שאלות, חדשות, בקשות

faery18

New member
בעבר כן


צפיתי בטלנובלות של כריס מורנה כמעט בכולן, ובעוד סדרות נוער ארגנטינאיות, צפיתי גם בבובה פראית, דוגמניות 90 60 90, המורה פרנקו, משפ' פיירו, הפיתוי וזהו נראה לי..

משפחת פיירו הייתה הארגטינאית האחרונה שראיתי בויוה, פשוט לא התחברתי למה שבא אחרי וכנראה שגם השתנה לי הטעם ככה שמאז כבר הפסקתי להימשך לארגנטינאיות.
 

elall

Member
מנהל
דרך אגב, ידעת שהוא הצטרף לטלמונדו לאיזשהי נרקונובלה?

או אדון השמיים או גברת אסרו, לא זוכרת בדיוק ואין לי כוח לבדוק.
 
לא מבינה מה הקטע

בלשדר טנובלה כל כך מאוחר כאילו שילדים יצפו בזה בשעה הזו פשוט מגוחך
 

faery18

New member
אוי אני זוכרת אותה, זו טלנובלת הנוער שכיכבה פה בנובלה המצופה

לפני שנים
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=230&messageid=132546496

בזמנו רציתי אותה גם בגלל רודריגו גייארו דיאזׁ
(המורדים,משפ' פיירו)אבל האמת שעכשיו זה כבר לא מדבר אליי. אבל יפה לערוץ הילדים שממשיכים לשמר רצועה טלנובלית
 

snirf

Active member
ערוץ הילדים כ"כ הזוי...


טוב שהוא נזכר לרכוש את הנובלה הזאת...מי היה מאמין שבסוף היא תשודר בארץ...כבר צפינו בה בזמנו אונליין
והם כ"כ הזויים בשיבוצים שלהם, לרכוש סדרה ולשדר אותה בשעות הלילה המאוחרות כדי ש...?אף אחד לא ייצפה?
 

Renat Zeitune

New member
הידעתם?

אלחנדרו תומאסי שראינו לאחרונה בכוחו של גורל משתייך לקהילה הגאה והיה נשוי לבן זוגו, הוא הואשם שתקף אותו אך השחקן מכחיש זאת. יש מצב שהם התפייסו נכון להיום.
 

Renat Zeitune

New member
איך הולך לטלנובלה של קרלוס מורנו?

האם גם היא כושלת כמו שאר הטלנובלות של טלויסה? בינתיים בעיניי היא הכי ראויה להגיע לשנה הבאה בויוה(חסר להם אם הם מביאים את פשוט מריה על חשבונה, לא צופה לה הצלחה וגם היא מיושנת העלילה). מה נסגר אגב עם הטלנובלה של אנגלי נסמה? אופיר אמר לי שיש שמועה יהיה רע שם למרות שאני די בספק.
 

elall

Member
מנהל
הכל כושל,פשוט הכל, ואני לא מגזימה.

אני עכשיו הולכת לשים טבלה מסכמת.
לגבי "פשוט מריה" אני מקווה שלא. יש את "תשוקה וכוח" שהיא טלנובלה של 9, זה עם קולונגה, מרלן, חורחה סלינס וסוזנה גונזלס. וזה של קסטרו, אז איך לא יביאו את זה? זאת חייבת להיות העדיפות מבחינת ויוה ובטח כולם ידאגו לשגע אותם עד שהם יביאו את זה.
ומה כבר יכול להסגר בשלב הזה עם טלנובלה של אנג'לי נסמה? היא אמורה להחליף את "תשוקה וכוח" במשבצת של 9 , שאפילו היא עוד לא התחילה. כל הדיבורים על טלנובלה שלה בשלב הזה זה שמועות בלבד. הרי בסוף כמו תמיד הם יעשו קאסטינג ויבחרו שחקנים שלא בהכרח ציפינו להם.
 

Renat Zeitune

New member
אחרי שיאיר דורי עזב הפסיקו לרכוש סדרות של חורחה סלינס

ומאז לא זכינו לאף טלנובלה בכיכובו, אין לי מושג למה הם פוסלים כל טלנובלה שלו הנה כמה יפה האהבה לא הייתה סיבה לפסול אותה ובכל זאת לא נרכשה, אני מפחדת שזה יהיה גורלה של תשוקה וכח. אני כמו אנט חושבת שהמנהלות עשו עליו פס כי הוא לטעמן ומחפשות חתיכים צעירים, כמו וויליאם לוי, דניאל ארנס, ג'נקרלוס קנלה. לא מסתכלות מעבר והנה הגיע תורו של קולונגה וגם עליו וויתרו בכי אהבה מצווה. אגב קלטת המשפט המזעזע האחרון בפוסט על סילביה נבארו? זה היה פשוט עלוב ופאטתי.
&nbsp
נ.ב כישלון בארה"ב בלתי נסלח התחיל בארה"ב. לגבי הטלנובלה של קרלוס מורנו אולי יצליח לה בארה"ב. אגב קראתי שהצטרפותו של גבריאל סוטו לטלקומדיה של מאייטה מעלה קצת את רף הרייטינג
 

elall

Member
מנהל
לא הבנתי מה רשמת על ארה"ב ובלתי נסלח.

ואולי הם לא הכי מתים על חורחה סלינס, אבל הוא בנוסף להכל גם מזמן לא כיכב בטלנובלות של 9 או באיזשהו מגה להיט, חוץ מ"ליבי הוא שלך", אבל זה בכלל קומדיה, וכבר הבנו שלויוה כנראה יש בעיה עם קומדיות, זה למה כנראה הם ויתרו על טלנובלה אחרונה של קולונגה, לא כי נהיה זקן. אני באמת לא חושבת שהם הולכים לפסול עכשיו בגלל סלינס.
 
למעלה