שרשור אדמיניסטרציה ב'

liri g

New member
איבחון לליקויי למידה- עזרה דחוף....

היי. אני נרשמתי למכללת ר"ג, וכשנרשמתי הסבירו לי שיש מבמכללה מקום שנקרא מרכז איילה שמיעץ לסטודנטים שמעוניינים לעשות אבחון לקשיי למידה. אמרו לי להשאיר את הפרטים ואחת היועצות תחזור אלי. מישהי אכן חזרה אלי אך לא הייתי זמינה והיא השאירה לי הודעה בנייד אך ללא מספר טלפון לחזרה- הדרך היא להתקשר שוב למזכירות להשאיר את הפרטים שלי ויחזרו אלי. עשיתי זאת אך לא חזרו אלי. לאחר כשבוע ניגשתי אל אחת היועצות במכללה והיא שוב אמרה לי שהדרך היחידה היא להשאיר פרטים במזכירות ויחזרו אלי. עשיתי זאת שוב- וכמובן... לא חזרו אלי! התקשרתי היום שוב, המזכירה ענתה לי ואמרה לי "אין מה לעשות, אני העברתי לה את הפרטים שלך". בקיצור ממש עושה לי חשק רב להתחיל אצלהם את שנת הלימודים. אחרי ששפכתי את ליבי הנה הנקודה: אני חייבת לדעת איך, איפה ומתי אני יכולה לעשות איבחון כזה. האם אני יכולה לעשות את זה בעצמי או שהמכללה חייבת להפנות אותי? זה ממש דחוף לי והמכללה שלי לא ממש ממהרת לעזור לי. אשמח אם אתם תוכלו לעזור לי. תודה!
 

סטאר100

New member
תנאי קבלה לתואר 1 בכלכלה

מישהו יכול לפרט כאן בבקשה את תנאי הקבלה לתואר ראשון בכלכלה במספר אוניברסיטאות ומכללות בארץ..... או לחילופין איפה ניתן למצוא את המידע?
 

oren741

New member
רישום לאונברסיטת ת"א-בידינג

מישהו יכול להסביר במילים פשוטות איך מתבצע התהליך? לא מוצא ידיים וגם לא רגליים ובטלפון אין עם מי לדבר. אחרי שאני מכין מערכת שעות ואני יודע כמה קורסים אני צריך לעשות (תכלס אין לי מושג) כיצד מתבצעת השיטה הזו בפועל? בבקשה אל תפנו אותי למצגת כי היא ברורה בדיוק כמו השמש בזמן ליקוי חמה.בכל אופן יש לי מכסת 125 נקודות....מה אני עושה איתם? אשמח ואודה לעזרה. תודה.
 

גֶפילטע

New member
לעניין קבלה ל-MBA באת"א-האם מה שקוב

האם מה שקובע את הממוצע של התואר הראשון, זה שמשתקלל יחד עם ציון ה-GMAT לצורך נתוני הקבלה ל-MBA- אם אני לומד שני חוגים: משפטים וניהול, האם הקבלה היא ע"ס ממוצע אחד החוגים, הגבוה ביניהם בלבד? או שמא ע"ס שקלול של שניהם? הנמוך מביניהם? איך זה הולך? ואם בניהול יהיה לי ממוצע מצויין ובמשפטים ממוצע נמוך, או להיפך? זה ישפיע איכשהו על קבלתי, או שבאופן חד משמעי ובלי הסתייגויות - הממוצע הגבוה הוא שקובע?? ולא באת"א - במוסדות אחרים - כמו האונ' העברית ואחרים - הנוהל הוא אחר לגבי שאלתי הנ"ל?
 

EastGirl83

New member
ללמוד בשני מוסדות

שלום לכולם, יש פה סטודנטים שלומדים בשני מוסדות? לדוגמא בשנה האחרונה במוסד X והחליטו לעשות השלמות באמצעות מוסד Y? אני צריכה להתייעץ עם סטודנטים שעושים זאת. אשמח אם מישהו ידבר איתי באמצעות לשלוח מסר אישי.
 
