תאריך חדש ותכנית לכנס יום תחבורה ציבורית

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
זה לא אומר שאני לא מסכים שאין הצדקה לסכום

בחייך, אם אני מתעניין בתחבורה ציבורית
צריכה להיות אופציה להשתתף בכנס בנושא בלי לשלם סכום מופקע ובלי להתחזות לטבח של הקייטירינג.

אין שום הצדקה לסכום הזה, שיבטיח בוודאות שלא ינכח בכנס שום אדם שלא מומן ע"י איזה שהוא גורם (בסדר, אולי יהיה גם קומץ מתפלחים).
זה לא אומר שאני לא מסכים שאין הצדקה לסכום
כזה.
 

mister K

New member
זו ההוכחה לזלזול של מקבלי ההחלטות בציבור.

תאריך חדש ותכנית לכנס יום תחבורה ציבורית
תאריך הכנס המקורי שונה והוא יתקיים ב-1 בנובמבר 2012 בסינמטק ת"א, במעמד שר התחבורה ישראל כץ. מצורפת תכנית הכנס.

לפרטים נוספים והרשמה
זו ההוכחה לזלזול של מקבלי ההחלטות בציבור.
רוב הנואמים בכנס הזה הם פוליטיקאים ובעלי תפקידים למיניהם. הוא נועד כדי שהם יוכלו לפרוס את משנתם, מבלי שלציבור הנוסעים תהיה בכלל האפשרות להגיב.
פה בפורום כותבים פעילים רבים בתחום התחבורה הציבורית, שמכירים את הדברים מהשטח. למה שנשלם סכום לא הגיוני של 250 שקל רק כדי לשמוע כמה פוליטיקאים מדברים, ובלא שתינתן לנו אפילו האפשרות להביע את דעתנו?
לא לבעלי תפקידים צריך לפנות הכנס הזה אלא לציבור! זו הטעות המהותית פה וזה גם משקף את היחס הכללי של מקבלי ההחלטות לנושא התחבורה הציבורית והנוסעים.

בשנת 2005 הוחלט לקיים בפעם הראשונה יום תחבורה ציבורית אמיתי. באותו יום נסיעות עירוניות היו ללא תשלום ונערכו אירועים בכל הארץ שמטרתם הייתה להאיר את נושא התחבורה הציבורית ולעניין את הציבור. זאת בנוסף לכנסים שנערכו בנושא. חבל מאוד שזה קרה רק פעם אחת או פעמיים ומישהו החליט להפסיק את זה.
זכך צריך להיראות יום תחבורה ציבורית ולא בצורת כנס מתנשא ויקר שמקיימים כל שנה ולא פונה כלל לציבור הנוסעים, אלא רק לאנשים ששכחו כבר איך נראה אוטובוס מבפנים. בגלל הגישה הזאת קיבלנו רפורמה כושלת בגוש דן ונזרקו לפח 20 מיליון שקל. אבל כנראה שלא לומדים וממשיכים בהתנשאות על הציבור...
 

amit1270

New member
יוחזר יום התח"צ לציבור!

זו ההוכחה לזלזול של מקבלי ההחלטות בציבור.
רוב הנואמים בכנס הזה הם פוליטיקאים ובעלי תפקידים למיניהם. הוא נועד כדי שהם יוכלו לפרוס את משנתם, מבלי שלציבור הנוסעים תהיה בכלל האפשרות להגיב.
פה בפורום כותבים פעילים רבים בתחום התחבורה הציבורית, שמכירים את הדברים מהשטח. למה שנשלם סכום לא הגיוני של 250 שקל רק כדי לשמוע כמה פוליטיקאים מדברים, ובלא שתינתן לנו אפילו האפשרות להביע את דעתנו?
לא לבעלי תפקידים צריך לפנות הכנס הזה אלא לציבור! זו הטעות המהותית פה וזה גם משקף את היחס הכללי של מקבלי ההחלטות לנושא התחבורה הציבורית והנוסעים.

