נציגי עובדי הרכבת מככבים בטוקבקים
הגנה מהאשמה באחריותם בטענה שהתחזוקה מבוצעת על ידי קבלן, ואף עלייה להתקפה כלפי 'ההפרטה'... זה לא כל כך עוזר להם, כי התדמית שלהם בציבור כבר התקבעה כועד עובדים כוחני וגם בעל כישורים שכליים בעיתיים, בעקבות מאבקיהם הקודמים, ולא יהיה להם קל לשנות אותה.
 
ברור שתעלה תיאוריית קשר בדבר נסיון עובדי הרכבת לגרום נזק למתחריהם - מתחזקי ציוד חיצונים, אבל התפסות בלם היא דבר שכבר קרה גם בדגמים אחרים, לא אירוע נדיר במיוחד, ולכן נראה שתיאוריית הקשר במקרה זה - שגויה, ובכל אופן נמתין לתוצאות ועדת הבדיקה שתקום.
 
האם אין חיווי לנהג המערך כאשר אחד הבלמים לא משתחרר או שיש עלייה מהירה בטמפרטורה סביב הבלם עקב חיכוך גבוה ולא תקין?