77% מהתיירים שמשתמשים בתח"צ מרוצים

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
נדיר ביותר, אפילו בתקלה בצי 1938 הקרון הראשון היה בתחנה.

לכולנו יש סיפורים כאלה
אבל אני מניח שלמרות התקלה שחווית, את לא נותנת לתחבורה הציבורית הפריזאית ציון נמוך במיוחד לעומת קודם. הסיבה היא שחווית את זה כמשהו חד פעמי לעומת נוסע קבוע במערכת לא אמינה שחווה איחורים ותקלות כל יום והתדמית שלו על המערכת הולכת ונסדקת מיום ליום.
בשל תקלה בטיוב של לונדון ירדנו מהרכבת באמצע מנהרה וחזרננו ברגל לתחנה הקודמת. זה גרם ללחץ כי זה לפני הטיסה (למרות שהיה לנו מספיק זמן רזרבי), אבל אני לא יודע אם זה קורה כל הזמן או רק לעיתים רחוקות.

עדיין כשמבקשים ממני לציין מערכות תח"צ מצויינות אני מציין את זו של לונדון, נוסע קבוע עשוי לחשוב אחרת ממני.
נדיר ביותר, אפילו בתקלה בצי 1938 הקרון הראשון היה בתחנה.
כשישנה תקלה המחייבת הליכה על המסילה היא מגיעה לחדשות המקומיות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני לא נותנת לה שום ציון, לא השתמשתי בה די כדי להעיד על טיבה

לכולנו יש סיפורים כאלה
אבל אני מניח שלמרות התקלה שחווית, את לא נותנת לתחבורה הציבורית הפריזאית ציון נמוך במיוחד לעומת קודם. הסיבה היא שחווית את זה כמשהו חד פעמי לעומת נוסע קבוע במערכת לא אמינה שחווה איחורים ותקלות כל יום והתדמית שלו על המערכת הולכת ונסדקת מיום ליום.
בשל תקלה בטיוב של לונדון ירדנו מהרכבת באמצע מנהרה וחזרננו ברגל לתחנה הקודמת. זה גרם ללחץ כי זה לפני הטיסה (למרות שהיה לנו מספיק זמן רזרבי), אבל אני לא יודע אם זה קורה כל הזמן או רק לעיתים רחוקות.

עדיין כשמבקשים ממני לציין מערכות תח"צ מצויינות אני מציין את זו של לונדון, נוסע קבוע עשוי לחשוב אחרת ממני.
אני לא נותנת לה שום ציון, לא השתמשתי בה די כדי להעיד על טיבה
בעצם, משהו אחד כן: רוב המושבים (גם ברכבת התחתית וג באוטובוסים) ממש ממש לא נוחים (בעיקר לגב).
 

Ccyclist

Well-known member
זמנו לש התייר קצר יותר. שעה מתוך 4-5 ימים היא פרק זמן ניכר.

לכולנו יש סיפורים כאלה
אבל אני מניח שלמרות התקלה שחווית, את לא נותנת לתחבורה הציבורית הפריזאית ציון נמוך במיוחד לעומת קודם. הסיבה היא שחווית את זה כמשהו חד פעמי לעומת נוסע קבוע במערכת לא אמינה שחווה איחורים ותקלות כל יום והתדמית שלו על המערכת הולכת ונסדקת מיום ליום.
בשל תקלה בטיוב של לונדון ירדנו מהרכבת באמצע מנהרה וחזרננו ברגל לתחנה הקודמת. זה גרם ללחץ כי זה לפני הטיסה (למרות שהיה לנו מספיק זמן רזרבי), אבל אני לא יודע אם זה קורה כל הזמן או רק לעיתים רחוקות.

עדיין כשמבקשים ממני לציין מערכות תח"צ מצויינות אני מציין את זו של לונדון, נוסע קבוע עשוי לחשוב אחרת ממני.
זמנו לש התייר קצר יותר. שעה מתוך 4-5 ימים היא פרק זמן ניכר.
 
זה לא סקר למטרות יח"צ

סקרים שמתבצעים ע"י משרדי הממשלה זה קצת.. משחק מכור, לא?
ואם אלו באמת תוצאות מהימנות, אני מניח שאותם תיירים פשוט רצו להיות מנומסים.. אולי הם התכוונו שהם מרוצים ממה שציפו לו. אתם יודעים, ביחס למדינת עולם שלישי.

נראה מה יגידו אם יצטרכו לחיות כאן.
זה לא סקר למטרות יח"צ
אלא למטרות למידה של משרד התיירות, לא ראיתי עליו פרסומים בשום מקום ונתקלתי בו במקרה בעזרת חבר.
לגבי ההטייה שיש לתייר עצמו שעונה על הסקר, אני מניח שזה נכון וגם ציינתי זאת בפוסט, ועדיין הציון הנמוך שניתן למוניות רגילות ולחברות השכרת רכב מעיד שתייר שנסקר יודע גם להצביע על מה שהפריע לו אם לא הכל היה ורוד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה