם תחבורה ציבורית זמינה בתדירות גבוהה של הרכבת הקלה ביחד עם קווי האוטובוסים השונים. קרוב לודאי, שיש סיבות להעדיף רכבת תחתית, כרכבת מהירה יותר, אבל לדעתי גם המצב, שתיארתי יהיה עדיף. זה בתחום הרכבת הקלה באבן גבירול. עם יתר הדברים אני מסכים, שרון חולדאי עשה דברים טובים בתל אביב ובהחלט יש התקדמויות, כמו למשל שיפור בחזות העיר, בהשוואה ללפני כעשור. אם הזכרת, וילי את נמל תל אביב ואת יפו, אז לדעתי בהחלט ראוי לציין את השיפורים סביב נמל יפו וטיילת יפו וגם מנמל תל אביב מתוכננת טיילת מנמל תל אביב עד חוף תל ברוך ולא נותר אלא לקוות, שפיתוח טיילת זו יהיה במהרה בימינו.
 

alantan

New member
אנילא חושב, שמאה אחוזים יש צדק
לדעתי גם בקו האדום היה אפשר להסתדר עם קטעים מסויימים כקו עילי. דרך ז'בוטינסקי ודרך בגין למשל הן דרכים רחבות ויש שם נת"צ. אינני רואה סיבה שלא תיסע הרכבת הקלה בתוואי עילי והסיבות הן שהעלות אמורה להיות נמוכה יותר וזמן הקמה קצר יותר. בקשר לאבן גבירול, גם אינני בטוח במאה אחוזים, שזה צריך להיות קו תחתי. אינני במאה אחוזים בעד ולא במאה אחוזים נגד. לדעתי אם נתיב אחד לכל כיוון (מתוך שניים) באבן גבירול יהיה עבור הרכבת הקלה וקווי האוטובוסים השונים בלבד, המצב יהיה עדיף מן המצב הנוכחי. מצב עדיף עם תחבורה ציבורית זמינה בתדירות גבוהה של הרכבת הקלה ביחד עם קווי האוטובוסים השונים. קרוב לודאי, שיש סיבות להעדיף רכבת תחתית, כרכבת מהירה יותר, אבל לדעתי גם המצב, שתיארתי יהיה עדיף. זה בתחום הרכבת הקלה באבן גבירול. עם יתר הדברים אני מסכים, שרון חולדאי עשה דברים טובים בתל אביב ובהחלט יש התקדמויות, כמו למשל שיפור בחזות העיר, בהשוואה ללפני כעשור. אם הזכרת, וילי את נמל תל אביב ואת יפו, אז לדעתי בהחלט ראוי לציין את השיפורים סביב נמל יפו וטיילת יפו וגם מנמל תל אביב מתוכננת טיילת מנמל תל אביב עד חוף תל ברוך ולא נותר אלא לקוות, שפיתוח טיילת זו יהיה במהרה בימינו.
הסיבה לרכבת תת-קרקעית בקו האדום
היא התדירות הנדרשת בקטע בן-גוריון ר"ג עד יפו, שדורשת רכבת פעם ב-90 שניות לכל כיוון, כדי לעמוד בנפח של מעל 15,000 נוסעים בשעה. מסיבות כאלה ואחרות (בעיקר בגלל הדיפו) הורחב הקטע התת-קרקעי עד מחלף גהה.
 

אורי404

New member
הסיבה לרכבת תת-קרקעית בקו האדום
היא התדירות הנדרשת בקטע בן-גוריון ר"ג עד יפו, שדורשת רכבת פעם ב-90 שניות לכל כיוון, כדי לעמוד בנפח של מעל 15,000 נוסעים בשעה. מסיבות כאלה ואחרות (בעיקר בגלל הדיפו) הורחב הקטע התת-קרקעי עד מחלף גהה.
אז אותו דבר ניתן גם לאמר על קווי רכבת קלה
אחרים. גם בקווים אחרים עתיד להיות נפח נוסעים גבוה.
 

alantan

New member
שם הוא צודק 100%
אסור בשום אופן להכניס קו עילי למרכז העיר, זה מתכון לאסון בממדים שיגמדו את כל הבעיות התחבורתיות שיש היום בעיר. הקו חייב להיות תחתי וכך גם תוכנן! אלא שבעקבות מלחמת לבנון השניה האוצר החליט שהפיכתו לעילי תחסוך כסף לתקציב המדינה (כרגיל מתוך קוצר ראיה הם לא חשבו על הקטסטרופה שתיווצר, שעלותה למשק תהיה גבוהה פי עשרה מעלות הקו התחתי), ואז תקעו את הפרוייקט תוך שהם מצביעים על חולדאי כ"מתעקש"... ספין אופייני של משרד האוצר. אל תקנה את זה עמית! חולדאי אכן צריך לעשות יותר בתחום האוטובוסים ועל כך אין ויכוח, יש גם תחומים נוספים שדורשים שיפור, אך קודמיו לא עשו דבר וחצי דבר לטובת העיר ורק גרמו נזקים. הוא לעומת זאת עושה המון, ולרוב לחיוב. כולל דברים שאיש לא עשה מאז הקמת העיר ועוד לפני כן, בהסטוריה הארוכה של יפו. (ד"א - הייתי היום בנמל תל אביב, והשקפתי מרחוק על מדרון יפו, שם חולדאי עובד על תיקון הנזק הנורא והבלתי נסלח שגרם צ'יץ' חביב התקשורת המטומטמת לחוף הים של יפו. ולאידיוט הזה נותנים להדליק משואה ביום העצמאות? אם כבר הוא צריך להצית את התחנה המרכזית החדשה, כיכר דיזנגוף המבחילה וכיכר אתרים המצחינה שעומדות לדראון עולם כמזכרת לימי החושך של עידן צ'יץ'. ולא שכחנו את המבנה הבלתי חוקי והמכוער שכונה "אוסישקין", שנבנה באשמת צ'יץ' ורק חולדאי הצליח למחוק מעל פני האדמה. אבל לצ'יץ' מפרגנים ואת חולדאי תוקפים - כרגיל בתקשורת הישראלית הצהובה והשטחית).
יש לך סימוכין לתכנית המקורית?
זכור לי בוודאות שבמקור הקו הירוק תוכנן להמשיך באלנבי, קינג ג'ורג', דוד המלך, ויצמן וארלוזורוב במפלס הרחוב ולסיים ברכבת מרכז. עקב התנגדותו של חולדאי וגודוביץ' (שמסר לי אישית במשרדו שלא יהיה מוכן לסבול רכבת קלה שתקרטע ב-"מעלה ההר" של קינג ג'ורג') שונה התוואי לאבן גבירול כתוואי שיהיה עילי או תחתי, בהתאם למה שיוחלט במו"מ בין הצדדים.
 

