הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 12

שתי סצינות שירדו בעריכה-

הראשונה של סופי בבוקר הראשון שלה ב-EOE.
השנייה של בן מתחיל לחפש את האיידול אחרי ההדחה של סופי (מפתיע שלא הראו גם קצת מזה בפרק).



 

Robbed Goddess

New member
בדיוק באתי לשתף

רוב הסצנות שמשחררים מראים שהמשחק הרבה יותר אמוציונלי ממה שיש בפרקים וחבל שאין מספיק זמן להכניס גם קטעים כאלו. ידוע לי שמעריצים מעדיפים לראות משחק נקי ובעיקר אסטרטגיה (זה מה שאנחנו מקבלים, בקושי רואים אותם מתלוננים על הרעב, חוסר השינה וכו') אבל בטוח שיש מיליון דברים שנחתכו בעריכה שהיו גורמים לנו לדון שעות
 

B R A Y E R

New member
מנהל


עוד פרק מצויין במופע של טוני ולאצ'וס חלק ב', והפעם עם הדחה עצובה מבחינתי

לא הייתי מהאוהדים הגדולים של קים בעונה 24, כן הערכתי מאוד את המשחק שלה שם ושמחתי לפרגן לה, אבל היא לא הייתה איזו דמות מיוחדת לאהוב, ולא הראו ממנה שום דבר שאפשר להתחבר אליו מלבד להעריך אותה על המשחק האולי הכי מושלם של שחקנית בעונה של חדשים.

בעונה הזו כן מצאתי את עצמי ממש מתחבר אליה, ואפילו להעריך אותה יותר!
כמו שבכלל לא ברור מאליו מבחינתי שטוני נמצא בשלב הזה במשחק, גם כן לא ברור לי מאליו בכלל שקים הצליחה להגיע לפיינל8.
היא הייתה אחת השחקניות עם הרזומה הכי מרשים ומאיים בעונה, ומהשחקניות הכי פחות מקושרות בקאסט, והקשרים היחידים שהיו לה מלפני העונה היו אולדסקול שגם הודחו מהר מאוד וגם הקשרים האלו נחשפו על ההתחלה.
ככה שמכל הקאסט היא היחידה שממש התחילה את המשחק לבד, והיא הגיעה למצב שבו היא מעורבבת מאוד חברתית, ברמה שהיא מצביעה נגד מישל ויום אחרי זה גורמת לה להצביע יחד איתה לבן ברית הכי חזק שלה בעונה.

בעונה שבה הרבה שחקנים מפחדים לעשות מהלך, או מנסים להתחיל מהלך ואז לוקחים 5 צעדים אחורה, אני לא מבין איך אפשר שלא לפרגן למי שכן מנסה ויוזמת ופועלת?...
אם לא הייתה קים ספרדלין בעונה הזו - היינו מקבלים מיזוג יבש ומשעמם של הדחות פה אחד, וגם אם טוני היה מזגזג זה לא היה נראה מרגש במיוחד (כי אחרת לא הייתה לו קונטרה אמיתית)
ואם לא היה טוני ולאצ'וס בעונה - אני מאמין שקים הייתה כובשת את העונה. בכל שלושת התוכניות האחרונות שהיו לה הוא היה המסמר היחידי שדפק אותם.
וכן, המשחק שלה לא מושלם(של מי כן?) והפרישה שלה מהמשימה הייתה מאכזבת, אבל איזה כיף שהייתה קים בעונה כזו!

וחבל לי שכאן לא מעריכים את הדרך שלה, ויותר מעריכים את השחקנים העונה על בסיס תוצאות (הוא הצביע למי שהודח=הוא משחק מדהים!)
אבל אני שמח לראות שברשת כן יש הרבה הערכה כלפייה
הלוואי ונראה אותה חוזרת לעוד עונה, והלוואי הלוואי הלוואי נראה אותה חוזרת במשימת ההחזרה הקרובה


וחוץ מקים יש עוד שחקנים במשחק:

טוני - אין מה להגיד, הבן אדם הזה פשוט קוסם. הייתי משוכנע בתחילת הפרק שהוא יצטרך להשתמש בפסלון חסינות שלו בסופו של דבר כי זה נראה שקים מצליחה לגרום לאחרים לקלוט אותו, ושחקנים כמו ניק מתחילים להתעורר על המשחק שלהם, ואיכשהו הוא עושה את הלא יאומן ושוב מסובב את כל המשחק על הזרת שלו. אני משוכנע שגם בלי החסינות התוצאה הייתה נגמרת אותו הדבר 5-3. הזוי ומדהים

שרה - ההערכה שלי לשרה הולכת ופוחתת מפרק לפרק. היו לשרה הפרק 3 ברירות:
ברירה ראשונה - להתהפך על טוני (או לפחות על בני ברית קרובים שלו, כי הוא חסין). אני לא חושב שזו האופציה הנכונה בשבילה, גם כי זה היה ממלכד אותה במצב שבו היא הופכת להיות הכי גדול אחרי שהוא מודח, וגם כי בסופו של דבר טוני זה כן בן ברית שהיא יכולה להמשיך לסמוך עליו למרות הבליינדסייד על סופי.
ברירה שניה - להשאיר מאחור את מה שהיה, ולחזור למושב הקדמי ולהחזיר את היד על ההגה. כלומר, אם זו ברית שותפות לתת לה להחליט את מי להדיח הפעם, ואם לכוון יותר אז להדיח את ג'רמי/ניק ששניהם יותר קרובים לטוני מאשר לשרה.
ברירה שלישית - וזה מה שהיא בחרה, להשאיר מאחור את מה שהיה ולתת לטוני להוביל את המשחק כשהיא מאחוריו. זה הרי היה ברור לאורך כל הפרק שהיא לא מרוצה מההחלטה להדיח את קים ולהשאיר את ג'רמי במשחק, וכבר בפרקים הקודמים זה היה נראה שהיא מציעה רעיונות והוא בסופו של דבר מוביל את ההדחות שהוא רוצה. לפי איך שזה נראה היא לא הולכת להתהפך עליו והיא מתכננת להגיע איתו לגמר - ושיהיה לה המון בהצלחה להסביר למושבעים למה לה מגיע לנצח על פניו. כמו שזה נראה כרגע - לא נותר ממש מה להעריך מהמשחק שלה.

מישל - השחקנית השניה הכי לא ברורה בעונה הזו, באמת שהפסקתי לנסות להבין אותה ואת ההחלטות שלה. אין באמת הגיון, המצב אבוד.

דניס - אני מסכים עם מה שנדי רשם, לדעתי יש דברים שלא הראו לנו בנוגע לקשר שלה עם ג'רמי ביומיים האלו, כי ההתפרצות שלה עליו בסוף המועצה הייתה די מוזרה, וגם הויתור המוחלט עליו מאז המועצה שבה הוא קם והלך. אני חושב גם שבכללי יש דברים ממנה שלא רואים בפרקים וחבל כי קשה לשפוט אותה. אני כן מאמין שכמו קים גם היא קלטה כבר ממזמן את טוני, ושהיא גם לקחה חלק פעיל בלנסות לשכנע שחקנים לעבור צד. מעניין אם קים לא הייתה פורשת מהמשימה וזוכה בחסינות, אם דניס הייתה מודחת במקומה?

ג'רמי - זה ממש מצחיק שבעונה 31 הוא ניצח בזכות האסטרטגיה של השילדס, והוא גם המשיך לחפור על זה לאורך העונה, ולבסוף הוא מצא את עצמו בעצמו משמש בתור השילד של טוני. והתפקיד שלו כרגע בעונה זה להיות שילד ולא יותר מזה. אין לו שום כוח במשחק, חצי מהקאסט חמים עליו, כולם מוכנים להפטר ממנו בכל רגע, אפילו מישל חצי ויתרה עליו כבר, והיחידי שמחזיק אותו "בחיים" זה טוני. זה כבר פרק שני ברציפות שהוא היה אמור לעוף אם טוני לא היה עושה פעלולים כדי לשמור עליו. בהזדמנות הראשונה שהוא לא יצטרך אותו יותר, והם יתקרבו לגמר והוא יפחד שהוא יתחיל לזכות בחסינויות כמו ב31 - הוא יעוף על טיל. והוא האשם הבלעדי על כך, כי מתחילת המיזוג הוא פשוט משחק בצורה פחדנית, מפחד להעז לעשות מהלכים ומאבד בני ברית פוטנציאלים בגלל הפחדנות הזו. חבל ומאכזב מאוד. נקודה אחת שאני אגיד לטובתו, תמיד בראיונות הוא נשמע בן אדם סופר מצחיק, וכולם מעידים עליו שהוא בן אדם מצחיק, והעריכות שהוא קיבל בעונות הקודמות שלו לא מראות מזה כלום. הפעם לשם שינוי כן רואים בו גם את הצדדים האלו (אגב תקף גם לשרה)

