25306yosef
New member
דיון על הרכבת בפורום תרבות הונגריה בתפוזשאלות/תלונות על הרכבת
דיון על הרכבת בפורום תרבות הונגריה בתפוזשאלות/תלונות על הרכבת
למה הרכבת לא מנסה לקנות ליין הרכבהבארץלקרונותשאלות/תלונות על הרכבת
בעיה חדשה/קבוע ברכבת, בטוח אתם יודעים משהו...שאלות/תלונות על הרכבת
האם בוטלה רכבת ללא הודעה לנוסעים?שאלות/תלונות על הרכבת
ועוד משהו מתפוזדיון על הרכבת בפורום תרבות הונגריה בתפוז
בגלל הסיבה שלא שווה להרכיב מכוניות כאן.למה הרכבת לא מנסה לקנות ליין הרכבהבארץלקרונות
אם המצרים בנו טנקים אז פה לא יוכולים לבנות קרונות זה יתן תעסוקה הציוד יתוחזק וישוקם בליין ותמיד יהיה רכש חדש וכמובן תעסוקה אני לא מתכוון להתקנת כיסאות ברמתא
הקפצה. האם ידוע לכם על הבעיה? מה הסיבה?בעיה חדשה/קבוע ברכבת, בטוח אתם יודעים משהו...
הרכבת של 7:40 מנהריה לב"ש היא בדרך כלל מערכת של חמישה קרונועים (כלומר 15 יחידות). בעת האחרונה נהגו בימי ראשון לשלוח במקומה מערכת כפולה של דבל דק (כעשרה קרונות דבל דק נדמה לי עם קטר גם באמצע לא בטוחה). זה היה מצוין. הבעיה שבשני ימי ראשון האחרונים מגיעה רכבת דבל דק רגילה. היא מגיעה מלאה לעכו... לעכו! ברור שבמוצקין אף אחד כבר לא יכול לעלות שלא לדבר שאין אוויר ואי אפשר לנשום (המאושרים שעלו בעכו). 1. מדוע? 2. האם אני טועה או שבאמת חמש מערכות קרונועים מכילים יותר מדבל דק רגילה (חמישה קרונות)? אם כן, מדוע זה טוב לכל הימים ולא לראשון, אם באמת יש להם בעיה עם דבל-דק כפולה? תודה על פיענוח החידה והלואי שתיפתר הבעיה מה שלא תהיה...
לפי מה שידוע ליהאם בוטלה רכבת ללא הודעה לנוסעים?
גם אתמול וגם היום בוטלה הרכבת של שעה 8:13 מפ"ת סגולה לתל אביב. כמו כן לא היה ניתן לעלות על 8:33 מפני שהיה מלא. האם הרכבת ביטלה הקו באופן קבוע עקה מחסור בציוד?
ככל הנראה מדובר במחסור בקרונות ובקטריםבעיה חדשה/קבוע ברכבת, בטוח אתם יודעים משהו...
הרכבת של 7:40 מנהריה לב"ש היא בדרך כלל מערכת של חמישה קרונועים (כלומר 15 יחידות). בעת האחרונה נהגו בימי ראשון לשלוח במקומה מערכת כפולה של דבל דק (כעשרה קרונות דבל דק נדמה לי עם קטר גם באמצע לא בטוחה). זה היה מצוין. הבעיה שבשני ימי ראשון האחרונים מגיעה רכבת דבל דק רגילה. היא מגיעה מלאה לעכו... לעכו! ברור שבמוצקין אף אחד כבר לא יכול לעלות שלא לדבר שאין אוויר ואי אפשר לנשום (המאושרים שעלו בעכו). 1. מדוע? 2. האם אני טועה או שבאמת חמש מערכות קרונועים מכילים יותר מדבל דק רגילה (חמישה קרונות)? אם כן, מדוע זה טוב לכל הימים ולא לראשון, אם באמת יש להם בעיה עם דבל-דק כפולה? תודה על פיענוח החידה והלואי שתיפתר הבעיה מה שלא תהיה...
