טבעת 1+2+3+הרחבות
תצוגה ברזולוציה טובה יותר באתר צד שלישי -
http://or-avner.net/temp/zone1-2-3-extra.jpg
 
העיוות העיקרי המתגלה הוא העדר חיבור בין ההרחבות לאזורים קרובים, כך שמי שרוצה לרכוש כרטיס תקופתי בין מירון לכרמיאל (לדוגמא), צריך לרכוש כרטיס שמגיע מקרית שמונה ועד חיפה וזכרון יעקב...
 
ישנו כרטיס שיוצר חיבור בין אזור קרית שמונה / צפת לטבריה, בין אזור עפולה לבית שאן, ובין חדרה לואדי-ערה, אבל לא בין צפת לכרמיאל, לא בין צפת למעלות, לא בין עפולה לנצרת, ולא בין חדרה / ואדי ערה לזכרון יעקב / יקנעם. לכל היעדים הללו ישנו חיבור רק בכרטיס מטרופולוני נרחב, שכולל גם את חיפה, והצד הרחוק יותר של המטרופולין.
 
מה שחמור יותר הוא הניתוק בין אזור טבריה לאזור עפולה ובית שאן, אין שום כרטיס שמכסה את האזורים האלו יחדיו!
 
ישנם 2 כרטיסים מטרופוליניים (קרית שמונה + צפת + טבריה + מטרפולין חיפה, עפולה + בית שאן + ואדי ערה + חדרה + מטרופולין חיפה), אבל הם לא פרופרציונאלים, בעוד אחד כולל 4 אזורי הרחבות, השני כולל רק 2... צריך להוסיף לכרטיס המטרופוליני של קרית שמונה + צפת + טבריה גם את בית שאן ועפולה, ולכל הפחות ליצור כרטיס חדש בין טבריה לעפולה, ובין טבריה לבית שאן (או כרטיס משולש שיכלול את שלושת האזורים הללו).
 
אגב, כביש 65 (שהוא נתיב לקווים רבים) חוצה לא פחות מ־7 אזורים במהלכו מחדרה לצומת קדרים... מתחיל באזור חדרה, ממשיך לואדי ערה, משם לעפולה, בסמוך למחלף גולני עובר בקטע קצר באזור נצרת, ומיד לאחריו קטע קצר של אזור כרמיאל, משם עובר לאזור טבריה, ובסיום בקדרים מגיע לאזור צפת / קרית שמונה... בלגן גדול של כרטיסים אפשריים וגבולות לא-ידועים, כולל אזור שלא ניתן לרכוש בו כרטיסים (מאזור צפת / טבריה שמסתיים במסד, לאזור עפולה / ואדי ערה / חדרה שמתחיל באילניה, ממש אחרי מחלף גולני)