מחפשים מקום ואוכל 19/03

סיכום - חיפוש מקום לקיץ הקרוב

היי לכולם,
בשעה טובה סגרנו עם הגן השקוף בשפיים (חוזה מותנה בטעימות אבל אני לא צופה בעייתיות בחלק הזה). כיוון שהיינו בכמה מקומות בחודש האחרון חשבתי להעלות סיכום קצר של החוויה למי שעדיין מחפש מקום לחודשים הקרובים. חיפשנו מקום על הטווח שבין נתניה לנס ציונה לחתונה של 200 מוזמנים לחודש יוני (התחלנו לארגן החודש, במרץ).
1. בריזה בטבע: גן שממוקם במושב בני ציון (קרוב לרעננה-כפר סבא). הציעו לנו דיל יפה כולל הכל של 290 לאדם על מינימום 230 מוזמנים, לימים ב'-ג' בחודש יוני הקרוב. הגן יפה, וההרגשה היא שתתחתנו בחצר אחורית של מישהו (בקטע טוב). ראינו אותו ללא עיצוב ועדיין התרשמנו והוא היה בעדיפות ראשונה אצלנו עד שראינו את הגן השקוף. נפגשנו עם אמיר שהיה מאד נחמד. חסרונות: בהרגשה שלי, התשלום היה גבוה מדי ביחס לתמורה בעיקר מבחינת תפריט שהרגשתי שהוא לא מציע מספיק מגוון. אמנם מדובר בקייטרינג קסם הקרמל ששמענו עליו רק טוב, אבל בעיניי איכות לא תמיד יותר חשובה מכמות, הייתי מעדיפה שיהיו מנות פחות מרשימות אבל שיהיה יותר מבחר. עוד משהו קטן שהפריע לי הוא שבעבר היתה להם בריכה והיום הם סגרו אותה וחבל, כי גם אם לא משתמשים בה היא היתה נראית די מרשימה.
2. דרך הטבע: גן נוסף שנמצא באיזור פתח-תקווה, יותר גדול, מעוצב ומרשים מבריזה בטבע. מקבלים מינימום 250 אורחים, והצעת מחיר שקיבלנו היתה 310 לאדם לחודש יוני לתחילת שבוע, לא כולל הגברה ותאורה על סך 5000 ש"ח. המקום נראה טוב, איזור החופה מושקע ויפהפה ופגשנו גם את מנהל הקייטרינג שעובד איתם שהיה מקסים (רק שקצת לא היה לי נעים שהמקום מציע שני שירות קייטרינג שונים ובזמן הפגישה היה רק אחד מהם) אבל כבר ידענו שלא נסגור איתם ברגע ששמענו את המחיר וכשהבנו גם שהוא לא כולל הכל.
3. ירוק על המים: קיבוץ חולדה, איזור בילו או משהו כזה. בירוק על המים יש שני מקומות לאירוע - גן גדול בתוכו ממוקמת גם בריכה, ניתן לערוך אירועים מעל 300 מוזמנים בלבד (בקיץ, בחורף הבנתי שהם יותר זורמים); ואולם מקסים בו נערכות חתונות קטנות יותר כמו שלנו. בניגוד לבריזה ודרך הטבע, ירוק על המים הוא מקום קצת יותר מתוקתק וממוקצע, קצת "מפעל חתונות" אבל זה לא גורע מהקסם שלו. נפגשנו עם מנהל מכירות אבי שהיה מאד נעים ונתן הרגשה מצויינת (כשאני נותנת חוות דעת טובה על דברים כאלו זה משמעותי, כי אני בן אדם מאד רגיש בדברים האלו). נתנו לנו הצעת מחיר של 200 לאדם לסוף חודש יולי (היו מלאים עד אז), לא כולל הגברה ותאורה 6000 ובר חוץ 20 לאד, בחישוב גס זה יוצא 240 לאדם. אולם הישיבה עצמו יפהפה ומעוצב בטעם לדעתי, מאולם קבלת הפנים והחופה התלהבתי פחות (מעוצב, אבל לא לטעמי), אבי ציין שיש אפשרות להתחתן במתחם הכניסה לאולם שהוא בחוץ (אבל לא בגן עצמו, לשם יש כניסה נפרדת). התפריט הרשים אותי מאד ובעיקר ביחס למחיר הזול יחסית, וכמעט שכנע אותי לסגור