3 חניוני חנה וסע נסגרו בגלל העדר ביקוש
3 חניוני חנה וסע נסגרו בגלל העדר ביקוש
"במשרד התחבורה הקימו חניונים מיוחדים כדי להתמודד עם עומסי התנועה בעקבות החפירות באזור תל אביב. שנה אחרי, נסגרים החניונים שעמדו ריקים. הציבור עדיין מעדיף להגיע לעבודה עם הרכב הפרטי ולא לחנות ולהמשיך בשאטל"
http://m.ynet.co.il/Articles/4841466
כידוע לטעות זה אנושי, להודות בטעות זו כבר גדולה אמיתית...
שאלה שלי אליכם, הבנתי שבשנים 17-18 צפויים להתחיל את העבודות על שני קווים נוספים הסגול, והירוק, איך זה ישפיע? האם אפשר לעבוד על 3 קווים במקביל, ברדיוס כ"כ קרוב?
3 חניוני חנה וסע נסגרו בגלל העדר ביקוש
"במשרד התחבורה הקימו חניונים מיוחדים כדי להתמודד עם עומסי התנועה בעקבות החפירות באזור תל אביב. שנה אחרי, נסגרים החניונים שעמדו ריקים. הציבור עדיין מעדיף להגיע לעבודה עם הרכב הפרטי ולא לחנות ולהמשיך בשאטל"
http://m.ynet.co.il/Articles/4841466
כידוע לטעות זה אנושי, להודות בטעות זו כבר גדולה אמיתית...
שאלה שלי אליכם, הבנתי שבשנים 17-18 צפויים להתחיל את העבודות על שני קווים נוספים הסגול, והירוק, איך זה ישפיע? האם אפשר לעבוד על 3 קווים במקביל, ברדיוס כ"כ קרוב?