Hide

ailag

New member
קלרה קלרה קלרה קלרה

קלרה קלרה קלרה קלרה קלרה קלרה קלרה קלרה קלרה קלרה קלרה.
 
אהבתי


בעיקר ויזואלית- (חוץ מהחזרה התמידית של צילום המפלצת), זוויות יפות, קודר, יער, אחוזה, מפחדים, טארדיס, הכל מאוד יפה.
אהבתי גם את
DOCTOR WHAT
גם אני תהיתי למה הוא מפחד כל כך, מהרוח בבית חשבתי שזה כמו משחק בשבילו לפחד כמו כולם
אבל ביער כשפחד כבר ממש הייתי חסרת סבלנות , יאללה תתעשת.
הסוף היה סטיקי אבל נו שוין , שאלו יהיו הצרות שלנו.
אני אוהבת את זה שהוא לא מצליח להבין מי זו קלרה ומנסה להתייעץ באנשים אחרים.
פרק חביב פלוס.
בהחלט דורש צפיה נוספת!
 

Oukami Kun

New member


חוץ מהסיום הקיטשי (באמת? המפלצות מאוהבות והאסטרונאטית האבודה היא צאצאית של שניהם? מה זה איסט אנדרס?), באמת שנהנתי כל רגע. קצת התאכזבתי כשה"קלרה" השניה הייתה בעצם בטארדיס ולא איה משהו משוגע, אבל בסדר.
פרק חמוד, בלי יותר מדי המשכיות. והלוואי והיה לי יותר זמן לכתוב אבל אני חייב לישון כי מחר צבא!
שבוע טוב חברים
 

John the Savage

New member
אהבתי, אבל יש ניטפוק אחד


אהבתי מאד את הפרק מבחינת דמויות - גם הפרופסור האמפטית, וגם הגילויים שהיו בפרק מבחינת היחסים בין הדוקטור וקלרה. וזה לבדו הצדיק את הפרק לדעתי.

אבל דבר אחד הפריע לי בפרק מבחינת חור עלילתי: אם ביקום כיס הנ"ל הזמן נע הרבה יותר לאט, איך זה שכשעוברות כמה דקות שם בזמן שהדוקטור נכנס לשם, עוברות גם רק כמה דקות - ולא כמה אלפי שנים, בכדור הארץ?
 

ailag

New member
אולי כי


משהו בשער שהם פתחו מבטל את זה - המשיכה שלהם דרך הוורטקס הזה מחזירה אותם לזמן המתאים.

(עם חבל! ורתמה! LOL!)
 

limors2

Active member
יאי!


גם הפעם היו לי ציפיות שלא התממשו. וגם הפעם לטובה. ציפיתי לפרק מפחיד שיהרוס לי את החיים, והוא היה מפחיד רק בדקות הראשונות

וממש טוב שכך, כי ראיתי אותו לבד בחושך בדירה זרה וחורקת. אם הוא כולו היה מקריפ והוא לא היה מאבד את המפחידות שלו ברגע שגילינו מי הרוח, הייתי מתה.

וגם השבוע יש את המוטיב החוזר מבחינתי של כל העונה- קלרה

היא פשוט נפלאה. באמת. גם השנינות, גם החוכמה, גם האומץ, גם העדר האומץ כשצריך. היא מושלמת. והיא קולטת במהירות גם את הדברים הקשים יותר שמגיעים עם הדוקטור והיא לא תלך אחריו בעיניים עצומות והיא אמוציונלית והיא קוראת לטארדיס גראמפי אולד קאו

(לגבי זה- כשהטארדיס עשתה שידור קלרה ודיברה איתה, מה היא אמרה שגרם לקלרה לומר "יו רילי אר איי גראמפי אולד קאו"? פספסתי.
ואז הטארדיס עוד שיתפה איתה פעולה, למרות חוסר האהבה והאמון


והקיטש הנוראי לא הפריע לי. למרות המוגזמות שלו.

וביביסי אמריקה ממש מבאסים עם מיליון הפסקות הפרסומות שלהם. זה ממש מוציא מריכוז!
 

John the Savage

New member
ביביסי אמריקה ממש מבאסים באופן כללי

לא רק בגלל מיליון הפסקות הפרסומות שלהם, אבל גם בגלל זה.

