כן בוודאי
השם יהושוע היה פופלארי בתקופת התנ"ך, יש עוד יהושוע בספר זכריה - "וְלָקַחְתָּ כֶסֶף-וְזָהָב וְעָשִׂיתָ עֲטָרוֹת וְשַׂמְתָּ בְּרֹאשׁ יְהוֹשֻׁעַ בֶּן-יְהוֹצָדָק הַכֹּהֵן הַגָּדוֹל׃ וְאָמַרְתָּ אֵלָיו לֵאמֹר כֹּה אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת לֵאמֹר הִנֵּה-אִישׁ צֶמַח שְׁמוֹ וּמִתַּחְתָּיו יִצְמָח וּבָנָה אֶת-הֵיכַל יְהוָה׃ וְהוּא יִבְנֶה אֶת-הֵיכַל יְהוָה וְהוּא-יִשָּׂא הוֹד וְיָשַׁב וּמָשַׁל עַל-כִּסְאוֹ וְהָיָה כֹהֵן עַל-כִּסְאוֹ וַעֲצַת שָׁלוֹם תִּהְיֶה בֵּין שְׁנֵיהֶם׃" (זכריה ו': 11-13) מה שמעניין הוא שכהן לא יכול להיות מלך ומלך לא יכול להיות כהן, עפ"י התורה, והנה אנחנו רואים שבפסוקים האלה שמדברים על המשיח(בכל פעם שמדובר על איש צמח או צמח בתנ"ך מדובר על המשיח), זכריה שם עטרות של מלך על ראשו של יהושוע, שיש לו את אותו השם של ישוע, ומדובר פה גם על כהונה וגם על מלוכה. וישוע המשיח הוא גם כהן וגם מלך.