Horizon: Zero Dawn עם ממוצע 89!

evilplate

New member
חחח אחי לא יודע אם אפשרי לשחק

שני משחק עולם פתוח כאלו בו זמנית, רוב הסיכויים שהוריזון יסיט אותך מיאקוזה ואתה תנטוש אותו, ממליץ לך לחכות עם כמה שהיה לי כיף לשמוע ממך רשמים.
&nbsp
וכן הקטע של העלילה בסייד קווסטים מאוד עוזר לי לחשוב על זה לכיוון של קנייה, זה שגם אם יש הרבה סייד קווסטים בינוניים מבחינת המשימה עדיין יש לכולם סיפור ורעיון וזה לא fetch או משהו סטייל יובי שמביאים לך לעשות את אותה הפעילות לאורך כל המשחק ללא שום קונטקסט, זה עוזר מאוד ויכול לפצות על כך שהמשימה חלשה יחסית.
&nbsp
ונראה לי שאם נקנה נשחק על הארד, בכל זאת משחק שמבוסס המון על מערכת הקרב שלו אז שיהיה כיף להלחם, בכל מקרה אפשר לשנות תמיד את הרמה אז מקסימום נוריד לנורמל אם אני ארגיש שזה חופר מדי.
&nbsp
 
נראה לי שאתה צודק, זה יתן גם לרוב הפורום זמן.

לקנות את המשחק ויהיה לי יותר עם מי לדבר על המשחק, יותר כייף להתלהב ביחד מאשר להכניס את כולם להייפ או להיזהר שאני לא הורס למישהו את החוויה.

ממה שאני רואה הרוב פה גם ככה יקח להם קצת זמן להגיע אליו :)
שכנעת אותי, אני רוצה לחוות את המשחק ביחד עם הרוב לא לפני כולם.

כן בקטע של הקווסטים, אני רואה פה יותר מקרה של Bethesda מאשר יובי ואני מקווה מאוד שזה באמת ככה.

אצל Bethesda יש המון סייד קווסטים זבל והמון טובים.למזלנו יש פה גם הרבה יתרונות על Bethesda גיימפלי מלוטש ומטורף שמעיף לכולם את הראש.
והוא גם רץ טוב אז אין פחד.

בנתיים ראיתי רק ביקורת אחת מאוד שלילית מUSgamer שזה מצער אותי כי זה אתר שאני מאוד אוהב.

הם נתנו למשחק 2/5 והם אומרים שהמשימות יותר מדי חוזרות על עצמן והמשחק מרגיש כמו Grind אומרים שלא איכפת להם מהגיבורה או מהסיפור...

אבל מה אני אגיד להם אחי :)

אני מאוד נהנהתי מהחץ וקשת בטומב ריידר זה עשה לי את כל המשחק לשווה
למרות שאת העלילה לא אהבתי ואת הפאזלים לא אהבתי.

קשה לי להאמין שאני לא אהנה בטירוף מהוריזון, שאני רואה בו הכלאה של סקיירים טומב ריידר וחלקים מסוימים מTLOU שאתה יודע לאיזה אני מתכוון פשוט לא רוצה להרוס למי שלא שיחק :)

יש גם במשחק הזה המון LOG למצוא ולהקשיב להם.

אני כמוך מהאנשים האלה שכן טורחים לקרוא טקסטים מכתבים ולהתעסק בLore
של המשחקים אז אני מניח שאני אהיה די מרוצה מהעלילה.

זה לא יהיה איזה ספר של קפקא, אבל אנחנו צריכים משחקים כמו הוריזון.

הוריזון נותן למפתחי המכשף להאתאמץ ועכשיו הם יהיו חייבים קצת לנסות להתקרב אליהם בגיימפלי מלוטש.

ושכנעת אותי גם אני אשחק בהארד, מקסימום זה RPG יהיה קל לשבור אותו.

כאילו עם כל הכבוד אנשים עפו בדור הקודם על סדרת מאס אפקט שזה לא בדיוק דוסטויבסקי או קפקא מה שהלך בסדרה ההיא מבחינת העלילה.