ניק - בוקר טוב! הפרק סוף סוף ניק התעורר וגילה שהוא נמצא בפיינל 8 בעונת המנצחים, ושהוא שכח בכלל שיש משחק שמתנהל סביבו. הוא הבין שאין לו סיכוי כרגע לנצח מול אף אחד מהשחקנים שנשארו כולל מישל, כי כל העונה הוא גלגל חמישי בהדחות ומשמש בתור קול כפול של טוני ולשעבר וונדל. אבל מה? כמו ג'רמי, צעד קדימה - 3 צעדים אחורה. כבר התחיל לחשוב לכיוון הנכון, הבין שעכשיו זו ההזדמנות שלו להפוך את המשחק ולזכות בקרדיט כלשהו שאין לו עדיין העונה, הוא הלך רחוק ואפילו נתפס בשקר גרוע מאוד מול טוני... ובסוף מתקפל ומצביע לקים?! גם כמו במקרה של מישל, התייאשתי בלהבין את דרך קבלת ההחלטות שלו, והתייאשתי בלהבין את הקרדיט המוגזם שהוא מקבל כאן בפורום.

ואחרון וחביב במיוחד - בן - ספק קלולס ספק מחושב. אני כן מצליח להבין את ההגיון שלו 80% מהפעמים, וב20% האחרים הוא תעלומה של ממש. ההתעקשות שלו לא לדבר עם ג'רמי לא מובנת לי בכלל למשל. ואם יש סיבה הגיונית מאחורי זה, למה אתה זורם על להשאיר אותו עוד שלב במשחק? גם לא ברור לי היחסים האחרים שיש לו בשבט חוץ מעם שרה וטוני, שלפחות עם טוני הקשר הזה לא יכול להחזיק עוד יותר מדי זמן אם הוא רוצה לנצח (וזה דווקא כן נראה שהוא שקל ברצינות להדיח אותו)

וזהו, קצת חפרתי הפעם, אבל היה חשוב לי לשתף ולנתח בהרחבה. מקווה שיש מי ששרדו וקראו עד הסוף
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אה ועוד משהו


בנוגע למועצות עם לחישות
ראיתי שכמה כאן רשמו שזה נמאס עליהם ומוריד להם
לטעמי דווקא זה רק מעיד על כמה שהרמת קושי העונה גדולה
בעיניי מה שמועצה כזו עם לחישות מעידה זה שהשחקנים מנצלים את ההזדמנות עד השניה האחרונה בשביל להלחם על התוכנית/המשחק שלהם
לא רואה בזה שום דבר רע, ההפך, אני מעדיף שכל העונה יהיו רק מועצות כאלו, ושלא יהיו וותרנים או לחלופין כמו בגרסאות שונות בעולם יחייבו אותם לקבל החלטה למי מצביעים על האי, לעדכן את ההפקה, ולהצביע אך ורק לפי מה שעידכנו קודם את ההפקה.
 

