אז מה אכלתם בסוף השבוע?

בבוקר הוא שוקק חיים

בערב אין שם אף אחד. גרתי שם כמה שנים, אני יודע. פשוט לא נעים ללכת באיזור. לא יודע אם זאת סתם תחושה, אבל די ברור איך מישהו (או בעיקר מישהי, מה לעשות) לא תרגיש בטוחה ללכת ברחוב שליטרלי אין בו אף לא הולך רגל אחד.
המרחק הפיזי הוא כמובן לא רלוונטי. ההבדלים בין שדרות רוטשילד לרחובות שמדרום לדרך יפו לא נמדדים במטרים.
 

Omnivore

New member
200 מטר מרוטשילד 6500 ש"ח שכירות לשלושה חדרים, הממ..

מעניין איפה את גרה.
 
עזוב, אני כבר אחרי חיפוש דירה

מה זה לא בא לי לחזור לזה :)
מן הסתם אין משמעות לבחור ערך אחד, לכאן או לכאן. אפשר ב-5 ואפשר ב-7. זאת לא שכונה שכל בית הוא 6.5, זה כן.
 

החתולית

New member
לא נותר לי אלא להסכים עם קודמי

דלידה ממוקמת בלב איזור שעובר ג'נטריפיקציה, כמו איזורים אחרים בתל-אביב לפניו (ע"ע רחוב שינקין למשל), ויש בו שפע של מסעדות וברים.
&nbsp
לוקיישן שנחשב לאחד המבוקשים במרכז תל-אביב בימים אלה.
 

tomlevin

New member
אגב לוקיישן רע...

אנחנו זוג ועוברים לגור באזור אחרי 3 שנים בצפון הישן (ועוזבים מיוזמתנו דירה שהיא מציאה). הכל מבחירה חופשית וממיטב כספנו. לא חושב שיש בעיה בטיחותית באזור.

יחד עם זאת, מסכים שיש עוד מקום לפיתוח עירוני
 

Ornitr

New member
אין לי מושג מה הסיבה לעליהום

מצדי תגורו בתוך התחנה המרכזית, ציינתי עובדה שלדעתי היא בלוקיישן לא חביב במיוחד (אני לא גרה באזור, ולא, ממש לא ברוטשילד) ואני אישית לא הייתי צועדת שם לבד בלילות. כרגיל עניין של דעה אישית וסובייקטיבית, וחאלאס כבר לצלוב אנשים על תגובות ששונות מדעתכם
 

החתולית

New member
אין לי מושג לאיזה עליהום את מתייחסת

מותר לא להסכים איתך, ומותר לחלוק על דעתך, כפי שמותר לך לחלוק על דעתם של אחרים
&nbsp
כשכותבים בפורום, להבדיל מבבלוג שלך, יש לצפות לכך שאנשים לא תמיד יסכימו איתך, במיוחד אם הם גרים בסביבה שאת מכנה לוקיישן רע.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

Ornitr

New member
התלהבתי כ"כ ששכחתי לספר על סילו

פנינה של מסעדה בחולון (נכון, זה מחוץ לת"א).

בופה ארוחת בוקר במחיר קבוע (65 לאדם אם אינני טועה, כולל משקה חם או קר) - ברצינות שהוא אחד מהבופה הכי מרשימים שראיתי כאן בארץ.
אוכל מגוון, מכל טוב, המון סלטים, המון דברים חמים (סלמון, פולנטה עם פטריות), מיליון סוגי גבינות, מאפים, ואזור המתוקים בכלל מושחת וטעים (פנקייקים, כדורי שוקולד, עוגות בחושות, עוגות שמרים, סלט פירות).
ברצינות אכלנו עד להתפקע ונהנינו עד מאוד.
מומלץ להגיע במיוחד. חובה להזמין מקום מראש (מאוד עמוס שם בסופי שבוע).
 

החתולית

New member
שמעתי על סילו טובות מחברים

לא הבנתי את ההערה על "מחוץ לת"א". הפורום מיועד לדיווחים על מסעדות בכל רחבי הארץ והעולם.
 
גם אני שמעתי ולצערי אפילו ניסיתי

ארוחת בוקר בשבת שעבר הייתה בינונית לתפארת והעלתה תחושות של בזבוז בייביסיטר (מזל שלפחות לא משלמים לסבתא)
 

inבאלי

New member
אני הייתי בערב וגם לא התפעלתי

בטח שלא שווה נסיעה לחולון.
 

