איתן לואיס - המגודל הצהוב מתארח בפורום

נו ברור שתגיבי כך כי את כתבת אותו

ברור שזאת את- או מישהו מטעמך שכתבו את זה. זה לא פתטי בכלל את יודעת.. (או שכן) בהצלחה!
 

אלמוג ס

New member
לאיתן ששר וזמזם רוב הזמן

האם תוכל לענות על כמה משאולותי ( אני מעדיף שעל כולם ) 1.מי אתה חושב עבר את המשחק הכי קשה? 2.אם מי תשאר בקשר? 3.אתה יכול לתת לנו דגמא לכמה מהשירים שלך?
 
אלמוג 3 במכה!

תום אני יכול להגיד לך שבתום המשחק הזה יש רק מנצח אחד ההוא שיודע ללמוד מניסיון ולחזק את האנשים סבביבו קוש זה רק קשה מתי שאתה נותן למילה לשלות על משהו בלתי מוחשי וניראה אווווווווו לייקיי ליייקקיי 2 רז דר הכי הרבה אני חייב להתחיל להביא לרז הבובת רעווה הזו קצת דעה בנותסססססססססססססססס שיו שיו שיו 3. תוסיף אותי לפייס שלך הודעה
 

הערסי

New member
../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gifלאיתןןןןןן - אתה המנצח האמיתי!!!

ושתדע לך שאנשים לא רואים את הפנימיות שלך- והיא טהורה!!!!!!! אוהבים אותך כולם!!!!!!!!!!!!!!!!
 
אחח שלי!

תיראו איזה פירגון ואתם אומרים לי שאנ מלך אין לי אפילו גלימה מה שמזכיר שיטט נו העכבר הזה!@
 

Misanthropic

New member
איתן

אני באמת אהבתי אותך בהתחלה גם, כי אני יותר בקטע של אופי..(גם אהבתי את יאיר על זה אבל אתם בטח לא זוכרים אותו חח)... אבל בכל מקרה....זה עצוב מה שקרה עם מירב... אנחנו הצופים היינו שם כבר מהתחלה וראינו שאתה באמת רצית משהו איתה....והיא לא... אבל אם היית נותן לזה להחליק (let it slide חח) כולם היו שוכחים מזה במהרה... כמו שאתה רואה,הסיכומים היומיים הם 10 דקות מתוך 24 שעות... אין מקום לראות הרבה,אבל גם ב10 דקות ליום האלו רואים אותך כאדם שmanages לריב עם כולם... וחבל,כי אתה באמת אחלה אדם,משעשע,מעניין,מצחיק. (גם רציתי לומר שחבל שזרקת זין במשימות...לפעמים זה כבר לא היה מצחיק...כמו בסטנדאפ....)
 
mis שנינו יודעים אבל מה מה כול מדהים בפיטר ה

כן אבל הייתי עולה עם חיוך "אפשר סמייליי ועד שמישהו סיים בהפקה לחטט באף היתי מקבל אותו לפעמים בלי עיין ohh the horror!
 

zyyhgy

New member
לאיתן - תקרא גם את זה בבקשה

אתה יודע שחקן הוא שחקן. מיד אחרי שמכבים את האורות, סוגרים את המסך ומפסיקים עם התשואות ומחיאות הכפיים, הוא חוזר להיות מי שהוא, מה שהוא. אבל אחרי שאנחנו החלטנו לסגור את המסך, לא חזרת להיות מי שאתה. המשכת למכור לנו מסכות, ושקרים. לא היית מי שאתה באמת, ככה לפחות אני רואה את זה. אתה חסר אנושיות בסיסית... אתה מוכרח להשתנות, ולהבין שפגעת באנשים. יש בך התנשאות כזאת, מיותרת. אתה חושב שאתה חכם ואנושי יותר מכולם - אבל אתה טועה. אתה יודע, החיים לא הוגנים. וגם משחק בין ריאל מדריד למכבי חיפה, הוא לא פייר. אבל בסופו של דבר הוא מתקיים, ומשחקים אותו עד הסוף. לכן אני מבין את הצרכים שלך להוכיח לעולם, כמה אתה אכפתי ותומך. אני באמת ובתמים שמבין. בסופו של דבר זה היה משחק. אבל גם אם אתה לא חכם - הראה שאתה אחד כזה. תמיד טוב להראות לסביבה משהו אנושי - ולא מן עלוקה כזאת שכל היום רק מזמזת שטויות כהרף עין, ובעיקר גורמת לאנשים להזיל עוד דמעה, וכל זה איתן היקר, כל זה רק בשביל כרטיסית אוטובוס. לעולם לא תצליח לשנות את דעתי, כי פספסת את הרכבת. זה כבר מאוחר מדי. אבל מה שכן, לפחות תוכל לחכות בתחנה הבאה. מי יודע, מה כבר יחכה לך שם. אני באמת רוצה שתהיה לך רק הצלחה בחיים, ומקווה שתבין - פגיעה באנשים, לא פחות רעה מרציחתם. ואני אומר לך את זה, כי כבר פגעו. תאמין לי, שפגעו. אני מקווה שתלמד, יום אחד להפסיק ללעוס את המסטיק, בדיוק ברגע שהוא הופך להיות חסר טעם. כי אני מבטיח לך זה יעזור. והו, כמה זה כבר יעזור. בברכת שלום, ושינוי קיצוני מהיר ככל שיהיה. כי זה נחוץ לך, בדיוק כמו אוויר, לפחות כרגע. אדם פשוט מאוכזב. נ.ב: אני עדיין רואה אותך שקוף.
 