Robbed Goddess

New member

זה שיפור ופחות מפריע לי כשמראים לנו על מה הם מתלחששים, אבל עושה מהמועצה שוק והמושבעים פחות מבינים מה קורה. יש לשחקנים זמן להלחם על התוכניות שלהם לפני המועצה(!) וגם במהלכה אם הם מחרטטים מספיק בתשובות כדי לגרום למישהו להבהל ולשנות את הקול שלו
&nbsp
ג'ף נהיה ממש מתירני. כמה שניות אחרי הצבעה יש חלון צר שמותר להשתמש באליל או יתרון. אבל הוא נתן לשרה לנהל דיון עם הברית שלה, נתן לה להשתמש ביתרון, ובפרק הזה נתן לטוני לשאול שאלות ולא להשתמש באליל אחרי שהכריז שהוא יעשה את זה. למה הברית של קים בהדחה של טייסון לא יכלה להרוויח מזה שהברית של טוני לא יצרה תוכנית ב' אחרי שג'רמי עזב את המועצה? זה כמו לעשות פיצול קולות, להיות מוכנים מראש, לחשוב על יותר משם אחד כשמגיעים למועצה. לדעתי משחקית זה יותר מרשים מלראות אותם קופצים מכיסא לכיסא, ואם מישהו מחוץ ללופ ולא מצליח לקרוא את המפה במועצה הוא" יענש" כשיצביע לא נכון ו/או יודח. מבחינה טלוויזיונית זה גם יכול ליצור הצבעות פחות אחידות ולשגע את השחקנים יותר. לראות את יכולת השכנוע של טוני לפני ההדחה של סופי הרבה יותר מעניין מלראות אותו קם ומתחיל להתלחשש עם ג'רמי על אותה הדחה, לא?
 

DevilGirl92

New member


אין שום סיכוי שג'ף היה מסכים לדברים האלה בעונות מוקדמות יותר. מהצד זה פשוט נראה כאילו הוא מוותר על התפקיד\שליטה שלו ופשוט נותן לשחקנים לנהל את הכל. החוקים במשחק ובמועצה נהיו יותר מדי גמישים וחבל.
 

NP23

New member


לא מבין למה אומרים כל הכבוד לקים על היוזמה והנסיון.. אם באמת היה לה כזה מהלך גדול ומוצלח נגד טוני, למה לא המשיכה אותו נגד שרה? גם את ג'רמי היא לא הצליחה להדיח..
בסופו של דבר היא פנתה לבן , מה שהיה טעות, היא הייתה צריכה לקרוא את המפה יותר טוב , שבן עובד עם טוני..
והיא גם היתה צריכה לאסוף אליה את ג'רמי מה שלא הצליחה לעשות.
היה לקים הזדמנויות לתפוס שליטה במשחק מתחילת המיזוג . היא הגנה על שרה רק כדי ששרה תדיח את טייסון ואז אותה. אפילו הפעם לא ניסתה להרים מהלך נגד שרה..
וגם לא הצליחה לשכנע את שרה לחבור אליה מאידך.
אז לא, היא לא באמת כל כך אמיצה ויוזמת.
&nbsp
ולגבי ניק, הוא ידע שבן לא איתם
אז בלי בן , אין לו מה להצביע נגד ג'רמי וללכת לאבנים.. בעיקר שיש סיכוי די טוב שמישל סיפרה לו שהביאה לג'רמי את המטבע שיציל אותו .
 

B R A Y E R

New member
מנהל


מזכיר לך איך המועצה התחילה
כמו שזה נראה גם בן וגם ניק היו נעולים על התוכנית להדיח את ג'רמי
טוני עשה קאוס במועצה כדי לגרום להם להחליף תוכנית
&nbsp
אגב אם בן/ניק אחד מהם כן היה מצביע נגד ג'רמי בסוף והיה תיקו, אני משוכנע שהשני היה מחליף הצבעה לג'רמי כדי למנוע אבנים + במיוחד כשג'רמי כבר חשף שיש לו אליל ביד שהוא ויתר על להשתמש בו

 

Robbed Goddess

New member
זה רק מראה

שטוני משחק רמה אחת מעל כולם שם. השיג את ג'רמי, השיג את בן, לקים לא נשארו הרבה אופציות. לא מובן למה היא לא כיוונה על שרה, או בכלל... למה ויתרה על חסינות. לדעתי ההפקה בנתה על זה שהיא תזכה
 

B R A Y E R

New member
מנהל
לגמרי!