ותאמת? אם נשווה את המכשף 1 להוריזון 1 אין לי ספק מי לוקח :)
 

amithas190

New member
תקופה טובה לגיימינג.... מלא משחקים מעולים

יש לך גם את היטמן שהוא קרוב באיכות שלו לBLOOD MONEY וטומב ריידר שאני בטוח שהוא לא נופל מUN4 .
ותראה לכמה דברים יש לנו לצפות -gow4 ,tlou2,cyberpunk
 
כן :) זה דור מדהים. כאילו הוריזון גם נראה מדהים בגרפיקה

והוא אשכרה לא סופר ממטר אף RPG אחר מבחינת גיימפלי וקרבות.
בדרך כלל משחק RPG עם גרפיקה מדהימה בא עם גיימפלי ככה ככה.
פה קיבלנו כמעט את החבילה המלאה :)

אני לא יכול לחכות לרגע שאני אחקור כל נקודה במפה הזו, לא יכול לחכות עד שאגלה
את כל סוגי החצים שיש לחץ וקשת, אני אפילו אנסה לסיים את כל המבוכים עם הפאזלים ונראה איך זה הולך :)

ואני עם הסבלנות שלי? אני אחפור למשחק הזה את הצורה ככה שאני אמצא בתוך כל ערמת השחת הזו את הקווסטים הצדדים שכן שווה לעשות אותם :)

זוכר שהתלבטת אם לקנות את סקיירים? אל תקנה את סקיירים גבר, המשחק הזה
נראה כאילו הוא עושה את כל מה שסקיירים עשה, רק הרבה יותר טוב ועם הציפיות שלנו מהדור הזה :)
 
מישהו 2 כנס כנס.

בהמשך לשיחה שלנו ממקודם.

תראה את פפ15.

סקוור הבטיחו פאץ של 60FPS יציב על הפרו, הנה סרטון שיראה לך מה באמת קורה.

נ.ב למי שאין כוח לצפות, עדיף כרגע לשחק את פפ15 על הפס4 הרגיל.

 
זה רץ כבר עכשיו נהדר על הPS4 הרגיל אין סיבה לחכות לPC

זה לא שזה משחק אקשן אמיתי שמרוויח משהו מ60FPS זה להחזיק כפתור כדי לנצח שכחת
.

אם אתה רוצה לחכות לגרסת PC שיכולה להיות במצב של באטמן בזמן שאתה יכול לשחק את המשחק כבר עכשיו בחירה שלך :)

אבל אתה לא יכול להגיד שסוני דפקו אותך בגלל שאין לך פרו וזו הוכחה לכך.

לפרו יש את היתרונות שלו, לPC יש את ההיתרונות שלו ולPS4 המקורי יש את ההיתרונות שלו זו האמת.
 

evilplate

New member
אם כבר תדביק לו את זה

הרי הוא הביע חשש מאיך שהמשחק ירוץ על הפס4 הרגיל, אז הנה DF בדקו והביצועים שלו כמעט זהים לגמרי לפרו והמשחק כמעט נעול על 30 פריימים, הם מכנים את המשחק יצירת מופת טכנית.

היה גם דיון בת׳רד של DF על המשחק בגאף וכמה PC גיימרים ממורמרים הסבירו לכולם שהוויצ׳ר 3 על הפיסי על Max זו רמה אחרת, כמובן שהרוב לא הסכים אבל הם המשיכו להתעקש עד שבא אחד הכתבים של DF ואמר בעצמו שהוריזון יותר מרשים גם מגרסת הפיסי אבל החותמת הסופית הגיעה כשאחד התותחים הטכניים הכי גדולים שם שגם נחשב לחולה PC ידוע בא ואמר שאולי בפרטים יבשים כמו רזולוציה ו drawn distance וכאלה תמיד משחק על פיסי חזק כולל הוויצ׳ר 3 יהיה יותר טוב אבל הוריזון כחבילה כוללת משחק יותר מרשים מהוויצ׳ר על הפיסי, הוא מציע רמת materials הרבה יותר גבוהה, מודלים, שיידרים וכו׳ ושאין מה לעשות הוא רץ על מנוע חדש וכל הרזולוציה וה draw distance שבעולם לא יכולים להתחרות בזה.

חחח לי זה מחמם את הלב כמו שדיברנו אז שהמכשיר העלוב שלנו מציג משחק יותר יפה ומרשים ממה שיש לאנשים שהשקיעו אלפי שקלים על חומרה בבית ועוד יותר משעשע לראות פיסי גיימרים ממורמרים מתבאסים על זה שהוציאו אלפי שקלים על חומרה רק כדי לראות משחק על מכשיר חלשלוש מכונה ע״י כולם כעולם פתוח הכי מרשים היום, אין פלא שהם מתמרמרים :)

אין מה לעשות המפתחות הכי טובות בעולם מבחינה טכנית נמצאות אצלנו ועד שלא יצא לפיסי איזה משחק בלעדי שנועד לפרק מחשבים חזקים ושנעשה ע״י מפתחת מוכשרת כמו שיש לסוני סטייל קרייסיס בדור הקודם אנחנו נמשיך להנות מהמשחקים הכי יפים בשוק, כמו שאנצ׳רטד 4 לקח את פרס הגראפיקה שנה שעברה בכל מקום אפשרי עם כל מה שיצא לפיסי ככה זה ימשיך, אלא אם כן סקורפיו ישנה את המשחק ומייק תדחוף אותו על חשבון הוואן, אז באמת יהיה קשה להתחרות מול זה.

