בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
באר שבע- אשדודשרשור הכוונה ומודיעין 07/04
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות
בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.
אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.
נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
אולם הקריה נמצא במרחק של פחות מעשר דקות הליכה ממרכזית אשדודבאר שבע- אשדוד
שלום,
אני צריכה להגיע בערב היום מבאר שבע לאשדוד ולחזור בסביבות השעה 21:30 - 22:00. באשדוד אני רוצה להגיע להיכל הקריה (יש שם משחק כדורסל).
אשמח להכוונה.
תודה רבה !
2 שאלות לא הכוונהשרשור הכוונה ומודיעין 07/04
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות
בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.
אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.
נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
אין יותר כרטיסיות בישראל באוטובוסים2 שאלות לא הכוונה
1. בעקבות רפורמת התעריפים שמתעדכנת מחר, (נכון?) האם עדיין תהיה אפשרות להטעין חוזה "הלוך ושוב" או יותר נכון כרטיסיה של 2 נסיעות?
(למשל בין חיפה/קרית שמונה או חיפה/טבריה)
2. מישהו יודע כמה זמן יימשכו העבודות תשתית באזור רשפון/שפיים?
הכוונה לשינוי הקטן שיש במסלול קווי 6XX של נתיב, שכדי להגיע מת"א לנתניה במקום לעשות סיבוב ולהכנס במקום X -ממשיכים צפונה ואז חוזרים דרומה ועוברים לצד השני.
תודה
אתה טועה. יש כרטיסיית שתי נסיעות עם נסיעות המשך.אין יותר כרטיסיות בישראל באוטובוסים
מעכשיו יש רק ערך צבור, שממנו יורד סכום הנסיעה לפי מחירה.
 
אין משמעות לנושא ההנחות, מאחר ובעת הטענת ערך צבור מגולמת הנחה של 20%, בדומה לכרטיסיות עד כה. יש אפילו יתרון לנוסעים, שזוכים להנחת 20% גם כאשר הכוונה לבצע נסיעה בודדת, ולא הלוך-חזור / 2 נסיעות.
נכון. אבל עדיין לא ברור למה אין נסיעות המשך עם ערך צבוראתה טועה. יש כרטיסיית שתי נסיעות עם נסיעות המשך.
נוסע המעוניין לקבל את נסיעת ההמשך בחיפה לא יכול לקבל אותה בעת תשלום באמצעות ערך צבור. כנ"ל בראשון לציון למשל בקווי ראשל"צ-ירושלים.
וזה בנוסף לשערוריה שמכריחים את הנוסע להתברבר סתם בקניוןנכון. אבל עדיין לא ברור למה אין נסיעות המשך עם ערך צבור
אין מגבלה טכנולוגית של ממש, הרי פרטי הנסיעות האחרונות (ובפרט האחרונה) בכל מקרה שמורים בכרטיס. אני לא אתפלא אם זה נובע סתם מעצלנות לתכנת את המכשירים.
בודאי שאפשר, ומרבית הנוסעים כך עושיםוזה בנוסף לשערוריה שמכריחים את הנוסע להתברבר סתם בקניון
ולבזבז את זמנו היקר. למשל בחיפה, למה לעזאזל אי אפשר לרדת במת"מ ולהחליף שם לקו עירוני? (זאת שאלה רטורית, התשובה די ברורה)
אי אפשר לנצל ככה כרטיסי המשך...בודאי שאפשר, ומרבית הנוסעים כך עושים
במקום להכנס לתחנת המרכזית בחוף הכרמל, לעבור בדיקה בטחונית ולצעוד עד לרציפים העירוניים, יורדים בצומת של מת"מ ועוברים את הכביש במעבר החציה.
לפני שבועיים נסעתי במוצ"ש מחיפה לת"א בקו 900אתה טועה. יש כרטיסיית שתי נסיעות עם נסיעות המשך.
נוסע המעוניין לקבל את נסיעת ההמשך בחיפה לא יכול לקבל אותה בעת תשלום באמצעות ערך צבור. כנ"ל בראשון לציון למשל בקווי ראשל"צ-ירושלים.
מלבד כרטיסיות ההמשך, יש גם עדיין כרטיסיות בירושליםאין יותר כרטיסיות בישראל באוטובוסים
מעכשיו יש רק ערך צבור, שממנו יורד סכום הנסיעה לפי מחירה.
 
אין משמעות לנושא ההנחות, מאחר ובעת הטענת ערך צבור מגולמת הנחה של 20%, בדומה לכרטיסיות עד כה. יש אפילו יתרון לנוסעים, שזוכים להנחת 20% גם כאשר הכוונה לבצע נסיעה בודדת, ולא הלוך-חזור / 2 נסיעות.
מתברר שגם באשקלון יש עדיין כרטיסיותאין יותר כרטיסיות בישראל באוטובוסים
מעכשיו יש רק ערך צבור, שממנו יורד סכום הנסיעה לפי מחירה.
 
אין משמעות לנושא ההנחות, מאחר ובעת הטענת ערך צבור מגולמת הנחה של 20%, בדומה לכרטיסיות עד כה. יש אפילו יתרון לנוסעים, שזוכים להנחת 20% גם כאשר הכוונה לבצע נסיעה בודדת, ולא הלוך-חזור / 2 נסיעות.
דן בדרום תיכנס לקווים העירוניים באשקלון כנראה ב 1.7מתברר שגם באשקלון יש עדיין כרטיסיות
כי חלק מהמכשירים לא מותאמים למכירת ערך צבור, ויש אישור של משרד התחבורה להמשיך עם המכשירים האלה עד סוף מאי (כשדן בדרום תכנס).
הרפורמה בינתיים נוגעת רק לכרטיסי חופשי יומי, חודשי וכו2 שאלות לא הכוונה
1. בעקבות רפורמת התעריפים שמתעדכנת מחר, (נכון?) האם עדיין תהיה אפשרות להטעין חוזה "הלוך ושוב" או יותר נכון כרטיסיה של 2 נסיעות?
(למשל בין חיפה/קרית שמונה או חיפה/טבריה)
2. מישהו יודע כמה זמן יימשכו העבודות תשתית באזור רשפון/שפיים?
הכוונה לשינוי הקטן שיש במסלול קווי 6XX של נתיב, שכדי להגיע מת"א לנתניה במקום לעשות סיבוב ולהכנס במקום X -ממשיכים צפונה ואז חוזרים דרומה ועוברים לצד השני.
תודה
העבודות באזור רשפון/שפיים יימשכו עד אשר ייפתח הקטע הצפוני2 שאלות לא הכוונה
1. בעקבות רפורמת התעריפים שמתעדכנת מחר, (נכון?) האם עדיין תהיה אפשרות להטעין חוזה "הלוך ושוב" או יותר נכון כרטיסיה של 2 נסיעות?
(למשל בין חיפה/קרית שמונה או חיפה/טבריה)
2. מישהו יודע כמה זמן יימשכו העבודות תשתית באזור רשפון/שפיים?
הכוונה לשינוי הקטן שיש במסלול קווי 6XX של נתיב, שכדי להגיע מת"א לנתניה במקום לעשות סיבוב ולהכנס במקום X -ממשיכים צפונה ואז חוזרים דרומה ועוברים לצד השני.
תודה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.