41-22 ליוסטון על קלבלנד למרות בעיית עבירות מוקדמת של הארדן

  • פותח הנושא billc
  • פורסם בתאריך
אוקלהומה נראית רע,אין הגנה,רק ג'ורג' וראסל מנסים

בהבזקי כישרון לעשות משהו.
הקבוצה נראית לא מאומנת ....חוץ מ ג'ורג' ראסל ואדאמס אין שם כלום.
 
ג'ורג', ראסל ואדאמס זה די הרבה.

אבל כן, מחסור בשחקנים שטובים בשני צידי המגרש זאת הבעיה הכי גדולה של אוקלהומה כבר מספר שנים.
 

billc

New member
אמרו שעם רובסון החמישייה הראשונה היא פלוס 14 ל100 פוזשנס

בלעדיו הם מינוס 11

זאת אומרת חסרנו הוא הפרש של 25.

זה לאלה שאוהבים סטט. שאני אישית לא מחזיק מהם
 

Anfield

New member
אנחנו חוטפים ים שלשות בלעדיו

אולי למישהו יש את הנתון הזה באחוזים לשלשות, אני בטוח שהאחוזים משמעותית גבוהים יותר נגדנו כשהוא לא משחק.
הוא פשוט שומר פרימיטר מצוין וכרגע אנחנו די אבודים בלעדיו.
הקבוצה צריכה טרייד כדי להציל את העונה ולהשאיר סיכוי למשהו, שמעתי אייברי ברדלי, שמעתי רודני הוד, אני לא מכיר ולא מבין אבל יודע שחייבים לעשות משהו ולנסות ולא לתת שחקן חשוב ברוטציה בטרייד הזה.
 
שניהם יעזרו לכם מאוד. שניהם גם קלעים טובים

וגם מובילי כדור משניים סבירים. הוד גם יכול לייצר לעצמו לא רע אבל בראדלי שומר טוב יותר. ההתקפה תיראה הרבה יותר טוב איתם במקום רוברסון. ברבאונד אין להם את האפקט של רוברסון ובראדלי אחלה שומר אחד על אחד אבל הוא קטן ויכול לשמור בעיקר 1-2 ולא 1-4 כמו רוברסון.
&nbsp
מה שכן, לא ברור מה לאוקלהומה יש לתת. הקבוצה ריקה מנכסים. בהנחה שאוקלהומה לא הולכת לוותר על בחירת סיבוב ראשון (הבאה הפנוייה רק ב-2022) אז הוד לדעתי לא בטווח שלכם. בראדלי אולי אם לא יהיה ביקוש.
 

fatnoam

Active member
אני חושב שזו סטטיסטיקה עם משמעות

לא בגלל המדד עצמו, אלא בגלל עד כמה שהנתון הזה חריג.
&nbsp
אם אתה אומר ששחקן א יותר טוב משחקן ב בגלל שהוא מוביל בנקודה וחצי במדד PER, זה מן הסתם לא מספר את כל התמונה. שאתה אומר שהוא יותר טוב בגלל שהוא מוביל ב-8 נקודות, זה כבר מובהק.
&nbsp
המספר הזה מוכיח את החשיבות של רוברסון להגנה הקבוצתית שלהם. הוא מאשרר את מבחן העין.
 

billc

New member
מצד שני לפעמים לקבוצה לוקח זמן לעשות התאמות

ושחקנים אחרים לא מבינים ״בהתחלה״ְ שהם צריכים טו פיק אפ ד-סלאק
 
נצל"ש -05/02- אינדיאנה - וושינגטון: בלי שני שחקני מפתח לא קל

מפגש ראשון העונה בין הקבוצות; אינדיאנה ללא דרן קוליסון הפצוע [ניתוח בברך] וללא ויקטור אולדיפו החולה. אינדיאנה מגיעה למשחק ללא ניצחון העונה כאשר אולדיפו לא משחק [5-0]. בוושינגטון, ג'ון וול יעדר משחק חמישי ברציפות. וושינגטון בלתי מנוצחת מאז שנפצע;

רבע א': משחק התקפה חלש מצד שתי הקבוצות
התוצאה 2-4 לוושינגטון אחרי 3 דקות. סקור נמוך, לא מוצאים את הסל. זה לא מפתיע אותי בערב שבו אנו נדרשים להשלים 37 נק' של אולדיפו וקוליסון. סל שדה ראשון שלנו מגיע 4 דקות בתוך המשחק ולאחר 6 החטאות רצופות. סאבוניס נכנס באמצע הרבע ונותן נוכחות טובה בצבע עם כמה סלים.

23-28 לוושינגטון. בראדלי ביל מוביל עם 10 נק'.

רבע ב': יוצאים בזול
2 דקות בתוך הרבע, פתיחה טובה שלנו. משיגים יתרון ראשון במשחק, אבל אז ריצת 0-9 של וושינגטון הופכת שוב את התוצאה. שלשה של מוריס 5 דקות לסיום המחצית נותנת יתרון דו-ספרתי ראשון במשחק - 11. שלשה נוספת, הפעם של קלי אוברה, נותנת יתרון 14. זה לא נראה טוב, רבותיי. זה נראה כמו בריחה, וזה נראה כמו משחק שאין לנו בו כלים להרשות לעצמנו להיקלע לפיגור גדול, או אז לא נדע לחזור מזה. ריצת 0-14 של וושינגטון בשלב הזה, אך זו נענית בריצת 0-9 של אינדיאנה בתוך דקותיים, אשר לקראת סיום המחצית מחזירה לחד-ספרתי - 9 , ומומנטום חיובי.

49-58 לוושינגטון. 9 נק' של קלי אוברה ג'וניור ברבע, הקלע הבולט. באינדיאנה, בוגדנוביץ' עם רבע נהדר של 9 נק' [2 שלשות] וסאבוניס עם 7, שמרו אותנו במשחק ברבע קשה שבו הוויזרדס קלעו ב-58% מהשדה, כולל 4 שלשות [50%], וניצחו 0-13 בנק' ממתפרצות ו-5-18 בנק' מאיבודי כדור [8 איבודי כדור של אינדיאנה ברבע השני]. בסה"כ מחצית מאוזנת מבחינת התוצאה, ואפשר להיות מרוצים שההפרש בחד-ספרתי אחרי רבע שני לא פשוט. תד יאנג נו-שואו במחצית הראשונה עם 0 נק' [4-0 מהשדה].

רבע ג': בריחה, הרוטציה הקצרה נותנת אותותיה
בדקות הראשונות הורגים אותנו בצבע - סל אחרי סל. התקפית, אנחנו במשחק. משיגים סלים בעבודה קשה, אבל משיגים. ההפרש לא קטן, אבל נשמר על חד-ספרתי.

אמצע הרבע, במהלכן של כמה דקות אנחנו לא טובים, אין מי שיוביל כאשר בוגדנוביץ' וסאבוניס על הספסל, והיתרון כבר 16 לוושינגטון. שלשה של בוגדנוביץ' עם הבאזר ממזערת נזקים לקראת הרבע האחרון. 74-86 לוושינגטון. אוטו פורטר ג'וניור עם 11 נק' [6-5 מהשדה] ברבע. ג'ו יאנג עם 9 נק' [3 שלשות] אצלנו, שיחק את כל הרבע.

רבע ד': שחקנים נותנים הכל, אבל זה לא מספיק
בוגדה! פותח את הרבע עם מהלך של 4 נק', מוריד את ההפרש ל-10.
אמצע הרבע, שוב 10 הפרש. עומדים כשווים בין שווים, למרות העובדה שמשחקים בנחיתות ללא שני שחקני מפתח.

בדקות האחרונות, יותר מדי הזדמנויות מבוזבזות בהתקפה. הגנתית עומדים טוב, אבל ללא כלים התקפיים להוריד את ההפרש, אשר נשמר סביב ה-10 פחות או יותר כל המשחק. הצלחנו לרדת גם ל-9, אבל פה זה נעצר. פשוט מאוד, כל המשחק הינו חסרים כלים, וגם העייפות ברוטציה סופר-קצרה הקשתה על השחקנים. 102-111 לוושינגטון בסיום. ניצחון חמישי ברציפות לוושינגטון. הפסד שלנו קוטע רצף שישה ניצחונות ביתיים. וושינגטון עם ערב של 29 אס', והנתון שעשה את ההבדל באמת - 30 נק' מ-15 איבודי כדור של אינדיאנה לעומת 11 נק' של אינדיאנה מ-13 איבודי כדור של וושינגטון. זה היה כל ההבדל בתוצאה.

השחקן המצטיין: בראדלי ביל, אם כי בהסתייגות. 21 נק' [16-9 מהשדה, 4-1 משלוש, 2-2 מהקו], אבל גם 6 איבודי כדור. בחירה ממש לא פשוטה, שכן לא משחק גדול שלו. אבל הוא הקלע המוביל, אז נלך איתו;

אוטו פורטר ג'וניור עם 13 נק'. סיים כמוביל הקבוצה עם פלוס 16 במדד הפלוס / מינוס; קלי אוברה ג'וניור עם 15 נק' ו-7 ריב' ב-32 דקות מהספסל; איאן מהינמי בלט גם הוא עם 12 נק' ו-7 ריב' [1 בהתקפה] ב-4 מ-4 מהשדה ב-24 דקות מהספסל. קלע 9 מה-12 שלו ברבע האחרון בדקות שמנעו מאיתנו קיזוז ההפרש לחד-ספרתי נמוך;

באינדיאנה, בויאן בוגדנוביץ' עם משחקו הטוב כפייסר. שיא עונתי של 29 נק' [15-9 מהשדה, 7-5 משלוש, 7-6 מהקו] ב-37 דקות. לפרקים היה פשוט פנומנלי ביכולת להחזיק אותנו במשחק עם הצ'אקות שלו; לנס סטיבנסון פתח וסיים עם 13 נק', 9 ריב' ו-6 אס' [אבל גם 6 איבודי כדור] ב-38 דקות. לא משחק גדול שלו, וגם סיים באחוזים לא טובים כפי שבדרך-כלל קורה כאשר הוא פותח בחמישייה; קריס ג'וזף פתח גם הוא בחמישייה בהיעדרו של דרן קוליסון ולא היה יציב. מסיים עם 7 נק' ו-4 אס' [ללא איבודי כדור] ב-36 דקות. לא תרם מספיק בצד ההתקפה; תד יאנג הופיע במחצית השניה בלבד, ובטוטאל מסיים ערב חלש עם 7 נק' ו-7 ריב' [4 בהתקפה] בערב בינוני ומטה; דומאנטס סאבוניס עם ערב של 15 נק' ב-27 דקות מהספסל היה נפלא במחצית הראשונה ומהטובים בשורותינו, ואיתו בלט גם ג'ו יאנג עם 17 נק' [שיא קריירה של 5 שלשות] ב-28 דקות מהספסל. את הספסל השלים עם מהלכי פוסט אפ כפיבוט, אל ג'פרסון, עם 8 נק' ב-16 דקות;

ליין ליף: טי ג'יי לא שיחק משחק שני ברציפות.

** דרן קוליסון נפצע נגד פילדלפיה, עבר ניתוח בברך ויעדר בין 2 ל-3 שבועות. המשמעות גדולה, ולא רק מהפן המקצועי, כאשר ברקע היו דיבורים בימים האחרונים על טרייד אפשרי לדנבר. מדווחים שקורי ג'וזף על הכוונת של הנאגטס, אם לא קוליסון אז הוא, אבל דומני שהחוזה ה"זול" שלו שווה לאינדיאנה יותר מאשר מה שאפשר לקבל מדנבר בטרייד [סיבוב ראשון לא נראה מהם]. והוא עושה עבודה טובה מהספסל וצעיר מספיק כדי להיות חלק מהריבילד, כך שאני לא רואה תמריץ להעזיב אותו. קוליסון, לעומתו, תחת חוזה לעונה הבאה תמורת 10 מיליון דולר, אבל רק 2 מיליון גרנטיד, מה שמאפשר לשחרר אותו בלי נזק בתקרת השכר אם יוחלט ללכת לפול-ריבילד, או לחילופין אם תימצא אלטרנטיבה טובה יותר בעמדת הרכז [אולי דרך הדראפט]. אם לא היה נפצע, בהחלט היה היגיון בשליחתו בטרייד מתוך הבנה שהסיכוי שלא נחזיר אותו גבוה. נכון הדבר גם לגבי תד יאנג, שלא ברור מה יעשה עם אופציית השחקן שיש לו לעונה הבאה, ויתכן שאינדיאנה תרצה למנוע אפשרות שיעזוב "בחינם" כך שתשלח אותו בטרייד למרבה במחיר.

המשחק הבא -- משחק חוץ בניו אורלינס [ד']. ללא קאזינס, וככל הנראה עם ויקטור, זה הופך למשחק מאסט ווין מבחינתנו.
 

Cade Foster

New member
ההפסד הזה על מקמילן

אין שום דרך לתרץ 22 דקות של טרנר שעושה רק נזק, וכשסאבוניס פשוט פורח. ועוד בערב שבו טרנר נקלע לבעיית עבירות. ועוד כשידוע איזה שיתוף פעולה אדיר יש בין סטיבנסון לדומאס (בעצם לכל אחד יש שת"פ יותר טוב עם הליטאי מאשר עם טרנר).
&nbsp
ואם כבר הוא החליט שהביטחון של טרנר חשוב לו יותר מהניצחון אז שיסביר איך ג'ו יאנג שיחד עם סאבוניס ובוגדנוביץ' החזיק אותנו במשחק משחק 8 דקות פחות מקורי ג'וזף ו10 פחות מסטיבנסון שהיו שניהם חלשים. הם הרי שחקני ספסל גם ככה, הם כבר רגילים לשחק כמות מסויימת של דקות.
&nbsp
חייבים למצוא לטרנר טרייד דחוף, לפני שכל הליגה תראה באיזה בלוף מדובר. חוץ מקליעה טובה יחסית לגבוה אין לו תכונה אחת שמזכירה שחקן NBA. אל ג'פרסון בממוצע דקות חד ספרתי תורם יותר ממנו.
&nbsp
והשיפוט היה מזוויע, בכלל השופטים בNBA השנה בושה וחרפה. מעניין אם לארווידאס יש רומן עם הנשים של כל השופטים בליגה, אחרת אני לא יכול להסביר איך הבן שלו מקבל שריקות בכל פעם שהוא מתעטש ליד שחקן ובצד השני חוטף מכות רצח בצבע ומקבל אצבע משולשת.
&nbsp
עצבים.
 
למעלה