כלומר חלופת קו 11 הופכת למסלול הבסיס, וקו 41 לא עושה את הסיבוב ההזוי בתל כביר.
משמעות נוספת - תושבי תל כביר מקבלים קיצוץ לא קטן במספר הנסיעות בשעה. והכי מעניין - האם מישהו בכלל טרח ליידע אותם בתחנות האוטובוסים ?
אין שום ביקוש מתל כביר לשדרות ירושליםמסלול קו 41 בתל כביר עובר לקו 11 מ-1/8
כלומר חלופת קו 11 הופכת למסלול הבסיס, וקו 41 לא עושה את הסיבוב ההזוי בתל כביר.
משמעות נוספת - תושבי תל כביר מקבלים קיצוץ לא קטן במספר הנסיעות בשעה. והכי מעניין - האם מישהו בכלל טרח ליידע אותם בתחנות האוטובוסים ?
ה-41=ב-41אין שום ביקוש מתל כביר לשדרות ירושלים
ושוק הכרמל,וראו את זה בקו 41, אז בשביל מה לדחוף את הקטע הזה ל-11 ולהפוך אותו לעוד יותר מסורבל. השינוי ה-41 הוא מבורך, אבל הגיע הזה לתת ל-11 למות בכבוד.
מה דעתך על שינוי של קו 11 שיסעאין שום ביקוש מתל כביר לשדרות ירושלים
ושוק הכרמל,וראו את זה בקו 41, אז בשביל מה לדחוף את הקטע הזה ל-11 ולהפוך אותו לעוד יותר מסורבל. השינוי ה-41 הוא מבורך, אבל הגיע הזה לתת ל-11 למות בכבוד.
תגיד את כל המסלולמה דעתך על שינוי של קו 11 שיסע
דרך נחום גולדמן, מרזוק ועזר, שלמה, לוינסקי, ההגנה, והמשך יגאל אלון?
הוא התכוון ששאר המסלול יהיה כמו היום.תגיד את כל המסלול
הוא התכוון ששאר המסלול יהיה כמו היום.
מיותר כשיש את קו 16התבלבלתי בין יגאל אלון ומשה דיין
הכוונה כרמלית - ככר השעון - סלמה - לוינסקי (או אולי בכלל להמשיך בסלמה מדרום לתמח"ת) - ההגנה - משה דיין - בורסה - המשך לרדינג כמו היום.
קו 16 אינו מגיע ליפו ולבורסהמיותר כשיש את קו 16
אף אחד לא יסע עם הקו הזה לבורסהקו 16 אינו מגיע ליפו ולבורסה
מה דעתך על שינוי של קו 11 שיסע
דרך נחום גולדמן, מרזוק ועזר, שלמה, לוינסקי, ההגנה, והמשך יגאל אלון?
צודק, התכוונתי המסלול הקיים במשה דיין...יגאל אלון זה זוועה באזור דרך השלום.
אז בוא נחזור לדרך הניצחון ודרך גיבורי ישראלצודק, התכוונתי המסלול הקיים במשה דיין...
יותר מדי גנרלים!
אני בעד (חוץ מהנרייטה סאלד)אז בוא נחזור לדרך הניצחון ודרך גיבורי ישראל
דרך חיפה, דרך פתח תקווה .
והנרייטה סאלד במקום עליית הנוער
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.