בקרוב: קו אוטובוס חדש בין ירושלים לנתב"ג

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
דרור גנון*

הקו הזה בזכותי
עליתי לפני שנתיים ל'יהיה בסדר' וקבלתי על העדרו של הקו. דרור גונן הבטיח אז בשידור וגם שלח לי במייל מסמך עם התחייבות להפעלתו בתוך כמה חודשים.
&nbsp
ההבטחה לא קוימה, וכעת לקראת תכנית התח"צ של 'יהיה בסדר' פניתי אליהם שוב בנדון.
אין לי מושג אם הם דברו על זה בשידור, אבל אני די בטוח שההחלטה התקבלה כעת לאחר פנייתי והעברתה לדרור גונן.
דרור גנון*
 

olli3

New member
מנהל
יותר מידי אנשים וגורמים פנו כדי שיהיה קו כזה.

הקו הזה בזכותי
עליתי לפני שנתיים ל'יהיה בסדר' וקבלתי על העדרו של הקו. דרור גונן הבטיח אז בשידור וגם שלח לי במייל מסמך עם התחייבות להפעלתו בתוך כמה חודשים.
&nbsp
ההבטחה לא קוימה, וכעת לקראת תכנית התח"צ של 'יהיה בסדר' פניתי אליהם שוב בנדון.
אין לי מושג אם הם דברו על זה בשידור, אבל אני די בטוח שההחלטה התקבלה כעת לאחר פנייתי והעברתה לדרור גונן.
יותר מידי אנשים וגורמים פנו כדי שיהיה קו כזה.
 

אוהד1110

New member
בשנות התשעים הפעילה דן קו 111 במיניבוסים מירושלים לנתב"ג

בקרוב: קו אוטובוס חדש בין ירושלים לנתב"ג
ידיעה כאן.
בוקר טוב אליהו.
בשנות התשעים הפעילה דן קו 111 במיניבוסים מירושלים לנתב"ג
רשמית הקו הופעל ע"י מידיבוסים של יונייטד בתדירות של אחד לשעתיים ולא זכה להצלחה
 

londonisrael

New member
תדירות של שעתיים זה בדיחה

בשנות התשעים הפעילה דן קו 111 במיניבוסים מירושלים לנתב"ג
רשמית הקו הופעל ע"י מידיבוסים של יונייטד בתדירות של אחד לשעתיים ולא זכה להצלחה
תדירות של שעתיים זה בדיחה
אף אחד לא מחכה יותר מחצי שעה.
בנוסף, בעבר נסיעה לחו"ל הייתה מאד יקרה, התוספת של נסיעה במונית לא הייתה משמעותית. כיום, המחירים ירדו מאד, אנשים משכבות נמוכות גם טסים, וגם תדירות הטיסות עלתה.
אני משוכנע כי בתדירות טובה, הקו יצליח.
 
מיותר, עדיף להגדיל את התדירות של קו 5 לפעם ב10 דקות

בקרוב: קו אוטובוס חדש בין ירושלים לנתב"ג
ידיעה כאן.
בוקר טוב אליהו.
מיותר, עדיף להגדיל את התדירות של קו 5 לפעם ב10 דקות
כך נוסע ימתין כ5 דקות נוספות מעבר לשעות שהוא צריך להיות בנמל.
 

londonisrael

New member
ממש לא מיותר

מיותר, עדיף להגדיל את התדירות של קו 5 לפעם ב10 דקות
כך נוסע ימתין כ5 דקות נוספות מעבר לשעות שהוא צריך להיות בנמל.
ממש לא מיותר
מכמה סיבות

1) קו ישיר מנמל התעופה הבינלאומי לעיר הבירה זה דבר טריוויאלי, לא מכיר אף נמל במדינה אחרת שאין קו כזה.

2) כשאתה נוסע עם מזוודות, לא נח לבצע יותר מדי החלפות, גם בירושלים צריך להגיע מהתחנה המרכזית הביתה.

3) קו 947 נוסע במסלול ארוך, הוא עלול להיתקע בפקקים והלו"ז שלו לא צפוי.
 
קודם כל הרכבת תהיה עוד כמה שנים

ממש לא מיותר
מכמה סיבות

1) קו ישיר מנמל התעופה הבינלאומי לעיר הבירה זה דבר טריוויאלי, לא מכיר אף נמל במדינה אחרת שאין קו כזה.

2) כשאתה נוסע עם מזוודות, לא נח לבצע יותר מדי החלפות, גם בירושלים צריך להגיע מהתחנה המרכזית הביתה.

