מפיק מופעים חדש בן 26 עובד אצל שלמה ממן...

מפיק מופעים חדש בן 26 עובד אצל שלמה ממן...

אחד הרקדנים המצטיינים ביותר של שלמה ממן הפך להיות מפיק מופעים ועובד אצל שלמה ממן. שמו: דודי הרשקו.

אז מיהו המפיק החדש דודי הרשקו?

למיטב ידיעתי הוא כיום בן 26 לערך והחל את דרכו במחול בגיל 10 לפני כ-16 שנים לערך בלהקת המחול הדרי רחובות בניהולו האמנותי של שלמה ממן. למיטב ידיעתי באותה התקופה (כיתה ד' או ה' בשנת 2000) הוא היה רקדן בודד ויחיד שרקד לבדו עם בנות (ע"ע ריקוד סובבוני של שלמה ממן).

ברבות השנים הוא התפתח בלהקות המחול הדרי רחובות והפך לאחד הרקדנים המצטיינים ביותר של שלמה ממן ולרקדן בלהקת הסטודנטים ת"א של שלמה ממן.

למיטב ידיעתי דודי הרשקו עובד כיום בחברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש בע"מ, כמדריך וכוריאוגרף בלהקות המחול הדרי רחובות לצידה של ליאת כץ-פרחן המנהלת המקצועית של להקות המחול שהחלה אף היא את דרכה בלהקת המחול הדרי רחובות ולמעשה בלהקת הדרים רחובות בניהולו דאז של רם שדה, היתה זו להקת המחול הייצוגית של העיר רחובות שפעלה עד לשנת 1993 וקדמה ללהקות הדרי רחובות שיש כיום.

ככוריאוגרף דודי הרשקו חיבר את הריקוד הנסיכה והרוח שזכה בדצמבר 2015 במקום השני בתחרות הכוריאוגרפיה אורות המחול בדימונה, תחרות כוריאוגרפיה לבמה המתקיימת בחג החנוכה מדי שנה בעיר דימונה במסגרת פסטיבל אורות המחול בדימונה לזכרו של מוטי אלפסי ז"ל.

בשנים האחרונות משמש דודי הרשקו כעורך הוידאו קליפים של להקות המחול הדרי רחובות ולמיטב ידיעתי הוא עושה זאת בהתנדבות מלאה.

במסגרת פסטיבל מחול כרמיאל 2016 הוא מפיק את המופע עדיין כאן - הצדעה לשושנה דאמרי ז"ל שיתקיים באיצטדיון העירוני בערב הראשון של הפסטיבל לאחר סיום מופע הפתיחה.

עד כאן.

טל"ח.

ראו מטה תצלום מסך מצורף:

 
הודעה אישית עבור מר ירון מישר

לירון מישר שלום וברכה,

הנדון: עיתון רוקדים ואתר רוקדים אותם אתה מנהל באופן אישי

לצערי הרב אין בעיתונך רוקדים ובאתר האינטרנט שלך שום מידע ופרסום מקצועי בעניין להקות המחול ובעניין המחול העממי הישראלי לבמה.

אם בעיתונך רוקדים ובאתר האינטרנט שלך הנושא את השם רוקדים היו מתפרסמות ידיעות מקצועיות בתחום המחול העממי לבמה כמו הידיעה האובייקטיבית שאני פרסמתי מעלה על מר דודי הרשקו, אני מבטיח לך שהייתי עושה מנוי לעיתון רוקדים.

כיום בעדר כל פרסום מקצועי ואובייקטיבי בעניין המחול העממי לבמה בישראל, עיתונך רוקדים הוא עיתון תפל לחלוטין שאין בו כלום ונראה כלא יותר מאשר עיתון תעמולה ושופר פרסום של עיריית כרמיאל וארגון המרקידים.

אנא ממך, הכנס לעיתונך רוקדים תיבול מקצועי ואובייקטיבי בענייני מחול לבמה על מנת שיהיה כדאי לעשות מנוי לעיתונך רוקדים וגם לקרוא את העיתון בעיון רב.

כיום אין כאמור בעיתונך רוקדים ובאתר האינטרנט שלך שום דבר. הרקדות לא מעניין!!! מופעי זמרים לא מעניין!!!

מידע מקצועי ואובייקטיבי כן מעניין!!!!

