תפסתי את בת הזוג צופה בתכנים לא ראויים, להגיד לה?

סנדי120

New member
היא עשתה את זה בסתר הוא תפס אותה- כנראה שהיא מודעת

לתחושות שלו לגבי העניין ולכן הסתירה.
"יש בזה משהו מצער בעיניי שאנשים בעלי חיי מין קבועים זקוקים גם לגירויים חיצוניים / אביזרים שונים כדי לתפקד" - יש משהו מצער בעיניי שאתה חושב כך ...
בני אדם משתעממים משגרה וכמה שהמין לא יהיה נפלא או הזוגיות לא תהיה מושלמת עדיין תהפוך לשגרה. אני חושבת שזה משמח שאנשים מספיק פתוחים בזוגיות ובמקום להישחק מהשגרה מכניסים דברים שבסדר מצד שניהם לחיים וגם למיטה.
 
זה צריך להיעשות בהיעדרו מהבית

ואני בכלל לא מבין את הצורך של בת הזוג לצפות בתכנים פורנוגרפיים כשיש לה זוגיות של 3 שנים בלבד וכשהיא צעירה והכל אמור לעבוד באופן ספונטאני.
 

סנדי120

New member
האמת היא שהיא לא חייבת כשהוא מחוץ לבית אך לרוב ככה נוהגים

אלו שצופים בחשאי.
העובדה שצפתה ככה שהוא עלול לתפוס אותה מראה שכנראה זו הייתה צפייה באיזה סרטון גס ששלחו לה וזה הכל.
 

שילה1

New member
האמת שהיא חכמה.

זיהתה את המגבלות שלו,בנושא. משלימה לעצמה,כי לה כנראה,וטוב שכך- אין כאלו. ולטווח ארוך?או שהכל ימשיך,או שהיא תמצא גבר פתוח קצת יותר ממך. וכן.אתה קצת "עתיק"בדעותיך.
 