אני חושב שבכלל הדור הזה עומד הרבה יותר יפה מול המחשב בסכ״ה לעומת הדור הקודם, כמו שהפס4 גם עומד סבבה מול הפרו, אז בסדר יש להם יותר חדות והכל אבל בניגוד לדור הקודם הכל שווה פחות או יותר חוץ מזה, ההבדלים באמת סבירים ומשחקים נראים ורצים ממש מצויין על הפס4 הרגיל, על הפס3 משחקים נראו כמו עיסה בלתי מזוהה וזחלו על 20 FPS די מהר בדור אז ברור שהיה פער ענקי והרבה עברו למחשב, הפעם אני באמת לא רואה צורך בזה נכון לרגע זה, אולי עוד שנה שנתיים דברים יהיו אחרת אבל כרגע פיסי/פרו זה די בזבוז מבחינתי (בקטע של שדרוג כן? ברור שאם אני קונה פס4 חדש היום אני אלך על הפרו אני לא מיתמם הוא שווה את התוספת במחיר רק לא שווה שאזרוק את הפס4 הישן בשבילו)

 
איזה מגניב :) זה רץ מדהים.

פשוט לא יאמן שזה רץ כל כך טוב כן שחקני הPC נשמעים כל כך ממורמרים שאין להם משחק שנראה טוב ככה תחשוב אחי יש אנשים הזויים שזרקו על המחשב שלהם גם 10 אלף שקל ומעלה ואין להם משחק ברמה הזו.

הם יכולים כמה שהם רוצים לדבר בזרג'ון הטכני הזה שלהם ולנסות להוכיח שהמכשף 3 על הPC נראה טוב יותר מהוריזון.

בנתיים המוח שלנו מאמין קודם כל לעינים אחר כך לכל מיני בולשיט ואני לא מאמין שיש בן אדם שהעינים שלו לא אומרות לו שהוריזון זה המשחק הכי יפה בשוק.

הפרייארים האלה נדפקו. גם אם הPS4 המקורי היה הופך לזוועה בגלל הפרו
הפרו עדיין היה שידרוג יותר משתלם כלכלית מהPC.

כמו שכתבת בתגובה אחרת, גרילה סגרו פה את הפער בין עולם פתוח למשחק לינארי לא רק בפאקינג גרפיקה אלא גם בגיימפלי ועל חומרה חלשה כמו הPS4.

לא יאמן ולPC אין RPG שהוא ברמת הליטוש הזו.
אולי כשסייברפאנק ייצא הוא יראה יותר טוב מהוריזון על המחשב אבל אני לא סגור על זה, כי לגרילה יש עיצוב אמנותי מושלם,קשה קשה לעקוף את זה.

בעיקרון לא משנה איך ינסו לסובב את זה מי שהלך על PS4 בדור הזה, לא משנה פרו או רגיל עשה את הבחירה הכי טובה.

המחשב יכול תיאורטית לקבל היום משחק שנראה יותר טוב מכל מה שיהיה על הPS5. אבל הוא אף פעם לא ייקבל את זה. אפילו מפתחי המכשף שהתחילו על המחשב מצאו את ההצלחה האמיתית שלהם בקונסולות.

אלא אם כן Valve תשלוף איזה Half Life 3 בשנים הקרובות קשה לי להאמין שנראה בדור הזה משחק PC שמוציא את העינים לשחקני קונסולות.

אני חייב לומר, שבאופן אישי גם שיכולתי לשחק בקריסיס בסבבה בדור הקודם
הוא לא כזה הרשים אותי גרפית, בגלל שהעיצוב האמנותי שלו לא כזה הרשים אותי.

וכמו שאמרנו הכל נמצא אצל סוני אמנים הכי טובים, מפתחים הכי טובים.

אני מבטיח לך שגם אם מישהו 2 לא היה בונה את מחשב הPC שלו הוא היה מרוצה מהPS4 הרגיל עד עכשיו, אין מצב שלא.

