הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 12



התגובה של שרה היא רק תזכורת לזה שכולם בני אדם, וכולם יכולים להתמרמר. רק בבקשה תתגברו על המרמור כשיגיע הזמן לתת למישהו את הצ'ק. אולי מתישהו, אם אי ההכחדה יחזור, יתנו פרס שמאפשר לאחד המוכחדים לצפות בשורדים שנשארו במשחק ולראות במו עיניהם איך האסטרטגיה מתנהלת. זה יחסוך מקרים כמו של ריק (שאמנם לא זכה, אבל היה זוכה אילו היה מגיע לגמר) ובן, שהמושבעים ראו אותם שולפים אלילים על ימין ועל שמאל, אבל לא את הדיבורים של כריסי וגווין במחנה.

בן בעיקר עצבני כי ג'רמי נשאר, אבל א' - אם לא התוכנית של טוני, יש מצב שקים ודניס היו מובילות מהלך עליך, ו-ב' - מה הסיכויים שלך לנצח מול סופי, טוני או שרה? אתה במקרה הטוב יכול לנצח מול מישל, דניס או אולי ניק. הוא נחמד בעונה הזו, אבל אין לו רזומה כי הוא נגרר אחרי שרה וסופי כבר מההדחה של רוב. אגב, אתם בטוחים שטוני לא בלש? כי הוא היה יכול להיות אחלה בלש אם הוא היה לוקח איתו את ה-Spy shack שלו לעולם האמיתי. בסופו של דבר יש דבר שאתה נולד איתו או לא, קשה מאוד לרכוש אותו, וזו כריזמה. לטוני יש כריזמה ברמה של פוליטיקאי, ולכן אם לא מדיחים אותו לפני המיזוג, קשה מאוד לעצור אותו. לא יודע אם אפשר כבר לרשום את השם שלו על הצ'ק, אבל אני מקווה מאוד שכן.

ובמעבר חד לאי ההכחדה... הפקה יקרה, בבקשה לא. הוא צריך להיות רלוונטי כשהוא משפיע על המשחק, אבל דברים כאלה לא תורמים לעונה! הייתי בטוח שמישהו חזק כמו טייסון או רוב יחזור, אבל במחשבה שנייה, אם יהיה פאזל, סופי גם יכולה לחזור. היא לא כזו גרועה פיזית. כמובן שייתכן גם מצב שבו פרוואטי או נטלי הולכות לקנות את דרכן חזרה למשחק עם כל המטבעות שלהן. אבל דני, אית'ן, אדם ויול פשוט לא רלוונטיים. דרכם במשחק הסתיימה. רדו רדו מעל מסך הטלוויזיה שלי בבקשה. בחזרה על האי, שרה שוב עובדת עם טוני, כצפוי, אבל אחד מהם לא יגיע לפיינל 4. גם בן מסכים לעבוד איתו, אבל לא עם ג'רמי. ועכשיו יש לו אליל.

באתגר חסינות, לא רק שמוענקת שוב חסינות לשני המינים, אלא גם שני מטבעות לכל אחד. אני שמח שהעונה הזו לא הפכה למרתון יתרונות, כי היא בקלות יכלה להיות גרועה כמו כל השש שלפניה. בסופו של דבר, הטוויסטים והיתרונות הרסו לגמרי לבד עונות שלרובן הגדול היה פוטנציאל. יוצאות דופן הן 36 ו-39, שהיה להן קאסט גרוע ושום דבר לא היה יכול לעזור להן. בכל מקרה... קים, מה את עושה?!? נראה לך שאת בטוחה במשחק הזה?!? אני אוהב שהיא מסוגלת לשחק גם מעמדת נחיתות, אבל היא כרגע עשתה טעות של... כמה עשרות אלפי דולרים, במקרה הטוב.
מזל טוב לדניס וכמובן גם לטוני, מי היה מאמין שהוא יהפוך לחיית חסינויות?

אז אין סיכוי שטוני יודח הפעם, אולי זה יהיה ג'רמי? אבל בן, שעכשיו שוב בברית עם טוני כאילו סופי פשוט נעלמה, ולא הודחה בגללו, פותח את הפה ומגלה הכול. היי, זה לא שהוא היה בברית עם קים באיזשהו שלב במשחק, אבל קיוויתי שג'רמי יודח כבר. הוא לא יהיה זוכה טוב מספיק לעונה מבחינתי. לדעתי הוא יהיה בגמר עם טוני, אבל לא יזכה. מקווה מאוד שדניס או מישל, מי שתגיע לשם, לפחות תקבל קול אחד לרפואה. אבל אני מעז להמר שבגמר בכלל לא יהיו בנות. לדעתי שלישיית הגמר שלנו היא טוני, ג'רמי ובן, כשבן כנראה יקבל 0 קולות. יכול להיות שסופי תחליף את בן, אבל בגלל שהיא הודחה כבר, גם היא תקבל 0 קולות.