זה בדיוק מה שאני טוען
אני מאמין שהתוכניות שלה היו עובדות אם לא היה טוני בעונה הזו
אי אפשר עליו ושאפו שהיא עשתה את הכל בשביל לנסות
זה בטוח יותר עדיף מאשר להגרר אחריו כמו שחקנים אחרים (אולי אז היו אוהבים אותה כאן יותר?)
&nbsp
לכוון נגד שרה לדעתי לא היה נותן לה יותר מדי
גם כי אני בספק ממש אם בן היה מוכן באמת להדיח את שרה (הם די קרובים) ולהדיח את ג'רמי זו התוכנית שהוא בעצמו היה רוצה
וגם כי שרה זו מישהי שהיא קרובה אליה ברמה האישית במשחק, ויש להן בסיס לעבוד ביחד
&nbsp
ולמה היא ויתרה על החסינות? באמת מאכזב ומבאס
ואני בטוח שהיא עוד באותו יום הצטערה על זה לפני המועצה
 

Robbed Goddess

New member

אבל היא נגררה אחרי שרה, ושרה הרבה יותר קרובה לטוני. למה לשמור עליה? למה לא להחליש את טוני? למה לא לנסות לשקם את הקשר עם ג'רמי (שקרוב גם למישל) ולזכות בעוד קול בברית שלה? בסופו של דבר טוני יודע הכל, היתרון של מישל, האליל של בן, וגם נשאר לו אליל בכיס (אם היו מכוונים על שרה וזה לא היה עובד לפחות האליל היה נעלם) טוני בדרך לגמר וניצחון מוחץ.
&nbsp
לדעתי הלכה על ג'רמי כי זו הייתה הצבעה קלה. גם מישל לא באמת הייתה איתה
 

NP23

New member
לגמרייי


אתם אומרים שקים ניסתה ולא נגררה
אבל להצביע פעמיים ברצף נגד ג'רמי זה הכי ללכת אחרי כולם.. היא אפילו לא ידעה שטוני מגונן עליו בהדחות האלו , היא לא עשתה את זה נגדו , היא חשבה שזה הצבעות בהסכמה פה אחד
אז לא, לא ניסתה כלום
גם בהדחה של אדם שטייסון, אדם וניק רצו לעשות הפיכה על שרה, היא מנעה מזה לקרות, זה לא בדיוק הוכיח את עצמו ...
&nbsp
ואגב.. אין לנו מושג , אם קים יותר קרובה לשרה או טוני .. דווקא עם טוני הייתה בשבט המעורבב ושרה בנתיים דחפה הרבה יותר להדיח את קים (אז שטייסון הודח) מאשר טוני.. אז די כבר לקחת יותר מדי בכבדות סצנה סודית שבה היה להן שיחה מרגשת.
הם בני אדם בוגרים, כולם שם חברים , אבל מבחינת המשחק , לשרה לא היה נאמנות לקים ואת זה ראינו חד וחלק (וגם מי אם לא שרה ידועה בתור אחת שעושה הפרדה)
 

B R A Y E R

New member
מנהל


אני לא מבין איך אתם קוראים לזה הגררות?
תוכנית נגד ג'רמי לא הייתה יוצאת לפועל אם קים ודניס לא היו בעניין
בעיקר ובעיקר בפרק הזה
והיא בהחלט ידעה שטוני והוא עובדים ביחד, לא סתם היא הציעה להדיח דווקא אותו הפעם..
&nbsp
ודווקא כן יש לנו מושג בסופו של דבר למי היא הייתה קרובה יותר - למי שהיא בחרה בסופו של דבר להוריש את המטבע
זה היה לשרה למרות שהיא כבר הבינה בוודאות שהיא הדיחה אותה.. אני דווקא כן נותן חשיבות לסצנות הסודיות האלו (במיוחד שהיה יותר מ1 כזו, אחת גם מלפני הערבוב)
זה נכון שהיא עבדה עם טוני והיה בינהם חיבור וברית, אבל זה כבר לא רלוונטי מאז שהיא הבינה בעקבות ההדחה של טייסון שהוא נמצא במרכז השבט ומשחק בכולם.. היא ודניס היחידות שקלטו את זה..
ומה שהופך את שרה ל"שוליה" של טוני זה שהיא או לא מבינה/רואה את זה, או מבינה את זה אבל מתפשרת..
הדחה של קים רעה למשחק שלה, והיא נהפכת לתלויה יותר ויותר בטוני בלי שום סיכוי ריאלי לנצח מולו. חבל שהיא לא הבינה את זה..
 

