איזה ציוד צריכה רכבת ישראל לרכוש להובלתנוסעיםשאלות בנושא הרכבת
חברה דגם ולמה
איזה ציוד צריכה רכבת ישראל לרכוש להובלתנוסעיםשאלות בנושא הרכבת
מי יודע מדוע ולמה...שאלות בנושא הרכבת
אשקלון? רחובות? מי? מה? מתי?!שאלות בנושא הרכבת
רציפים קצרים, קרונות סימנס ומה שביניהםשאלות בנושא הרכבת
ציוד נייד חשמלי (למה שלא נחלום קצת?איזה ציוד צריכה רכבת ישראל לרכוש להובלתנוסעים
חברה דגם ולמה
דעתי.............רציפים קצרים, קרונות סימנס ומה שביניהם
שלום,יש לי שאלה קטנה: קראתי בזמנו בYNET שעם הוספת הקרונות החדשים של סימנס צפויה הבעיה הנגרמת עקב הרציפים הקצרים בישראל להחריף (יותר נוסעים יצטרכו לרוץ "עם כיוון הנסיעה" כדי להספיק לרדת בתחנה). אני מניח שהסיבה שלכך שהרציפים בישראל קצרים יחסית למקובל בעולם היא שהם נבנו בהתאמה לצרכים של שנות ה70 או משהו בסנגון, אבל מדוע אי אפשר להאריך את הרציפים *היום*? מה הבעיה לשפוך עוד קצת בטון ומלט? לתשובתכם אודה
קישקושים ב-Ynet:רציפים קצרים, קרונות סימנס ומה שביניהם
שלום,יש לי שאלה קטנה: קראתי בזמנו בYNET שעם הוספת הקרונות החדשים של סימנס צפויה הבעיה הנגרמת עקב הרציפים הקצרים בישראל להחריף (יותר נוסעים יצטרכו לרוץ "עם כיוון הנסיעה" כדי להספיק לרדת בתחנה). אני מניח שהסיבה שלכך שהרציפים בישראל קצרים יחסית למקובל בעולם היא שהם נבנו בהתאמה לצרכים של שנות ה70 או משהו בסנגון, אבל מדוע אי אפשר להאריך את הרציפים *היום*? מה הבעיה לשפוך עוד קצת בטון ומלט? לתשובתכם אודה
ציוד נייד חשמלי (למה שלא נחלום קצת?):
קטרי EuroSprinter של סימנס - כי הם פשוט מעולים! 8,600 כוחות סוס ומהירות שמגיעה ל-230 קמ"ש! קרונועים חשמליים דומים ל-423 הגרמניים - כי הם מפרקיים עם הרבה דלתות, מה שאנחנו צריכים בקווים הפרבריים העמוסים! וקרונועי חשמל דו-קומתיים כמו בהולנד (רק בגירסה לרציפים גבוהים).
אגב, הקרונועים ההולנדייםציוד נייד חשמלי (למה שלא נחלום קצת?):
קטרי EuroSprinter של סימנס - כי הם פשוט מעולים! 8,600 כוחות סוס ומהירות שמגיעה ל-230 קמ"ש! קרונועים חשמליים דומים ל-423 הגרמניים - כי הם מפרקיים עם הרבה דלתות, מה שאנחנו צריכים בקווים הפרבריים העמוסים! וקרונועי חשמל דו-קומתיים כמו בהולנד (רק בגירסה לרציפים גבוהים).
את עיצוב הפנים אפשר לשנות...אגב, הקרונועים ההולנדיים
לטעמי צפופים להחריד ומאוד לא נוחים. מבחינתי קרונות הקומותיים של ר"י נוחים מהם בהרבה, ונוחים יותר גם ממקביליהם אצל DB.
אין דגם ספציפי או יצרן ספציפי שממנו יש לקנותאיזה ציוד צריכה רכבת ישראל לרכוש להובלתנוסעים
חברה דגם ולמה
שוב, ולמה לא לחלום קצת?אין דגם ספציפי או יצרן ספציפי שממנו יש לקנות
ציוד נייד.. מה שכן יש זה קריטריונים חשובים ואף הכרחיים לצורך התאמת הציוד הנייד לתשתית בארץ, כגון- רוחב סרנים בהתאם לרוחב המסילה בארץ, גובה הכניסה לקרונות חייב להיות תואם לגובה הרציפים בארץ.. אם מזמינים קטרים, אז עליהם להתאים למערכי הקרונות הקיימים בארץ מבחינת מערכות השליטה, בלימה, חשמל ועוד.. ליצרני הרכבת השונים קיימים דגמים רבים שיכולים להתאים לדרישות בארץ, ותמיד ישנה גם אפשרות לקנות ציוד נייד עפ"י הזמנה,כפי שזה בוצע עם קטרי ה בו-בו (JT42BW), וקרונות הסימנס שעומדים להכנס לשירות.
רק קרונועים רבי דלתות עם תאוצה גבוהה!איזה ציוד צריכה רכבת ישראל לרכוש להובלתנוסעים
חברה דגם ולמה
רק קרונועים רבי דלתות עם תאוצה גבוהה!
זהו הפתרון האמיתי לאיחורים ולתחנות הצפופות בת"א!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.