אז קים הודחה, כשג'רמי עבר צד. טוני השלים את המהלך שלו משבוע שעבר כשהוא רשמית החליף את סופי בברית. אין לי מושג איפה הראש של ניק, אבל מול השחקנים הגדולים (טוני, שרה וג'רמי) אין לו סיכוי. מה שמשאיר לי רק לחשוש מזכייה אפשרית של ג'רמי. מישל מרגישה לי כאילו היא עושה מהלכים כדי לעשות מהלכים, בלי שמץ של היגיון. דניס תודח בקרוב מאוד. זכייה של שוטר/ת תגאל את הישרדות ולשם שינוי תיתן לנו עונה טובה מאוד, אבל עודף הטוויסטים והעריכה מונעים ממנה להיות באמת מעולה. ואפשר בבקשה שמועצה אחת כולם יישארו במושבים שלהם?

דירוג:


דירוג:

1. טוני
2. שרה
3. סופי
4. פרוואטי
5. נטלי
6. קים
7. ניק
8. דניס
9. ג'רמי
10. יול
11. רוב
12. בן
13. מישל
14. טייסון
15. סנדרה
16. אית'ן
17. אדם
18. אמבר
19. דני
20. וונדל
 

6416181

New member


עוד פרק מעולה לטוני

האמת אין יותר מדי מה לומר עליו...
&nbsp
-EOE תופס יותר מדי זמןןן כרגיל.
&nbsp
-בן במשחק של גדולים ממנו ולא עומד בקצב. מעולם לא הצטרפתי לרכבת הסלידה ממנו למרות הניצחון השנוי במחלוקת אבל הוא לגמרי לא ברמה של השאר. כרגע הוא בתחרות עם ניק להיות הפיינליסט עם אפס קולות (למרות שאת ניק העונה אני מחבב כמו ב37, ככה זה פשוט נראה מבחינה עריכתית. בניהם הייתי מהמר על ניק)
&nbsp
-אם טוני לא זוכה בחסינות לדעתי התוכנית של קים עובדת (לכל הפחות לצבור רוב נגדו, אם הוא משתמש באליל זה סיפור שונה). אולי היא הייתה צריכה לחכות עם התוכנית אחרי האתגר? בכל מקרה היא הייתה תותחית הפרק וקיוויתי שזו לא תהיה היא

&nbsp
-הטוקנס יהיו חייבים להיות קשורים לחזרה של המתמודד הבא מEOE, אחרת אני לא רואה איזה אפקט חזק יכול להיות להם שירגיש מתאים לנוכחות של הטוקנס במשחק. מבחינתי שאפילו לא יהיה אתגר אלה הצבעה כשכל טוקן זה פתק חחח
&nbsp
-אני מאוד בצד של טוני אבל בשביל שהניצחון שלו ירגיש יותר "ראוי" הוא חייב להרגע עם החסינויות בטח כשיש לו גם אליל להגן עליו חחחחח. העובדה שהוא הגיע לאיחוד היא בכלל פסיכית בפני עצמה אבל הייתי רוצה שהוא יהיה בסיכון *אחרי* שהוא העלה פרופיל בשביל הניצחון שכנראה בדרך אליו.
&nbsp
 
על התקוות הכי ורודות


טוב אני לא אשקר, קשה לי לצפות במשהו שבו נשים מרחפות בחלל ומבליחות פה ושם כשכל הפוקוס העריכתי הוא על גברים. אם זה היה ההפך לא הייתה לי בעיה. הסיבה היא שהישרדות משודרת בקונטקסט לעולם האמיתי שבו התרבות האנדרוצנטרית היא הגורם המוביל, הראשוני והמיידי לאלימות נגד נשים. יש הבדל מעמדי בין נשים לגברים, יש הפרשי כח, ועצוב לי שזה משתקף בכל מקום. חולון, פיג'י- מבחינתי אחד הם.
&nbsp
מבחינת הפרק- אני לא יודע כמה החסינות באמת שמרה על טוני כי קים השיגה רק את ניק ומישל וגם זה בערבון מאוד מוגבל. לדעתי טוני כרגע נמצא במקום הכי טוב מבחינה חברתית עם לפחות 3 בני ברית נאמנים, מישל אולי איכשהו מתקרבת אבל היא לא עושה עם זה כלום אז זה לא שווה יותר מדי. המשחק של שרה הלך לפח והיא יכולה להתחיל לשחות לאי המתים זה יחסוך לכולם הרבה כאב ראש, ניק עשה טעות רצינית הפרק וזה מובן כי הוא ילד, בן פשוט מתוק אני מת עליו אבל הוא שיחק מזעזע הפרק ברמות של הישרדות ישראל.
שוב אציין לטובה את ג'רמי שבאמת פועל נכון, את דניס שחוץ מהקריזה שחטפה במועצה הייתה האמ וי פי של ברית קים ואת טוני שגורם לזה להיראות כמו עונה רגילה עם שחקנים חדשים.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


