tedys strm
New member
נהנתי לפגוש את האופנוענים מהפורום..
מאד התעודדתי ועל כך תודה למוטי. 1. נראה לי שנושא האופועים משתפר לנו מול העיניים. בשידור חי. 2. שימו לב לתשדירים בגלגלצ. מתחיל להזכיר את מערב אירופה. כמה שזה חכם. הרי אם הנהג ידע להבחין באופנוע, בוודאי שידע במכונית ואם יבין את הבילתי צפוי שבאופנוע, אז ישתפר גם ביחס למכוניות. כי הכל מסובך יותר בנוגע לאופנוע, וזה עניין של חינוך. בצרפת למשל שמעתי שהאופנוענים הוסיפו נושאים לטסט המעשי והעיוני של איך נהג המכונית צריך להבחין ולהתייחס לאופנוענים על מנת שלא ייפגעו. 3. היום במפגש ראיתי אנשים רבים חיוביים ביותר בכלל ובנוגע לאופנועים בפרט. זה מסביר לדעתי מדוע הנושא מתקדם בכיוון הרצוי ועוד רבה הדרך. 4. אכן המפתח הוא האימונים שדוחף מוטי ובפרט התכוננות ולימוד תגובות שעת חירום, מצבי הפתע. שוב תודה למוטי ולשאר חברי הפורום. התרשמתי שהאנשים רציניים , ואלה שנפגשתי איתם שם גם אינם קלי דעת. יחד נתקדם להשגים גדולים אולי עוד נצליח לשנות משהו.
מאד התעודדתי ועל כך תודה למוטי. 1. נראה לי שנושא האופועים משתפר לנו מול העיניים. בשידור חי. 2. שימו לב לתשדירים בגלגלצ. מתחיל להזכיר את מערב אירופה. כמה שזה חכם. הרי אם הנהג ידע להבחין באופנוע, בוודאי שידע במכונית ואם יבין את הבילתי צפוי שבאופנוע, אז ישתפר גם ביחס למכוניות. כי הכל מסובך יותר בנוגע לאופנוע, וזה עניין של חינוך. בצרפת למשל שמעתי שהאופנוענים הוסיפו נושאים לטסט המעשי והעיוני של איך נהג המכונית צריך להבחין ולהתייחס לאופנוענים על מנת שלא ייפגעו. 3. היום במפגש ראיתי אנשים רבים חיוביים ביותר בכלל ובנוגע לאופנועים בפרט. זה מסביר לדעתי מדוע הנושא מתקדם בכיוון הרצוי ועוד רבה הדרך. 4. אכן המפתח הוא האימונים שדוחף מוטי ובפרט התכוננות ולימוד תגובות שעת חירום, מצבי הפתע. שוב תודה למוטי ולשאר חברי הפורום. התרשמתי שהאנשים רציניים , ואלה שנפגשתי איתם שם גם אינם קלי דעת. יחד נתקדם להשגים גדולים אולי עוד נצליח לשנות משהו.