תהליך מכירת קטנוע
הי,
מסיבות כאלה ואחרות אני נפרדת (לצערי הרב) מדו גלגלי לשנים הקרובות. נעזרתי בפורום המעולה הזה כמה פעמים, ואשמח לעזרה גם הפעם.
בזמנו קניתי את הקטנוע ישירות מהונדה, ולכן אין לי מושג איך כל התהליך עובד:
האם סוכנויות טרייד אין יסכימו לקנות קטנוע בלי טרייד?
במידה ואני מוכרת למישהו פרטי דרך יד 2 וכד׳, איך זה עובד? אני הרי לא ממש יכולה לתת למישהו אחר לעשות ״נסיעת מבחן״ - מה עושים? בדיקה במוסך? אם כן, מי משלם על זה בדרך כלל?
איך זה עובד בפועל לאחר מכן מבחינת העברת בעלות וכד׳?
קטנוע בן שנה וחצי עם קילומטראז׳ מאוד נמוך (נסיעות כמעט רק בתוך תל אביב), ללא תאונות ומטופל בזמן במוסך המרכזי, יש סיכוי למכור במחיר מחירון? ביד 2 המחירים שמוצגים כרגע נעים בין 9000 שזה קצת מעל המחירון, לבין 4500 (לא שיש שם מדגם מאוד גדול)... האם הוספת מיגון, מנעולים וכד׳ ל״חבילה״ יכולה להעלות את המחיר?
אשמח לתובנות / עצות / טיפים
הי,
מסיבות כאלה ואחרות אני נפרדת (לצערי הרב) מדו גלגלי לשנים הקרובות. נעזרתי בפורום המעולה הזה כמה פעמים, ואשמח לעזרה גם הפעם.
בזמנו קניתי את הקטנוע ישירות מהונדה, ולכן אין לי מושג איך כל התהליך עובד:
האם סוכנויות טרייד אין יסכימו לקנות קטנוע בלי טרייד?
במידה ואני מוכרת למישהו פרטי דרך יד 2 וכד׳, איך זה עובד? אני הרי לא ממש יכולה לתת למישהו אחר לעשות ״נסיעת מבחן״ - מה עושים? בדיקה במוסך? אם כן, מי משלם על זה בדרך כלל?
איך זה עובד בפועל לאחר מכן מבחינת העברת בעלות וכד׳?
קטנוע בן שנה וחצי עם קילומטראז׳ מאוד נמוך (נסיעות כמעט רק בתוך תל אביב), ללא תאונות ומטופל בזמן במוסך המרכזי, יש סיכוי למכור במחיר מחירון? ביד 2 המחירים שמוצגים כרגע נעים בין 9000 שזה קצת מעל המחירון, לבין 4500 (לא שיש שם מדגם מאוד גדול)... האם הוספת מיגון, מנעולים וכד׳ ל״חבילה״ יכולה להעלות את המחיר?
אשמח לתובנות / עצות / טיפים