amit1270

New member
שם הוא צודק 100%
אסור בשום אופן להכניס קו עילי למרכז העיר, זה מתכון לאסון בממדים שיגמדו את כל הבעיות התחבורתיות שיש היום בעיר. הקו חייב להיות תחתי וכך גם תוכנן! אלא שבעקבות מלחמת לבנון השניה האוצר החליט שהפיכתו לעילי תחסוך כסף לתקציב המדינה (כרגיל מתוך קוצר ראיה הם לא חשבו על הקטסטרופה שתיווצר, שעלותה למשק תהיה גבוהה פי עשרה מעלות הקו התחתי), ואז תקעו את הפרוייקט תוך שהם מצביעים על חולדאי כ"מתעקש"... ספין אופייני של משרד האוצר. אל תקנה את זה עמית! חולדאי אכן צריך לעשות יותר בתחום האוטובוסים ועל כך אין ויכוח, יש גם תחומים נוספים שדורשים שיפור, אך קודמיו לא עשו דבר וחצי דבר לטובת העיר ורק גרמו נזקים. הוא לעומת זאת עושה המון, ולרוב לחיוב. כולל דברים שאיש לא עשה מאז הקמת העיר ועוד לפני כן, בהסטוריה הארוכה של יפו. (ד"א - הייתי היום בנמל תל אביב, והשקפתי מרחוק על מדרון יפו, שם חולדאי עובד על תיקון הנזק הנורא והבלתי נסלח שגרם צ'יץ' חביב התקשורת המטומטמת לחוף הים של יפו. ולאידיוט הזה נותנים להדליק משואה ביום העצמאות? אם כבר הוא צריך להצית את התחנה המרכזית החדשה, כיכר דיזנגוף המבחילה וכיכר אתרים המצחינה שעומדות לדראון עולם כמזכרת לימי החושך של עידן צ'יץ'. ולא שכחנו את המבנה הבלתי חוקי והמכוער שכונה "אוסישקין", שנבנה באשמת צ'יץ' ורק חולדאי הצליח למחוק מעל פני האדמה. אבל לצ'יץ' מפרגנים ואת חולדאי תוקפים - כרגיל בתקשורת הישראלית הצהובה והשטחית).
בעקבות מלחמת לבנון השנייה? אתה בטוח?
ההגיון מאחורי הקו העילי הוא לא רק חיסכון בכסף אלא גם עצם ביצועו בזמן סביר (ביחוד בתקופת משבר, שכבר עלול לפגוע גם בקו היחיד שכבר אושר) ולא פחות חשוב - הגיון תחבורתי ואורבני שלא קיים משום מה בעיריית תל אביב הנוכחית. העירייה בראשות חולדאי צריכה להבין שבעיות התחבורה של מרכז תל אביב לא צריכות ולא יכולות להיפתר ע"י עידוד השימוש ברכב פרטי הרחבת כבישים והקמת עוד ועוד חניונים). זה לא עובד בשום עיר גדולה בעולם וזה לא יעבוד גם כאן. רחוב אבן גבירול, עם כל הכבוד, לא צריך להיות אוטוסטרדה בלב העיר (בשביל זה יש את נתיבי איילון). אם צמצום נתיבי הרכב הפרטי ברחוב יגרמו לעוד כמה נהגים לוותר על כניסה מיותרת לעיר, כבר הרווחנו.
 

alantan

New member
בעקבות מלחמת לבנון השנייה? אתה בטוח?
ההגיון מאחורי הקו העילי הוא לא רק חיסכון בכסף אלא גם עצם ביצועו בזמן סביר (ביחוד בתקופת משבר, שכבר עלול לפגוע גם בקו היחיד שכבר אושר) ולא פחות חשוב - הגיון תחבורתי ואורבני שלא קיים משום מה בעיריית תל אביב הנוכחית. העירייה בראשות חולדאי צריכה להבין שבעיות התחבורה של מרכז תל אביב לא צריכות ולא יכולות להיפתר ע"י עידוד השימוש ברכב פרטי הרחבת כבישים והקמת עוד ועוד חניונים). זה לא עובד בשום עיר גדולה בעולם וזה לא יעבוד גם כאן. רחוב אבן גבירול, עם כל הכבוד, לא צריך להיות אוטוסטרדה בלב העיר (בשביל זה יש את נתיבי איילון). אם צמצום נתיבי הרכב הפרטי ברחוב יגרמו לעוד כמה נהגים לוותר על כניסה מיותרת לעיר, כבר הרווחנו.
שוב, השיקול צריך להיות תחזית נפח התנועה
רכבת תחתית מוצדקת רק כשיש נפח של 15,000 נוסעים בשעה לכיוון, דבר הגורר רכבות קלות כפולות בתדירות גבוהה. מוצדק גם מנהור מקומי כשאין שום אפשרות לבצע העדפה או הפרדה משאר התנועה.
 

אורי404

New member
שוב, השיקול צריך להיות תחזית נפח התנועה
רכבת תחתית מוצדקת רק כשיש נפח של 15,000 נוסעים בשעה לכיוון, דבר הגורר רכבות קלות כפולות בתדירות גבוהה. מוצדק גם מנהור מקומי כשאין שום אפשרות לבצע העדפה או הפרדה משאר התנועה.
תודה אלן. נקווה לטוב.
 