תפוז עם הבעיות הטכניות שלוככל הנראה מדובר במחסור בקרונות ובקטרים
בגלל התאונה האחרונה שהיתה ביום חמישי בבוקר בין שתי רכבות מסוג דבל-דק יש כעת ברכבת ישראל מחסור בקרונות ובקטרים. ראי הודעתו של אביתר כאן וגם פה וגם בפוסט זה. להלן ציטוט (ועריכה) לדבריו של אביתר: "עכשיו הרכבת תקועה בלי קרון אחד רזרווה. זו הסיבה שהקו לדימונה סגור. הם לא יצליחו להפעיל את לוח הזמנים באופן מלא. יצטרכו לאלתר ולקצר רכבות. הבעיה היא שכרגע 16 קטרים בטיפולים או בחו"ל ותיכף יהיה להם גם מחסור בקטרים." "אין לרכבת יותר רזרוות ואף פחות מכך. נכון להבוקר (חמישי 07/04/2011) - הרכבת במינוס, כלומר יהיו חייבים לפגוע בלוח הזמנים ולצמצם את מספרי הקרונות ברכבות. נכון להבוקר (חמישי 07/04/2011) - אין לרכבת כל רזרווה תפעולית יותר." "חסר לרכבת 6 קרונות להפעלת לוח הזמנים במתכונתו המלאה. ברכבת יכחישו זאת ויורידו מרכבות קיימות קרונות בודדים כדי להרכיב מהם רכבת נוספת. זהו - נגמר להם הסוס. אין להם אף לא קרון בודד רזרווה. הרכבת נקלעת הבוקר (חמישי 07/04/2011) למשבר נוסף - אולי הבעייתי ביותר מאז 1948." "נגמרה לרכבת כל הרזרווה התפעולית וכי הם עומדים בפני שוקת שבורה עם לוח הזמנים......" "הם ייאלצו לקצר את אורך הרכבות ולקחת מעשר מכמה רכבות אחרת הם בבעיה." * אז ככל הנראה אכן מדובר במחסור בקרונות ובקטרים תקינים...
תודה. אבל: מדוע לא מסיעים בראשון 7:40 מנהריהככל הנראה מדובר במחסור בקרונות ובקטרים
בגלל התאונה האחרונה שהיתה ביום חמישי בבוקר בין שתי רכבות מסוג דבל-דק יש כעת ברכבת ישראל מחסור בקרונות ובקטרים. ראי הודעתו של אביתר כאן וגם פה וגם בפוסט זה. להלן ציטוט (ועריכה) לדבריו של אביתר: "עכשיו הרכבת תקועה בלי קרון אחד רזרווה. זו הסיבה שהקו לדימונה סגור. הם לא יצליחו להפעיל את לוח הזמנים באופן מלא. יצטרכו לאלתר ולקצר רכבות. הבעיה היא שכרגע 16 קטרים בטיפולים או בחו"ל ותיכף יהיה להם גם מחסור בקטרים." "אין לרכבת יותר רזרוות ואף פחות מכך. נכון להבוקר (חמישי 07/04/2011) - הרכבת במינוס, כלומר יהיו חייבים לפגוע בלוח הזמנים ולצמצם את מספרי הקרונות ברכבות. נכון להבוקר (חמישי 07/04/2011) - אין לרכבת כל רזרווה תפעולית יותר." "חסר לרכבת 6 קרונות להפעלת לוח הזמנים במתכונתו המלאה. ברכבת יכחישו זאת ויורידו מרכבות קיימות קרונות בודדים כדי להרכיב מהם רכבת נוספת. זהו - נגמר להם הסוס. אין להם אף לא קרון בודד רזרווה. הרכבת נקלעת הבוקר (חמישי 07/04/2011) למשבר נוסף - אולי הבעייתי ביותר מאז 1948." "נגמרה לרכבת כל הרזרווה התפעולית וכי הם עומדים בפני שוקת שבורה עם לוח הזמנים......" "הם ייאלצו לקצר את אורך הרכבות ולקחת מעשר מכמה רכבות אחרת הם בבעיה." * אז ככל הנראה אכן מדובר במחסור בקרונות ובקטרים תקינים...
