בעיית רב -קו (קצת ארוך)
בערב החג ,נסעתי בקו 89 מהבית בחולון אל מרכז חולון ושם החלפתי ל88 של אגד. כשעליתי על 89 והעברתי את הרב קו ,המכשיר קלט אותו ללא בעיות והוריד לי נסיעה מהכרטיסייה. כשהחלפתי במרכז חולון ל88 ,גם שם לא הייתה לי כל בעיה והמכשיר קלט וזיהה את הכרטיס ולא חייב אותי בנסיעה נוספת בגלל 90 הדקות. אך כשהיגעתי אל מסוף כרמלית ושם עליתי על קו 48 של מטרופולין ,המכשיר שלהם עשה לי בעיות ולא קלט את הרב קו והיה כתוב על הצג"לא זכאי לנסיעה" או משהו כזה. הנהג שלהם עוד אומר לי שהרב קוים של דן עושים להם בעיות ואני אמרתי לו שיש כרטיסייה ברב קו והא משיב לי שאין כזה דבר במטרופולין כרטיסיות ושהם שמים רק ערך צבור. עקב כך נאלצתי לשלם 6.4 על הנסיעה. בהמשך היום עליתי על קו 56 של קווים מת"א ליהוד. גם שם בהתחלה המכשיר לא זיהה את הכרטיס, אולם לאחר מספר נסיונות הוא קלט אותו והנפיק קבלה. גם בדרך חזרה אל ת"א מיהוד, כשעליתי על קו 37 המכשיר קלט ללא כל בעיה את הרב קו ולא חייב אותי בנסיעה. כשעליתי על קו 89 משדרות הר ציון אל הבית , העברתי שוב את הרב קו. בהתחלה נדלקה נורה כתומה, אך כשהנהג לחץ על הכפתור שמחייב את הנסיעה נדלקה לפתע נורה אדומה. הנהג המשיך לנסות מספר פעמים (עד צומת חולון) ,הוא אפילו הדפיס פירוט של מס' הנסיעות שברב קו והיה כתוב שיש 6 נסיעות אבל יש בעיית זיהוי השבב. הוא אמר לי שכנראה השבב שחוק ושעלי ללכת להתחנה של "דן" ולסדר את זה וששם גם יזכו אותי על הנסיעה ששילמתי. איך אני עכשיו פותר את הבעיה הזאת עם דן מול מטרופולין? עכשיו אם "דן" מזכים אותי על הנסיעה ששילמתי מה אני אמור לעשות גם אם הנסיעה ששילמתי במטרופולין? האם הם מחוייבים לתת לי זיכוי? זה באמת בעייה בשבב או שזו הייתה בעיה במכשירים שלהם, כי בחלק מהמכשירים הכרטיס עבר בלי בעיות.