אני חייב להגיד שאני ממש לא מסכים איתך בנוגע לפסקה הראשונה והייתי שמח שתסביר את עצמך (במיוחד לא הבנתי את ההקשר והקונוטציה הקשה שלך לאלימות נגד נשים)
הישרדות זה משחק מאוד שוויוני, וזה מתחיל בזה שהליהוק הוא תמיד שוויוני במספר בין הגברים לנשים (וזה לא ברור מאליו לצערי, יש גם תוכניות ריאליטי שהמצב שם לא כזה, נגיד בthe genius הקוריאני הם מלהקים 9-10 גברים ו3-4 נשים באופן תמוה ומוזר)
ולא חסרות עונות שבהן הנשים יותר שולטות ודומיננטיות מהגברים
זה בעיקר תלוי בשחקניות עצמן ובמשחק שהן בוחרות לשחק, או בכימיה שלהן עם יתר הקאסט.
אשמח לשמוע למה אתה חושב שבהישרדות יש הבדל מעמדות בין נשים לגברים ואיך זה מתבטא
 


לא דיברתי על המשחק עצמו, שאם כבר הוא מאוד מותאם לנשים, אלא על העריכה בעיקר. אמנם יש מגמת שיפור בנושא ועדיין העריכה מתמקדת סביב גברים. נשים באופן מסורתי מוצגות כנבליות בלתי-נסבלות, משוגעות, שחקניות משנה או לא שחקניות. אני גם מבין שזו תכנית עם קהל יעד שובניסטי ושמרני ואין הרבה מה לעשות עם זה.
ועדיין, הרגשתי הפרק (וגם בפרקים האחרונים בכלל) שהנשים נדחקות הצידה. אני לא מאמין שדניס, סופי וקים עשו משמעותית פחות מג'רמי, בן וניק ועדיין יש כאלו שראינו יותר ויש כאלו שפחות. אם זכור לי נכון אתה עוסק בתקשורת, אתה האחרון שאני צריך להטיף לו על חשיבות הייצוג.
&nbsp
מעבר לזה, גם אם פחות קשור, יש יחסי כוחות נוספים שנגררים למשחק מבחוץ. כמו זה שדעה של אישה נחשבת פחות, כמו זה שאישה אגרסיבית היא ביצ'ית וגבר אגרסיבי הוא בוס. זה אמנם משמעותית חלש יותר בהישרדות מאשר בחיים האמיתיים ועדיין נוכח. לא הצעתי שמהיום רק לנשים מותר להנהיג בריתות או שאם אישה מגיעה לגמר חייבים לתת לה את הניצחון, רק הבעתי תסכול מהמצב הקיים.
 

Robbed Goddess

New member

מצאנו את הכוח הכי חזק בעונה הזו - חמאת בוטנים!
&nbsp
איזה פרק של טעויות.
שרה משתוללת על טוני (העורכים נהנו מהקאט בין "אני צריכה להיות רגועה" לשוט שלה צועקת עליו), בן מסרב לדבר עם ג'רמי כמו ילד בגנון, טוני נשבע על המשפחה שלו (לא טעות אבל חייבים להקרע מזה), מספר מנצחים פורשים מחסינות בשביל אוכל??!! והורסים את התוכנית שלהם להדיח את טוני. כשראו אותם מדברים על טוני שוב ושוב הנחתי שהוא זוכה או משתמש באליל שלו במועצה - אבל זה היה גרוע יותר משציפיתי. לא האמנתי שקים תעשה דבר כזה...
ניק שקרן גרוע שזה מפתיע כי רוב המנצחים יודעים לשקר כאילו כלום, בן ממשיך להיות טמבל (זכיתי במשאלה של לפני כמה שבועות - טוני ובן עושים שטויות יחד! פחחחח) חשבתי ששרה וטוני יגרמו לבן לבזבז את האליל שלו, או שג'רמי יחליט להסתכן ויעביר את היתרון של מישל לקים ברגע האחרון. צל"ש לעורכים שנתנו לנו לראות על מה מתלחששים במועצה!
&nbsp
הכחדה: מרגיש לי שחזרנו להילולה של נטלי... עכשיו יש לי פחות תקווה שפארווטי חוזרת. אבל אולי עדיף ככה. הסיבה היחידה שהייתי רוצה לראות אותה חוזרת זה לשפר את הממוצע הכלל עונתי שלה. אין סיכוי שהיו נותנים לה לשרוד מועצה. אה, והיו חייבים להחזיר לי את המרמורון עם אתגר החסינות הזה שהיא זכתה בו פעמיים. ג'ף, מדועעעעע! :(
 