DarkDevil1

New member
אמאלה שמע

אתה קצת חי בסרט הבנאדם לא חייב לך כלום והוא עשה מה שבא לו אתה לא במעמד של למתוח עליו ביקורת ברמה כזאת, והוא להחליט שהוא צריך להשתנות הוא ממש ממש ממש לא חייב לך כלום והקטע של "לא תצליח לשנות את דעתי" למה הוא צריך לשנות את דעתך? אתה מתנהג כאילו הוא האקס שלך צא מזה דחוף
 

zyyhgy

New member
לא אתה חופר יותר. תן לי לרשום מה שבא לי!

לא יאה לך? תלחץ על האיקס האדום למעלה. זה יפתור את המצב
 
לאיתן :)

מזל טוב שהגעת לגמר :) 1..אם היית יכול לבחור עוד מישהו שיגיע לגמר במי היית בוחר? 2.כמעט כולם רבו איתך,למה אתה חושב שזה קרה? 3.מה הדבר הראשון שעשית כשהגעת לבית? 4.מה הדבר הראשון שעשית כיצאת מהמעבדה? 5.אתה חושב שלא מגיע לך מקום שלישי? 6.אתה עצוב מכך שמירב הורידה לך את השיער ולא מישהו אחר? מצורפת תמונה שלך :) מ ג ו ד ל ת !
 
שאלותתתתת תשובות שם המשחק!

אני מכיר מישהי פה שהיא לומדת היא בטח משקיעה רצח חזקה עליי!!!1 1.סוז למה ? כי השם שלה מגניב וידעה להיתרכז ולעמות על both 2 היתיצווה וניראה במשחק לאחר תקופה של ירידה בנקודות חיים 2.כי אני בן אדם דינמי המון אנשים אומרים לי היי איתן cartoon כבר עשו עליך ואני יודע שאני מדבר וחושב יחד אנשים לא רגילים לבלתי צפויה שבא ועושה מהפך בבית שהנשק היחידי שלו הוא אמת! 3.נשמתי אוויר אברתי בית חבר שלי עבד עליי לא ידעתי שעברו בכלל רצתי לתבה שלי cola שבת 19 איזה אהבה צריך כדי להגיעה אל גיל כזה היהי ()_: 4.רצתי לכול נפש שראיתי הרגשתי שהועם הזה מעריך אותי יותר ואני סוגד לכול דבר רע שראיתי בכול כי ידעתי שיש בזה טוב! 5.לא אבל רק טיפש יקח מי זה הפסד "והמנצח הווווווווווווווווווווווא איתן לואיס tell waht you won איתן אתה זכיתה בניסיו לכול החיים שלא תוכל להרוויח באף פינה אחרת ביקום ומכונית זה רק סימבולי לידיס אנד gants ראיתם את הפנים שלי אחרי ולפני המכונית thanks and good night ():
 

adi5632

New member
לאתין- בבקשה תקרא ותגיב:)

קודם כל, איך זה לצאת מהמעבדה? רציתי להגיד לך שאתה ממש מצחיק, אני ואח שלי מתנו מצחוק ממך מהרגע של "שמעון פרס והפלסטר" ואנחנו עדיין אומרים "תתבישו לכם" בקול של שמעון פרס בדיוק כמו שאתה אמרת. שדגרת על הביצה והתחלת לעשות קולות של תרנגולת ולשיר, אני ישבתי מול המחשב ונקרעתי מצחוק. אני לא אתחיל לפרט את כל הרגעים בהם מתתי מצחוק בגללך אבל אני אגיד שאת הפריסטייל ששרת בנילון נצמד אני ואח שלי עדיין שרים (תראה את זה!). :) רציתי להגיד לך שמה שסוזנה אמרה לך זה נכון, אתה בן אדם מצחיק והאנרגיות שלך במשחק הלכו למקום אחר במקום להצחיק כי אתה יכול לעשות את זה ובגדול! קצת התאכזבתי מכל הריבים שהיו לך עם כמה אנשים במעבדה ובמיוחד הריב הגדול עם מירב. אבל זה מה שהיה ואי אפשר לשנות את זה... תלמד מזה לעתיד... לא רציתי שתגיע לגמר מסיבה אחת ויחידה: שלא תעשה קרחת. יפה לך שיער ובמיוחד שאתה שם סרט. רציתי לשאול אם המעבדה הצליחה לחרפן אותך ואיך הצלחת לשמור על חוש הומור רוב הזמן? עם מי לדעתך תישאר בקשר עכשיו שהתוכנית נגמרה? וזהו בערך.. והנה סמיילי :) כמו שתמיד ביקשת במבחנה. גם אני אוהבת סמיילים והנה עוד אחד :) עדי=)
 
למעלה