הכתבה לא מחדשת הרבה ושוכחת כמה דבריםתחנת הרכבת בני ברק-רמת החייל: מיקום אידאלי, נגישות... לא ממש
גלובס
הכתבה לא מתעלמת מהגשר החדשהכתבה לא מחדשת הרבה ושוכחת כמה דברים
הכתבה מתעלמת מהעובדה שיש גשר הולכי רגל ואופניים חדש שנמצא בהקמה שיקצר את ההגעה מהתחנה לרמת החייל.
אם כי, אותן חנויות ענק שהכתבה מציגה כדברים חיוביים, הן הסיבה שאותו גשר יהיה קצת מרוחק מהתחנה ולא הכי אידיאלי, כי הקו הישר עובר דרך מגרשים פרטיים שעליהן נמצאות אותן חנויות, אז לא הייתה ברירה אלא לבנות את הגשר מהרמפה שעולה מהאיזור המסחרי (הנוראי) הזה לכיוון מבצע קדש. (ואני אומר נוראי לא בגלל שאני נגד מסחר חלילה, אלא בגלל שהאיזור מתוכנן כאיזור מכוון רכב פרטי ולא כאיזור שמתאים לבני אדם.
הגשר עצמו של מבצע קדש לא נוח להולכי רגל בכלל, והוא דוגמה מצויינת לסיבה ש*אינה* באחריות הרכבת שהופכת את התחנה ללא נגישה: המדרכות בו צרות מדי ועצם העובדה שהוא כל כך רחב גורמת לרכבים פרטיים לנסוע בו במהירות גבוהה, מה שהופך אותו למאוד לא walkable. מה שעירייית רמת גן חייבת לעשות זה לקחת נתיבים מהרכבים הפרטיים כדי להרחיב את המדרכה, זה ישפר את המצב בהרבה.
כרגע המדרכה שם כל כך צרה שכשאנשים עוברים בכיוונים מנוגדים (או עם אופניים) האפשרות היחידה של הולכי הרגל היא להיצמד עם גבם למעקה בצורה מסוכנת או לרדת לכביש בצורה מסוכנת עוד יותר. אי אפשר להאשים את הרכבת בזה, רק את עיריית רמת גן שהגשר נמצא בתחום המוניציפאלי שלה.
מה שכן, אותן מדרגות לולייניות ששם כבר שנים הן נוראיות ולא נגישות לנכים או רוכבי אופניים.
לדעתי צריך להחליף אותן במדרגות לא לולייניות + מעלית בכל צד, או לחלופין לבנות כניסה לתחנה על הגשר שממנה יהיה גשר נוסף שמגיע עד לקצה המערבי של רציפי התחנה.
עריכה: יש לציין שכל זה היה נמנע אם מראש היו בונים את ההפרדה המפלסית של מבצע קדש בתור מנהרה ולא גשר
לא ניתן לצפות בכתבת הוידאו על המחשב שליהכתבה לא מתעלמת מהגשר החדש
הפסד שלךלא ניתן לצפות בכתבת הוידאו על המחשב שלי
לכן התייחסתי רק לטקסט.
הפסד של גלובס שלא יודעים להשתמש בנגן וידאו שלא דורש פלאשהפסד שלך
פלאש זה באמת זוהמה. אבל אפשר לצפות בדרך עקיפה גם בלעדיוהפסד של גלובס שלא יודעים להשתמש בנגן וידאו שלא דורש פלאש
הבעיה הכי גדולה עם הגשר היא שהיה צריך להשאיר את המעברים למטההכתבה לא מחדשת הרבה ושוכחת כמה דברים
הכתבה מתעלמת מהעובדה שיש גשר הולכי רגל ואופניים חדש שנמצא בהקמה שיקצר את ההגעה מהתחנה לרמת החייל.
אם כי, אותן חנויות ענק שהכתבה מציגה כדברים חיוביים, הן הסיבה שאותו גשר יהיה קצת מרוחק מהתחנה ולא הכי אידיאלי, כי הקו הישר עובר דרך מגרשים פרטיים שעליהן נמצאות אותן חנויות, אז לא הייתה ברירה אלא לבנות את הגשר מהרמפה שעולה מהאיזור המסחרי (הנוראי) הזה לכיוון מבצע קדש. (ואני אומר נוראי לא בגלל שאני נגד מסחר חלילה, אלא בגלל שהאיזור מתוכנן כאיזור מכוון רכב פרטי ולא כאיזור שמתאים לבני אדם.
