זו אמירה יותר ממצלמה
במרוצת השנים, חברות רבות השקיעו במוצר קצה, לא מתוך כוונה שרבים ירכשו אותו (שלא היה קורה בשל יחודיותו, מחירו וזמינותו) אלה כדי לאמר: אני יכול, ואני יכול יותר מהמתחרים שלי.
זה היה עם עדשות מיוחדות (של ניקון וגם של קנון), זה היה בציוד שמע (רמקול ב-100,000$ של אינפיניטי, שליין המוצרים היה במאות או אלפי $ בודדים, וגם בשוק הרכב. מרצדס לא יצרה את ה-SLR כדי להתחרות ב-C Class. זו היתה אמירה.
אז כן, ניקון יכולה: הנה מוצר. ולנו זה לא מתאים.
אגב, במהלך עבודתי בפרויקט בהודו, אחד הצעירים התלהב ממצלמה של ניקון 2-3 דורות אחורה. המלחתי לשכנע אותו מהר מאוד שזה הרבה כסף לצילומי ירח בלי חצובה.