איתם. בסוף לא הלכנו עליהם מכמה סיבות שהיו חסרונות בעיניי: הרחבה נראתה לי קטנה מדי ואני שונאת ריקודים צפופים; חדר חתן-כלה לא מרשים במיוחד, קטנטן; איזור החופה שלא אהבתי; והחסרון הגדול בעיניי שמתקיימות שתי חתונות במקביל והמרוקאית שאני יודעת שאם הייתי סוגרת איתם הייתי מבלה את הערב במחשבות מי מקבל יותר וכמה (למרות שאבי טרח לציין שהמטבחים נפרדים וכו' - פשוט לא הצלחתי אישית להתרגל למחשבה הזו שיש עוד חתונה ליד). בכל מקרה, מי שמחפש מקום יפה ומעוצב עם אנשים נעימים ואוכל מצויין ולא אכפת לו שעוד זוג מתחתן שם באזור, אני מאד ממליצה לבדוק את ירוק על המים.
4. מולדת ברמת השרון: מולדת הוא גן אירועים משולב עם אולם קטן, מתאים לחתונות קטנות. ל-200 אורחים בימי ב' ביוני קיבלנו הצעה של 250, לא כולל הגברה ותאורה 3500 ובר חוץ 19 לאדם. היחס היה מאד נחמד והתפריט מוצלח, החתונה שלנו היא מרוקאית-אשכנזית והרגשנו שהתפריט הזה יענה על הצורך של כולם. העיצוב גם הוא היה מינימליסטי אבל יפה, כפרי שזה לטעמינו. המחיר יחסית לאיזור מוצלח גם הוא. לא סגרנו שם בגלל חיסרון אחד שהפריע לי - ההרגשה היתה שמבחינת סידור המקום הוא יותר נערך לבר-מצוות וכאלה, כיוון שהאולם שם ארוך והרחבה נמצאת בסופו, קצת מנותקת מדי לטעמנו. אם יש לכם חתונה קטנה והרבה צעירים ממליצים לבדוק את המקום - הוא יפה, האוכל נראה מצויין והיחס טוב - אבל לנו אין הרבה צעירים שירימו מסיבה וחששנו שרחבה קצת רחוקה תגמור לנו את האירוע מאד מוקדם.
5. למון אירועים בקיבוץ עינת (איזור פ"ת): שם פחות התרשמתי לטובה אבל כיוון שאני שומעת המון ביקורות טובות על המקום, מניחה שזה אינדיבידואלי. הגענו כשהיתה חתונה של 700 מוזמנים, עשו שם קבלת פנים בגן הקטן ועברו לאכול באולם הגדול. זה כבר הלחיץ אותנו כי יש לנו 200 מוזמנים בלבד והיה לנו קשה לדמיין את זה במקום. קיבל אותנו איש מכירות מאד נחמד, כמו בירוק על המים, גם שם הרגשה של תקתוק ומקצוענות שבעיניי זה מצויין. התפריט מגווון ונראה מוצלח במיוחד, יש מבחר יחסית למקומות אחרים (מבחינת כמות עמדות קבלת פנים וכו').יחד עם זאת קיבלנו הצעת מחיר של 325 ש"ח כולל הכל וזה כבר גמר אותנו, מה גם שהרגשתי שאני לא מתלהבת במיוחד מהאולם הקטן. אם יש לכם חתונה גדולה ממליצה לבדוק אותם כי הם נראים מקצוענים.
 

ronitvas

New member
וווואוווו כל הכבוד על הפירוט

ממש ממש עוזר! תודה רבה!!!
עשיתי אירוע בגן השקוף והיה מצויין מבחינת ההתנהלות והיחס.
בהצלחה!
 

פרב

New member
סקירה מעולה - מוצ׳ו גרסיאס!!

חסכת לי הרבה אז תודה רבה.
גם אנחנו מתכוונים ליוני, בערך 200 איש, אולי מעט יותר
 

ronitvas

New member
הייתי בחתונה לפני המון שנים

והיה מצויין!!
אני לא יודעת אם הוא ירד ברמה, אבל לאחרונה אני פחות שומעת עליו.
לדעתי לא מזיק ללכת לבדוק אותו.
לפעמים זה גם עניין של אופנות, ואנחנו הישראלים, ידועים בתופעת העדר

ולכן, לא הייתי פוסלת ישר
 
למעלה