תינוקות קיץ

בהחלט אפשר להשלים הכל אחרי הלידה
אין ספק שבחודשים הראשונים אחרי הלידה בעלי "קפץ" לשילב ולסופר פארם בדרך מהעבודה הביתה לפחות כמו אם לא יותר פעמים ממספר הפעמים שהוא קפץ לסופר...
 
been there-done that


לא פשוט, בלשון המעטה אבל בסוף זה שווה את זה.
&nbsp
כמה זמן את בשמירה? אני הייתי חודשיים וחצי כמעט שלוש עד הקיסרי שהוקדם.
 

ענבל מ

New member
קצת פחות מחודש וחצי

בהנחה שהיא לא תחליט להקדים... טפו טפו טפו.
הרופאה איימה עליי בשמירה בערך מאמצע ההריון, בפעם האחרונה שפגשתי אותה אמרתי לה שאני שמחה שהצלחתי לסחוב פעילה עד שבוע מתקדם יחסית ולא להתחרפן בבית מטרימסטר שני.
 
בשעה טובה


הייתי הולכת בהתחלה על 2 שכבות דקות ולאט לאט מורידה לשכבה דקה אחת.
אנחנו עברנו ל-0-3 ממש עכשיו כשהיא בת חודש והתחלנו לשים קצר במהלך היום אלא אם הולכת למקום ממוזג מאוד ואז שמה ארוך דק. בכל מקרה בעגלה היא עם שמיכה נעימה וכייפית.
&nbsp
NB הייתי קונה כחליפה וחצי בערך לכל יום בשבוע- מניסיון זה מתלכלך מהר ולא תמיד יש זמן לכביסות. פה אין לנו מכונה בבית כך שיוצא שפעם בשבוע עושים את הכביסה אלא אם אני סוחבת איתי את הקטנה -מה שמעדיפה לא לעשות בכל מקרה... לקנות משהו כמו 10 וואנסיס ארוכים דקים. הקצרים פחות רלוונטי כי כבר שמים אותם כבגד בפני עצמו אז לקנות את היותר "יפים".
&nbsp
טטרות קנינו רק עכשיו עוד אבל היה לי מאחותי- סט של 5-6 מספיק בהחלט.
ממליצה לקנות שמיכות סוואדל שזה שמיכת בד לעיטוף, יש גם כאלה יותר מחממות עם סקוצ'ים אבל פחות מתאימות לקיץ במיוחד הקיץ הישראלי.
&nbsp
שלי גם נולדה כגדולה למרות שנולדה לפני הזמן אבל הורידה קצת במשקל בהתחלה ולמעשה נכנסה ל-NB עד לאחרונה ויש גם כמה בגדי NB שעדיין טובים עליה ובגדי 0-3 שענקיים עליה...
 

ענבל מ

New member
תודה רבה!

שכחתי שהם יורדים במשקל בהתחלה, אבל בכל מקרה השארתי בצד מכל הערימות NB ו- 0-3 יחד, ונראה לי שפשוט אבין תוך כדי מה מתאים לה מתי...
&nbsp
ואיזה קטע, כשעברתי על כל הטקסטיל נתקלתי בשתי שמיכות סוואדל ולקח לי שעה להבין מה זה (ולמרות שבהיתי בסרטונים ביוטיוב עדיין לא בטוחה שהבנתי איך קושרים אותן.... גם בשביל זה קיים בן הזוג הלא הורמונלי...)
 
למעלה