Ornitr

New member
זה היה ציון עובדה של מסעדה טובה

(לטעמי לפחות) שמגישה בופה מושקע מחוץ לתל אביב.
לא כולם רוצים לנסוע מחוץ לתל אביב בשביל ארוחת הבוקר שלהם...
 

pix37

New member
שבת עלי עדוואי (זובידאת) לא עומדים בעומס

בשישי - ארוחת צהריים ביתית - ע"ב הבשר שקנינו אצל סמיר המיתולוגי בזובידאת.
מיניט סטייק - כמה שניות בכל צד על הפלנצ'ה לסטייק מופלא עשיר בטעמים.
קציצות ביתיות - המתכון של אישתתי יצא מופלא - שלי הרבה פחות - כנראה כשהבשר טוב פשוט לא צריך להפריע לו.

ביחד עם סלט ירקות טרי, וטחינה אל - ארז עדינה + חלה מהסופר השלימו ארוחה נהדרת.

שבת - פעילות שבת בטבע ביערות המקיפים את טבעון פעילות קהילתית נהדרת עם המון אנשים נהדרים מטבעון ויישובי הסביבה.

סיימנו מאוחר כרגיל ומאחר והיינו עם חברים שמקיימים אורח חיים פליאו - בחרנו לבסור בעלי עדאווי (לשעבר סמיראמיס) בזובידאת (בין טבעון לנופית) אנחנו לרוב מגיעים למסעדה הזו בימי שישי או באמצע השבוע ואז העניינים רגועים בהרבה, והשרות האוכל מוקפדים. הפעם עשינו את השטות של להגיע ביום שבת בסביבות 16:00.

הנחנו שבשעה הזו כבר יגמר טרוף הצהריים אך התבדנו. המסעדה היתה מפוצצת במשפחות וחלקן גם חגגו ימי הולדת מה שהוסיף לרעש ולאווירה.

הזמנו פלטת סלטים לכל השולחן שהיתה גדולה נדיבה וטעימה וכללה גם חומוס, סלט ירקות, סלט רוקט, טבולה, אבוקדו, טחינה, חצילים מסוגים שונים, כרוביות מטוגנות, סלק, סלטי כרוב וכו'... (להערכתי למעלה מ- 20 סלטים) רובם טובים חלקם סתמיים והרבה נדיבות מצד המסעדה אשר חישבה את הסלטים רק על פי הבוגרים בלי להחשיב 5 ילדים ותינוק אשר חלקם על גבול הנעורים אשר טרפו גם הם בלי הפסקה.
הבעיה היתה במנות העיקריות - הקבאבים היו יבשים קטנים ומצומקים ושונים באופן מובהק מהמנה הרגילה שהם מגישים. כבד שהזמנתי יובש עד מוות על הגריל ופשוט היה לא טעים. בנוסף הוזמן סטייק פילה ברוטב שמנת ופטריות אשר בעניינו לא היו תלונות ומנת פטריות מוקרמות בשמנת (פטריות טריות) שהיתה מה שהיא היתה אמורה להיות - פטריות בשמנת וגבינה צהובה - פצצת קלוריות טפשה וטעימה.
הצ'יפס כתוספת היה מביך - צ'יפס של טיגון אחד שגם הוא לא טוגן נכון והגיש למעשה פירה חום ספוג שמן.
 

מיכאל ג

New member
בראנץ' ב- oggies - לא משהו

פעם ראשונה שלי במקום. בביקורות שקראתי הכתירו אותו כ "דיינר אמריקאי", במציאות המקום מאוד קטן והוא אולי בר משודרג. ישבנו בחוץ על סט כסאות ושולחנות שכמו בהרבה מקומות טרנדיים בדרום תל אביב נראים כאילו היו שייכים לאיזו קשישה שמתה, אבל כאן זה עבר את הגבול מוינטג' לגרוטאות לא נוחות.
הבראנץ' שלהם בעייתי. בתור בתחלה, אין להם מכונת אספרסו אז הקפה היחיד שהם יכולים להציע הוא קפה פילטר מפרנץ' פרס. לגבי האוכל, הזמנו שלושה סוגי מנות, האש בראונז, אגס בנדיקט, ופנקייק.
הפנקייק נראה בסדר, הגיע עם רוטב . האגס בנדיקט שלהם הוא עם סלמון שהם קראו לו "מעושן" אבל בעצם הוא סלמון בתנור, רוטב הבנדיקט קצת שונה ואפילו הבריוש הוא לא בדיוק הבריוש הרגיל - בקיצור, לא ממש אגס בנדיקט, וסלמון בתנור הוא לא תחליף טוב לבייקון או חזה אווז. ההאש בראונז הוגדרו כ"לביבות" בתפריט אבל היו ערימה לא מחוברת של רצועות תפו"א מגורד שלא היו מספיק זמן על המחבת כדי להשחים.
לטובתם אפשר להגיד שהמחירים נוחים מאוד, הלחמים שקיבלנו עם הארוחה היו ממש אחלה (לחם בננה, לחם תירס, רול קטן,דברים כאלו), ואני בטוח שבערב יש להם דברים יותר לעניין. אבל לבוקר המקום לא ממש מציע חווייה כל כך טובה לטעמי.
 
למעלה