הגשר עצמו של מבצע קדש לא נוח להולכי רגל בכלל, והוא דוגמה מצויינת לסיבה ש*אינה* באחריות הרכבת שהופכת את התחנה ללא נגישה: המדרכות בו צרות מדי ועצם העובדה שהוא כל כך רחב גורמת לרכבים פרטיים לנסוע בו במהירות גבוהה, מה שהופך אותו למאוד לא walkable. מה שעירייית רמת גן חייבת לעשות זה לקחת נתיבים מהרכבים הפרטיים כדי להרחיב את המדרכה, זה ישפר את המצב בהרבה.
כרגע המדרכה שם כל כך צרה שכשאנשים עוברים בכיוונים מנוגדים (או עם אופניים) האפשרות היחידה של הולכי הרגל היא להיצמד עם גבם למעקה בצורה מסוכנת או לרדת לכביש בצורה מסוכנת עוד יותר. אי אפשר להאשים את הרכבת בזה, רק את עיריית רמת גן שהגשר נמצא בתחום המוניציפאלי שלה.
מה שכן, אותן מדרגות לולייניות ששם כבר שנים הן נוראיות ולא נגישות לנכים או רוכבי אופניים.
לדעתי צריך להחליף אותן במדרגות לא לולייניות + מעלית בכל צד, או לחלופין לבנות כניסה לתחנה על הגשר שממנה יהיה גשר נוסף שמגיע עד לקצה המערבי של רציפי התחנה.
עריכה: יש לציין שכל זה היה נמנע אם מראש היו בונים את ההפרדה המפלסית של מבצע קדש בתור מנהרה ולא גשר
תיקון קטן ..הרכבת נמצאת בשטח בני ברק ולא רמת גןהכתבה לא מחדשת הרבה ושוכחת כמה דברים
הכתבה מתעלמת מהעובדה שיש גשר הולכי רגל ואופניים חדש שנמצא בהקמה שיקצר את ההגעה מהתחנה לרמת החייל.
אם כי, אותן חנויות ענק שהכתבה מציגה כדברים חיוביים, הן הסיבה שאותו גשר יהיה קצת מרוחק מהתחנה ולא הכי אידיאלי, כי הקו הישר עובר דרך מגרשים פרטיים שעליהן נמצאות אותן חנויות, אז לא הייתה ברירה אלא לבנות את הגשר מהרמפה שעולה מהאיזור המסחרי (הנוראי) הזה לכיוון מבצע קדש. (ואני אומר נוראי לא בגלל שאני נגד מסחר חלילה, אלא בגלל שהאיזור מתוכנן כאיזור מכוון רכב פרטי ולא כאיזור שמתאים לבני אדם.
הגשר עצמו של מבצע קדש לא נוח להולכי רגל בכלל, והוא דוגמה מצויינת לסיבה ש*אינה* באחריות הרכבת שהופכת את התחנה ללא נגישה: המדרכות בו צרות מדי ועצם העובדה שהוא כל כך רחב גורמת לרכבים פרטיים לנסוע בו במהירות גבוהה, מה שהופך אותו למאוד לא walkable. מה שעירייית רמת גן חייבת לעשות זה לקחת נתיבים מהרכבים הפרטיים כדי להרחיב את המדרכה, זה ישפר את המצב בהרבה.
כרגע המדרכה שם כל כך צרה שכשאנשים עוברים בכיוונים מנוגדים (או עם אופניים) האפשרות היחידה של הולכי הרגל היא להיצמד עם גבם למעקה בצורה מסוכנת או לרדת לכביש בצורה מסוכנת עוד יותר. אי אפשר להאשים את הרכבת בזה, רק את עיריית רמת גן שהגשר נמצא בתחום המוניציפאלי שלה.
מה שכן, אותן מדרגות לולייניות ששם כבר שנים הן נוראיות ולא נגישות לנכים או רוכבי אופניים.
לדעתי צריך להחליף אותן במדרגות לא לולייניות + מעלית בכל צד, או לחלופין לבנות כניסה לתחנה על הגשר שממנה יהיה גשר נוסף שמגיע עד לקצה המערבי של רציפי התחנה.
עריכה: יש לציין שכל זה היה נמנע אם מראש היו בונים את ההפרדה המפלסית של מבצע קדש בתור מנהרה ולא גשר
הגשר נמצא בחלקו המזרחי בשטח בני ברק ובחלקו המערבי בשטחתיקון קטן ..הרכבת נמצאת בשטח בני ברק ולא רמת גן
רמת החיל נמצאת באזור תל אביב בכללהגשר נמצא בחלקו המזרחי בשטח בני ברק ובחלקו המערבי בשטח
רמת גן. רחוב מבצע קדש זה הגבול.