סידור הקרונות ביום א' שונה מימים אחרים,תודה. אבל: מדוע לא מסיעים בראשון 7:40 מנהריה
ברכבת הקרונועים, כמו בכל יום בשעה הזו? האם נכון שחמישיית קרונועים (חמש עשרה יחידות) מכילה יותר מקום מדבל דק? בכל יום הרכבת הזו לבאר שבע היא רכבת קרונועים. למה דווקא ביום ראשון שולחים דבל דק?!
קרה לי בקיץ שעבר ועוד בלונדון:האם בוטלה רכבת ללא הודעה לנוסעים?
גם אתמול וגם היום בוטלה הרכבת של שעה 8:13 מפ"ת סגולה לתל אביב. כמו כן לא היה ניתן לעלות על 8:33 מפני שהיה מלא. האם הרכבת ביטלה הקו באופן קבוע עקה מחסור בציוד?
מדוע באמת לא מייצרים מכוניות?בגלל הסיבה שלא שווה להרכיב מכוניות כאן.
עם כל הכבוד לרכבת ישראל, אנחנו שוק זעיר כך שמוטב לקנות מוצר שכבר בייצור.
פשוט, יותר זול לייבא את המזדהמדוע באמת לא מייצרים מכוניות?
האם הרכבת אוטובוסים מצדיקה את הכמות ולכן ההרכבה ואילו לא כך המצב בהרכבת מכוניות? תארו לכם, למשל מאזדה 2 קטנה או מאזדה 3 בהרכבה ישראלית.
תודה בני ויהודה. אז בהודו מגלים פוטנציאל?פשוט, יותר זול לייבא את המזדה
אל תשכח גם שמכונית שמורכבת כאן בעצם מיובאת החלקה הגדול. התשתית שנדרשת להרכבת מזדה היא הרבה יותר יקרה מזו שנדרשת להרכבת אוטובוסים.
כח העבודה זול והשוק ענקתודה בני ויהודה. אז בהודו מגלים פוטנציאל?
בהודו למשל מיוצרת הסוזוקי אלטו. האם כמות המכירות בהודו כל כך גדולה או שמא היקף היצוא גדול מאוד? יחד עם זאת, כשאני חושב על זה, אולי כח העבודה בהודו הוא במחיר נמוך מישראל ומכאן כדאיות ההשקעה.
כן. כך תיארתי לעצמי, רגעכח העבודה זול והשוק ענק
לכן הם אפילו מייצאים.
יצור המוני- נכון למכוניות אבל לא לאוטובוסמדוע באמת לא מייצרים מכוניות?
האם הרכבת אוטובוסים מצדיקה את הכמות ולכן ההרכבה ואילו לא כך המצב בהרכבת מכוניות? תארו לכם, למשל מאזדה 2 קטנה או מאזדה 3 בהרכבה ישראלית.
אכן, ואגב המפעליצור המוני- נכון למכוניות אבל לא לאוטובוס
יצור המוני- נכון למכוניות אבל לא לאוטובוס. יצור מכוניות הוא דוגמא קלסית ליצור המוני, שכדאי רק אם המכונית מיוצרת בכמויות גדולות. יצור האוטובוסים הוא בכמויות קטנות יחסית וגם הוא מתבצע ב 2 שלבים: ראשית וולבו, דאף וכדומה מיצרים שלדה נוסעת עם כל המכלולים האוטומוטיבים, ואח"כ יצרן האוטובוס בונה מרכב על השלדה הזו. גם יצור המטוסים נעשה בכמויות קטנות ולכן המחיר היחסי יקר. במלחמת העולם השניה פורד הקימה מפעל שיצר את המפציץ הגדול בי24 בשיטות של יצור המוני ובסרט נע. התוצאה היתה מדהימה- כל שעה נפלט מפציץ כבד מקו היצור. לו היו מחשבים עלות יצור, היו מגיעים כנראה למחיר מאוד נמוך יחסית לאותו מפציץ שיוצר במקביל גם בחברה שתכננה אותו. יהודה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.