לדעתי, הבעייה היא באמת

שכדי שהמכללה תכיר באיבחון שלך, את צריכה לעשות אותו במקום שהם מפנים אליו.
 

t leven is mooi

New member
בידינג בתא

אז ככה: לקורסים שהם חובה תן נקודה אחת - משום שהם חובה אין בעיה להתקבל אליהם. לשאר הקורסים חלק את שאר הנקודות שלך כרצונך - בבידינג עצמו מצוינת מכסת התלמידים לקורס.... יש גם שיטה לחלוקת הנקודות בין קורסים במקרה ולאחד מהם לא התקבלת - יש שיטה אוטומטית ואם אני לא טועה זה פשוט העברה של הנקודות לשאר הקורסים-אבל אני לא זוכרת בדיוק מה החלוקה. יש שיטה בה אתה יכול לרשום (בבידינג עצמו) כמה נקודות אתה מעביר מקורס אחד לשני. דרך אגב, אתה יכול לעשות הבידינג באוניברסיטה עצמה ויתכן מאוד שהמתרגל/ת בחדר המחשבים או חברים וסטודנטים אחרים יוכלו לעזור לך מדי פעם. זה לא נורא, רק נראה ככה. מקווה שעזרתי לך במשהו. אם יש עוד משהו לא ברור אל תתבייש.....
 

kobik15

New member
אז ככה

ת"א- הציון הגבוה משניהם... העברית- ממוצע של שני החוגים...
 

גֶפילטע

New member
בטוח? וואלה, אני אבדוק בידיעונים

תודה
איך אתה יודע את זה? אתה במקרה בתוכנית הזאת של העברית משפטים+MBA? (שאת"א לא הואילו בטובם ליצור גם...
)
 

oren741

New member
לדפנה ומון

מיליון תודה. אכן הבטתי בסטיסטיקות וראיתי שלכל קורס מוקצת מכסת נקודות: האם עלי לבחור על פי ראות עיני את מספר הנקודות בקורס הספציפי כאשר סה"כ מכל הקורסים אני צריך להגיע לכמות הנקודות שהגעתי מלכתחילה? למשל: אם הוקצו לי ללמודים בסמ' א' 125 נקודות קורס א' יש מכסה של 80 קורס ב' יש מכסה של 60 אז אני בוחר למשל 70 נקודות מקורס א' ו55 נקודות מקורס ב' כך שלמעשה הגעתי למכסה הכללית שהיא 125. לחילופין קורס א' מביע שאני יותר מעוניין בקבוצה הספציפית מקורס ב'. האם אני קולע או מחטיא? מה אתן אומרות? תודה :) אורן
 

d a p h n a

New member
המכסה בקורסים היא לא מכסת נק'

אלא מכסת המקומות שיש בקורסים, שנאמרת לך כדי שתדע להעריך כמה נקודות כדאי לתת. אתה יכול לתת לכל קורס כמה נקודות שמתחשק לך. אתה יכול לתת לקורס א' 120 נק' ולקורס ב' 5 נקודות. בסופו של דבר אתה צריך להוציא את כל 125 הנקודות, כאשר יש יותר סיכוי להתקבל לקורס עם ניקוד גבוה מאשר לקורס עם ניקוד נמוך. כדאי לתת ניקוד גבוה לקורס שאתה מאוד מעוניין בו ו/או שיש בו מעט מקומות. לעומת זאת, כדאי לתת ניקוד נמוך לקורס שיש בו הרבה מקומות, או שלא ממש אכפת לך אם תקבל אותו או לא.
 

oren741

New member
תודה לעתודאית ושוב לדפנה

נראה לי שהבנתי.עכשיו נותר לארגן מערכת שעות ולראות מי נגד מי.יופי. כל הכבוד. אורן.
 

d a p h n a

New member
רישום בבידינג (הודעה מתוקנת)