בשנת 2005 הוחלט לקיים בפעם הראשונה יום תחבורה ציבורית אמיתי. באותו יום נסיעות עירוניות היו ללא תשלום ונערכו אירועים בכל הארץ שמטרתם הייתה להאיר את נושא התחבורה הציבורית ולעניין את הציבור. זאת בנוסף לכנסים שנערכו בנושא. חבל מאוד שזה קרה רק פעם אחת או פעמיים ומישהו החליט להפסיק את זה.
זכך צריך להיראות יום תחבורה ציבורית ולא בצורת כנס מתנשא ויקר שמקיימים כל שנה ולא פונה כלל לציבור הנוסעים, אלא רק לאנשים ששכחו כבר איך נראה אוטובוס מבפנים. בגלל הגישה הזאת קיבלנו רפורמה כושלת בגוש דן ונזרקו לפח 20 מיליון שקל. אבל כנראה שלא לומדים וממשיכים בהתנשאות על הציבור...
יוחזר יום התח"צ לציבור!
 

אורי404

New member


זו ההוכחה לזלזול של מקבלי ההחלטות בציבור.
רוב הנואמים בכנס הזה הם פוליטיקאים ובעלי תפקידים למיניהם. הוא נועד כדי שהם יוכלו לפרוס את משנתם, מבלי שלציבור הנוסעים תהיה בכלל האפשרות להגיב.
פה בפורום כותבים פעילים רבים בתחום התחבורה הציבורית, שמכירים את הדברים מהשטח. למה שנשלם סכום לא הגיוני של 250 שקל רק כדי לשמוע כמה פוליטיקאים מדברים, ובלא שתינתן לנו אפילו האפשרות להביע את דעתנו?
לא לבעלי תפקידים צריך לפנות הכנס הזה אלא לציבור! זו הטעות המהותית פה וזה גם משקף את היחס הכללי של מקבלי ההחלטות לנושא התחבורה הציבורית והנוסעים.

בשנת 2005 הוחלט לקיים בפעם הראשונה יום תחבורה ציבורית אמיתי. באותו יום נסיעות עירוניות היו ללא תשלום ונערכו אירועים בכל הארץ שמטרתם הייתה להאיר את נושא התחבורה הציבורית ולעניין את הציבור. זאת בנוסף לכנסים שנערכו בנושא. חבל מאוד שזה קרה רק פעם אחת או פעמיים ומישהו החליט להפסיק את זה.
זכך צריך להיראות יום תחבורה ציבורית ולא בצורת כנס מתנשא ויקר שמקיימים כל שנה ולא פונה כלל לציבור הנוסעים, אלא רק לאנשים ששכחו כבר איך נראה אוטובוס מבפנים. בגלל הגישה הזאת קיבלנו רפורמה כושלת בגוש דן ונזרקו לפח 20 מיליון שקל. אבל כנראה שלא לומדים וממשיכים בהתנשאות על הציבור...
 

guyweiss

New member


זו ההוכחה לזלזול של מקבלי ההחלטות בציבור.
רוב הנואמים בכנס הזה הם פוליטיקאים ובעלי תפקידים למיניהם. הוא נועד כדי שהם יוכלו לפרוס את משנתם, מבלי שלציבור הנוסעים תהיה בכלל האפשרות להגיב.
פה בפורום כותבים פעילים רבים בתחום התחבורה הציבורית, שמכירים את הדברים מהשטח. למה שנשלם סכום לא הגיוני של 250 שקל רק כדי לשמוע כמה פוליטיקאים מדברים, ובלא שתינתן לנו אפילו האפשרות להביע את דעתנו?
לא לבעלי תפקידים צריך לפנות הכנס הזה אלא לציבור! זו הטעות המהותית פה וזה גם משקף את היחס הכללי של מקבלי ההחלטות לנושא התחבורה הציבורית והנוסעים.

בשנת 2005 הוחלט לקיים בפעם הראשונה יום תחבורה ציבורית אמיתי. באותו יום נסיעות עירוניות היו ללא תשלום ונערכו אירועים בכל הארץ שמטרתם הייתה להאיר את נושא התחבורה הציבורית ולעניין את הציבור. זאת בנוסף לכנסים שנערכו בנושא. חבל מאוד שזה קרה רק פעם אחת או פעמיים ומישהו החליט להפסיק את זה.
זכך צריך להיראות יום תחבורה ציבורית ולא בצורת כנס מתנשא ויקר שמקיימים כל שנה ולא פונה כלל לציבור הנוסעים, אלא רק לאנשים ששכחו כבר איך נראה אוטובוס מבפנים. בגלל הגישה הזאת קיבלנו רפורמה כושלת בגוש דן ונזרקו לפח 20 מיליון שקל. אבל כנראה שלא לומדים וממשיכים בהתנשאות על הציבור...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה