רק רציתי להגיד תודה ...
בהמשך לפוסט הזה.
במקרה שוב הגעתי לאותה חנות שבה נקנה הקרם. היה מדובר על הקרם של ג'יג'י במקום הייתה המנהלת שפשוט סיפרתי לה את הסיפור היא די הופתעה על חוסר שיתוף הפעולה מצד המוכרות ואמרה לי להביא את הקרם אליה והיא תפ]נה לג'יג'י.
יום למחרת נסעתי - שוב - לחנות היא לא הייתה אבל אחת מהמוכרות התקשרה אליה ובמקום החליפה לי לקרם תקין.
יש לי כמה מסקנות מהמקרה, הראשונה שאני מאוכזבת מאוד מהשירות של חברת ג'יג'י, הייתי בטוחה שאם אני אפנה אליהם עם מוצר לא תקין שלהם הם ייקחו אחריות ולפחות יבקשו ממני לשלוח למעבדה שלהם ובעצם אמרו לי ללכת לחפש את החברים שלי, עם שלל עצות, כגון: הקרם גנוב והם לא מכירים בחנות שמכרה לי את הקרם כחנות שמורשה למכור את המוצרים שלהם, ככשאלתי איך יכול להיות אז שלינדו מוכרים היא גימגמה ואמרה שאין לה מושג.
לכל אורך הדרך ניסו להגיד לי שאני עשיתי משהו לא בסדר עם המוצר, שמתי אותו אותו בשמש ושלל המצאות אחרות שכמובן לא היה ולא נברא, קניתי אותו ואחרי כשעה הגעתי הביתה ושמתי בארון ואם הקרם לא יכול להחזיק נסיעה של 40 דקות ברכב אז אולי כאן הבעיה...
אחרי 3! נסיעות החליפו לי המוצר, המסקנה - להתעקש, להתעקש ושוב להתעקש אין שום סיבה לזרוק 300 ש"ח לפח! בכל בעיה ללכת ישר למנהלת, היא פתרה את הבעיה ב 5 דקות וממש הקשיבה למה שאמרתי לה, המוכרות היותר זוטרות בחנות פשוט ניצלו את המעמד שלהן ולא התייחסו - אז אני את המסקנות שלי הפקתי מהעניין.