3) קו 947 נוסע במסלול ארוך, הוא עלול להיתקע בפקקים והלו"ז שלו לא צפוי.
קודם כל הרכבת תהיה עוד כמה שנים
1 ) זה בא על חשבון קווים אחרים שחשובים יותר ביחוד ליוממים ולמקומות שהקווים בתדירות נמוכה במיוחד.
2)קיימות מוניות שירות עד הביתג ב65 שקלים למי שמתעצל לאוטובוס, הוספת קו ישיר לא תגדיל בהרבה את מספר הנוסעים והקו יהיה ריק ברובו.
&nbsp
3) כמובן שצריך שההחלפה תהיה באותה התחנה ולוח זמן אמת של האוטובוסים בצומת אל על יהיה קיים גם בנתב"ג ואז ידעו מתי לעלות לקו 5.
 

londonisrael

New member
הרכבת עוד לא כאן

קודם כל הרכבת תהיה עוד כמה שנים
1 ) זה בא על חשבון קווים אחרים שחשובים יותר ביחוד ליוממים ולמקומות שהקווים בתדירות נמוכה במיוחד.
2)קיימות מוניות שירות עד הביתג ב65 שקלים למי שמתעצל לאוטובוס, הוספת קו ישיר לא תגדיל בהרבה את מספר הנוסעים והקו יהיה ריק ברובו.
&nbsp
3) כמובן שצריך שההחלפה תהיה באותה התחנה ולוח זמן אמת של האוטובוסים בצומת אל על יהיה קיים גם בנתב"ג ואז ידעו מתי לעלות לקו 5.
הרכבת עוד לא כאן
ברגע שהרכבת תתחיל לפעול, הקו יתייתר.
&nbsp
1.קו כזה הוא במידה מסוימת הפנים של ישראל כלפי תיירים שהרגע הגיעו, חשוב מאד יותר מקווים רבים אחרים. בנוסף, אני לא חושב שתדירות קו 5 שהצעת דורשת פחות תשומות, נראה לי שהרבה יותר.
&nbsp
2.נסיעה בנשר היא סיוט, אתה לא יודע מתי המונית תצא, אתה יכול לחכות גם חצי שעה ויותר. אח"כ אתה מסתובב בכל ירושלים, ובמחיר גבוה מאוד.
&nbsp
3.לו"ז זמן אמת בנתב"ג לא יעזור, אם הוא לא מדויק ומשתנה בגלל פקקים.
 
יכול להיות שיש כאן עניין של תחרות עם קו הרכבת העתיד להיפתח

בקרוב: קו אוטובוס חדש בין ירושלים לנתב"ג
ידיעה כאן.
בוקר טוב אליהו.
יכול להיות שיש כאן עניין של תחרות עם קו הרכבת העתיד להיפתח

עד עכשיו אגד יכלו להסתפק בקו 947 עד צומת אל על ומשם עוד אוטובוס, ואחרי שיפתח קו הרכבת שיהיה ישיר חייבים גם קו אוטובוס מקביל שיהיה ישיר (עבור מי שיעדיף עקרונית אוטובוס בגלל הצפיפות ברכבת, או בגלל שלאוטובוס יהיו כמה תחנות בנתב"ג או מכל סיבה אחרת)
 

connex

Active member
למה שלא יכניסו פשוט את הקווים שחולפים בסמוך לנתב"ג לטרמינל?

בקרוב: קו אוטובוס חדש בין ירושלים לנתב"ג
ידיעה כאן.
בוקר טוב אליהו.
למה שלא יכניסו פשוט את הקווים שחולפים בסמוך לנתב"ג לטרמינל?
למשל 423 או 425
&nbsp
 
ל-423 יש ברוב ימי השבוע נסיעה אחת בלבד ורק בכיוון לירושלים

למה שלא יכניסו פשוט את הקווים שחולפים בסמוך לנתב"ג לטרמינל?
למשל 423 או 425
&nbsp
ל-423 יש ברוב ימי השבוע נסיעה אחת בלבד ורק בכיוון לירושלים
גם ל-425 אין תדירות טובה.
והכנסה לתוך נתב"ג גורמת לעיכוב רציני עבור רוב הנוסעים שמוצאם ויעדם אינו בנתב"ג. לכן, למשל, לא מכניסים את 947 לנתב"ג.
 

raya

Well-known member
בעבר הרחוק 947 נכנס לנתב"ג

ל-423 יש ברוב ימי השבוע נסיעה אחת בלבד ורק בכיוון לירושלים
גם ל-425 אין תדירות טובה.
והכנסה לתוך נתב"ג גורמת לעיכוב רציני עבור רוב הנוסעים שמוצאם ויעדם אינו בנתב"ג. לכן, למשל, לא מכניסים את 947 לנתב"ג.
בעבר הרחוק 947 נכנס לנתב"ג
זכור לי שנסעתי מירושלים לנתב"ג ב-947 והוא נכנס לטרמינל 1 (או 2 - לא זוכרת)(טרמינל 3 עוד לא היה קיים).
 
זה חלק מהעניין, טרמינל 3 מרוחק הרבה יותר מצומת אל על מאשר

בעבר הרחוק 947 נכנס לנתב"ג
זכור לי שנסעתי מירושלים לנתב"ג ב-947 והוא נכנס לטרמינל 1 (או 2 - לא זוכרת)(טרמינל 3 עוד לא היה קיים).
זה חלק מהעניין, טרמינל 3 מרוחק הרבה יותר מצומת אל על מאשר
טרמינלים 1 ו 2 והכניסה לטרמינל 3 מאריכה את המסלול משמעותית, גם ללא התייחסות לעיכוב בכניסה לנתב"ג.
לכן 947 וקווים אחרים הוצאו מנתב"ג.

אם היו סוללים כניסה מערבית לטרמינל 3, קווים 100, 101, 102, 112 או חלקם, היו יכולים בדרך בין שפירים לירושלים להיכנס לטרמינל 3 וליצור קישור בין נתב"ג לאזורים שונים בירושלים. אבל לא השכילו לסלול גישה כזו והדרך לטרמינל 3 מסורבלת.
 
וגם אז זה עיכב לכל שאר הנוסעים, וגם בדיקות בטחוניות מיותרות

בעבר הרחוק 947 נכנס לנתב"ג
זכור לי שנסעתי מירושלים לנתב"ג ב-947 והוא נכנס לטרמינל 1 (או 2 - לא זוכרת)(טרמינל 3 עוד לא היה קיים).
וגם אז זה עיכב לכל שאר הנוסעים, וגם בדיקות בטחוניות מיותרות
לנוסעים שנכנסו בעל כורחם לנתב"ג.
 

olli3

New member
מנהל
מתוכנן קו סדיר כזה גם בין באר שבע לנתב"ג.

בקרוב: קו אוטובוס חדש בין ירושלים לנתב"ג
ידיעה כאן.
בוקר טוב אליהו.
מתוכנן קו סדיר כזה גם בין באר שבע לנתב"ג.
גם הוא צריך להתחיל לעבוד בתחילת שנת 2017. זה כחלק מתוכנית של חיבור נתב"ג לערים הגדולות בישראל וחיבור שדות תעופה נוספים לערים הגדולות.
 
חיבור שדות תעופה נוספים? באמת יש שפע של שדות תעופה שצריך

מתוכנן קו סדיר כזה גם בין באר שבע לנתב"ג.
גם הוא צריך להתחיל לעבוד בתחילת שנת 2017. זה כחלק מתוכנית של חיבור נתב"ג לערים הגדולות בישראל וחיבור שדות תעופה נוספים לערים הגדולות.
חיבור שדות תעופה נוספים? באמת יש שפע של שדות תעופה שצריך
לחבר...
 
לנמל תעופה רמון תחובר בתח"צ יבשתי ייעודי עיר אחת בלבד שאינה

בטח מדובר על שדה התעופה רמון שבדרך
לנמל תעופה רמון תחובר בתח"צ יבשתי ייעודי עיר אחת בלבד שאינה
עיר גדולה - אילת.
לא סביר שחיבור ערים גדולות לשדות תעופה נוספים מתייחס לנמל תעופה רמון.

מלבד נתב"ג ושדות התעופה שמשרתים את אילת (אילת / עובדה / ובעתיד רמון), שדה התעופה הנוסף היחיד שיש בו פעילות תעופה אזרחית מסחרית שמצדיקה תח"צ סדיר, זה שדה דב. ולשדה דב יש טעם לחבר רק את תל אביב וערי גוש דן הצפוניות יחסית.
מעט הפעילות המסחרית שיש בשדות התעופה בחיפה ובראש פינה לא מצדיקה תח"צ סדיר וחיבור ערים גדולות (בדגש על הרבים) לשדות התעופה הללו.
 

Bus Nerd

Active member
מסכים

לנמל תעופה רמון תחובר בתח"צ יבשתי ייעודי עיר אחת בלבד שאינה
עיר גדולה - אילת.
לא סביר שחיבור ערים גדולות לשדות תעופה נוספים מתייחס לנמל תעופה רמון.

מלבד נתב"ג ושדות התעופה שמשרתים את אילת (אילת / עובדה / ובעתיד רמון), שדה התעופה הנוסף היחיד שיש בו פעילות תעופה אזרחית מסחרית שמצדיקה תח"צ סדיר, זה שדה דב. ולשדה דב יש טעם לחבר רק את תל אביב וערי גוש דן הצפוניות יחסית.
מעט הפעילות המסחרית שיש בשדות התעופה בחיפה ובראש פינה לא מצדיקה תח"צ סדיר וחיבור ערים גדולות (בדגש על הרבים) לשדות התעופה הללו.
מסכים
את השדה בחיפה מספיק לחבר לאחת תחנות הרכבת או למרכזית לב המפרץ, ואת שדה דוב מספיק לחבר למסוף 2000.
&nbsp
ובעתיד כשרמת דוד תהפוך (אולי) לשדה תעופה בינ"ל שלישי, אז כל מה שצריך זה להוסיף לו תחנה על קו העמק.
 
קווים 6, 26, 71, 125 מגיעים לשדה דב

מסכים
את השדה בחיפה מספיק לחבר לאחת תחנות הרכבת או למרכזית לב המפרץ, ואת שדה דוב מספיק לחבר למסוף 2000.
&nbsp
ובעתיד כשרמת דוד תהפוך (אולי) לשדה תעופה בינ"ל שלישי, אז כל מה שצריך זה להוסיף לו תחנה על קו העמק.
קווים 6, 26, 71, 125 מגיעים לשדה דב
קו 18 מגיע לשדה תעופה חיפה מצומת קרית אתא.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה