צילומי אוויר מכביש 531

GLSRA

Active member
נדרש לחץ תושבים על העירייה והעומד בראשה

רק מחאת תושבים יכולה לשנות את המצב האבסורדי הזה.
הקו אמור להתחיל לפעול עוד פחות משנתיים, יש עוד זמן להשפיע
 

GLSRA

Active member
קילומטר אפשר לעשות ברגל או אפילו באופניים

חבל להדליק את האוטו, זה כל הרעיון בנסיעה בתחבורה ציבורית וברכבת בפרט
 

321032101

New member
לא רק שחבל להדליק את הרכב ,יכול להיות

שיש משפחות שיוותרו על החזקת הרכב לחלוטין ,,,,
 

GLSRA

Active member
בהחלט אפשרי שמשפחה המחזיקה שני רכבים...

תשאר עם רכב אחד אם יש לאחד מבני הזוג פתרון אמין ויציב של הגעה למקום העבודה בתחבורה ציבורית.
ברעננה, לדעתי, יהיו הרבה מאוד "קליינטים" לרכבת בשתי התחנות החדשות הנמצאות בימים אלו בהקמה.
ימים יגידו
 

ארזS

New member
אתם באמת מאמינים בזה?

ב ר ע נ נ ה ?

אני בספק גדול, לצערי.
קשה לי להאמין שיש משפחות ברעננה שיוותרו על החזקת הרכב לחלוטין או על חצי מהצי המשפחתי בשום מקרה.
 

3718

Member
בדיוק מה שאני אומר.

בגלל זה מקומם אותי שמרחיקים את תחנת הרכבת מתחת לכביש 4 בצומת רעננה באופן מלאכותי מרעננה על ידי זה שעושים כניסה רק מאמדוקס במקום לעשות כניסה להולכי רגל גם מצד רעננה.
&nbsp
מכריחים את הולכי הרגל לעשות סיבוב ענק, או לחילופין לבוא באוטובוס. כי זקנים וחלשים לא יכולים ללכת כל כך הרבה.
 

GLSRA

Active member
לא הייתי מודע למצב הזה....

אכן, לא חכם וטפשי.
להערכתי, זה נבע מלחצים של תושבים בדרום מזרח רעננה שלא רצו להפר את שלוות השכונה ה"שקטה" הזו.
צריך לקוות לקראת ההפעלה או מעט לאחריה פתיחת הקו, התושבים והעירייה יבינו את הפוטנציאל הטמון בחיבור ישיר לתחנה או אז אולי ימצאו לכך פתרון הנדסי שיאפשר לפחות להולכי רגל להגיע לתחנה.
אם לא, זה יהיה באמת חבל וניצול מאוד חלקי של פוטנציאל התחנה הזו.
 

איליה40

New member
לדעתי דבר אחר חשוב הרבה יותר

כול יום שעובר ולא מבטלים או מקפיאים את הפרוייקט מקטין סיכויים שזה מה שיקרה. אני מאוד רוצה לקוות שבשלב הנוכחי ביצועו כבר נכנס לשלב בלתי-הפיך. אבל שום דבר אי-אפשר לדעת בוודאות. כך למשל בקצה הדרומי של פארק אריאל שרון בת"א ישנו "פיל לבן" ענקי - כנראה איזה גשר לאזור שהתחילו לבנות אך מעולם לא סיימו. מאוד מקווה שזה לא מה שיקרה גם כאן....
 
למעלה