כיף? סתם פיל לבן.איזה כיף לראות שדה תעופה חדש נבנה בארץ!
פיל לבן זה לא יהיה.כיף? סתם פיל לבן.
כמעט אין פעילות אזרחית בעובדה. השדה הזה יחליף בעיקר את השדהפיל לבן זה לא יהיה.
השדה החדש הולך להחליף את הפעילות האזרחית בעובדה.
אמנם לא בנפח פעילות כמו של נתב"ג, אבל בהחלט יהיה פעיל.
ולא סתם תושבי אילת לא אוהבים את רעיון סגירת השדה בעירכמעט אין פעילות אזרחית בעובדה. השדה הזה יחליף בעיקר את השדה
הנוכחי של אילת שייסגר לאחר פתיחת נמל תעופה רמון.
הוא גדול מכיוון שבעיתות חירום הוא אמור לשמש שדה חילופיולא סתם תושבי אילת לא אוהבים את רעיון סגירת השדה בעיר
למי שצריך להגיע למרכז לעיתים קרובות לטיפולים רפואיים, המרחק של רמון מהעיר הוא משמעותי.
 
ובכלל, הוא גדול מדי ביחס לכמות הפעילות שאמורה לעבור בו. לעולם לא יגיעו מספיק תיירים מחו"ל לאילת כדי להצדיק הרבה טיסות סדירות לשם, ואנשים מהמרכז והצפון לא יסעו עד שם רק בשביל לתפוס טיסה לאירופה.
 
לכן, פיל לבן.
היו יכולים פשוט לשפץ את עובדה בשביל זההוא גדול מכיוון שבעיתות חירום הוא אמור לשמש שדה חילופי
לנתב"ג שכבר חווינו בשנת 2014 את סגירתו.
התכנון לגבי רמת דוד נוסף על נמל תעופה רמון ולא בא במקומוהיו יכולים פשוט לשפץ את עובדה בשביל זה
או לשפץ את רמת דוד ולהכשיר אותו לפעילות אזרחית. האמת, רמת דוד היה יכול לשרת הרבה יותר אנשים (כל הצפון) ובכך להוריד עומס מנתב"ג (שהמרחב האווירי שלו עמוס גם ככה). מסילת העמק גם עוברת לא רחוק ממנו, אז היה אפשר גם לתת לו שירות רכבתי בקלות יחסית.
 
לא היו חייבים להשקיע כל כך הרבה כסף בשדה חדש לחלוטין שמרוחק מריכוזי אוכלוסין.
 
כמובן שעכשיו מאוחר מדי להתלונן על זה (כשהשדה כמעט מוכן), כי הכסף כבר בוזבז. כץ רצה להיות כמו בוריס ג'ונסון בקטע של פרוייקטים תחבורתיים מגלומניים, יקרים מדי, ומיותרים.
אכן, גם *הרבה* יותר נגיש תחבורתית וגם *הרבה* יותר קרוב.התכנון לגבי רמת דוד נוסף על נמל תעופה רמון ולא בא במקומו
המטרה של נמל תעופה ברמת דוד היא להיות שדה משלים לנתב"ג.
זו לא המטרה של נמל תעופה רמון. המטרה הראשית שלו היא להיות נמל תעופה לאילת במקום הנמל הנוכחי שיש בו גם בעיות בטיחות (ראה סירוב אל על לנחות בו) והמטרה המשנית שעלתה בעיקר בעקבות צוק איתן, היא להיות שדה חליפי בעיתות חירום.
האופציה של עובדה נשקלה, אבל הוחלט להקים נמל תעופה חדש על כביש הערבה שנגיש יותר לאילת משדה עובדה.
מעבר לעובדה שרמון מחליף את אילת...היו יכולים פשוט לשפץ את עובדה בשביל זה
או לשפץ את רמת דוד ולהכשיר אותו לפעילות אזרחית. האמת, רמת דוד היה יכול לשרת הרבה יותר אנשים (כל הצפון) ובכך להוריד עומס מנתב"ג (שהמרחב האווירי שלו עמוס גם ככה). מסילת העמק גם עוברת לא רחוק ממנו, אז היה אפשר גם לתת לו שירות רכבתי בקלות יחסית.
 
לא היו חייבים להשקיע כל כך הרבה כסף בשדה חדש לחלוטין שמרוחק מריכוזי אוכלוסין.
 
כמובן שעכשיו מאוחר מדי להתלונן על זה (כשהשדה כמעט מוכן), כי הכסף כבר בוזבז. כץ רצה להיות כמו בוריס ג'ונסון בקטע של פרוייקטים תחבורתיים מגלומניים, יקרים מדי, ומיותרים.
אני חייב לציין שבנסיעה שלי אתמול הופתעתי מכמה קרוב הוא לעירולא סתם תושבי אילת לא אוהבים את רעיון סגירת השדה בעיר
למי שצריך להגיע למרכז לעיתים קרובות לטיפולים רפואיים, המרחק של רמון מהעיר הוא משמעותי.
 