תקבל רשימה של הקורסים בחוג שלך. לכל קורס עלייך להקצות מספר נקודות לפי החשיבות שלו מבחינתך , כאשר בדרך כלל לקורסי חובה שמתקיימים באולמות גדולים אין צורך לתת נקודות (אבל במידה ויש קורס כזה, המערכת תתריע בפנייך על כך, אז אל תדאג). אתה יכול לראות בסטטיסטיקות של שנים קודמות כמה נקודות נדרשו כדי להכנס לקורס הזה (או לקורסים של אותו המרצה, נניח), ולפי זה להעריך כמה יהיה קשה לקבל את הקורס הזה. לכל קורס, תעשה שילוב של שתי הערכות: 1) כמה חשוב לך לקבל אותו ו2)כמה מקומות יש בקורס, ועד כמה היה קשה להכנס בשנה שעברה. ככל שהקורס יותר חשוב לך ,ויש בו פחות מקומות, כך הקצה לו יותר נקודות. בסופו של דבר, אתה צריך להקצות מספר מסויים של נקודות לכל קורס אותו אתה רוצה ללמוד (למעט הקורסים גדולים אותם הזכרתי, בהם אתה רק צריך לסמן שאתה נרשם). יש לך גם אפשרות על כל קורס לסמן לאן הנקודות ש"השקעת" בו יעברו אם לא תקבל אותו. למשל, אם נתת 40 נקודות ל"מבוא לקיפודים", ן-20 נקודות ל"מבוא לקרפדות", אתה יכול לסמן שאם לא תקבל את מבוא לקיפודים, אז הנקודות יעברו למבוא לקרפדות, כך שבמקום 20 נקודות, "תשקיע" בו 40 נקודות. שים לב: הנקודות עוברות מקורס אחד לקורס השני ומחליפות את הנקודות שהקצת לאותו הקורס. הן לא מתווספות לנקודות שהקצת לקורס ההוא. בסוף התהליך תתבקש לאשר שזה הבידינג שלך לסבב הראשון. אחרי כמה ימים תתפרסמנה התוצאות, ותראה אם קיבלת את כל מה שרצית, או שלא. במידה ולא קיבלת את כל הקורסים שרצית, עוד לא הכל אבוד. ישנו מקצה שני של בידינג. במקצה הזה אתה שוב מקבל 125 נקודות (במקרה שלך), שאתה יכול להשקיע מחדש. אתה לא מאבד את הקורסים הקודמים אליהם נרשמת, ואתה לא צריך להשקיע בהם נקודות מחדש. השקע נקודות רק בקורסים אותם אתה רוצה לנסות ולקבל וטרם קיבלת . הסבב השני נותן לך הזדמנות להרשם לקורסים שלא הצלחת להתקבל בסבב הראשון (לפעמים אנשים מבטלים ואתה מקבל מקום), להרשם לקורסים אחרים במקום אלה שלא הצלחת לקבל בסבב הראשון, וגם לבטל הרשמה לקורסים אליהם נרשמת בסבב הראשון והחלטת בסוף שאתה לא רוצה אותם. (כדאי לעשות זאת, כדי לאפשר למישהו אחר לקבל את המקום שלך). בכל מקרה, לא כדאי להלחץ מזה יותר מדי. הבידינג חשוב, ללא ספק, אבל בשבוע השני ללימודים, אחרי שכבר בילית שיעור או שניים בכל קורס, יש שבוע שינויים, ובו אפשר לנסות ולעבור בין הקורסים השונים. אף אחד לא מבטיח לך שיהיה מקום בשבוע שינויים, אבל יש בהחלט סיכוי סביר לכך.
 

נ י נ י

New member
בידינג - לימודי מזרח אסיה

מקווה שלמישהו תהיה תשובה .... היום נכנסתי לרשימת הקורסים - יש 3 מבואות שעליי לקחת מבוא הודו סין ויפן . מדובר הרי בקורס חובה ויש מכסה של 270 - ניתן להניח מתוך הגיון פשוט שיש מקום לכל התלמידים בחוג ואז אני יכולה להקצות אפילו רק נקודה 1 בודדה לכל מבוא . - האם מישהו יודע לענות מניסיון שככה זה באמת עובד או שיכול להפנות אותי למישהו שיכול לענות ? תודה רבה
 

liri g

New member
אוף!!! אבל הם לא מדברים איתי!

ממש מעצבן! תודה לך בכל מקרה...
 

Unicorn98

New member
../images/Emo33.gifשרשור אדמיניסטרציה ב'../images/Emo33.gif

ככה זה כשהפורום רוחש פעילות
..
 
למעלה