Fsh גבוה בבקשה עזרה!!!!

Fsh גבוה בבקשה עזרה!!!!

היי בנות... אנחנו נמצאים בטיפולים גם בגלל בעיית זרע וגם בגלל ביוצים מוקדמים.. אני בת 39 וקופת חולים מאוחדת התחילו לעשות לי שרירים ולא לאשר לי טיפולים- כבר פעם שנייה שאני עושה בדיקת דם לפרופיל הורמונלי. ההורמון fsh יצא לי ביום ה3 למחזור 23!!! הבנתי שזה גבוה ומאוחדת ומשרד הבריאות לא מאשרים הפריות מעל ל 19. מה עושים??? מה הפיתרון? פליז חייבת עזרה!!!!
 

פלזנטל

New member
fsh גבוה זה אני... סיפור ארוך אבל עם סוף טוב.

מבינה לגמרי את השוק, הייתי באותו המצב שלך לפני ארבע שנים - אותו גיל, רמות fsh של 24 בבדיקה הראשונה. בגלל שאמרו לי (וצדקו) ש-fsh הוא הפכפך אז בדקתי חודש אחרי ולמרות שהייתי ממש אופטימית - בבדיקה השניה יצא לי 36. הייתי ממוטטת. הלכתי לרופא בכיר בכיר בקופות החולים, אחראי על המחוז שלי, ופתחתי בפניו את הקלפים. זאת היתה טעות. הוא אמר לי שאני כבר בכשל שחלתי והוא עומד בראש הוועדה שנותנת אישורים ל-ivf שמעל 20 לא מאשרים ושלח אותי לתרומת ביצית. הוא גם אמר לי ביהירות, ואני לא אשכח את זה בחיים, שאני יכולה ללכת לכל המומחים הכי גדולים, ציין את שמו של פרופ' משיח, אבל שזה לא יעזור לי ואני אבין את זה עוד שנתיים כשאחזור אליו לתרומת ביצית.
אחרי שסיימתי לבכות ולהתאבל, אספתי את עצמי, נכנסתי לפורום המדהים הזה וקראתי כל מה שאפשר על fsh גבוה. ידע הוא כוח יקירה. הבנתי שיש לי סיכוי. עשיתי בדיוק מה שהרופא ההוא אמר לא לעשות, קבעתי תור למומחה ברזרבה שחלתית נמוכה , במקרה אותו שם שהוא ציין, ואחרי דרך שעברתי זכיתי להפוך לאמא.
ועכשיו לפרקטיקה - תעשי שוב בדיקה של פרופיל הורמונלי, אבל ביום השני למחזור. בניסיון השלישי שלי עשיתי וקיבלתי תוצאה של 17. לא מהמם, אבל מספיק שלא יעשו בעיות. משם תתקדמי - אישית הייתי פונה לרופא מומחה, אבל זו כבר החלטה אישית שלך.
את מוזמנת לצור איתי גם קשר בפרטי. שיהיה המון בהצלחה
 
לא להתייאש!!! גם אני מהמועדון

אני התחלתי את הטיפולים בגיל 39 עם FSH 64!!
הפתרון הוא ללכת לרופא פרטי שלא מפחד לנסות, להתנסות ולא מאויים מהנחיות של משרד הבריאות.
הרופא שלי שלח אותי לבדיקות חוזרות עם תמיכה הורמונאלית עד שהצליח להוריד את הרמה לכזו שאושר לי
לעבור IVF.
היום אני אמא טרייה וזו הוכחה שרמת ההורמון אולי אומרת משהו על השחלות שלנו,
אבל זאת לא המילה האחרונה ולא גזר דין תרומה בוודאות.
המלצה שלי- תקראי על הנושא ותלכי לרופא שמבין ויודע איך להתמודד עם רזרבה שחלתית נמוכה.
מבינה מאוד את הלחץ שלך.
אם יש לך שאלות, את מוזמנת לפנות אלי גם בפרטי.
אשמח לשתף אותך.
גיאלרוסה
 
תודה בנות... שאלה-

איזה הורמונים לקחת כדי להוריד את רמת הfsh? אני לא יכולה לעשות את הבדיקה באופן פרטי מכיון שמאוחדת מבקשים את כל הבדיקות ביחד לפרופיל הורמונלי
 
לא מומלץ לקחת הורמונים על דעת עצמך, או האינטרנט

רק רופא יכול לתת לך הנחיות.
ממליצה לך בחום למצוא פתרונות אחרים מאשר לקחת הורמונים ללא פיקוח רפואי.
 