 
אף על פי שאני כבר לא זוכרת מתי בפעם האחרונה צפיתי בפורנו,

אני יודעת שאנשים רבים צופים בזה, ואפילו בזוג, וזה ממש לא נחשב בעיניהם לבגידה או אפילו מחשיד לבגידה. זה אף משמש להם כאפרודיזיאק ביחסים ביניהם (כמו סוג של ויאגרה) ונותן להם ראיונות איך לגוון את חיי המין. או שהם סתם עושים זאת מתוך יצר מציצנות וסקרנות שמאפיין את המין האנושי. לא רואה מה כזה נורא בזה. אני גם יודעת שאם לפתע מחר יתחשק לי לצפות - בעלי לא רק שלא יתנגד, לא יחשוד בי ולא יכעס עליי בגלל זה, אלא רוב הסיכויים שיצטרף בכיף.
בפעמים שכן יצא לי לצפות בפורנו (בעיקר כשהייתי מאוד צעירה ורציתי לספק את סקרנותי) - זה ממש לא גרם לי לרצות לקיים יחסים עם הדמויות שראיתי בסרט (לא הקדשתי להן אפילו בדל של מחשבה ושכחתי מקיומן ברגע שסיימתי לצפות) או העלה בי מחשבות של בגידה בחברים שהיו לי דאז. וחוץ מזה, כיום ברוב הסרטים יש סצנות מין מאוד מפורשות וחושפניות, אז גם בהם אסור לצפות? או אסור לקרוא ספרים המכילים תיאורי מין? או אולי בכלל אסור לקרוא או לצפות בסיפורי אהבה רומנטיים כי זה עלול לעורר איזה רגש "פסול" או לתת רעיונות? אני בטוחה שיש תרבויות שבהן באמת יש איסורים מהסוג הזה. הרי אין גבול לאן אפשר לקחת ה"לא ראוי" הזה. אישית, לא הייתי רוצה לחיות בתרבות כזו.
בכל מקרה, לא הייתי קוראת לזה תוכן לא ראוי, כי כמו שנאמר פה, "ראוי" זו הגדרה סובייקטיבית לגמרי. מה גם שיכול להיות שזה פשוט משהו ששולחים לה בקבוצה, והיא פותחת מתוך סקרנות, כמו כל תמונה או סרט אחר שהייתה מקבלת ופותחת. לדעתי זה כשלעצמו אינו מעיד על כוונת בגידה או על כך שהיא לא מסתפקת בך (מובן שייתכן שיש סיבות אחרות לחשוב שכן, אבל לא ניתן להסיק זאת מההודעה שכתבת).
אבל אם זה עד כדי כך מפריע לך, דבר איתה. תקשורת פתוחה וכנה זה הדבר החשוב ביותר במערכת יחסים. אם יסתבר שמבחינתה זה סבבה אבל אתה לא מסוגל לשאת את זה - אולי אתם יכולים להגיע לפשרה מתוך רצון להתחשבות הדדית, ואם לא - אולי אתם לא צריכים להיות ביחד כי הגישות שלכם שונות מדי. ואם זה לא מפריע לך או שאתה מסוגל לקבל את זה כדבר לאו דווקא שלילי, אולי תוכלו לצפות בזה יחד ולהעשיר את חיי המין שלכם או שפשוט תניח לה לצפות במה שהיא רוצה כרצונה. אבל הדבר הכי גרוע זה לשמור את הידיעה והמחשבות שלך בסוד, תוך שהן אוכלות בך ויוצרות תחושת אי נוחות וחשד הולכת וגוברת, כי הסיכוי שהתחושה הזו תפגע בסופו של דבר ביחסים ביניכם גדול מאוד (ולמעשה היא כבר פוגעת ויוצרת חוסר אמון, קנאה ועלבון שייתכן שאין להם שום בסיס אמיתי).
ולגבי היכרויות ופגישות פיזיות או וירטואליות עם חברות וחברים - זכותה המלאה ולדעתי לא קשור לבגידה. אני אוהבת את בעלי ולעולם לא התעורר בי שום רצון, אפילו ברמת הפנטזיה, לבגוד בו, אך גם מלפני כשהכרתי אותו ועד היום יש לי חברות וחברים, חלקם ידידי נפש קרובים מאוד. עם רובם (כאלה שאני בקשר יותר קרוב איתם) הוא גם התחבר ובעצמו הפך לחבר קרוב שלהם. לעומת זאת, יש גם כאלה שלא יצא לו להכיר טוב כי הקשר הוא בעיקר וירטואלי או נוצר במסגרת כלשהי, כמו לימודים או עבודה שלי, ולא הגיע לדרגה של מפגשים חברתיים קבועים, אבל זה מעולם לא הפריע לו שאני בקשר איתם ולא גרם לו לבדוק את השיחות או ההתכתבויות בינינו כדי לחפש בהם משהו מחשיד, וכמובן מעולם לא הסתרתי ממנו את העובדה שאני בקשר עם אדם כזה או אחר. לא היה עולה בדעתו לפקפק בי או להגיד לי את מי מותר לי להכיר ועם מי מותר לי להתכתב או להיפגש (וכמובן שגם אני נוהגת כך כלפיו). שנינו, אגב, תמיד מעדיפים לעשות הכול יחד, כולל מפגשים עם חברים, אך אם מסיבה כלשהי הוא לא יכול - זה לא יגרום לו לרצות שגם אני לא אפגש, להפך - הוא יגיד לי שאין טעם שאשב לבד בבית סתם, עדיף שאצא ואיהנה. מבין התכונות שאני הכי אוהבת ומעריצה בבעלי זה שהוא מתייחס אליי בכבוד ובאמון, כאל אדם עצמאי וחופשי, ולא נספח שלו. הוא לא מרגיש צורך להגביל אותי או לשלוט בי כי הוא סומך עליי ובטוח בעצמו וביחסים בינינו; ואילו לא היה סומך עליי ולא היה מאמין שאני אוהבת אותו - ממילא לא היה רוצה לכלוא אותי והיה פשוט משחרר אותי, כי אהבה לא רק שאין טעם, אלא גם אי אפשר, לכפות בכוח. לא הייתי מסוגלת לאהוב אדם קנאי וקטנוני שמנסה לשלוט ולהגביל את החופש האישי שלי.
אם מישהו רוצה לבגוד, הגבלות וקנאה רק יגרמו לו לרצות לבגוד עוד יותר כי הוא ירגיש לכוד ואומלל במערכת היחסים. לדעתי האישית, אנשים צריכים להיות ביחד ולשמור על נאמנות כי זה מה שהם באמת רוצים ולא כי מישהו כופה זאת עליהם. אם החברה שלך באמת אוהבת אותך ורוצה להיות איתך, אתה צריך לתת לה את הכבוד והחופש כאדם, לסמוך עליה ולדבר איתה בצורה פתוחה מתוך כוונה להגיע להבנה הדדית. ואם היא לא - שום ניסיון להגביל אותה לא יעזור ורק ירחיק אותה עוד יותר, ויותר מזה - למה שאתה תרצה להיות עם מישהי שלא אוהבת אותך מספיק בשביל להישאר נאמנה לך? לדעתי במקרה כזה, במוקדם או במאוחר החבילה הזו ממילא תתפרק.
 
נו אז מה? היא ילדה? מה זה תכנים לא ראויים?


אני, למשל, לא מבינה איך אנשים מתגרים מורנו והשטויות האלה כי זה דוחה בעיני אבל אני יודעת שהמון אוהבים את זה( במיוחד גברים)
היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה (כל עוד זה חוקי ולא פדופיליה למשל) , לראות מה שהיא רוצה כל עוד היא לא בוגדת בך. לא מבינה למה זה מפריע לך כל כך.
 
למעלה