NP23

New member
קודם כל זה ברור


שטוני רמה מעל כולם...
&nbsp
אבל חשבתי כן על מהלך יפה שקים יכלה לעשות. הטעות שלה היתה קודם כל לשתף את בן. הם היו צריכים להיות חזק ארבעתם
קים, דניס, מישל, ניק .
ברגע שטוני והאחרים לא יודעים עליהם ולא יודעים מה הם מתכננים, ג'רמי הוא המטרה של הצד השני, לכן אם הם פונים לג'רמי הוא יעשה מה שצריך .. אני לא רואה סיבה שג'רמי יסרב להצביע נגד שרה ובטח שנגד בן.
זה לא היה סוד שהם לא במצב טוב ג'רמי ובן.
במצב כזה , אם טוני לא חסין, ארבעתם יכולים בשקט להדיח את טוני , כאשר ההצבעה היא 4-3-1 (כשג'רמי הקול היחיד לבן)
במצב שטוני חסין, אז או שמצטרפים לג'רמי בהצבעה 5-3 נגד בן או שמצביעים שוב 4-3-1 נגד שרה .. כך או כך עדיף מאשר על לזרום על הדחה של ג'רמי ולא להשתמש בו.
הקריאת מפה היתה לא נכונה לפנות לבן
ובעיקר הטיימינג .
(אחת הסיבות החזקות שההדחה של סופי עבדה זה לפנות לג'רמי רגע לפני מועצת שבט , זה מה שקים/דניס/ניק היו צריכים לעשות עם ג'רמי גם הפעם )
 

אורישקי

New member
בדיוק

גם אני פשוט צעקתי בפרק על קים שתדיח את בן בבליינדסייד עם ג'רמי, מרגיש לי שהיא נורא בקלות ויתרה על ג'רמי כקול שיכל לעזור לה במשחק ופה התחילה כל הטעות שלה.
טוני לעומת זאת ידע להשתמש בו נכון ובגלל זה הוא התעלה מעל קים בקרב ביניהם.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
זו באמת נשמעת אחלה תוכנית


אבל זה אומר שהם צריכים לסמוך על ג'רמי שלא יגיד על זה כלום לטוני
ויש סיבה טובה שלא קים ולא דניס סומכות עליו.. הן כבר אמרו שהן קלטו שהוא סומך יותר מדי על טוני (תקוע על ברית שילדס שכבר ממזמן מתה ולא רלוונטית בשבילו כבר בשום צורה)
ולבן יש ברית עם דניס מתחילת המשחק שהיא יכולה להשפיע עליו, וזה באמת כמעט עבד.. כי טוני זה טוני..
 

אורישקי

New member


לא מרגיש לי שהברית של בן ודניס יותר מדי תקפה, אחרת הם היו עובדים הרבה יותר ביחד... למרות שבאמת הזכרת לי שהוא עזר לה למצוא את האליל ואני עכשיו תוהה אם נראה משהו מזה בהמשך.
לגבי ג'רמי - יש מצב באמת שאתה ונדי צודקים ויש סיבה למה קים ודניס כל כך התהפכו עליו, אבל בהרגשה שלי ג'רמי "תקוע" על הברית הזו בגלל שקים ודניס הפנו לו עורף וזרקו אותו די מהר. עובדה שבפרק הקודם הוא התייעץ עם שתיהן על ההדחה לפני
 

B R A Y E R

New member
מנהל
העניין הוא לפי מה שאני מבין


שג'רמי כנראה לא שיחרר מטוני והכניס אותו כעסקת חבילה בברית כזו.. ולא מוכן להקשיב להן לגבי זה שאי אפשר לסמוך עליו.. בעיקר כי הוא רוצה אותו כברית שילדים..
ובהדחה של טייסון הן כן ניסו ללכת ביחד ולסמוך על זה וג'רמי ברח להן וטוני דפק אותן
ושתיהן הבינו שטוני free agent והוא לא שחקן קבוצתי שאפשר לסמוך עליו, וג'רמי ממשיך לסמוך עליו ולהתעקש על זה שהוא איתם וצריך לתכנן איתו תוכניות, אז לא נתקעו על זה והמשיכו הלאה לתכנן תוכניות עם שחקנים אחרים...
 

אורישקי

New member
במקרה הזה כנראה שאי אפשר באמת לדעת


אני מאד מקווה שאחרי שהעונה תסתיים והמתמודדים יוכלו לדבר בידוק על כל מה שקרה נוכל לדעת עוד פרטים כמו שאנחנו בדרך כלל תופסים אחרי העונה.
 
למעלה