הייתי סולח על כל הפסקות הפרסומות שלהם אם לפחות היה שם מה לראות (חוץ מדוקטור הו כמובן). יש כל-כך הרבה סדרות בריטיות מעניינות ושוות, וכל מה שמראים בערוץ רוב הזמן זה רק מיליון שידורים חוזרים של טופ גיר וגורדון רמזי.
 

John the Savage

New member
לא תירוץ ...

לא שיש לי משהו נגד טופ גיר. אני מחבב את התוכנית, אבל הייתי מחבב אותה הרבה יותר אם היו משדרים פרק בשעות הפריים טיים רק פעם בשבוע.
 

ailag

New member


"[I am] The TARDIS voice/visual interface. I'm programmed to select the image of a person you esteem. Of several billion such images in my database, this one best meets the criterion."
 
עוד

זה מראה על שחצנות של קלרה<לפי דעת הטארדיס> שהטרדיס חושבת עליה שהיא הכי תעריך את עצמה, במלים אחרות תופסת מעצמה
בגלל זה קלרה עונה לה שהיא בהמה

Clara: What’s this now?
TARDIS: I’m programmed to select the image of a person you esteem.
Of several billion such images in my database this one best meets the criterion.
Clara: Oh! Oh, you are a cow. I knew it


שאלה- למה השם של הפרק? יש לך הגיג לחלוק?
 

ailag

New member
האמת שהפעם אין לי (עדיין) יותר מדי מה


להגיד - עדיין - רק לציין שהיו לי בעונה הזאת שתי "התאהבויות" (ברמה המקצועית, מה אתם רוצים ממני) ממבט ראשון - ג'נה לואיז קולמן וניל קרוס.
אמנם ג'נה יותר מניל (וגם יותר מהר - מראיון האבוקדו) אבל עדיין. אמנם ניל עוד לא הצליח לרמות אותי ולשטות בי כמו שמופאט עושה, כל מה שהוא עשה עד כה גרם לי לחייך ולתת THUMBS UP.
 

ailag

New member
טוב נו, עוד
אקראיים

ואני עייפה קצת אז קצת תלושים.

הכימיה בין הדוקטור וג'נה. היא לא רק הולכת אחריו. ויש את הפרקים האלה שאתם צועקים על המסך "לא! תחזיקו ידיים או משהו כזה כשאתם הולכים למקום מסוכן, או שמפלצת תיקח אחד מכם! מה את עושה? תשארי ליד זה שקצת יודע מה הוא עושה!" - גם באקאטן, שאגב נכתב ע"י אותו בנאדם. ובשניהם קלטתי - רגע, היא שווה מה שהיא שווה בזכות עצמה. היא יודעת מה היא עושה. היא לא צריכה מברג קולי וחינוך באקדמיית אדוני הזמן בשביל להסתדר. אז היא פאקינ תלך לאן שבא לה ללכת.

והיא ישר בוסית של הדוקטור ומשתיקה אותו כשהוא דביל ולא מבין אנשים.

הרוח הזאת בתמונות creeped me out. הם היו יכולים לשיר pink fluffy unicorns dancing on rainbows ולהחזיק את התמונות וזה עדיין היה מטריד ומפחיד. הפתרון היה יפה.

סיפור האהבה לא קנה אותי. אני לא אוהבת סיפורים של חנונים מכוערים עם בחורות חמודות ורגישות.. לפחות לא בסרטים וסדרות. יותר מדי הגשמת פנטזיה לפלח מאוד ספציפי של האוכלוסיה. גם הפרש הגילאים נראה קצת מוזר.

השאלה של ג'נה לאן אנחנו נוסעים ואז למתי אנחנו נוסעים - אני תוהה אם זאת ההתייחסות לאינספקטור ספייסטיים שהם איימו לעשות. באיזה ראיון שאלו אותם (מופאט-מאט-קארן-ארתור?) אם הם מכירים, רק קארן הכירה (והתלהבה!) והיא הסבירה למופאט שזה פרודיה קצרה על דוקטור הו. מופאט אמר: טוב, אז אנחנו חייבים לעקוץ אותם בתוכנית שלנו בחזרה!
ובאינספקטור הם מגיעים לאנשהו והקומפניון שואל לאן הם הגיעו, והאינספקטור מתקן - זה לא לאן, זה מתי.

הטארדיס באמת לא אוהבת אותה! והיא מרגישה קשר רגשי איתה! ומדברת איתה! ומתחצפת אליה! משהו קורה שם. הם חופרים בקרביים של התוכנית ואין לי מושג מה הם רוצים. יש :)

Whiskey is the ELEVENTH most disgusting thing ever invented - מה 11 מה?

