הסצנה הזו בסוף הפרק - הדבר היחיד שעניין
חבל שאנחנו זוכים למעט סצנות עם
כריסטינה והקומנדדור שזה בעצם הסיפור העיקרי. כמו שבשובל של שקרים לא היו מספיק סצנות עם פלומה וברונו. שיפסיקו ללהק מליון דמויות לא מעניינות שסתם תופסות זמן מסך והורסות את הטלנובלות. שיתמקדו בעיקר ולא בתפל, חבל שיש מגמה כזו לאחרונה בטלנובלות של תשע בברזיל. בהתחלה חשבתי שהטלנובלה הזו לא דומה לשובל ושיש פה הרבה פחות דמויות מיותרות אבל לאט לאט התווספו עוד דמויות ועלילות מיותרות וזה ממש נעשה דומה לשובל וחבל
לגבי הסצנה עצמה, אני הבנתי מההתחלה שהקומנדדור יצר חומה בינו לבין כריסטינה
בגלל הכאב מהעבר של איבוד אליאני. הכאב הזה הפך אותו ל
אדם ממורמר וחומרני שחושב שההון ירפא את הפצעים שלו. הרגש כבר לא קיים מבחינתו, הוא אטם את ליבו... ככה שלדעתי העובדה שהוא לא עוזר לכריסטינה עם הכסף זה כן גם קמצנות וחוסר רגישות. בתוך תוכו הוא כן אדם טוב ורגיש אבל ממש ממש עמוק בתוך תוכו. לפעמים אנחנו זוכים לראות הבזקים של האני האמיתי שלו שהוא קבר לפני שנים כמו הסצנה הזו שהוא נכנס לבית של כריסטינה ויצא משם בבכי אחרי שכל הזכרונות עלו לו מחדש. וכמו הסצנה שהוא ביקש ממנה סליחה אחרי שהיא עזבה את המסיבה של אימפריה כשהעליב אותה.
בכל מקרה,
שום דבר לא מצדיק את ההתנהגות שלו כלפי כריסטינה. הוא אדם בוגר שייקח אחריות על מעשיו בעבר וייתן לכריסטינה את המקום שלה במשפחה ואת אהבת האב שלו. אין שום הצדקה לדחייה הזו שלו. ממש כאב לי על כריסטינה שהוא אמר לה בסוף
"גם אם היית ביתי לא הייתי יכול להכיר בך כי אז הייתי חווה את הכל מחדש ואני לא יודע אם הייתי יכול להתמודד עם זה".
זו פשוט בריחה. שייקח את עצמו בידיים ויבין ש
כריסטינה לא אשמה במה שקרה בעבר, שיעשה גם את ההבחנה בינה לבין קורה למרות שבליבו הוא יודע שכריסטינה טובה כמו אליאני ולא רעה תככנית וחומרנית כמו קורה.
הוא יודע שכריסטינה לא רעה, הוא לא צריך להוציא עלייה את כל הכאב והמירמור שלו, במקום זה
הוא צריך לקבל אותה בזרועות פתוחות ולהפסיק להתקמצן להשפיל ולהעליב אותה כמעט בכל פעם שהוא פוגש אותה.