אני לא חושבת שאפשר היה לעשות שם מנהרההכתבה לא מחדשת הרבה ושוכחת כמה דברים
הכתבה מתעלמת מהעובדה שיש גשר הולכי רגל ואופניים חדש שנמצא בהקמה שיקצר את ההגעה מהתחנה לרמת החייל.
אם כי, אותן חנויות ענק שהכתבה מציגה כדברים חיוביים, הן הסיבה שאותו גשר יהיה קצת מרוחק מהתחנה ולא הכי אידיאלי, כי הקו הישר עובר דרך מגרשים פרטיים שעליהן נמצאות אותן חנויות, אז לא הייתה ברירה אלא לבנות את הגשר מהרמפה שעולה מהאיזור המסחרי (הנוראי) הזה לכיוון מבצע קדש. (ואני אומר נוראי לא בגלל שאני נגד מסחר חלילה, אלא בגלל שהאיזור מתוכנן כאיזור מכוון רכב פרטי ולא כאיזור שמתאים לבני אדם.
הגשר עצמו של מבצע קדש לא נוח להולכי רגל בכלל, והוא דוגמה מצויינת לסיבה ש*אינה* באחריות הרכבת שהופכת את התחנה ללא נגישה: המדרכות בו צרות מדי ועצם העובדה שהוא כל כך רחב גורמת לרכבים פרטיים לנסוע בו במהירות גבוהה, מה שהופך אותו למאוד לא walkable. מה שעירייית רמת גן חייבת לעשות זה לקחת נתיבים מהרכבים הפרטיים כדי להרחיב את המדרכה, זה ישפר את המצב בהרבה.
כרגע המדרכה שם כל כך צרה שכשאנשים עוברים בכיוונים מנוגדים (או עם אופניים) האפשרות היחידה של הולכי הרגל היא להיצמד עם גבם למעקה בצורה מסוכנת או לרדת לכביש בצורה מסוכנת עוד יותר. אי אפשר להאשים את הרכבת בזה, רק את עיריית רמת גן שהגשר נמצא בתחום המוניציפאלי שלה.
מה שכן, אותן מדרגות לולייניות ששם כבר שנים הן נוראיות ולא נגישות לנכים או רוכבי אופניים.
לדעתי צריך להחליף אותן במדרגות לא לולייניות + מעלית בכל צד, או לחלופין לבנות כניסה לתחנה על הגשר שממנה יהיה גשר נוסף שמגיע עד לקצה המערבי של רציפי התחנה.
עריכה: יש לציין שכל זה היה נמנע אם מראש היו בונים את ההפרדה המפלסית של מבצע קדש בתור מנהרה ולא גשר
חשבתי מנהרה מתחת לפסי רכבתאני לא חושבת שאפשר היה לעשות שם מנהרה
בכל זאת יש את הירקון שם. מנהרה הייתה צריכה לרדת מתחתיו ואז איפה תצא החוצה?
אבל אפשר היה להשאיר את המדרכה שהייתה שם קודם בגובה הכביש הישן. אני לא מבינה למה הרסו אותה והחליפו בגשר עץ לא נגיש!
מנהרה שתתאים גם לאוטובוסים ומשאיותחשבתי מנהרה מתחת לפסי רכבת
יש מרחק גדול מספיק (לדעתי) בין פסי הרכבת לירקון כך שהיו יכולים לבנות מנהרה קצרה מתחת לפסי הרכבת שתעלה למפלס הקרקע, ואז גשר קטן מעל הירקון עצמו.
זה היה פותר את בעיית הנגישות להולכי רגל ורוכבי אופניים מכיוון דרום, כי לרדת למנהרה זה פחות מתיש מלטפס על גשר.
אבל זה כבר לא יקרה, כי גשר כבר יש. אז עכשיו צריך להפוך אותו למתאים לאנשים ולא רק למכוניות, עם מדרכות רחבות יותר, מדרגות נוחות יותר ורמפה/מעלית לנכים ואופניים, או לפחות כניסה נוספת לתחנת הרכבת שתהיה על הגשר.
הגשר במבצע קדשתחנת הרכבת בני ברק-רמת החייל: מיקום אידאלי, נגישות... לא ממש
גלובס
אני די בטוח שאיילון מזרח ירד מהפרק בגלל שאין בו צורך אמיתיהגשר במבצע קדש
בתחום המונציפאלי של ת"א/ר"ג/ב"ב, נבנה כמו שנבנה מכיוון שצפוי לעבור שם בעתיד דרך "איילון מזרח"
 
אני לא מבין למה לא בונים מדרגות כמו שצריך, או בנוסף אפילו גם מעליות כפי שמצויין בכתבה, במקום המדרגות הלוליניות.
 
מצחיק שבכתבה כועסים על זה שהרכבת, בני ברק, ורמת גן, לא עושים כלום, ומצד שני כועסים על עיריית תל אביב שהיא דואגת לאזור רמת החייל בשאטלים ובגשר מעל הירקון, בכך שזה עולה הרבה כסף שמגיע מאזרחי המדינה, ומתושבי תל אביב, גם שכן עושים משהו מבקרים את זה....
הכותב, מרב מורן, אשה הזויה שלא לאמר מלה שמתחרזת בהזויהתחנת הרכבת בני ברק-רמת החייל: מיקום אידאלי, נגישות... לא ממש
גלובס
למה תקיפות אישיות? ומה הבעיה בג'ייקובס ו־walkability?הכותב, מרב מורן, אשה הזויה שלא לאמר מלה שמתחרזת בהזויה
הייתי חבר שלה בפייסבוק.
היא מוזרה בעליל. שרפה פעם בטקס מתוקשר את רשיון הנהיגה שלה,
אבל אז היא נזכרה שמידי פעם היא כן נוהגת (נניח ברכב שכור) ולכן נאלצה
להנפיק לעצמה רשיון מחדש.
היא מחסידות שוטות ומובהקות של ג'יין ג'ייקובס, שרואות
בערים אץ מקור כל הרע רק בגלל שאין בהן ערוב שימושים, אבל אם יש אזי
הערים הן מקור כל הטוב שבעולם.
אין לי שום בעיה עם ערוב שמושיםלמה תקיפות אישיות? ומה הבעיה בג'ייקובס ו־walkability?
רוב הטענות שהכתבה העלתה *נכונות*, וזו באמת בעיה, והתחנה הזו באמת לא ממצה את הפוטנציאל שלה. לתקוף את הכתבת אישית זה לא לעניין בכלל. אם יש לך משהו להגיד, תתייחס לתוכן הכתבה ולא למי שכתב אותה.
כמו כן, לא מבין את ההתנגדות שלך לערים ולעירוב שימושים - תסתכל על כל האיזורים הטובים בת"א למשל - בכל הרחובות הטובים יש עירוב שימושים. עירוב שימושים הופך את העיר ליותר walkable ומאפשר תכנון תחבורה ציבורית יעילה יותר בגלל שיש איזורים שהם גם יעד של אנשים שרוצים להגיע למקום להסתובב ולקנות, וגם אנשים שגרים שם שצריכים להגיע למקומות אחרים. זה מעלה את מספר הנוסעים בתחנות ברחובות כאלו והופך את התחבורה הציבורית שם ליותר יעילה כלכלית וסביבתית (כי היא משרתת יותר נוסעים).
לעומת זאת ערים שבהן אין עירוב שימושים, גריד רחובות, או מאפיינים אחרים שהופכים אותן ל־walkable נראות כמו מודיעין או שוהם: פרברי שינה מכוערים שבנויים על טהרת הרכב הפרטי ולעולם לא יוכלו להינות מתחבורה ציבורית יעילה באמת.
למה יש לי הרגשה שהביקורת שלך באה מסקסיזם?אין לי שום בעיה עם ערוב שמושים
יש לי בעיה קשה מאוד עם אנשים פנאטיים.
מי ששורפת רשיון נהיגה שלה בפומבי היא הזויה ופנאטית.
לא חייבים ערוב שימושים להפוך אזור לנגיש הליכה.
ראה רחוב בלוך בת"א. רחוב באורך בינוני עם 4 בתי עסק בלבד לכל אורכו.
אבל הוא נוח להליכה, נעים להסתובב בו.
גם שאר הרחובות המאונכים לו, כגון נהרדעא ובארי אין בהם שום בית עסק
והם אזורים נחמדים וכיף להסתובב בהם בתור הולך רגל.
גם הרחובות אלחריזי, בן עזרא, הפרדס, עמנואל הרומי וסביבתם הקרובה והצמודה
אין בהם ערוב שימושים והם רחובות קסומים ממש. בעיקר שד' עמנואל הרומי.
בלי שום קשר לעובדה שבשדרות הללו רצחו את סבה של מרב אחרת, מרב מיכאלי.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.