ובכלל, הוא גדול מדי ביחס לכמות הפעילות שאמורה לעבור בו. לעולם לא יגיעו מספיק תיירים מחו"ל לאילת כדי להצדיק הרבה טיסות סדירות לשם, ואנשים מהמרכז והצפון לא יסעו עד שם רק בשביל לתפוס טיסה לאירופה.
 
לכן, פיל לבן.
אולי סוף סוף יהיה קיצור רגלי מהמלונות לעיראני חייב לציין שבנסיעה שלי אתמול הופתעתי מכמה קרוב הוא לעיר
עוד אבחנות שלי מהנסיעה:
1. השדה באילת עלוב ומיושן - רמון יהיה שדרוג אדיר לעומתו
2. המלונות באילת מתיישנים - בניית המלונות החדשים בשטח השדה שיתפנה מגיעה ממש בזמן
3. העיר הופכת פקוקה - פתיחת צירי תנועה בשטח השדה יכולה לשפר מאוד את המצב
ולא לשכוח את המטרה הנדל"ניתאולי סוף סוף יהיה קיצור רגלי מהמלונות לעיר
להקיף היום את השדה,בין המלונות לשד' התמרים,זה פשוט סיוט-וכמובן הפקקים שכבר היום תוקעים את האזור.
לא יודע מה יהיה , אבל האם יוותרו על שד"ת האילתי כ"כ מהר.?אולי סוף סוף יהיה קיצור רגלי מהמלונות לעיר
להקיף היום את השדה,בין המלונות לשד' התמרים,זה פשוט סיוט-וכמובן הפקקים שכבר היום תוקעים את האזור.
18 קילומטר! לא קרוב בכלל!אני חייב לציין שבנסיעה שלי אתמול הופתעתי מכמה קרוב הוא לעיר
עוד אבחנות שלי מהנסיעה:
1. השדה באילת עלוב ומיושן - רמון יהיה שדרוג אדיר לעומתו
2. המלונות באילת מתיישנים - בניית המלונות החדשים בשטח השדה שיתפנה מגיעה ממש בזמן
3. העיר הופכת פקוקה - פתיחת צירי תנועה בשטח השדה יכולה לשפר מאוד את המצב
קרוב מספיק לנסיעה, ורחוק מספיק כך שאין רעש מהשדה18 קילומטר! לא קרוב בכלל!
18 קילומטרים על כביש בינעירוני רחב ומסודר-10 דקות. קרוב מאוד18 קילומטר! לא קרוב בכלל!
למי שהיה רגיל ללכת ברגל לעיר....18 קילומטר! לא קרוב בכלל!
ככל שהוא יותר גדול כך יותר טובולא סתם תושבי אילת לא אוהבים את רעיון סגירת השדה בעיר
למי שצריך להגיע למרכז לעיתים קרובות לטיפולים רפואיים, המרחק של רמון מהעיר הוא משמעותי.
 
ובכלל, הוא גדול מדי ביחס לכמות הפעילות שאמורה לעבור בו. לעולם לא יגיעו מספיק תיירים מחו"ל לאילת כדי להצדיק הרבה טיסות סדירות לשם, ואנשים מהמרכז והצפון לא יסעו עד שם רק בשביל לתפוס טיסה לאירופה.
 
לכן, פיל לבן.
לאילת, גם עכשיו, עדיין לא יהיה טרמינל מודרניככל שהוא יותר גדול כך יותר טוב
ככל שהטרמינל גדול ומתוכנן ליותר נוסעים (כמוהן במידה), כך הוא יותר נוח יותר, עם תשתיות טובות יותר .
כך יהיה סוף סוף לאילת טרמינל מודרני עם שדה תעופה מודרני שכל מטוס יכול לנחות בו ,שכן בשדה התעופה הקיים רק מטוסים קטנים ובינוניים יכולים לנחות בו,
והנחיתה בו קשה ומסוכנת.
בשדה החדש גם מטוסים רחבי גוף יכולים לנחות, כך יש לחברות התעופה בזמני לחץ אפשרות לשלוח לאילת מטוס רחב גוף, גם הרבה ישראלים ישתמשו בשדה כשדה נוסף לחו"ל באם הפרש המחיר יצדיק נסיעה או טיסה לאילת.
זה יביא לישראל תיירים רבים שיראו בישראל מדינה מודרנית ולא טרמינל משנות השישים, שמתנהל כמו פרטש' גרוע.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.