down under

New member
שם הוא צודק 100%
אסור בשום אופן להכניס קו עילי למרכז העיר, זה מתכון לאסון בממדים שיגמדו את כל הבעיות התחבורתיות שיש היום בעיר. הקו חייב להיות תחתי וכך גם תוכנן! אלא שבעקבות מלחמת לבנון השניה האוצר החליט שהפיכתו לעילי תחסוך כסף לתקציב המדינה (כרגיל מתוך קוצר ראיה הם לא חשבו על הקטסטרופה שתיווצר, שעלותה למשק תהיה גבוהה פי עשרה מעלות הקו התחתי), ואז תקעו את הפרוייקט תוך שהם מצביעים על חולדאי כ"מתעקש"... ספין אופייני של משרד האוצר. אל תקנה את זה עמית! חולדאי אכן צריך לעשות יותר בתחום האוטובוסים ועל כך אין ויכוח, יש גם תחומים נוספים שדורשים שיפור, אך קודמיו לא עשו דבר וחצי דבר לטובת העיר ורק גרמו נזקים. הוא לעומת זאת עושה המון, ולרוב לחיוב. כולל דברים שאיש לא עשה מאז הקמת העיר ועוד לפני כן, בהסטוריה הארוכה של יפו. (ד"א - הייתי היום בנמל תל אביב, והשקפתי מרחוק על מדרון יפו, שם חולדאי עובד על תיקון הנזק הנורא והבלתי נסלח שגרם צ'יץ' חביב התקשורת המטומטמת לחוף הים של יפו. ולאידיוט הזה נותנים להדליק משואה ביום העצמאות? אם כבר הוא צריך להצית את התחנה המרכזית החדשה, כיכר דיזנגוף המבחילה וכיכר אתרים המצחינה שעומדות לדראון עולם כמזכרת לימי החושך של עידן צ'יץ'. ולא שכחנו את המבנה הבלתי חוקי והמכוער שכונה "אוסישקין", שנבנה באשמת צ'יץ' ורק חולדאי הצליח למחוק מעל פני האדמה. אבל לצ'יץ' מפרגנים ואת חולדאי תוקפים - כרגיל בתקשורת הישראלית הצהובה והשטחית).
מדוע אינך מתייחס לשאלתי?
 

amit1270

New member
החלפת דגלים זה לא שיפור בניקיון עם כל הכבוד
לתאורה ולדגלים, העיר עדיין מטונפת ברמות שקשה לתאר ובטח שלא להריח, עיר בירה של מדינה שמתיימרת להיות מדינה מערבית נראית כמו פח אשפה אחד גדול, יש איזורים בעיר הזאת שמבחינה תברואתית אני כבר לא מדבר על אסטטיקה אלה בריאות נטו יכולים להתחרות בהודו, יש רחובות רבים בעיר שהפעם האחרונה שהם ראו מטאטא היה בששת הימים, אז על איזה שיפור בניקיון אתה מדבר.???. אתה רוצה לראות שיפור בניקיון לך לתל אביב ,תראה מה חולדאי עשה בעיניין הניקיון לעומת כל ראשי הערים לפניו, זה שיפור מודגש שנראה לעין וניתן לכימות ,למי שזוכר איך עד לפני עשור היו נראים הרחובות בתל אביב. או שתלך לבת ים ותראה מה לחיאני עשה שם מבחינת ניקיון ושיפור פני העיר ,ברקת לא עושה כלום עד עכשיו חוץ מלתת כותרות הזויות לעיתונים. העיר מתנהלת בדיוק באותה צורה זוועתית מבחינת ניקיון, ומראה וגינון כפי שהייתה מימי אולמרט העליזים, ולופליאנסקי שדווקא ניסה לשנות דברים אבל בגלל זקנו ומבקריו הרבים לא הצליח. כולל אותו ברקת עצמו שאפילו פתח אתר אינטרנט עם תמונות של אשפה מרחבי העיר רק כדי לתפוס את מקומו על כסא ראש העיר, אני במקום לופולינסקי נותן כמה פלאשים במצלמה לא צריך להתאמץ כמעט כל קרן רחוב בעיר מלאה בזבל, ומגדיל את זה לפוסטרים ענקיים ותולה בכיכר ספרא מעניין מה ברקת יגיד על זה הרי כל מערכת הבחירות שלו התבססה על ניקיון העיר .
ממש לא הגזמת...
תאמין לי שאני עובר בעיר ורואה מה קורה ולאן הדברים הולכים, ואם אני אור לך שיש שיפור בניקיון אתה יכול להאמין לי. זה לא אומר עדיין שהעיר מצוחצחת, אבל כל תיאורי הזוועה הם הגזמה פראית (שמלובה ע"י תקשורת תל אביבית אינטרסנטית).
 