טוליתי

New member
כמה פתרונות קוסמטיים ל fsh גבוה

לעשות ביום 1 לווסת,
לעשות דיקור סיני,
לעשות בפרטי ולשלוח לקופה את התוצאה הנמוכה ביותר.
&nbsp
מעבר לכך, זה לא סוף העולם. אפשר להצליח גם עם תוצאה גבוהה משלך.
 
לא לבזבז זמן

גם אני הצלחתי, אמנם בגיל יותר צעיר. ממליצה לך מהר לעבור לרופא פרטי, מסיפורים שנתקלתי וגם מנסיוני האישי טיפול עם פחות הורמונים או בכלל לא -יותר מועילים ברזרבה נמוכה (יש לי 2 הצלחות מהזרעה ללא הורמונים אצל ד"ר בר חווה בנסיונות הראשונים). גם אותי שלחו מיד לתרומה וליגלגו שאם אלך לפרטי אחזור לתרומת ביצית אחרי בזבוז זמן... למזלי באמת לא בזבזתי זמן ורצתי לפרטי.
רק תמהרי כי לגיל משמעות קריטית.
 

עדעדי1

New member
תעשי שוב ביום המחזור החזק הראשון. התוצאה יורדת. ככה היה לי

 

פזית66

New member
ה-FSH שלי ביום השלישי למחזור הוא סביב 11, אבל

עשיתי בטעות לפני כמה ימים בדיקה באזור היום ה-20 של המחזור ויצא לי 4...
 

spirt20

New member
הרזרבה שלך תקינה

גם אצלי זה נע בין 6 ל10.5 זה בסדר ובמסגרת התקין .
 

פזית66

New member
היא לא


אני יודעת שזה לא FSH מאוד גבוה, אבל לצערי שאר המדדים (כולל כמות הביציות בשאיבות) על הפרצוף. נעשה ניסיון אחד נוסף עם מינון היסטרי של הורמונים ואם לא ילך אז נעבור לשאיבת ביצית אחת על בסיס טבעי.
 

אליסקה

New member
בקשי לנסות פרגובריס, אם כך

הבנתי שהוא מיטיב עם שחלות שלא מגיבות היטב להורמונים אחרים.
 

פזית66

New member
זה לא הפרוטוקול שלא בסדר

אם אין זקיקים בשחלה, כל ההורמונים בעולם לא יגרמו לתגובה יותר טובה של השחלות. עברתי רופא ואנחנו עושים ניסיון עם טיפול מקדים לפני תחילת הוסת הבאה שבה "מאפסים" את השחלות על ידי דיכוי, בתקווה שזה יגרום לעירור של זקיקים נוספים. אם גם זה לא יצליח, נעבור להפריה בלי הורמונים של הזקיק האחד הטבעי.
 

spirt20

New member
כנראה שהפרוטוקול לא מתאים לך

הייתי בודקת אם יש לך אנדומטריוזיס , אם כן זה עלול להשפיע על תפקוד השחלות גם אם הרזרבה תקינה. כלומר המערך הדלקתי עצמו פוגע בתפקוד השחלה ואז צריך פרוטוקול ייחודי. מתן מינון גבוה של הורמונים עושה את הפעולה ההפוכה ומביא להשבתה של השחלות . אבל בלי קשר אם את צעירה מתחת לגיל 35 הכמות פחות רלוונטית ואין מניעה הריון בקרוב. שיהיה בהצלחה אני נקלטתי מ2 ביציות בשלות יחידות היום בת שנה וחצי
 

פזית66

New member
זה לא הפרוטוקול

אני בת 39 ובאולטרסאונד בתחילת המחזור יש לי מעט מאוד זקיקים, אחד או שניים בכל שחלה. גם אמא שלי סבלה מרזרבה נמוכה והפסיק לה המחזור מאוד מוקדם. יש לי ילדה אחת מ-IVF (כי יש לנו גם בעיית זרע רצינית). אין לי כאבים או סיבה אחרת לחשוב בכיוון של אנדומטריוזיס, למרות שלא יודעים מה בדיוק הבעיה אצלנו. מקווה שלמרות מיעוט הביציות בסוף נגיע לאחת טובה
 

בלונזית

New member
עצה

מכירה מישהי שהיתה במצבך היום היא חובקת 2 ילדים. יודעת שלקחה את התוסף דאה שווה לנסות בהצלחה
 
למעלה