כלומר.. אם באמת מישהו כל כך רוצה משחקי אסטרטגיה וכאלה שיש על הPC
בכייף... אבל בנינו המשחקים האלה יכולים לרוץ על לפטופ.
 

evilplate

New member
צודק בהכל

וגם אם הם ינסו לדבר בז׳רגון טכני הם יפסידו, הבנאדם הזה מגאף שבאמת מומחה בכל האספקט הטכני (הבחור מ DF אשכרה בא ולפעמים מתייעץ איתו בפורום) אומר שטכנית הוריזון יותר מרשים, לא יעזור העיניים שלנו לא משקרות פה.
&nbsp
הם יכולים לדבר על כל מני נתונים טכניים יבשים בלי קונטקסט כמה שהם רוצים, גם את &nbspהאלף לייף 2 מחשב חזק יריץ באיזה 8K עם תמונה חדה כל כך שיחתכו לך העיניים, אז מה, זה אומר שהוא יותר מרשים ממשהו מודרני?
&nbsp
אין מה לעשות לפס4 יש חברת ענק שמחזיקה את המפתחים עם הטכנולוגיות הכי מתקדמות בעולם עם תקציבי עתק שיושבים וסוחטים כל טיפה של מיץ מהמכשיר הזה, כל הטיטאן X שבנאדם קנה ב 1000$ לא יתחרו בזה, היום כישרון ותקציב חשובים לא פחות מהחומרה עצמה והכישרון והתקציב נמצאים אצל סוני.
&nbsp
ואני מסכים איתך בקשר לקרייסיס בדור שעבר, ראיתי אותו אצל חבר, וואלה מן הסתם הוא טכנית מרשים אבל משהו במראה לא מצליח לשבות אותך ולהוציא ממך את הוואו הזה, יש לו מראה קצת קר וגנרי וחסר נשמה, אנצ׳רטד 2 לעומת זאת כן הוציא ממני וואו חזק.
&nbsp
אבל עזוב עוד יקראו לנו פאנבואים, גם אם נחשיב את קרייסיס כמשחק שקורע הכל טכנית בדור הקודם סיטואציה כזו בכלל לא קורית יותר או כמעט, נכון אם Valve תעשה האלף לייף 3 בסגנון האלף לייף 2 שהיה כמעט דור מעל מה שהקונסולות יכלו להריץ בזמנו ונועד למחשבים חזקים (למרות שהאקס בוקס המקורי קיבל איזה פורט מקרטע בסוף) אז אין מה לדבר אף משחק קונסולות לא יתקרב אליו כולל על הפרו, אבל זה לא יקרה ככה שבסופו של דבר אתה קונה חומרה עם פוטנציאל להריץ משחקים יפים יותר מהפס5 כמו שאמרת אבל בפועל מקבלת בראש מחומרה של 300$ ומקבלת בראש כפליים מהפרו שעולה 400 :)
&nbsp
ונקנח בשתי תמונות שנלקחו מהפס4 הרגיל לפי מה שאומרים בגאף (אני גם מתקשה להאמין):
&nbsp
http://i.share.pho.to/a419ee5a_o.png
&nbsp
http://i.share.pho.to/0eb59768_o.png
&nbsp
וסתם קטע גיימפליי לא באיכות הכי גבוהה מהפס4 הרגיל של קרב נגד הרובוט מ E3 (זה לא ממש ספוילרי, לא קרב בוס או משהו סתם כחלק מהסתובבות בעולם):
&nbsp
https://vid.me/rAGi
&nbsp
כן ברור, הוויצ׳ר 3 על הפיסי יותר מרשים

&nbsp
 

evilplate

New member
אוקיי הבחור שפרסם את התמונות בגאף אישר שזה על פס4 רגיל

אני בהלם ממה שהם השיגו פה, זה יותר יפה מהיער באנצ׳רטד 4 :O
 
הגיימפלי הזה מטורף אחי, זה נראה כל כך נקסט ג'ן.

,אני די בטוח שאם סוני היו מראים לנו משהו כזה ב2013-2014 הרבה היו אומרים שהם עושים לנו את התרגיל של יוביסופט לא יודע אם היינו מאמינים שזה גיימפלי אמיתי.

הדשא, הפיצוצים, כל הצבעים הכחולים האלה מהנשק שלה,זה שאתה אשכרה צריך להתאמץ כדי לחסל את המכונה הזו, וזה לא כמו הדרקונים המעפנים של סקיירים.. יש פה אשכרה עומק, זה החלום הרטוב של כל גיימר.

משחק שגם מציע עולם ענקי לשקוע בו, גם מציע גיימפלי מטורף, וגם הכל נראה מליון דולר?

איפה יש דבר כזה בדור. אם הייתי נינטנדו למשל הייתי מתבאס שזלדה החדש יוצא כל כך קרוב למשחק הזה.

ברור שזלדה יקטוף לא מעט פרסי משחק השנה והוא יקבל שבחים, אבל פאק
הוריזון זה מה שזלדה החדש רוצה להיות.

כבר עכשיו אני רואה אנשים שבנו על זה שזה יהיה משחק יוביסופטי בהרגשה שלו, מתחילים להגיד "טוב אולי זה לא משחק ריקני כמו של יובי אבל זה לא יגיע בחיים לרמה של זלדה"

אנשים מחפשים בנרות איך להקטין את המשחק הזה זה כל כך מצחיק וזה לא הולך להם.

