תאונת עבודה החמרה

בן497

New member
תאונת עבודה החמרה

שלום.מוכר במלל כנכה ת עבודה .בגין ליקוי אורטופדי ולקוי נפשי.כרגע יש החמרה רק במצב נפשי .האם אפשר להגיש על ליקוי אחד בלבד?.מציין שלפני 8 חודשים הייתי בועדה על 2 הליקויים .ודחו ההחמרה
 

cוורנה1

New member
גמלת נכות מעבודה - החמרה במצב הרפואי לאחר קביעת ועדה רפואית
שלום רב,

ראה להן מתוך גמלת נכות מעבודה - החמרה במצב הרפואי לאחר קביעת ועדה רפואית :
"דיון מחודש בדרגת הנכות עקב החמרה במצב הרפואי
נכה עבודה בעל דרגת נכות יציבה (לצמיתות), שהייתה החמרה במצבו, רשאי לבקש קביעה מחודשת של דרגת נכותו, ובלבד שעברו 6 חודשים מן הקביעה האחרונה של דרגת הנכות (בהסכמת רופא מוסמך של המוסד לביטוח לאומי אפשר לדון בקביעה מחודשת של דרגת הנכות לפני תום ששת החודשים האלה), ויש בידו תעודה רפואית המאשרת שמצבו הוחמר וההחמרה היא תוצאה מן הפגיעה בעבודה, שלאחריה נקבעה דרגת הנכות. לא תתקבל אלא תעודה מאת רופא שהוסמך לכך על ידי קופת החולים.

רופא מוסמך של המוסד לביטוח לאומי רשאי אף הוא לבקש בדיקה מחודשת של נכה עבודה בעל דרגת נכות יציבה, אם עברו 6 חודשים מן הקביעה האחרונה של דרגת הנכות. אם הנכה לא התייצב לבדיקה המחודשת בלי סיבה מניחה את הדעת, רשאי המוסד לביטוח לאומי להפסיק את תשלום הקצבה לנכה עד שיתייצב לבדיקה."


ניתן הפעם להיעזר ב"יד מכוונת" ללא עלות, אשר יסייעו בידיך בבדיקת החומר הרפואי (ע"י רופא) ובהמשך סיוע בהגשת החמרת מצב, כולל הכנה בכתב ובע"פ לקראת הוועדה הרפואית.

עדכן אותנו בתוצאות.

בברכת בריאות ו
 
למעלה