שרשור חדשות ועדכונים

LeRanch

New member
השחקן והקומיקאי עזיז אנסרי מואשם בתקיפה מינית


השחקן והקומיקאי זוכה פרס האמי, עזיז אנסרי, מואשם שתקף מינית אישה לאחר מסיבה לפני ארבעה חודשים. לתשומת לבכם - הכתבה המצורפת כוללת תיאורים גרפיים לאירועים שהתרחשו לכאורה.

https://e.walla.co.il/item/3126991

 

dory141

New member
שים לב, הואשם ולא הורשע

אין לנו שהוא הוכחות שהוא עשה מה שעשה, בכפייה או בדרך אלימה אחרת. לכן בוא לא נהיה שופטים ותליינים, במסגרת מגיפת מיטו. כמובן שאם עשה את המיוחס לו, יש להעניש ובשיא החומרה.
 

panda0zombie

New member
זה לא ייגמר לעולם

חבל דווקא אהבתי אותו.. בטח נטפליקס יבטלו את מומחה לכלום
 

kordilia snake

New member
אני חושבת שהולך להתחיל גל נוסף של האשמות

ועוד ג'יפה הולכת לצאת. וזה יהיה מעניין לראות כמה צבועים מסתובבים בהוליווד וכמה מאלו שהסתובבו עם הסיכות ולבשו שחור הטרידו פעם מינית.

&nbsp
&nbsp
 

Don Nirtin

New member
בדיוק צפיתי בגלובוס הזהב ערוך ומתורגם


ובקטעים מסוימים ממש הסתכלתי על הגברים (אם המצלמה העבירה) ונראה שרובם עם פרצופי פוקר או בכלל לא מרוצים מזה שmetoo תפסה יותר מדי גל (תרתי משמע.) אז... באמת מעניין לאן זה יתפתח והאם יהיו עוד מואשמים.
 

dory141

New member
יהיו גם הרבה האשמות שווא

חוץ מזה, יש גם נשים שהטרידו מינית. ידעת שמריה קארי נגעה באיברי מין של עובדים באחוזה שלה, למשל? אני בטוח שיש עוד מקרים "הפוכים".
 

kordilia snake

New member
אני לא חושבת(או רוצה להאמין) שבגל הנוכחי

שיצא בעקבות ME TOO יש האשמות שווא. ובינתיים אין אף הוכחות או האשמות על תלונות שווא ומרבית הסיפורים שפורסמו נראים אמינים ומצביעים על גברים עם דפוס פעולה קבוע(מה גם שהאחוז על תלונות שווא על הטרדות מיניות נמוך ואם משווים אותו לאחוזים על תלונות שווא על פשעים אחרים הוא דיי זהה.) ואני לא חושבת גם שלמישהי כרגע יש אינטרס לעשות את זה כי זה יפגע בתנועה כולה.
&nbsp
אני בטוחה שיש גברים שנפגעו ע"י נשים ואפילו נשים שנפגעו ע"י נשים אחרות וצריך להלחם כנגד כול התופעה כולה. אבל העניין הוא שמרבית התלונות(באופן כללי) הן על תקיפות מיניות כנגד נשים(ולעיתים גם כנגד גברים ע"ע קווין ספייסי) והמאבק עצמו הוא על שינוי הנורמות המאבק הוא על היחס שנשים שמגיעות להתלונן מקבלות במשטרה, המאבק הוא על העובדה שבמקומות מסוימים ברגע שהתלוננת על הטרדה מינית את לעולם לא תוכלי לעבוד בתחום כי לנצח תסומני בעייתית וכ'ו.
&nbsp
לא כול הגברים רעים ולא כול ניסיון כושל להתחיל עם בחורה בפאב הוא הטרדה מינית.
 

dory141

New member
אני חוזר ואומר, למצות את הדין עם מי שאשם

גם צריך לקבוע חוקים ברורים. למשל, בארץ. עד לחקיקת החוק נגד הטרדות ב-1998 אפשר להתלונן, אחר כך כבר לא. מה שהיום אסור היה פעם נהוג, אי אפשר לשפוט את אז בכלים של היום. יוצא דופן-מעשי אונס,כמו קצב למשל. אני גם מציע, שבמקרה שהנאשם נפטר, קרובי משפחתו יידרשו לשלם לתובעת אם יוכח שהיו מעורבים במעשים. סה"כ, בואי לא נשכח שכסף זה אחד המניעים העיקריים לתביעות, כולל הטרדה מינית.
 

kordilia snake

New member
למה אי אפשר לשפוט היום

את מה שהיה מקובל בשנות ה-70'? כי אם פעם זה היה מקובל זה אומר בהכרח שזה בסדר?
&nbsp
גם פעם העבדות הייתה מקובלת, זה אומר שאסור לשפוט את מי שתמך בה?
 

dory141

New member
נורא פשוט

הנורמות החברתיות היו שונות, בארץ ובעולם. גם העונשים בחוק. נניח שגנדי (רחבעם זאבי) אשם בכל המעשים המגונים שביצע, את מי תשפטי, את הגופה שלו? צריך גם להפעיל הגיון ולא "לעבוד על אוטומט"? צר לי שדעותיי נשמעות קצת לא נעימות לאוזן, אבל זה מה שאני חושב.
חוץ מזה, נראה לי שיש בלבול מושגים. אפשר לשפוט מבחינה ערכית. להביא לבית משפט, זה יותר קשה.
 

kordilia snake

New member
אני לא אומרת להביא לבית משפט מקרים

שקרו לפני 40 שנה, זה יסתום לגמרי את בתי המשפט ואני לגמרי מקבלת את העובדה שיש התיישנות, ואני מקבלת את זה שגם לאנס הכי גרוע בעולם ישנה חזקת החפות, והזכות להשמיע את הקול שלו בבית המשפט וכ'ו. ואני בעצמי מודה שיש בעיה לשפוט אבל אם ניקח לדוגמא מישהו כמו גנדי שלא יכול להשמיע את הצד שלו, אבל כן אפשר לנקוט צעדים נגדו ולהפסיק את כול הבולשיט שנקרא "מורשת גנדי" במיוחד שמסתבר שחלק ממנה זה תקיפה סדרתית של נשים ורצח של שבויים ואני כבר לא זוכרת מה עוד. יש לנו חובה מוסרית להתנער מטיפוסים כאלו.
&nbsp
ומעל הכול, יש לנו גם אחרי 40 שנה ויותר חובה מוסרית כחברה לקורבנות של האנשים האלו. ואתה לא יכול בוא למישהי שהוטרדה מינית ב97' ולהגיד לה "מה עברת לא משנה כי החוק נכנס רק ב98'". עדיין יש לנו חובה לנקות את החברה שלנו מטיפוסים כאלו שחושבים שהם יכולים לפגוע במי שהם רוצים ולא לתת לזה את הדין, אנחנו חייבים לשכתב את הנורמות וליצר חברה שהיא בטוחה לנשים ושנשים שוות בה לגברים(כי אם נכנס גם לזה אין שום סיבה שאני ארוויח פחות מהגבר שעובד לצידי בדיוק באותו תפקיד כי לי יש ציצי ושחלות...).
 

dory141

New member
גנדי היה אדם בלתי מוסרי בעליל

השאלה היא מה זה הטרדה מינית בדיוק. היום על כל "את נראית טוב" ועל כל מבט חודרני, יש הטרדה מינית. בסוף, מעסיקים גברים לא יעסקו נשים ונהפוך לסעודיה. זה מה שנשים רוצות? נכון, הן ראויות לכבוד שמגיע להן, אבל בסוף הרומנטיקה תמות.
לי היה מקרה באונברסיטה, שנכנסתי לכיתה חשוכה ובטעות נגעתי בשד של מישהי שלמדה איתי (לא ראיתי שהייתה שם בגלל החושך). תארי לעצמך, שבעתיד אתמודד לנשיאות המדינה והיא פתאום תצוץ עם הסיפור הזה, הלך עליי.
 

kordilia snake

New member
בגלל זה צריך לכתוב מחדש את החוקים

ולהגיע לאיזו נקודה באמצע שנשים יוכלו להרגיש בטחות במרחב הציבורי, ולהגדיר מראש איפה עובר הקו האדום ומה מותר ומה לא. זה נכון שיש הרבה אפור ומה שפוגע באישה אחת לא בהכרח פוגע באישה אחרת, ובגלל זה צריך לקיים דיאלוג בין גברים לנשים. להגיד שהרומנטיקה תמות זה שטויות, וזה תירוץ של גברים שלא מסוגלים לשמור על הפה והידיים שלהם. ויש הבדל דיי גדול לדעתי בין לגשת לבחורה בפאב או איפה שזה לא יהיה ולהגיד לה שהייתה מ*יין אותה כאן ועכשיו (ואני רק אומר מראש שיכול להיות שיש נשים שיכול להיות שמשפטי פתיחה כאלו מדליקים אותן) לבין לומר למישהי שיש לה פנים יפות.
&nbsp
ושוב יש הבדל בין דברים שעושים בטעות(כמו שאמרת החדר היה חשוך ואולי אפילו התנצלת שזה קרה), ומרבית הנשים הן מספיק אינטליגנטיות כדי להבדיל מתי מדובר בטעות ולבין תקיפה מכוונת. אני גם לא אומרת שצריך להכניס לכלא כול בחור שפעם נגע לבחורה בתחת. אלא לגרום לגברים להבין שהגוף שלנו הוא קודם כול שלנו ושאסור לכם לגעת בו ללא רשות מאיתנו, ושזה לא משנה מה לבשנו או מה עשינו ולדעתי זה בסה"כ דבר דיי בסיסי.
 
לכל ה@#$!@$@#$

הכי מעצבן כשזה מישהו שהערכתי.
&nbsp
עכשיו לאור זה שזה האדם השני שזכה לפני שבוע בגלובוס הזהב ומאז הואשם... מי יהיה הבא?
גארי אולדמן?
סטרלינג ק. בראון?
גיירמו דל טורו?
אליסון ג'ני?
 
למעלה