אם הקו אמור להתחיל לפעול עוד פחות מחודש, כיצד עדיין לא ידוע
נכתב בטעות במקום הלא נכון, נערךאם הקו אמור להתחיל לפעול עוד פחות מחודש, כיצד עדיין לא ידוע
מי יפעיל אותו?
הפסקה האחרונה בכתבה מצטרפת לידיעות נוספות לאחרונה לגבי המצב של אגד בירושלים ורומזות על מצב די עגום. גם דרור גנון דיבר ב"יהיה בסדר" על בעיות של אגד בירושלים.
ובכתבה של מועצת דרום הר חברון מספטמבר, בהקשר של העברת הקווים לאגד תעבורה, גם יש התייחסות שלילית למצב באגד.
http://www.hrhevron.co.il/articles/item/13/
מפעילות אחרות רלוונטיות לקו הזה שהן לא אגד ולא אגד תעבורה יכולות להיות: קווים, אפיקים או סופרבוס.
א. התחלת הפעלת קו הרכבת עוד רחוקה מאודנכתב בטעות במקום הלא נכון, נערך
יכול להיות שהוא יהיה כמו 910, ששורד יפהא. התחלת הפעלת קו הרכבת עוד רחוקה מאוד
ב. כשיפעל קו הרכבת לא באמת תהיה תכלית לקו אוטובוס כזה. הנחיצות של קו אוטובוס כזה היא באין רכבת, לא כשיש רכבת. וכשתהיה רכבת גם אם ישרוד קו כזה הוא יהיה בתדירות לא אטרקטיבית.
ג. כתוב בכתבה שלאגד יש קושי להפעיל את הקו הזה והוא כנראה יופעל על ידי מפעילה אחרת, כך שההנחה שלך לגבי שיקולי תחרות של אגד לא תואמת את המתואר בכתבה.
910 אינו קו ישיר וגם לא תדיריכול להיות שהוא יהיה כמו 910, ששורד יפה
יוכלו לנצל את גמישות האוטובוס כדי לעשות לו מסלול בתוך ירושלים, עם עצירה בחמד ובשורש וכמו שכתבתי פיזור בנתב"ג.
יש רבים שיעדיפו את הנוחות של האוטובוס בלי ההחלפה אפילו במחיר זמן ארוך יותר
נוטה להסכים שיאחדו קווים, אבל החלופה באוטובוס תישאר910 אינו קו ישיר וגם לא תדיר
910 משרת בעיקר את תחנות הביניים על כביש החוף שהרכבת לא נותנת להן מענה, אז ברור שיתקיים.
900 לא שרד, מלבד נסיעות מחליפות רכבת במוצ"ש.
יכול להיות שיחליטו להפעיל גם במקביל לקו הרכבת קו אוטובוס מאסף בין ירושלים לנתב"ג או לת"א דרך נתב"ג אבל זה ממש לא יהיה קו ישיר ותדיר שיתחרה ברכבת.
הסיכוי שבמקביל לקו הרכבת המהיר יפעלו גם 405, גם 480, גם 101 וגם קו אוטובוס בין ירושלים לנתב"ג הוא קלוש עד אפסי. הסבירות הגבוהה יותר היא שיהיה קו אחד בין ירושלים לת"א עם תחנות בדרך, כמו 910.
קו אוטובוס בין ירושלים לת"א יישאר, אבל אתה כתבת על קונוטה להסכים שיאחדו קווים, אבל החלופה באוטובוס תישאר
וזו תהיה מהפכה. אמנם ברוב המקומות כשנכנסת רכבת קווי האוטובוסים נשארים (לא זכורים לי שינויים משמעותיים כשחנכו את תחנות שדרות, נתיבות, אופקים, בם ים, יבנה מערב בית שאן וכו') אבל כאן מדובר על מיקום מושלם - צמוד לתחנת האוטובוסים המרכזית, ישירות לאזורי הביקוש הגבוהים מתל אביב ובהבדל משמעותי בזמן
נכון, חזרתי בי כי שיכנעת אותיקו אוטובוס בין ירושלים לת"א יישאר, אבל אתה כתבת על קו
אוטובוס בין ירושלים לנתב"ג במקביל לרכבת ושיערת שהתחרות עם הרכבת זו הסיבה להפעלת הקו ולכך אין בסיס.
לקו אוטובוס בין ירושלים לנתב"ג ללא ת"א לא יהיה סיכוי בעידן הרכבת.
אין איזכור לקו חדש בין ירושלים לנתב"גקו אוטובוס בין ירושלים לת"א יישאר, אבל אתה כתבת על קו
אוטובוס בין ירושלים לנתב"ג במקביל לרכבת ושיערת שהתחרות עם הרכבת זו הסיבה להפעלת הקו ולכך אין בסיס.