פרק מטורףףףף!!!!
העונה ממש הולכת ונהיית טובה יותר ויותר בעיניי.
קודם כל, טוני ושרה הם אחת מהבריתות האהובות עליי,
ואני מאודדדד מקווה שאחד מהם זוכה, אחרת זה יהיה מביש!!
אני מתחיל לחשוש מברית בין ניק, דניס ומישל ואז ג'רמי יכול להצטרף אליהם,
אבל מקווה שהאלילים של טוני ובן יבואו לעזרה במקרה כזה.
מישל- שאלוהים יעזור לי להבין איך היא משחקת... מצד אחד מביאה את היתרון שלה לג'רמי
ואז עוד מצביעה לו

גמרתי להבין אותה בחיי. וגם אם היא מגיעה לגמר- אפילו קול אחד לא מגיע לה!!!
איך שמחתי כשטוני זכה בחסינות!!
ומה שהוא עשה במועצה זה פשוט בית ספר לכולם! פאפט מאסטר ברמה הכי גבוהה שיש!
הצליח לגרום גם לניק, בן וג'רמי להצביע נגד קים!
הייתי מעדיף שהוא יתן לג'רמי לבזבז את היתרון הדבילי הזה, אבל יפה ששרה הצליחה למנוע ממנו מלתת לה את האליל.
קים- אף אחד לא יכול לקחת ממנה את מה שהיא עשתה בעונה 24, אבל העונה זה כבר פשוט לא עבד...
 

noamlah

New member


היגיון מאוד פשוט יש למישל
והוא שג'רמי יודח אבל יזכור ויוקיר לה תודה על כך שעזרה לו כלכך בזמנים הקשים ונתנה לו את הייתרון ואז יש לה עוד מושבע שיצביע לה בגמר
זה לא הגיון מתוחכם כלכך אבל היגיון
סידני בעונה המקורית של מישל אמרה לה בגמר שהיא מודה לה שלפחות היא לא הצביעה נגדה בפיינל 4 (שלא ממש היו הרבה אופציות לאחרים) אז זה לא ממש אאוט אוף ריץ'
 


אם זה מה שהיא חושבת אז היא בכלל גרועה.
אנחנו בעונה 40 לא בעונה 32 המעפנה!
&nbsp
 

NP23

New member


נו באמת, היא עשתה את זה כדי שכן ישאר, אבל ניסתה לשמור על נאמנות גם לקים ודניס בו זמנית... היא משחקת בצורה מאוד פחדנית ומוזרה ..זה אפילו לא הפעם האחרונה להשתמש ביתרון והרבה יכול לקרות עד המועצה הבאה..אז אולי קודם להציל אותו בדרך הרגילה? במקום לבזבז יתרון?
בעיקר שהמטבע הוא חצי חצי , היא לא יכולה לסמוך על זה שבטוח ישאר , לכן היתה צריכה להצביע איתו או מינימום לזרוק קול על בן/שרה...
אתה גם מתאר את זה כאילו ידעה שהוא לא ישתמש.. הוא בעצמו לא ידע שהוא לא ישתמש..
 

סטילהוק

New member
מומחי הישרדות: פרק טוב, ובסוף הבינו שזה היה נוראי


מצחיק שמומחי הישרדות פיל ואלכסה שמסקרים את פרקי העונה הנוכחית כמו גם את פרקי העונות הקודמות, התחילו עם הקביעה שמדובר בעוד פרק טוב, אלא שבמהלך סקירתם את הפרק הגיעו למסקנה ההפוכה לחלוטין שאני הגעתי הרבה לפניהם, שזה היה למעשה פרק גרוע ונוראי.


