שרשור צהריים
היום ה72 ב

Shellpearl

New member
ממש לא חכמה. המשחק מכור לשני מתחילת המשחק (אני כל הזמן מקווה

שאולי אני טועה, כי זה הזוי אם היא תנצח, הבן-אדם הכי לא ראוי בבית לנצח), גם במשחקי האח הם מתאימים את השאלות לפי מי שהם רוצים שינצח ומי שלא.
 
שני יותר חכמה מכל הבית הזה

אולי האינטליגנציה הרגשית שלה לא טובה, אבל אין ספק בכלל שהיא הכי חכמה ואינטליגנטית בבית. היא יודעת לנתח מצבים(לא חברתיים)
 

Shellpearl

New member
אתם תמימים. בשביל מה אתם חושבים הם הוסיפו את "משחקי האח", אם

לא כדי להציל את מי שהם רוצים מההעמדה? וחוץ מזה, העונה הזאת אנחנו גם לא רואים את ההעמדות של הדיירים, הם יכולים לבחור מי שהם רוצים שיועמד להדחה/לבצע שינוי או שינויים מסויימים. אף פעם לא היתה שחיתות ברמה כזו בתכנית האח הגדול. וזה שמתוך 4 דיירים חדשים הביאו 3 דיירים במיוחד לדיירת אחת - שני. עומר- בא בשבילה, אנסטסיה - חברה שלה, ג'ודי - עם אופי דומה לשלה, ג'ודי בעצמה ישר כשנכנסה אמרה לשני שהיא דומה לה באופי ושכמוה גם היא חייבת לנצח (חח.. שני היתה נבוכה, כי ג'ודי בעצם הסגירה אותה שמה שמפריע לשני זה שהיא הפסידה את דן (שאורנה כביכול ניצחה אותה), ולא שמישהו באמת עשה לה משהו רע).
 

סטילהוק

New member
במשחקי האח זה ממש לא בעיה לקבוע מראש מי יזכה

הרי כבר ראינו את ה הכי ברור שאפשר לראות בעונה 7, כשקסניה וקוקו שתיהן קיבלו את התשובות לשאלות בחד האח. אמנם כמשימה סודית, אך אם זה אפשרי כמשימה סודית, מי אומר שזה לא נעשה גם ככה? הרי שני נכנסת לחדר האח כמעט כל הזמן, רוב הקטעים שלה בפרקים הערוכים הם מחדר האח. אז מה מונע ממנו לגלות לה את התשובות לשאלות שישאל למחרת במשחקי האח? כך שאני בכלל לא מתפלא ששני כבר פעם שלישית זוכה במשחקי האח, ועוד זק הנוכל מהלל ומשבח את הפייבוריטי שלו קבל עם ועדה שהיא הכי טובה בזה ושאולי תחשוב על קריירה כזאת....
אבל זק לא עובד עלי, כי אותי לא עשו באצבע.
 

מנו7

New member
טוב ולא טוב ששני ניצחה. טוב - ששני ואני

וכל תומכי שני ננוח עוד שבוע.
לא טוב - כי אם אנסטסיה הייתה מנצחת והייתה מעמידה את דן היה סיכוי גבוה שהכלומניק יעוף. פיתחתי אל היצור הזה טינה ברמות. לא זכור לי מתי תיעבתי בן אדם כמו שאני מתעב את הכלומניק חסר החוליות התלת פרצופי הזה.

ושוב, מדהים אותי שבשבוע הראשון חשבתי שיש מצב שהאפס הזה יהיה הפייבוריט שלי. כן כן, הפער העצום בין הרושם הראשוני לבין המציאות.

ואם להיות כנה - הייתי מעדיף ששני תשאר מועמדת להדחה ודן יהיה מועמד במקום אנסטסיה. אין לי ספק שהכלומניק היה עף. לעומת זאת, הסיכוי של אנסטסיה לשרוד את ההדחה הזאת אפסי.
 

מנו7

New member
אם זו לא שאלה רטורית, אז כמובן דן. התגובה שלי

התייחסה בלשון זכר לדן בלבד.
 

rachela8

New member
אם אנסטסיה הייתה יוצאת היה סיכוי שתשים את אביחי

ואז שני הייתה עפה ולא אורנה,אתם חושבים שהמשוגעת חזקה אולי בפורום ולא בחוץ
אנשים רואים את המשוגעת אז מה אם היא כאילו חכמה הלימודים
טיפשה בחיים וזה הכי חשוב,אף גבר לא יהיה איתה בחיים משוגעת
 

פומת הרים רעה

Well-known member
קוותי שאנסטסיה תנצח, תכניס את דן ואז נראה אותו נפגש עם אחותו

או את אורנה נפגשת עם הילדים שלה
 

ניצנץ63

Well-known member
אם יעזרו לאנסטסיה, היא תצא, כי לשרון יש הרבה תומכים בחוץ

 
למעלה