בברכה אליך ונקווה לשינוי בעיתון רוקדים ובאתר האינטרנט רוקדים שלצערי הרב אין לי כיום מה לחפש שם מאחר ויש שם רק הרקדות (או פרסום של מופעי זמרים) שאינם מעניינים אותי כלל.
 

EZCA

New member
חושף שחיתות יקר וחביב.לעניות דעתי,ירון מישר מתעניין ומעניין

בעיתונו רק את אותנו הרוקדים שלא רוקדים על במה וזה עיקרו של העיתון.
ריקודי הבמה שונים מאשר ההרקדות שהן לא על הבמה.
זכותו של ירון מישר להתמקד במה שנראה לו כמתאים לו.
העיתון שלו ושל המנויים שלו ואני אחד מהם שלא מעניין אותי מה נעשה על הבמה
ונעשה בצורה שונה ממה שאנו לא רוקדים על הבמה שזה דבר אחר לגמרי
ולא משנה אם לשניהם יש את אותו השם ,למרות שהשם ריקודי עם כיום כבר לא באמת ריקודי עם,אלא נקרא לזה שם אחר כמו למשל ריקודי פנאי והעיקר שהעם רק אוהב להזיז את גופו למוסיקה ובלי שום קשר לריקודי עם אמיתיים שנוצרים במשך מאות שנים ברחבי העולם.
אני גם לא חושב שרבים האנשים יתעניינו בעיתון ריקודי עם על הבמה וירכשו אותו ותהיה לו הצלחה כלכלית לפחות מינימלית לקיומו של עיתון כזה.
אם אני טועה אז שיקום מי שירצה ויעשה עיתון כזה שירון לא מתעניין בתחום הזה שהוא שונה מתחום הריקודים שאנו לומדים ורוקדים כל השנים.
 
אפשר לשלב גם במה וגם הרקדות...

אבל החשוב ביותר שהעיתון יהיה אובייקטיבי לחלוטין ולא נגוע בניגוד עניינים ובאינטרסים אישיים של העורך שלו.

לצערי הרב עיתון רוקדים איננו אובייקטיבי כלל מאחר והוא שופר הפרסום והתעמולה של עיריית כרמיאל ושל ארגון המרקידים ובנוסף אין בו שום כתבה אובייקטיבית והכל בו מוטה לטובת עיריית כרמיאל וארגון המרקידים ושלמה ממן. לא תמצא בעיתון רוקדים שום ביקורת נוקבת על פסטיבל כרמיאל וגם לא ביקורת על העדפתו במשך שנים של שלמה ממן. ויש גם בעיתון הרבה דיסאינפורמציה כמו לגבי בארי אבידן שהודח מכרמיאל בשנת 2000 בגלל מצבו הכלכלי הקשה דאז של שלמה ממן וגם בגלל שמישהו רצה אז להיבחר להיות יו"ר הארגון אז הוא ניצל את הכריזמה הרבה שלו והראה לכולם בארגון מה הוא מסוגל לעשות... וכו... לא תמצא לזה שום איזכור או רמז בעיתון רוקדים. עיתון אובייקטיבי ואמין זה לא!!! זה רק שופר תעמולה דיסאינפורמטיבי!!!

הבעיה כיום עם ארגון המרקידים שכל פעילותו מוטה כיום לטובת עיריית כרמיאל וראש עיריית כרמיאל מר עדי אלדר ולטובת שלמה ממן כמנהלו האמנותי של פסטיבל כרמיאל. אתה לא תראה כיום שום ביקורת פומבית של הארגון או מי מקרב הבכירים בו על פסטיבל כרמיאל או על ניהולו של הפסטיבל ואפילו לא על תכניתו האמנותית של הפסטיבל.

ועיתון רוקדים משמש כאמור כשופר הפרסום והתעמולה של עיריית כרמיאל ובעיתון מתפרסמים מופעי הפסטיבל שאין להם שום קשר עם ריקודי העם ואף לא עם המחול הישראלי העממי. אז אם ריקודי הבמה לא מעניינים את רוקדי ההרקדות, אז למה בכלל עיתון רוקדים מפרסם בצורה תעמולתית את מופעי הפסטיבל???

ולמה בכלל רוקדי ההרקדות רוכשים כרטיסים למופעי הפסטיבל??? הרי כתבת שהבמה לא מעניינת אותם!!!
 
למעלה