הצעות לשיפור התחבורה הציבורית בשרון

מצב
הנושא נעול.
קו מהיר כפ"ס-רעננה-הרצליה פיתוח
צריך קו בסיגנון 29 משופר, שיעצור ב3-4 תחנות בכל עיר וייסע לאזור תעשיה הרצליה. משהו בסגנון של : ת"מ כפר-סבא, קניון ערים, טשרנחובסקי-וייצמן, צומת רעננה מרכז, יד לבנים, בית לוינשטיין, הבריגדה היהודית (ליד הבין תחומי), ז'בוטינסקי-הרב קוק, שבעת הכוכבים, ותחנות פיזור לאורך אבא אבן ומדינת היהודים עד לארנה. הרעיון הוא קו שיעשה את המסלול של כפ"ס-הרצליה ב40 דקות ולא בשעה וחצי. יחד עם קו כזה צריך כרטיס המשך כך שאנשים יעלו בקווים המאספים עד לתחנה בה הקו המוצע עוצר, ומשם יגיעו במהירות ליעדם. קו נוסף שצריך הוא בין לאורך בן יהודה בכפ"ס, ומשם לאזור תעשיה ברעננה. אפשרות למשל לקו מתחנה מרכזית כפ"ס, דרך תל-חי עד לאז"ר, משם בכצנלסון לבן יהודה ומבן יהודה דרך רעננה צפון לא"ת רעננה ולקניון רננים. הקישור היום בין צפון כפ"ס לצפון רעננה הוא קישור לוקה ביותר ברוב שעות היום, ומצריך נסיעה דרך וויצמן של כפ"ס, צומת רעננה מרכז ורחוב אחוזה, כולל החלפה של אוטובוס.
בהחלט
 

AssafR

New member
הצעות לשיפור התחבורה הציבורית בשרון
אילו דברים מתבקש, לדעתכם לשפר באזור השרון הדרומי (רמת השרון, הרצליה, רעננה, הוד השרון וכפר סבא)? למשל קווים חדשים, שדרוג מסלולי קווים חדשים, הוספת נסיעות וכו'? באילו אזורים, התח"צ לוקה בחסר? הכוונה היא גם לקווים בתוך ערי השרון, שעתידים בחודשים הקרובים לעבור מ"אגד" ל"מטרופולין", בקווים הקיימים ב"מטרופולין" מהשרון לתל אביב ולקווי "אגד", שנוסעים ו/או עוברים בתוך ערי השרון (קווי 5XX ו-640).
קו ישיר מרכבת הרצליה לאזור תעשיה רעננה!
לפני כמה חודשים היה ניסוי של קו כזה בשת"פ של אגד עם עיריית רעננה. כשנגמר התקציב הקו נגמר. באופן כללי , ההגעה לאזור התעשייה היא סיוט, רק 2-3 קווים עוברים שם והם לא תמיד צפויים או תדירים. בכלל, צריך סוג של קו סיבובי שיוצא כל 10 דקות מאזור התעשייה לאחוזה ובחזרה. קו כזה יפתור המון בעיות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה