S h a r k 1 8
New member
אהלן,
חוק שעות עבודה ומנוחה קובע שיום עבודה (בשבוע בן 5 ימי עבודה) הוא בן 8.6 שעות (לא כולל הפסקה). לפי החוק, ניתן להעסיק עובד לכל היותר במשך 12 שעות ביום עבודה אחד (שזה כולל שעות נוספות) ולכל היותר 15 שעות נוספות בשבוע.
השאלה שלי אליכם, הייטקיסטים יקרים, כשיש לחץ בעבודה (להוציא גרסא, למשל), כמה פעמים קרה שעבדתם באותו יום מעל 12 שעות?
מה קורה כשבאמת רואים שהדד-ליין לא ריאלי? מפסיקים לעבוד ונותנים למשימה להיכשל?
האם אתם מסוגלים להגיד לבוס שלכם: "לא מעניין אותי כלום. אני כבר 11-12 שעות בעבודה, עשיתי את כל מה שאני יכול. אני יוצא הביתה עכשיו ומצידי שיישרף הפרויקט" ?