מדובר ברצועה צרה מאוד.מה בקשר להריסת האזור המפריד
בין קווי מטרודן לשאר החברות? אני מניח שאם לוקחים את כל השטח הענק הזה אז ניתן לתכנן יותר רציפים
מדובר ברצועה צרה מאוד.מה בקשר להריסת האזור המפריד
בין קווי מטרודן לשאר החברות? אני מניח שאם לוקחים את כל השטח הענק הזה אז ניתן לתכנן יותר רציפים
וגם יש פיזית מקום להרחיבהמיקום כרגע מעולה
תחנת באר שבע היא בין התחנות המרכזיות הכי נוחות לשימוש בארץ. בלב המרכז המסחרי של העיר ורוב המקומות החשובים שלה, מחוץ לשכונות המגורים אך במרחק קצר מהן, ובעלת מספר כבישים ראשיים שעוברים במהירות בבאר שבע ומובילים לתחנה המרכזית. לא ניתן לחשוב על מיקום טוב יותר (שלא נדבר על הקישוריות לרכבת...). אתה יודע כמה נוסעים יורדים בתחנות שלאורך שדרות רגר מהאוטובוסים הבין-עירוניים? אולי לפני שאתה מציע הצעות לא ריאליות תבדוק עם באר שבעים האם לדעתם מיקום התחנה נוח...
מסביב למתחם התחנה אין אופציות להרחיבוגם יש פיזית מקום להרחיב
זה לא שהיא מוקפת רבי קומות מכל עבר.
הנגישות למערכות הסעת ההמונים הבינעירוניותבמקום לשנות את המבנה הקיים
היה צריך לחשוב על קונספט אחר: העתקת התחנה המרכזית למקום אחר. למה לא להקים תחנה מרכזית באזור הכניסה לנחל עשן (הכניסה לעיר)? אולי זה עלול לפגוע בעסקים, אבל זה בוודאי נראה כמו תכנון תחבורתי הרבה יותר הגיוני... משם אפשר להפעיל קווי מעבר מהירים לכל מקום בעיר וגם לחסוך את כל הסיבובים בעיר עבור קוים מערים שונות בדרום. קוים לאילת, ערד ודימונה יכולים לעבור דרך כביש עמק שרה וקוים לאשקלון והנגב המערבי יכולים לעבור דרך נחל עשן. כך גם אפשר לחסוך זמן נסיעה לא מבוטל לקווי המרכז וירושלים ולהגביר את תדירותם.
כל מה שכתבת נכון!הנגישות למערכות הסעת ההמונים הבינעירוניות
בעיר באר שבע היא מהטובות אם לא הטובה ביותר בארץ. שילוב מושלם של רכבת, אוטובוסים בינעירוניים ואוטובוסים עירוניים, לא יכול להיות מצב יותר טוב מזה לרווחת הנוסעים והמשתמשים בתחבורה. הוצאת התחנה המרכזית מלב ליבה של העיר יהיה סוג של גזר דין מוות למרכז העיר באר שבע וגזרה קשה מנשוא לציבור הנוסעים מבאר שבע ואליה. התחנה המרכזית יושבת על צומת החיבור של שני עורקי התחבורה העיקריים של העיר באר שבע ומאפשרים יציאה וכניסה מהירים מ\אל מתחם התחנה המרכזית מכל כיוון. אם התחנה לא הייתה נמצאת שם היום, היה צריך למקם אותה שם, המיקום היחידי שיכול להיות טוב יותר מהמיקום הנוכחי הוא 50 מטרים מערבה, במקום קניון הנגב
הנגישות למערכות הסעת ההמונים הבינעירוניות
בעיר באר שבע היא מהטובות אם לא הטובה ביותר בארץ. שילוב מושלם של רכבת, אוטובוסים בינעירוניים ואוטובוסים עירוניים, לא יכול להיות מצב יותר טוב מזה לרווחת הנוסעים והמשתמשים בתחבורה. הוצאת התחנה המרכזית מלב ליבה של העיר יהיה סוג של גזר דין מוות למרכז העיר באר שבע וגזרה קשה מנשוא לציבור הנוסעים מבאר שבע ואליה. התחנה המרכזית יושבת על צומת החיבור של שני עורקי התחבורה העיקריים של העיר באר שבע ומאפשרים יציאה וכניסה מהירים מ\אל מתחם התחנה המרכזית מכל כיוון. אם התחנה לא הייתה נמצאת שם היום, היה צריך למקם אותה שם, המיקום היחידי שיכול להיות טוב יותר מהמיקום הנוכחי הוא 50 מטרים מערבה, במקום קניון הנגב
מסכים איתך במאת האחוזים ולכן גם חוששהנגישות למערכות הסעת ההמונים הבינעירוניות
בעיר באר שבע היא מהטובות אם לא הטובה ביותר בארץ. שילוב מושלם של רכבת, אוטובוסים בינעירוניים ואוטובוסים עירוניים, לא יכול להיות מצב יותר טוב מזה לרווחת הנוסעים והמשתמשים בתחבורה. הוצאת התחנה המרכזית מלב ליבה של העיר יהיה סוג של גזר דין מוות למרכז העיר באר שבע וגזרה קשה מנשוא לציבור הנוסעים מבאר שבע ואליה. התחנה המרכזית יושבת על צומת החיבור של שני עורקי התחבורה העיקריים של העיר באר שבע ומאפשרים יציאה וכניסה מהירים מ\אל מתחם התחנה המרכזית מכל כיוון. אם התחנה לא הייתה נמצאת שם היום, היה צריך למקם אותה שם, המיקום היחידי שיכול להיות טוב יותר מהמיקום הנוכחי הוא 50 מטרים מערבה, במקום קניון הנגב
בבאר שבע זה לא יקרה.מסכים איתך במאת האחוזים ולכן גם חושש
שהרי כולנו יודעים שלא תמיד מה שמתרחש בפועל זה מה שצריך היה להיות. התחנה המרכזית ביחד עם מסוף התחבורה העירוני ותחנת הרכבת במיקום טוב, אפילו טוב מאוד. אבל די בקלות אפשר לחשוב על מקרים בהם תחנות תחבורה ציבורית שהיו ממוקמות במיקום טוב הועברו למיקומים איזוטוריים משיקולים כאלו ואחרים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.