שרשור אדמיניסטרציה ב'

maor_65

New member
ההפסקות הן בד"כ של חצי שעה

כדאי לסדר חלונות רק בימים ממש עמוסים אם אתה לומד מערכת מלאה, חלונות סתם ככה יכולים להיות לא סימפטיים...
 
איך זה הולך בדיוק?

מתוך שעתיים יש הפסקה של חצי שעה? זה שני שיעורים בני 45 דקות ובינהם הפסקה של חצי שעה? יש לי יום אחד שאין לי ברירה אלא ללמוד 8 שעות רצופות. למשל מ10 עד 18, כמובן שאני יכול להזיז את הלוח ל8 עד 16. או ללמוד מ8 עד 10, ואז חלון מ10 עד 12 ומ12 עד 18 ממשיכים ללמוד. אני חושב שעדיף ללמוד ברציפות, לא? ההפסקות של החצי שעה מספיקות לארוחות?
 
בדר"כ מתחילים ללמוד ב-ורבע

ומסיימים את השיעור ברבע ל, ככה יוצא שיש חצי שעה הפסקה בין שיעור לשיעור, וזה מספיק לכל מה שאתה צריך, אין צורך לעשות חלונות.
 
מה זה קורס קדם?

בקורס שנרשמתי באינטרנט, כתוב לי שהייתי צריך להרשם קודם לקורס קדם. מהו קורס קדם? מספר קורסים שרציתי להרשם אליהם היו תפוסים, כך שנאלצתי להרשם לאותם קורסים, כך שזה יצר "חלונות". מה אני יכול לעשות באותם שעות?
 

רוסקו 90

New member
קורס קדם

ישנם קורסים שדורשים קורסי הכנה/מבוא. ללא קורסי הקדם לא תוכל להירשם לקורס. מה יש לעשות בחלונות? אם אתה גר קרוב אז אתה יכול לקפוץ הביתה, להשלים חומר, לצלם, לשכב בדשא, לאכול שאוורמה בנוף... הזמן יעבור בסוף
בהצלחה!
 

yoavpeylan

New member
בידינג - דחוף!

איך אני יודע לכמה קורסים אני צריך להירשם? הבידינג מתחיל בעוד כמה שעות!!!
 

zippa

New member
ידיעון

בידיעון של החוג שלך אמורים להיות רשומים כל הפרטים האלו. ואם אתה ממש לא מצליח להבין משם שומדבר (בדרך יהיו רשומים לך קורסי חובה שנה א' וכו') - תחלק את שעות כל התואר במספר השנים במסגרתן אתה אמור לסיים אותו, ותיקח כמספר השעות שהתקבלו (ועוד קצת, אם בא לך ליצור "פור" לשנים הבאות). ובלי לחץ! גם אם לא עושים את הבידינג אפשר לסדר הכל דרך המזכירות בסופו של דבר.
 

d a p h n a

New member
קודם כל, כדאי להגיד לאיזה חוג

ולאיזו פקולטה. שנית, קח נשימה ארוכה ותרגע. הבידינג מתחיל עוד כמה שעות, הוא מסתיים רק בעוד כמה ימים, וזה לא עניין של "כל הקודם זוכה" (זו בדיוק המטרה של הבידינג). בעקרון, כלל טוב לבדיקת כמה קורסים אתה צריך לקחת הוא לחלק את סך השעות לתואר שלך (כפי שהן מופיעות בידיעון החוג שלך, שנמצא ברשת) לשלוש (מתוך הנחה שהמטרה היא לנסות ולסיים את התואר בתוך שלוש שנים). כמובן שאתה לא אמור לעשות בדיוק שליש כל שנה, וזה גמיש, אבל כדי לקבל תחושה פחות או יותר כמה שעות אתה אמור לקחת, זו החלוקה. אחר כך, תקרא היטב את הידיעון (לא רק את רשימת הקורסים, אלא גם את הסעיף הכללי שמדבר על החוג), ותראה מה בדיוק אתה אמור לעשות בתואר. לעיתים קרובות בשנה א' אתה אמור לסיים עם כל מיני קורסים מבואיים ותרגילי בסיס. כמובן שאלה הדברים שאתה באמת רוצה להכניס למערכת. בנוסף, קח בחשבון שישנם קורסים (בדרך כלל "תרגילים", או קורסי שפות) שבהם יש כמות מסויימת של עבודה שצריך לעשות משיעור לשיעור. אתה לא רוצה לדחוס יותר מדי קורסים כאלה בסמסטר, כי אתה תמצא את עצמך קורס תחת העומס. בהצלחה!
 

CrazyGirl22

New member
אוף, עכשיו שהעבירו את ההודעה שלי

אין סיכוי שמישהו יראה אותה! זו לא שאלה אדמיניבטרטיבית טהורה.
 

dawn462000

New member
../images/Emo53.gif רישום לפנורמי באת"א - מאיפה?

מישהו יודע איך מגיעים לרישום לקורסים פנורמיים? נדמה לי שבשנה שעברה זה היה דרך מערכת המידע לתלמיד, אבל השנה אני לא רואה את זה שם וגם לא בשום מקום אחר.
 

d a p h n a

New member
למיטב זכרוני

צריך לגשת למזכירות הפקולטה (150) ולמלא שם איזה טופס.
 

SHIR2003

New member
שאלת בידינג באת"א!

אני נרשמת לקורס שלא היה שנה שעברה ואין עליו שום סטטיסטיקה לגבי הניקוד שלו. איך אני אמורה לדעת כמה נקודות להקצות לו?
 

d a p h n a

New member
בדקי קורסים אחרים של אותו המרצה

בדרך כלל הפופולאריות של קורס נקבעת לפי המרצה שלו במידה רבה.
 

M R T

New member
לא מצליח להיכנס לבידינג!

זה רק אצלי הבעיה, או שגם אצלכם זה ככה? הוא כותב לי "אין נתונים/הרישום טרם החל"
 

נ י נ י

New member
מרב שרשורים לא ידעתי לאן לשייך...

באתר של את"א יש חלון של "סטטיסטיקות של רישום במכרז מפעמים קודמות) - שאלה פשוטה - מה הכוונה לניקוד מקסימלי ומה הכוונה לניקוד סגירה והאם יש טעם בכלל להסתמך על הסטטיסטיקה הזו ?
 

עתודאית

New member
ניקודים

הניקוד המקסימלי= המספר המקסימלי של הנקודות שמישהו שם על הקורס ניקוד סגירה= הניקוד שכל מי ששם יותר ממנו התקבל לקורס כדאי להסתמך על הסטטיסטיקה כי זה בערך הכלי היחיד להעריך כמה נקודות לשים...
 

PooKiPsiT

New member
תשובה פשוטה

ניקוד מקסימלי=הניקוד הכי גבוה שמישהו נתן לאותו קורס. ניקוד סגירה=הניקוד המינימלי שהיה צריך לתת בשביל לקבל את הקורס.
 
למעלה