ההשערות שלך טובות כמו שלי
(בעצם שלי יותר טובות
)
בכל אופן לא הבנתי איך התיקוף, שמתבצע במהלך הנסיעה, מעכב את העלייה והירידה ברק"ל הירושלמית (ובמטרונית לא בוחרים כניסה אחת?). אני לא רואה שום קשר בין הדברים, ואם כבר יש פוטנציאל לעיכוב הוא נמצא במקום שבו התיקוף מתבצע לפני הכניסה ולא במהלך הנסיעה.
ההשערות שלך טובות כמו שליזוהי בדיוק הנקודה שאני מדגיש...
במערך המטרונית לא אמור להיווצר לחץ על מכשירי התיקוף, כי בכל רציף ישנם שלושה מכשירי תיקוף (מינימום).
לעומת זאת, ברק"ל יש לך כניסה אחת שבחרת לעלות בה, שבאופן טבעי יוצרת חיכוך עם העולים והיורדים, יכול להיווצר מצב של תקלה במכשיר התיקוף ואז יגרמו אי-נוחויות לנוסע, כמו כן, ישנה אפשרות כי הרב-קו שלך ריק מנסיעות (קרה לי מספר פעמים) ואתה כבר עלית לרק"ל ועוד ועוד...
דבר נוסף, תופעת הקנסות המרובים שישנה ברק"ל ירושלים אמורה להצטמצם משמעותית במטרונית, כי הרי אתה בתור נוסע במטרונית, יודע בדיוק האם תקפת את הכרטיס או לא.
הטענה שלי עוד לא ראתה את מבחן המציאות, אז נצטרך לחכות ולראות האם הרעיון של המטרונית יותר טוב טוב מהרק"ל...
(בעצם שלי יותר טובות
בכל אופן לא הבנתי איך התיקוף, שמתבצע במהלך הנסיעה, מעכב את העלייה והירידה ברק"ל הירושלמית (ובמטרונית לא בוחרים כניסה אחת?). אני לא רואה שום קשר בין הדברים, ואם כבר יש פוטנציאל לעיכוב הוא נמצא במקום שבו התיקוף מתבצע לפני הכניסה ולא במהלך הנסיעה.