קשרים לתרבות פופולרית - cabbages and kings לעליזה בארץ הפלאות באקאטן, birds do it bees do it even educated fleas do it זה משיר, היו עוד כאלה או רק אצל ניל קרוס?

ושוב אומרים את שם הפרק בתוך הפרק.

אהבתי את הרגע לקראת הסוף כשהוא שואל את האמפתית "קלרה...." וזה נראה כאילו הוא מתכוון שהיא בעצם קלרה. עד שהוא משלים את המשפט.

"every lonely MONSTER needs a companion".. יחד עם הרסיס (sliver) הקר בלב שלו ועם זה שבAGMGTW לאנשים טובים אין חוקים וזה לא יום טוב לגלות למה לו יש כ"כ הרבה אנחנו בונים פה משהו לקראת משהו לא סימפטי אצלו. ואולי בעצם אנחנו אמורים להזדהות עם קלרה, ולהתייחס לדוקטור בתור התעלומה הבלתי אפשרית? ולטארדיס? (שהשתנתה בלי להסביר למה אגב)
אם כי אין מספיק רמזים לזה.

שוב מנסים לדחוף לנו רומנטיקה בין הדוקטור לקלרה. למשל This isn't a ghost story, it's a love story - כשהיד שלו עליה, מחייך, קולט מה קורה, ומוריד בצורה נבוכה. אבל אני מקווה שלא יהיה שם סיפור אהבה אמיתי אלא סתם כמו שב AGMGTW ניסו לשכנע אותנו שמלודי אולי הבת של הדוקטור כמה פעמים רק בשביל לצחוק עלינו כי האמנו בזה לרגע. לא הכל צריך להיות סיפור אהבה.


אה, ורק אני קטנונית או שבקבוק החלב הפריע לי? זה שלא רואים / שומעים מתי הוא מניח אותו, חשבתי שהוא בטעות נעלם. ומה הקשר חלב בכלל, where does he get the milk?


?
בסוף הוא אומר she's thrown out of the hex? כי מתישהו פרסמו שהפרק הראשון בחלק הזה של העונה יקרא phantom of the hex...?
 

נטאשKה

New member
מסכימה עם חלק מהדברים


היא שווה מה שהיא שווה בזכות עצמה. היא יודעת מה היא עושה. היא לא צריכה מברג קולי וחינוך באקדמיית אדוני הזמן בשביל להסתדר. אז היא פאקינ תלך לאן שבא לה ללכת."

לחלוטין. מהר מאוד היא הופכת למלווה האהובה עלי. הקרב עם דונה יהיה צמוד


"והיא ישר בוסית של הדוקטור ומשתיקה אותו כשהוא דביל ולא מבין אנשים."

את זה דווקא הרבה מלוות עשו. הוא כזה חכם ומבריק ולפעמים מתנהג כאילו יש לו אספרגר ולא קולט סיטואציות אנושיות בסיסיות


"הרוח הזאת בתמונות creeped me out. הם היו יכולים לשיר pink fluffy unicorns dancing on rainbows ולהחזיק את התמונות וזה עדיין היה מטריד ומפחיד. הפתרון היה יפה."

ראשית קבלי -


שנית - בדיוק ככה הרגשתי.


"סיפור האהבה לא קנה אותי. אני לא אוהבת סיפורים של חנונים מכוערים עם בחורות חמודות ורגישות.. לפחות לא בסרטים וסדרות. יותר מדי הגשמת פנטזיה לפלח מאוד ספציפי של האוכלוסיה. גם הפרש הגילאים נראה קצת מוזר."

לגמרי לא מסכימה איתך כאן. הוא לא היה נראה לי חנון מכוער, סתם לבוש אופייני לסנבנטיז של שניהם, חנונים שניהם, המשקפיים זה בקטע של הפרופסור והפרש הגילאים זה גם בקטע של הפרופסור. הכי בנאלי וגנרי בעולם. אבל הפך לקלישאה מסיבה.

"השאלה של ג'נה לאן אנחנו נוסעים ואז למתי אנחנו נוסעים..."

ראשית ממש אהבתי את זה, שנית - יש מצב שאת צודקת, אבל באמת שאין דרך לעלות על זה אלא אם קרוס/מופאט יודו בזה.

"הטארדיס באמת לא אוהבת אותה! והיא מרגישה קשר רגשי איתה! ומדברת איתה! ומתחצפת אליה! משהו קורה שם. הם חופרים בקרביים של התוכנית ואין לי מושג מה הם רוצים. יש :)"

כמו שכתבתי - הטארדיס פעילה כמו שכבר הרבה זמן לא ראינו אותה. העובדה שהיא בוחרת לדבר עם ג'נה היא לא סתמית (האם היא דברה אי פעם עם איזו מלווה בסדרה החדשה?) ובנוסף, כמו שכתבתי בפרקים הקודמים - הי! צדקתי!
זה מתווסף לתעלומת קלרה והנה מופאט מוכיח שוב ששום דבר, אבל שום דבר אצלו לא סתמי.


":Whiskey is the ELEVENTH most disgusting thing ever invented - מה 11 מה?":

למרות מה שכתבתי למעלה יש מצב שזאת סתם קריצה שנועדה לגרום לנו להריץ תיאוריות



"קשרים לתרבות פופולרית - cabbages and kings לעליזה בארץ הפלאות באקאטן, birds do it bees do it even educated fleas do it זה משיר, היו עוד כאלה או רק אצל ניל קרוס?"

יש מלא כאלה בדוקטור. קשה לשלוף ככה מהראש. אבל מגניב ששמת לב, חשבתי שאני היחידה שפרצה בשיר


""every lonely MONSTER needs a companion".. יחד עם הרסיס (sliver) הקר בלב שלו ועם זה שבAGMGTW לאנשים טובים אין חוקים וזה לא יום טוב לגלות למה לו יש כ"כ הרבה אנחנו בונים פה משהו לקראת משהו לא סימפטי אצלו. ואולי בעצם אנחנו אמורים להזדהות עם קלרה, ולהתייחס לדוקטור בתור התעלומה הבלתי אפשרית? ולטארדיס? (שהשתנתה בלי להסביר למה אגב)"


לא הבנתי מה ניסית להגיד כאן אבל זה נשמע מעניין. אפשר הסבר בבקשה?
ולמה התכוונת שהטארדיס משתנה?


"שוב מנסים לדחוף לנו רומנטיקה בין הדוקטור לקלרה. למשל This isn't a ghost story, it's a love story - כשהיד שלו עליה, מחייך, קולט מה קורה, ומוריד בצורה נבוכה."


אני בכלל לא הבנתי את זה ככה. בעיני זאת הייתה קריצה מתוחכמת של קרוס לצופים, נוסח "הבטחתי לכם סיפור רוחות, אבל בסוף זה היה סיפור אהבה, מצטער".

ייחסתי לו תחכום יתר לדעתך?
 

ailag

New member


איזה כיף לשמוע שאנשים נהנים לקרוא מה שכתבתי :)
(אגבבב *מצביעה על הלינק בחתימה* אם כי יש שם בעיקר דברים מפה ומהקבוצה בפייסבוק)

"לא הבנתי מה ניסית להגיד כאן אבל זה נשמע מעניין. אפשר הסבר בבקשה? ולמה התכוונת שהטארדיס משתנה?"
(AGMGTW = A Good Man Goes To War למקרה שבמקרה התפספס)
הדוקטור הוא לא טיפוס טוב קוצי מוצי. אנחנו פה ושם מגלים לא רק דברים שליליים עליו כמו "אם הוא מטייל לבד הוא עלול לכוון אקדח על מישהו" אלא יותר עמוק מזה, מגלים שמשהו במהות שלו הוא לא טוב כמו שחשבנו.
דוגמה אחת זה הציטוט מ AGMGTW כשקובאריאן אומרת לו שהבעיה באנשים טובים זה שיש להם הרבה חוקים, והוא כאמור עונה שאנשים טובים לא צריכים חוקים ושלו יש הרבה, משמע הוא לא טוב. גם ממשיכים עם זה אחר כך כשהוא קולט מה הוא עשה לחיים של אחרים וההדרדרות שלו בעונה 6 (כשהוא קולט ב GOD COMPLEX למה הוא הפך ומה הוא עושה לאחרים)
עכשיו יש רמז מאוד ברור ולא מוסבר שיש בו משהו שלילי. היית מנחשת שלדוקטור יש "a sliver of ice in his heart"? (אגב, היא לא אמרה hearts, כנראה שמה לב לזה אבל לא ידעה שהוא חייזר)
וזה גורם לו להראות גם פחות כמו הדוקטור "שלנו" ולי לפחות גורם לחשוד בו קצת כמו שרואים את הטארדיס חושדת בקלרה. רגע, מה אתה מסתיר?

הטארדיס השתנתה בצורה שלה בפנים, כל הבפנוכו השתנה בלי שהסבירו למה. אולי סתם בא להם, אבל אולי יש סיפור שעוד לא סיפרו לנו.

כשהיא אמרה על הסליבר הזה חשבתי קצת (אבל אולי אני מגזימה) שאולי לא רק קלרה היא תעלומה, ואולי משהו בדוקטור הוא תעלומה יותר גדולה מקלרה. לא התעלומה הרגילה של "מה השם שלו" אלא משהו ממוקד ספציפית ל 7ב שמטפטפים לנו רמזים אליו.

אבל אולי אני פרנואידית.


-=-=-

תחכום יתר -> אין לי מושג, האמת.
 

Ayelet 363

New member


חיבבתי.

התאכזבתי מזה שאין מהפרק הזה ממש חומר לתיאוריות. אני מכורה לתיאוריות באופן מטורף... אם כי אולי מישהו אחר מצא משהו. אני ממהרת לכתוב כי יחסית בקרוב יש לי ריאיון עבודה ראשון ואני בלחץ ממש היסטרי (וגם מנסה להסיח את דעתי מהריאיון הזה, ולכן אני בכל זאת כותבת עכשיו), אז אאלץ לחכות עם חיפוש התיאוריות. יש את העובדה שהרחיבו על זה שהטארדיס לא אוהבת את קלרה, אבל אני חושבת שהרחיבו על זה מבלי לתת עוד פרטים.

הפתיע אותי שדווקא קלרה לא רצתה ללכת לחקור את הרוח. זה הגיוני, וזה גם בטח חלק ממה שעושים כדיי להראות את שהיחסים בין הדוקטור לקלרה הם לא יחסי דוקטור-companion רגילים... זה סתם הפתיע אותי, כי בעבר חשבתי שהיא יותר אמיצה משאר ה-companions. אני מניחה שזה רק מכיוון שהיא שאלה "?What's wrong with dangerous". בפרק הקודם ראינו שהיא צייתה לדוקטור כשהוא רצה שהיא לא תבוא (ואז הוא הופתע, מה שהדגיש את זה), אז אני חושבת שכבר התחילו להראות את זה בעבר... לא יודעת למה זה הפתיע אותי.

אני מסכימה שזה היה קיטש, וגם לי זה הפריע קצת, אבל אני כל כך מכורה לקיטש שאני חושבת שלי זה פחות הפריע.
 

Ayelet 363

New member
אגב תיאוריות
(להמשך?)תיאוריה

ראיתי את זה לפני הפרק
http://soonerbuydefyinggravity.tumb...e-snowmen-hide-the-dotted-dress-is-back#notes

הכיתוב שם מדבר בכלל על הלבוש שלה, אבל מכיוון שמה שקלרה אמרה בקטע מ- The Snowmen הוא "I don't believe in ghosts", הייתי בטוחה שיש לזה משמעות.

יכול להיות שעוד יחזרו לעליה של הפרק הזה או משהו?

אני קצת בספק כרגע, אבל... גם הלבוש, גם הציטוט, וגם המיקום לא נראה מאוד לא הגיוני לדעתי.

יכול להיות שזה לא מכוון? או שהיא סתם לא החליפה בגדים והם צילמו במקום שנראה לא מאוד שונה, או סיבה דומה כלשהי?
אולי אני סתם מחפשת תיאוריות כי התמכרתי לזה... אבל הייתי בטוחה שיתייחסו לזה. אני חושבת שכל כך בניתי על זה שזה גם גרם לי לאכזבה כלשהי, למרות שזה לא באשמת שום דבר בפרק.
 

Ayelet 363

New member
התייחסות לתיאוריה ועוד תיאוריה

או שזה פשוט אומר שמתישהו היא תגיע לקבר הזה, ובמקרה תלבש את אותו הדבר... ואז זה לא באמת מחדש משהו... או איזה הסבר דומה שכזה...

עוד אזכורים בפרק: אציין רק את מה שנדמ הלי שלא ראיתי בשרשור- שוב הוזכר תאריך בנובמבר. אם אני לא טועה זה היה 25 בכלל, אבל יכול להיות שזה קשור?
 
למעלה