Survivor 40 Winners At War Episode 12 Recap
https://www.youtube.com/watch?v=DNMt74CWODk


 

B R A Y E R

New member
מנהל
חייב לשאול אותך שאלה רצינית אחת ולתמיד

למה אתה לוקח בכזו רצינות מה שכמה יוטיוברים/פודקאסטרים אומרים?
מה הופך אותם ל"מומחים" בעיניך? למה הגולשים כאן בפורום לא "מומחים" לעומתם?
במקרה של פיל ואלכסה אפילו לא מדובר בשחקני עבר שהיו שם, הם צופים פשוטים בתוכנית בדיוק כמוני וכמוך, עם אותו ידע זהה לשלנו.
 

סטילהוק

New member
בגלל שהם זוכרים גם את הפרטים הכי קטנים ונשכחים שהיו בכל עונה

אם למשל תשאל את פיל מה היה צבע הבנדנה של של מתמודד משבט מסויים, באיזה פרסים הוא ניצח בעונה שלו, לאיזה מתמודדים הוא הצביע וכו'... הוא יענה לך בפרטי פרטים, כי לבן אדם יש זיכרון צילומי. חוץ מזה,ממש לא אמרתי שאני סומך עליהם, והשם מומחי הישרדות זה השם הרשמי שלהם שהם בחרו לעצמם. הצמד הזה בעסק הפודקאסטים של הישרדות עוד מעונה 28 של קאגיאן,ולפני זה שניהם היו סופר-מעריצים, כאלה שיודעים הכ על הכל ושייכים לקבוצת המעריצים הגדולה ביותר של הישרדות, הפח הגדול והמירוץ למיליון. גם קלי אגב השתייכה לקבוצה הזאת, ויש עוד כמה שחקני ואפילו זוכי הישרדות שהשתייכו אליה.

מה שכן, אני דווקא לא לוקח בשום רצינות מה שכמה יוטיוברים/פודקאסטרים, ואפילו ראסל הנץ אהובך ואלילך אומרים, הם בשבילי בסך הכל משמשים עוד חוות דעת, או אם תרצה אנקדוטות משעשעות של מבטים מזוויות שונות על הפרקים. אך זה ממש לא אומר שמה שאני חושב מתבטל בעקבות דבריהם, ובעיקר אם הם חושבים בדיוק כמוני. אבל גם אם לא, עדיין בעיניי מה שהכי חשוב זה מה אני חושב ולא אף אחד אחר, יהיה "מומחה" ככל שיהיה. בדיוק כמו שאם אני צופה בסרט חוויית הצפייה בו והמסקנות שלי ממנו יהיו שלי ושלי בלבד, ואף אחד לא יחליט בשבילי במה צפיתי ומה ראיתי ומה לא ראיתי.
 

NP23

New member


טוב לדעתי שרה וטוני חייבים להגיע לגמר עם צנצנת חמאת בוטנים ואני לא יודע אם אני נותן את הניצחון לטוני או לחמאת בוטנים.
קודם הוא סובב את הראש של פארווטי וטייסון
הרס לפארווטי הנבלית את כל השיקול דעת
ועכשיו הוא הדיח את קים
&nbsp
מצטיין הפרק עבורי

&nbsp
אני דווקא חושב שזה היה אחד הפרקים החזקים העונה :) ואהבתי במיוחד שבסוף לא שוחק שום אליל ויתרון... ממש פחדתי בעיקר על ג'רמי שהם עושים טעות ענקית!!
כל הכבוד לשרה שנתנה מבט על כולם וקלטה מה קורה.
אמנם ציפיתי מטוני להחזיר אליו את שרה ובן אבל לא ברמה הזאת. הוא מדהים אותי
&nbsp
יש לי פתאום תחושה בגלל התגובה של דניס
שאולי קרה שם משהו רציני בין קים ודניס לג'רמי
אולי באמת הוא ממש הרגיז אותם בהדחה של טייסון שעזב בלי להצביע...
אם זה נכון, אז מאוד חבל לי שזה לא מקבל זמן מסך
 

NP23

New member
עוד דבר שאהבתי בטירוף לעומת כולם


זה שאמנם היה לחישות והליכות הצידה אבל כל הזמן עם כתוביות ובצורה שנוכל להבין הכל
&nbsp
זה אפילו חידד עוד יותר את הדינמיקות והעניין
דיברנו לא מזמן על העניין הזה כאן בפורום
וזה כאילו הם קראו ויישמו את כל ההערות שלנו
שזה כן מוסיף עניין ודרמה למועצת שבט רק שזה מתסכל שלא שומעים ומבינים
&nbsp
איך שזה היה הפרק לדעתי זה היה מושלם
&nbsp
וכן, שהמומחים ימשיכו להגיד שזה פרק נוראי,
הפרק הזה לא ברמה של הקודם אבל מבחינתי הוא הפרק השלישי או הרביעי הכי טוב העונה
(מתוך 12 זה יפה)
 
למעלה