אפילו ראיתי לא מעט אנשים שטוענים שלגרילה לא מגיע בכלל קרדיט על הוריזון כי הם לא המפתחים האמיתים והם סתם גנבו מפתחים לCPD.

כאילו חחח.

לאן זה עוד יגיע? מי שחושב שבלי גרילה של הוריזון אנשי המכשף 3 יכלו להוציא משחק כזה... חי בסרט.

שיקראו לנו פאנבוים אחי.

מי שיקרא לנו פאנבוים לא ראה מה זה פאנבוים, בדור הקודם, אנשים עם Wii הגנו
על כל shooter בלעדי שיוצא אליה כאילו מדובר מינימום בHalf life 3 זו היתה פאנבויות אמיתית.

לסוני מגיע קרדיט לא בגלל שאנחנו פאנבוים (אנחנו לא) מגיע להם קרדיט כי זו חברה שאשכרה לא עשתה שום טעות רצינית בדור הזה, מלבד פאשלה קטנה עם האורדר שהם התנצלו על זה.

הם למדו מכל הטעויות שהם עשו עם הPS3 ולקחו ממנו את כל הטוב
(האקסקלוסיבים) מגיע להם כל השבחים שבעולם על זה.

האנשים האלה של הPC שימשיכו לשחק בפוללאוט 4 עם מודים מטורפים של גרפיקה אחי שום מוד גרפי של פולאאוט 4 לא יהפוך את פולאאוט 4 ליותר יפה מהוריזון, ובעלי הPC יודעים את זה וזה מה שכואב להם, שבפועל הם שילמו יותר בשביל פחות.

אישית אני נהנה שיוצאים לבעלי הPC האלה העינים. כי כל פעם שאני מתעניין באיזה טריילר של RPG שקיבל פורט לPS4 מהמחשב אנשים מגיבים לי דברים כמו "למי איכפת מאנשים כמוך זה משחק לגיימרים של PC .

אז שיקנאו קצת מה קרה.

גם עכשיו אני רואה מלא אנשים פותחים בGAF שרשורים כמו "הPS4 יותר טוב מהפלייסטישן הקודמים?" כאילו איזה שרשורים הייפרבולים.

אנשים עושים הכל בשביל להקטין את התקופה המדהימה הזו של עכשיו.
בעיקר אנשים שאין להם PS4 ורוצים להרגיש טוב עם עצמם שהם לא מפסידים משהו.


התמונות נראות מטורפות לא יאמן, אני נשבע לך אני משחק ביאקוזה 0 שנראה כמו משחק דור קודם, ושמים לי פה את הוריזון שנראה כאילו הוא בכלל מהדור הבא.
ואני אומר וואו.

וחכה אחי האנשים האלה של הPC עוד לא ראו את מה שסאקר פאנץ מכינים, שזו בכלל בטח הולכת להיות תאווה לעינים.

אפילו אם נסתכל על חברות הפיתוח שכן לקחו את הPC לקצה תמיד.
כולן בהרגשה שזה לא משתלם.

Crytek המפתחים של קריסיס שלקחו את הPC לקצה עוד מFAR CRY 1 כבר
מפתחים בעיקר משחקי VR בין השאר לפלייסטישן.

בליזארד שתמיד נתנו את הנשמה שלהם לPC והגיימרים שלו תמיד קיבלו מהם משחקים של 10/10 מצאו הצלחה ענקית עם הקונסולות עם דיאבלו וOverwatch.

ועל valve כבר דיברנו...הם מוציאים משחק פעם ב14 שנה.

אני עדיין בטוח שלא ראינו הכול מהPS4 הטוב עוד לפנינו ויש עוד אסים בשרוול לסוני.
 
הם הודו שהם דחפו את האורדר מהר לשוק

כשהוא לא באיכות משהו והם הבטיחו שזה לא יקרה שוב בדור.
הם לא ציינו מפורשות בשם של האורדר אבל הם הודו שהיו שני משחקים כאלה שהם דחפו לשוק שהם באיכות לא משהו.

שברור שהכוונה היא לאורדר 1886 וככל הנראה המשחק השני שהם רמזו עליו הוא
Knack.

ואישית רואים שהם עומדים במילה לפי דעתי.גם days gone הוא מצוות קטן כמו האורדר, אבל הפעם days gone מקבל את ההשקעה, תשומת הלב, התקציב, ובעיקר הזמן שהאורדר 1886 היה אמור לקבל :)
 

evilplate

New member
בדוק אחי

אין מצב שמישהו היה מאמין שזה גיימפליי אמיתי אם היו מציגים את הוריזון בהכרזה של הפס4 נגיד, אני גם חושב שהוא הרבה יותר מרשים בקטעים היפים שלו ממה שראינו מווטץ׳ דוגס לפני השנמוך.
&nbsp
אבל גבר נראה לי אתה נסחף עם זה שנינטנדו מתבאסת, כאילו ברור שהם היו חולמים שזלדה היה נראה ככה והיה בעל רמת ליטוש כזו אבל מבחינת הייפ וציונים וכנראה מכירות זלדה עדיין ברמה מעל, יש סיכוי טוב שזלדה החדש הולך לקחת את רוב פרסי ה GOTY השנה ועם כל הכבוד הוריזון עדיין לא שם.
&nbsp
מה שכן מסכים איתך שיש לא מעט שנאה כלפי הוריזון, בטח לפני שיצאו הביקורות המון אנשים אהבו לטנף עליו, אולי עכשיו קצת נרגעו, נראה לי הרבה מזה כי לא אוהבים את גרילה, מהבחינה הזו אני יכול להבין קצת את הסקפטיות כי גם אני לא אהבתי עד עכשיו את המשחקים שלהם, אבל יש מצב שזה מעבר ומעורבת פה גם לא מעט קנאה :)
&nbsp
חחח אתה לא צריך ללמד אותי על הפאנבויס של נינטנדו, הם באמת בין ההזויים.
&nbsp
לגבי השאר מסכים איתך, סוני התנהלה באופן כמעט מושלם בדור הזה, ברור שהרבה אנשים שלא בחרו בפס4 יתבאסו וינסו להקטין את השליטה של סוני, אבל לפי מה שנראה אלא אם כן מייק באמת תפתיע ב E3 הזה, זה לא באמת יעזור להם.
 
אחי אתה לא חושב שיש סיכוי טוב שהוריזון יותר טוב מזלדה?

כאילו אני מסכים איתך בנוגע להייפ אין פה תחרות.
ייה את הסיפור הזה של החולה הסופני שבכה מהתרגשות מהטריילר החדש ונינטנדו הביאו לו לשחק בדמו של המשחק לפני שהוא נפטר.
ואנשים מאבדים קשר למציאות מרוב התלהבות בכל טריילר חדש.

וזו סדרה מעולה והכל ואפילו אני שאני לא מת על פאזלים חייב להודות שהמבוכים הם גאונות צרופה (
הבעיה שלי עם הסדרה היא שאני נתקע מחוץ למבוכים)

עם כל ההקדמה הזו. תסתכל רגע על הגיימפלי ששמתי של זלדה, באמת
לדעתך הוריזון לא יהיה יותר כייף ומיוחד מזה? נינטנדו בעצם
הפכו פה את זלדה לפי דעתי למשחק דמוי סקיירים או FAR Cry בעצמם
ואני לא רואה סיבה שהמשחק הזה לא יהיה מלא בסייד קווסטים סתמיים.

אני בטוח שהוא גם יהיה מלא בסייד קווסטים מיוחדים, אבל יהיה בו מהכל.
מבחינתי זה לא אוטומטי שזלדה יהיה המשחק היותר טוב.
ואישית גם כתבתי כאן בעבר אני עדיין בטוח שזלדה החדש יהיה משחק אדיר אבל לטעמי הוריזון יהיה יותר טוב.
זה כבר לא 1998-2003 שזלדה היתה התשובה היחידה למי שרצה משחק פנטזיה שהוא לא JRPG על הקונסולות.

גם מבחינת מכירות אני לא בטוח אחי שזלדה ימכור יותר טוב.זלדה SS לWII
מכר פחות מ4M במכירות העולמיות על אחת הקונסולות המצליחות בהיסטוריה.


לפי דעתי המעריצים של זלדה לא ישכחו את המשחק הזה בחיים כי יש את הרומנטיקה הזו בין לינק לזלדה יש את הקסם הזה שאתה בתוך fairy tale.

זה יהיה משחק שמוציא המון אמוציות מהשחקנים שלו ועם זה גרילה באמת לא יכולה להתחרות עם נינטנדו, אין בעולם של הוריזון ובגיבורה שלו משהו שיכול
להתחרות בכל מה שזלדה מציע רגשית לשחקנים שלו
בטח לא עם ההבעות פנים בהוריזון
.

אבל לפי דעתי האישית, הוריזון פשוט יהיה המשחק הטוב יותר בכל בחינה.
וייתכן שגם ההיסטוריה תזכור אותו כהתחלה של IP גדול וחדש.

נ.ב אתה היית סקפטי על גרילה כי אתה לא פאנבוי עיוור של סוני. בדיוק כמו שאני הייתי סקפטי על האורדר כי גם אני לא פאנבוי עיוור שלהם.

אבל מהרגע שהוא נחשף אתה כן היית אובייקטיבי ולפחות שיבחת אותם במה שכן אפשר לשבח (בהישג הטכני ובזה שזה הישג מצוין לRPG ראשון :)

 

evilplate

New member
הגיימפליי פה ששמת מזלדה משעמם


אני מנחש שצריך קצת קונטקסט כדי להכנס לזה, ברור שהוא לא יכול להתחרות בריגוש של גיימפליי רנדומלי שמקבלים מהוריזון, גם הגראפיקה נראית מלפני עשור בהשוואה וגם מערכת הקרב פחות מלוטשת (אבל זה באמת לא הוגן כי אפילו משחקי RPG דור מעל לא יכולים להתחרות בהוריזון מהבחינה הזו אז בטח שזלדה יראה מסכן) אז כן, ברור שבהשוואה כזו ללא הקשר אם תראה לבנאדם שלא ממש מבין גיימפליי משני המשחקים הוא יחשוב שזלדה זה איזה משחק שבטח ייצרו בשנות ה 80 או משהו

&nbsp
אבל ברור לשנינו שזלדה זה המבוכים, הפאזלים, היצירתיות, הגיוון והקסם של נינטנדו.
&nbsp
אני חושב שאלא אם כן תהיה הפתעה חריגה הוא יקבל ציונים גבוהים משמעותית מהוריזון, יש לו את הפוטנציאל להיות המשחק עם הממוצע הכי גבוה בדור הזה עד עכשיו גם, זו סדרה שהמשחקים הראשיים שלה כמעט תמיד מפציצים ככה שזה הימור בטוח.
&nbsp
בעניין המכירות, זה הולך להיות כותר דגל של הסוויץ׳, כל מי שיקנה את הקונסולה בשנה הקרובה יקנה את זלדה, רוב הסיכויים שזה גם ימכור יותר מהוריזון אחי.
&nbsp
אין ספק שמבחינות מסויימות הוריזון מתקדם בהרבה מזלדה, אבל לדעתי בתודעה של כולם לא תהיה השוואה בין איזה משחק ייחשב ליותר קלאסיקה.
&nbsp
 
מבחינת ממוצע וציונים זלדה באמת בטח יקח את הוריזון

כי כל משחק מאז 1998 יושב שם על ממוצע מטורף
OOT: ממוצע 99.
מג'ורה - ממוצע 95
ווינד וויקר- ממוצע 96 (ממה ששיחקתי ממנו הוא ראוי אפילו ל98 )
TP- ממוצע 96
זלדה SS - ממוצע 93.

היסטורית זו באמת סדרה שאף פעם לא ירדה ממוצע 9.

אבל כמו שכתבתי לך בשרשור אחר משחקים שהם דור אחורה מבחינה טכנית, לדעתי לא ראויים לממוצע 9.

אני יודע שזה לא משהו שהרוב יסכימו איתו, אבל אני לא יכול לקבל את זה
שרק בגלל שזלדה החדש זה זלדה, מגיע לו אוטומטית ממוצע 9.

בדיוק כמו שJeff בטח לא הרגיש לו בנוח לתת לTP ציון מעל 88 כי זה משחק שהרגיש לא שייך לדור ב2006 כשייצא.

כן המבוכים יהיו מטורפים אפילו אני לא יכול להתכחש לזה.

ולמרות שכמו שאתה אומר העולם נראה ענתיקה ליד הוריזון עדיין בא לי לחקור אותו.

אבל מה לעשות את העולם של הוריזון בא לי לחקור יותר.

אני יודע שהבוסים והמבוכים בזלדה זה משהו מטריף.

ההרגשה הזו שמצאת Item במבוך שהוא משנה את הגיימפלי שהכרת עד אותו רגע ואתה משתמש באותו Item לפתור פאזלים באותו מבוך בדרך מקורית לנצח בוס עם הItem הזה זה כייף ומיוחד.

אני מרגיש שגם הוריזון מציעים משהו דומה עם זה שהמכונות דורשות אסטרטגיה מיוחדת וזה שיש מבוכים.

במכירות, נחייה ונראה אם זה יעקוף את הוריזון אחי :)

יש לזה סיכוי למכור מעולה, אני לא אומר שלא, אבל אני לא בטוח שהם יעקפו את הוריזון כי מי כבר הולך לקנות את הפאקינג סוויץ הזה.
 

evilplate

New member
אחי ראית את ה previews שיוצאים לזלדה?

בגאף עשו ת׳רד מיוחד לכבוד המאורע:
&nbsp
http://www.neogaf.com/showthread.php?t=1347188&page=1
&nbsp
תקרא את הציטוטים מהסקירות, העיתונאים מדברים על כך שזה המשחק הכי טוב ששוגר עם קונסולה של נינטנדו מאז מריו 64, על זה שזה בקלות הזלדה הכי טוב מאז OOT ושיש מצב שגם יעבור אותו, ציטוט אחד אומר שכדאי שתזכרו את היום הזה בהסטוריה שזלדה botw יצא כי זה יום שיזכר ושידובר עליו עוד עשורים.
&nbsp
שמע כשאתה קורא ציטוטים כאלו זה די ברור שההשוואה להוריזון לא רצינית עם כל הכבוד להישג של גרילה, אלה ציטוטים של משחק השנה בקלות וגם של משחק הדור עד עכשיו בקלות.
&nbsp
אני אמשיך בתגובה פה את הדיון שרץ לנו למטה על ביקורות למשחקי דור קודם, אני מבין מאיפה אתה בא אבל אני חושב שזו תפיסה בעייתית כי יש המון משחקים טובים בדור הזה שלא מציגים גיימפליי/ עולם/ סקייל שלא יכל להיעשות בדור הקודם, על כל הוויצ׳ר 3 - אנצ׳רטד 4- הוריזון יש לך רזי 7- דום - בלאדבורן -ראצ׳ט וקלאנק וכו׳, לא הגיוני שתאמר שכל המשחקים הללו לא יכולים לעבור את ה 8 גבר, לפחות לדעתי.
&nbsp
כנ״ל על זלדה החדש, וואלה אם הוא באמת כזה מבריק וגיאוני ברמה של מאורע היסטורי בתעשיית הגיימינג אתה באמת חושב שהוא נחות אוטומטית מהוריזון רק בגלל שלא מציג אותה רמה גראפית וליטוש?
&nbsp
זו דעתך אבל לא חושב שהרבה יסכימו איתך.
&nbsp
 
חצי מהמשחקים שהזכרת לא היו יכולים להיעשות בדור הקודם לדעתי

רזי 7 לדעתי לא יכול לרוץ ב60FPS על הדור הקודם עם גרפיקה כזו הוא שייך לדור הזה.
לא משנה הסקאלה שלו.

בלאדבורן לא יכול לרוץ על הדור הקודם ולהיראות אותו דבר הגרפיקה שלו מטורפת לדעתי למשחק בסגנון שלו והליטוש שלו והגיימפלי שלו טובים עד בלי סוף ממשחקי הסולס של הדור הקודם.

-ראצ׳ט וקלאנק זה ריימיק של 2 דורות אחורה כן לדעתי לא מגיע לו לעבור את ה8.

אני רק נגד זה שמשחקים שהם בבירור משחקי דור קודם כמו פולאאוט 4, rise of.
דאוס אקס האחרון, וכמובן גם זלדה החדש ומריו החדש משחקים שהם בבירור דור קודם, הם לא ראויים ל9 לדעתי.

הם לא דוחפים את התחביב שלנו מספיק לפי דעתי.

גם אם מישהו יגיד לי במה רזי 7 כבר דוחף את התחביב קדימה?
אני יכול להגיד שזה משחק הAAA הראשון שאפשר לשחק בשלמותו על הVR ותוכנן
בראש ובראשונה לVR עד רמה שבגלל זה הוא 60FPS.

הוא יזכר לדורות בגלל האבן דרך הזו.

אני תכף אלך לקרוא את כתבות הבקרוב של זלדה, הצלחת לסקרן אותי.
אבל אני לא רואה בזלדה הזה שום דבר שלא יכלנו לקבל לפני 10 שנים.

יצא לי לקרוא קצת היום על זה שיש קושי מטורף בקרבות של הזלדה החדש
שזה כייף ונחמד מאוד,אבל בגלל שנינטנדו סוף סוף לא מפחדים לעשות קרבות מאתגרים בזלדה, זה אומר שהמשחק יותר טוב מהוריזון?

אני אקרא את כתבות הבקרוב כדי שנוכל לדון על זה בצורה יותר רצינית.

אבל אני לא רואה בזלדה הזה שום דבר שמתקרב למהפכה של OOT.

משחק שהמציא את הנעילה האוטומטית על אויבים, מכניקת גיימפלי ששלטה בשוק
האקשן עד שרזי 4 הראה שאפשר לעשות מכניקת קרב טובה יותר.

אני גם יכול לחפור על ההשפעות שOOT עשה על המשחקים שאני אוהב.

מה הזלדה החדש הזה עושה שיצדיק השוואות מטורפות כאלה?

כן אני יודע שמה שאמרתי הוא די גורם להרים גבה, ובטח אנשים יגידו שאני נסחף.

אבל לדעתי אם אנחנו רוצים לראות את המדיום הזה הולך קדימה ולא אחורה.

אי אפשר לשבח בלי סוף משחקים שמקומם על הדור הקודם על חשבון משחקים פורצי דרך.

די מקומם אותי שזלדה זוכה על אוטומט ליותר התלהבות מהוריזון.
 
למעלה