mister K

New member
התחנה המרכזית בבאר שבע משנה את פנייה&#8236
ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', נפגש השבוע עם מנכ"ל קבוצת "נצבא" שי ברוורמן, שבבעלותה התחנה המרכזית "אגד" בבאר-שבע. דנילוביץ' הודיע לנציגי קבוצת "נצבא" על תוכניותיה של עיריית באר-שבע לשיפור חזות העיר, באמצעות אדריכלי נוף מובילים והדגיש שמצבה הפיזי והתחזוקתי של התחנה לא מכבד את העיר ואף גורם נזק קשה לתדמיתה. מנכ"ל קבוצת "נצבא", שי ברוורמן, הסכים לטענות שהועלו מצדה של העירייה והורה לנציגיו להכין תוכנית לשיקום ולחידוש התחנה המרכזית בבאר-שבע, בתאום עם משרד התחבורה ועיריית באר-שבע, כבר בתקופה הקרובה. בתום הפגישה סוכם על ישיבת עבודה שתתואם בשבועות הקרובים ובה יוצגו התוכניות האדריכליות והעיצוב החדשני של התחנה. ראש העיר, רוביק דנילוביץ', אמר: "התחנה המרכזית בבאר-שבע מהווה ציר מרכזי וחשוב. מדי יום עוברים דרכה ונחשפים אליה אלפי אזרחים ממקומות שונים ברחבי מדינת ישראל, לכן ראוי שתשמש ויטרינה איכותית ומסבירת פנים, שתכבד את בירת הנגב. במסגרת התוכנית לשיפור חזות העיר, בכוונתי להיפגש עם בעליהם של מבנים פרטיים נוספים ברחבי העיר ולבקש מהם לשפר את החזיתות והמראה האסתטי. אני מאמין שביחד נוכל לפעול לשיפור ניכר בחזות העיר באר-שבע."
כל הכבוד לראש העיר
רק חבל שזה לא יפתור את הבעייה העיקרית בתחנה, שהיא העומס ומצוקת הרציפים. צריך תחנה חדשה, שום פיתרון אחר לא יעזור.
 

poland1

New member
כל הכבוד לראש העיר
רק חבל שזה לא יפתור את הבעייה העיקרית בתחנה, שהיא העומס ומצוקת הרציפים. צריך תחנה חדשה, שום פיתרון אחר לא יעזור.
שוב, נהיה חכמים יותר לאחר שהתוכנית תצא
לאור :) ואולי זה הולך לפתור את הכל ולהיות מקום שנעים להיות בו? מקום שישפר את תדמיתה של באר שבע באופן דרסטי? את זה נראה כשהתוכנית תתפרסם.. אני מקווה שלא נתאכזב. יש לנו ראש עיר נפלא!
 

mister K

New member
שוב, נהיה חכמים יותר לאחר שהתוכנית תצא
לאור :) ואולי זה הולך לפתור את הכל ולהיות מקום שנעים להיות בו? מקום שישפר את תדמיתה של באר שבע באופן דרסטי? את זה נראה כשהתוכנית תתפרסם.. אני מקווה שלא נתאכזב. יש לנו ראש עיר נפלא!
ועדיין התחנה קטנה מדי, צריך עוד רציפים.
להפוך את התחנה המכוערת ליפה זה דבר טוב ויפה. אך יש לי הרגשה שהפיתרון הזה יבוא במקום תחנה מרכזית חדשה, וזה לא טוב בכלל. אמנם התחנה תיראה יותר טוב, אבל הדוחק והעומס על הרציפים ישארו בדיוק אותו הדבר. באר שבע צריכה תחנה מרכזית חדשה וגדולה יותר, ולא כסת"חים למיניהם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה