תקנו מזגן טורנדו ותישארו בלי שירות
בקיץ שנה שעברה רכשתי מזגן טורנדו לג'נד A לד. אחרי שצפיתי בפרסומת המבטיחה שלהם עם הילד, שאגב הספיקה להיעלם בינתיים, שבה מבטיחים לנו שעל כל בעיה, אפילו החלפת שלט, שולחים טכנאי ועוד באותו יום. כך שאין מה לדאוג ואפשר להיות רגוע עם ראש שקט שקנינו מזגן איכותי עם גב ושירות 24 שעות מסביב לשעון. באמת? אז זהו שממש לא. אם אתם מחפשים חברה שהשירות שלה הוא על הפנים ומתחת לכל ביקורת חברת טורנדו בהחלט עונה להגדרה הזאת.
הבעיה היא לא ברכישת המזגן עצמו, הבעיה מתחילה אחרי שרכשתם את המזגן ושילמתם עליו במיטב כספכם, עם הבטחה לאחריות מלאה מקיפה של 5 שנים על המזגן.
נתחיל בזה שאפילו את תעודת האחריות של 5 שנים כפי שהם מבטיחים בפרסומת החדשה שלהם עם רותם סלע, לקח להם 4 חודשים ואחרי אין ספור התקשרויות חוזרות ונשנות שלי אליהם עד שהם בכלל שלחו לי, וגם אז היא הגיעה על שם שגוי.
נמשיך בזה שכשאתם מתקשרים לשירות הלקוחות שלהם אפילו רק בשביל לבקש שישלחו לכם את תעודת האחריות שמגיעה לכם מהם, קודם מייבשים אתכם על הקו שעות ובסופו של דבר אתם בכלל לא מגיעים אל שירות הלקוחות שלהם, אלא לשירות חיצוני של עובדי קבלן שאין להם מושג מהחיים שלהם וכל מה שהם יכולים לעשות זה לקחת ממכם את הפרטים ולהבטיח לכם שיחזרו אליכם משירות לקוחות. מה שלא קורה בפועל, גם אם תתקשרו 20-30 פעמים ותשאירו אצלם הודעה שיחזרו אליכם. הסיכוי היחיד שלכם לדבר בכלל עם נציג אמיתי של טורנדו הוא רק אם אתם לוחצים על השלוחה לחידוש האחריות על המזגן (קרי: בכדי לשלם להם), הו, אז המענה הוא די סביר, כי בשביל לקבל ממכם כסף יש להם מספיק נציגים, אבל בשביל לתת לכם שירות, פשוט תשכחו מזה.
ומה לגבי אם יש לכם תקלה פיזית במזגן ואתם חייבים טכנאי אתם שואלים? שהרי בפרסומת עם הילד הם מבטיחים שטכנאי יישלח לבית הלקוח עוד באותו יום. אך פרסומת לחוד ומציאות לחוד. כי במציאות לא רק שלא יישלח אליכם טכנאי עוד באותו יום וספק אם אפילו באותו שבוע, אלא תגידו תודה אם תצליחו בכלל להשיג את השירות הטכני שלהם בטלפון עוד באותו יום. אם זה יקרה, זה יהיה פשוט נס.
כבר כמה שבועות שהמזגן טורנדו שלי שנרכש מהם לפני פחות משנה עושה רעשים מוזרים של חריקות בזמן שהוא פועל, וזאת למרות שעל פי ההוראות אני כבר שנה דואג להוציא בכל חודש את המסננים שלו, לשטוף ולנקותם אותם היטב, לייבשם ולהחזירם למקומם, בדיוק לפי ההוראות של המזגן שבאתר טורנדו. וזאת בכדי למנוע נזילת מיים מהמזגן שמשום מה המתקינים שלהם התקינו לי אותו מעל שני שקעים חשמליים, סכנת נפשות לכשעצמה, במידה וחס וחלילה תהיה נזילה מהמזגן. ובכדי למנוע את שיחוק וקלקול המזגן.
כבר למעלה משבוע שאני מתקשר לשירות הטכני של טורנדו בכדי להזמין טכנאי שיבוא לבדוק מה מקור הרעש והחריקות מתוך המזגן בזמן שהוא פועל, מה שמונע ממני להפעילו ועוד בימים כאלה חמים ולחים. ובכל פעם מחדש מייבשים אותי על הקו שעות עד שהשיחה מתנתקת מעצמה. ועכשיו יש להם גם שיטה חדשה, שכביכול היא לטובת הלקוחות, פשוט תלחץ על הספרה 1 וכשיגיע תורך נציגינו יחזרו אליך לטלפון שממנו התקשרת. כבר 4 פעמים התקשרתי ולחצתי על הספרה 1 בכדי שיחזרו אלי. אך האם אתם חושבים שחזרו אלי? אם כך תשכחו מזה. אף נציג טכני שלהם לא חזר אלי אפילו פעם אחת, בדיוק כפי שאף נציג של שירות הלקוחות שלהם לא חזר אלי גם אחרי עשרות טלפונים והודעות שהשארתי להם דרך חברת הקבלן שלהם שיחזרו אלי. וכבר אמרתי לכם מה הדרך היחידה שדרכה הצלחתי בכלל להשיגם ולדבר עם נציג שלהם.
אז אם אינכם סלבס או VIP, ורוצים לרכוש מזגן כביכול "איכותי", שהשירות שתקבלו עליו לאחר שתשלמו עליו יהיה על הפנים ומתחת לכל ביקורת, פשוט תרכשו מזגן טורנדו, ואח"כ תתפללו שתצליחו בכלל להשיג את השירות שלהם או שמישהו מהנציגים שלהם יטרח בכלל לחזור אליכם.
בקיץ שנה שעברה רכשתי מזגן טורנדו לג'נד A לד. אחרי שצפיתי בפרסומת המבטיחה שלהם עם הילד, שאגב הספיקה להיעלם בינתיים, שבה מבטיחים לנו שעל כל בעיה, אפילו החלפת שלט, שולחים טכנאי ועוד באותו יום. כך שאין מה לדאוג ואפשר להיות רגוע עם ראש שקט שקנינו מזגן איכותי עם גב ושירות 24 שעות מסביב לשעון. באמת? אז זהו שממש לא. אם אתם מחפשים חברה שהשירות שלה הוא על הפנים ומתחת לכל ביקורת חברת טורנדו בהחלט עונה להגדרה הזאת.
הבעיה היא לא ברכישת המזגן עצמו, הבעיה מתחילה אחרי שרכשתם את המזגן ושילמתם עליו במיטב כספכם, עם הבטחה לאחריות מלאה מקיפה של 5 שנים על המזגן.
נתחיל בזה שאפילו את תעודת האחריות של 5 שנים כפי שהם מבטיחים בפרסומת החדשה שלהם עם רותם סלע, לקח להם 4 חודשים ואחרי אין ספור התקשרויות חוזרות ונשנות שלי אליהם עד שהם בכלל שלחו לי, וגם אז היא הגיעה על שם שגוי.
נמשיך בזה שכשאתם מתקשרים לשירות הלקוחות שלהם אפילו רק בשביל לבקש שישלחו לכם את תעודת האחריות שמגיעה לכם מהם, קודם מייבשים אתכם על הקו שעות ובסופו של דבר אתם בכלל לא מגיעים אל שירות הלקוחות שלהם, אלא לשירות חיצוני של עובדי קבלן שאין להם מושג מהחיים שלהם וכל מה שהם יכולים לעשות זה לקחת ממכם את הפרטים ולהבטיח לכם שיחזרו אליכם משירות לקוחות. מה שלא קורה בפועל, גם אם תתקשרו 20-30 פעמים ותשאירו אצלם הודעה שיחזרו אליכם. הסיכוי היחיד שלכם לדבר בכלל עם נציג אמיתי של טורנדו הוא רק אם אתם לוחצים על השלוחה לחידוש האחריות על המזגן (קרי: בכדי לשלם להם), הו, אז המענה הוא די סביר, כי בשביל לקבל ממכם כסף יש להם מספיק נציגים, אבל בשביל לתת לכם שירות, פשוט תשכחו מזה.
ומה לגבי אם יש לכם תקלה פיזית במזגן ואתם חייבים טכנאי אתם שואלים? שהרי בפרסומת עם הילד הם מבטיחים שטכנאי יישלח לבית הלקוח עוד באותו יום. אך פרסומת לחוד ומציאות לחוד. כי במציאות לא רק שלא יישלח אליכם טכנאי עוד באותו יום וספק אם אפילו באותו שבוע, אלא תגידו תודה אם תצליחו בכלל להשיג את השירות הטכני שלהם בטלפון עוד באותו יום. אם זה יקרה, זה יהיה פשוט נס.
כבר כמה שבועות שהמזגן טורנדו שלי שנרכש מהם לפני פחות משנה עושה רעשים מוזרים של חריקות בזמן שהוא פועל, וזאת למרות שעל פי ההוראות אני כבר שנה דואג להוציא בכל חודש את המסננים שלו, לשטוף ולנקותם אותם היטב, לייבשם ולהחזירם למקומם, בדיוק לפי ההוראות של המזגן שבאתר טורנדו. וזאת בכדי למנוע נזילת מיים מהמזגן שמשום מה המתקינים שלהם התקינו לי אותו מעל שני שקעים חשמליים, סכנת נפשות לכשעצמה, במידה וחס וחלילה תהיה נזילה מהמזגן. ובכדי למנוע את שיחוק וקלקול המזגן.
כבר למעלה משבוע שאני מתקשר לשירות הטכני של טורנדו בכדי להזמין טכנאי שיבוא לבדוק מה מקור הרעש והחריקות מתוך המזגן בזמן שהוא פועל, מה שמונע ממני להפעילו ועוד בימים כאלה חמים ולחים. ובכל פעם מחדש מייבשים אותי על הקו שעות עד שהשיחה מתנתקת מעצמה. ועכשיו יש להם גם שיטה חדשה, שכביכול היא לטובת הלקוחות, פשוט תלחץ על הספרה 1 וכשיגיע תורך נציגינו יחזרו אליך לטלפון שממנו התקשרת. כבר 4 פעמים התקשרתי ולחצתי על הספרה 1 בכדי שיחזרו אלי. אך האם אתם חושבים שחזרו אלי? אם כך תשכחו מזה. אף נציג טכני שלהם לא חזר אלי אפילו פעם אחת, בדיוק כפי שאף נציג של שירות הלקוחות שלהם לא חזר אלי גם אחרי עשרות טלפונים והודעות שהשארתי להם דרך חברת הקבלן שלהם שיחזרו אלי. וכבר אמרתי לכם מה הדרך היחידה שדרכה הצלחתי בכלל להשיגם ולדבר עם נציג שלהם.
אז אם אינכם סלבס או VIP, ורוצים לרכוש מזגן כביכול "איכותי", שהשירות שתקבלו עליו לאחר שתשלמו עליו יהיה על הפנים ומתחת לכל ביקורת, פשוט תרכשו מזגן טורנדו, ואח"כ תתפללו שתצליחו בכלל להשיג את השירות שלהם או שמישהו מהנציגים שלהם יטרח בכלל לחזור אליכם.