לקו אוטובוס בין ירושלים לנתב"ג ללא ת"א לא יהיה סיכוי בעידן הרכבת.
אני לא בטוח לגמרי. נראה עם הזמן910 אינו קו ישיר וגם לא תדיר
910 משרת בעיקר את תחנות הביניים על כביש החוף שהרכבת לא נותנת להן מענה, אז ברור שיתקיים.
900 לא שרד, מלבד נסיעות מחליפות רכבת במוצ"ש.
יכול להיות שיחליטו להפעיל גם במקביל לקו הרכבת קו אוטובוס מאסף בין ירושלים לנתב"ג או לת"א דרך נתב"ג אבל זה ממש לא יהיה קו ישיר ותדיר שיתחרה ברכבת.
הסיכוי שבמקביל לקו הרכבת המהיר יפעלו גם 405, גם 480, גם 101 וגם קו אוטובוס בין ירושלים לנתב"ג הוא קלוש עד אפסי. הסבירות הגבוהה יותר היא שיהיה קו אחד בין ירושלים לת"א עם תחנות בדרך, כמו 910.
370 ו 380 ממשיכים לפעול באופן הזה בגלל שלרכבת בין ב"ש לת"אאני לא בטוח לגמרי. נראה עם הזמן
אולי עתיד קווים 405 ו-480 יהיה דומה, למה שקרה בעבר לקווים 900 ו-980, שבוטלו כמעט לחלוטין. אולי בכל זאת הקווים ימשיכו, כפי שאחרי שדרוג קו הרכבת תל אביב-באר שבע, המשיכו לפעול קווים 370 ו-380, באופן סדיר. ל-370 ו/או ל-380 אמנם יש תחנות בתוך באר שבע. אבל לא בין שתי הערים, כפי שיש לקו 910.
אולי. נקווה לטוב370 ו 380 ממשיכים לפעול באופן הזה בגלל שלרכבת בין ב"ש לת"א
אין תדירות מספקת ואין יתרון משמעותי בזמן על פני האוטובוסים.
לרכבות בין ירושלים לת"א תהיה תדירות גבוהה יותר ויתרון זמן משמעותי על פני האוטובוסים.
380 מיועד לצמצום נסיעות.370 ו 380 ממשיכים לפעול באופן הזה בגלל שלרכבת בין ב"ש לת"א
אין תדירות מספקת ואין יתרון משמעותי בזמן על פני האוטובוסים.
לרכבות בין ירושלים לת"א תהיה תדירות גבוהה יותר ויתרון זמן משמעותי על פני האוטובוסים.
ההבדל העיקרי בין ה900\910 ל370\380 הוא המחיראני לא בטוח לגמרי. נראה עם הזמן
אולי עתיד קווים 405 ו-480 יהיה דומה, למה שקרה בעבר לקווים 900 ו-980, שבוטלו כמעט לחלוטין. אולי בכל זאת הקווים ימשיכו, כפי שאחרי שדרוג קו הרכבת תל אביב-באר שבע, המשיכו לפעול קווים 370 ו-380, באופן סדיר. ל-370 ו/או ל-380 אמנם יש תחנות בתוך באר שבע. אבל לא בין שתי הערים, כפי שיש לקו 910.
לאו דווקא בכל שיפורההבדל העיקרי בין ה900\910 ל370\380 הוא המחיר
הרבה יותר משתלם לנסוע בין ת"א לב"ש באוטובוס בהבדל עצום, והזמן הוא לרוב מהיר ובדומה לרכבת.. לעומת חיפה ת"א המחיר טיפה יותר זול באוטובוס (לא באופן משמעותי) אבל הזמן יכול להגיע גם לפי 2
כנראה זו סיבה עיקרית שת"א ב"ש שורד ויישרוד גם בכל שיפור שיעשו ברכבת בהמשך לעומת חיפה תא שקו פחות רלוונטי כבר
עבור הנוסעים היומיומיים שמשתמשים בחופשי גמיש הבין-מטרופוליניההבדל העיקרי בין ה900\910 ל370\380 הוא המחיר
הרבה יותר משתלם לנסוע בין ת"א לב"ש באוטובוס בהבדל עצום, והזמן הוא לרוב מהיר ובדומה לרכבת.. לעומת חיפה ת"א המחיר טיפה יותר זול באוטובוס (לא באופן משמעותי) אבל הזמן יכול להגיע גם לפי 2
כנראה זו סיבה עיקרית שת"א ב"ש שורד ויישרוד גם בכל שיפור שיעשו ברכבת בהמשך לעומת חיפה תא שקו פחות רלוונטי כבר
כבר הגבתי...נכתב בטעות במקום הלא נכון, נערך
הקו הזה בזכותי
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.