שר החוץ כ"ץ מתכוונן להציע לעדן גולן תפקיד

Harrington

Well-known member
מנהל
אכן, אין שום דבר שקרי בדבריך, פרט להכל!!!
במקרה הרלוונטי שכתבתי מתאימה יותר המילה, עלול!!!

התקבלו 4 פירושים במילון לעלול

עָלוּל - שם עצם, זכר, שורש: על"ל

יש סיכוי שיקרה; עשוי; יתכן ש⁻. נאמר בעיקר בהקשר שלילי
נו טוב. אם אתה הבנת מה רצית להגיד (זולת הצורך הפבלובי לתקוף ולהשמיץ קצת בשביל לשחרר לחצים פנימיים), דיינו.
 

אבי בן 1231

Well-known member
בתנאי שאתה לא מנעל (לא שגיאת כתיב) הפורום כפי שראינו בתגובה #18 שלך שבדף השני דיי למטה בשרשור
סורי, אני רוצה להבין, אך לצערי לא הבנתי.
 

אבי בן 1231

Well-known member
הוא קרא לגולשות, שאני ביניהן, נבלות סרוחות ולך הוא מחק שכתבת "צואה מצחינה", מראה את צביעותו וחוסר יושרתו ואת דעתי עליו, כתבתי בתגובה #20 שלי שם כתגובה אליו ....
ווואווו ............... מצטער, חבל שלא ראיתי זאת, הייתי מגיב לו באותה גסות!!!
 

Harrington

Well-known member
מנהל
נסיון להעכיר את מצב הרוח בחורזים.
יש כאלה שמאוד מתקשים להתמודד עם העובדה שמלחמות היהודים והנסיונות להעכרת האווירה ב'חורזים וכותבים' נכשלו, או בכל אופן הסתיימו לאחר זמן קצר מדי לטעמם. אז מביאים דברים מפורומים אחרים, מוציאים מן האוב דברים שנכתבו (על התנהגות מסוימת) ומנסים להמציא שכביכול חזרתי בי מהנ"ל (לא היה ולא נברא כמובן) ושאר המצאות והנפצות למיניהם. קצת פתטי לטעמי, אבל כל אחת ואחד וגישתו לחיים ובחיים אני מניח :). המעניין הוא שבמסגרת הנסיון לתקוף אותי ולהעכיר את האווירה כאן בפורום, אנשים מוכנים לבזות את עצמם (כמו למשל לציין שהם שייכים לקבוצה מסוימת שנוהגת/מנסה לעשות דברים שלא ייעשו) בלי לקלוט זאת. זכותם המלאה כמובן, זה עולם חופשי עם חופש דיבור וכך גם כאן בפורום (עד גבולות מסוימים). אבל סתם מעניין (ולטעמי האישי עצוב קמעה).

שוין. מה שחשוב הוא שגם אם מעת לעת קם מישהו שמבקש לעשות את הנ"ל ואחרים שמבקשים לסייע לו/לה בכך, הלכה למעשה זה לא יעבוד ובמבחן התוצאה, הפורום ימשיך לתפקד בדיוק כמו שהוא תמיד מתגבר על המבקשים להרסו :cool: (ואם כבר מציינים את המבקשים להרסו, שימי לב שזה די דומה לשאיפתם של ארגוני טרור לחבל בעולם המערבי. זה הרי נובע בעיקר מקנאה לדרך החיים כפי שמתנהלת במערב. שנאה כמובן, אבל גם קנאה -ואולי אף השני הוא הגורם לראשון-. כל זה רק מלמד על הצלחת ואיכות הפורום היקר והקטן שלנו, דמוית הקומונה לשעבר, כפי שבנית אותה).
 
למעלה