שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


סת' רולינס יוצא לזירה ואומר שבארון קורבין ניסה לקחת ממנו את התואר. בקי לינץ' יוצאת ורולינס אומר שקורבין היה חכם כי בחר בשופט שלא יכול היה לתקוף. אבל הייתה לו תכנית גיבוי. בקי קוראת לרולינס "The Man's Man" ואומרת שלייסי אוונס ניסתה לקחת להם את התארים, אבל הם הכי טובים שיש. לייסי אוונס תוקפת את בקי לינץ' וקורבין רץ לתקוף את רולינס וחוטף, שגם לייסי חוטפת. קורבין אומר שבקי לינץ' מטפלת בדברים עבור רולינס, והוא מאתגר אותם לקרב זוגות מעורב באקסטרים רולז. בקי אומרת שאם הם יפסידו הם לא יקבלו יותר הזדמנויות על התואר, וקורבין אומר שהתארים גם יהיו על הכף בקרב בו המנצחים ייקחו הכול.
&nbsp
קרב הדחות: האוסוז והניו דיי ניצחו את הרבייבל, דניאל בריאן ורוואן. בריאן ורוואן הודחו אחרי שבריאן בטעות נתקל בוויילדר, הניו דיי הודחו אחרי שאטר מאשין, והרבייבל אחרי ספלאש של האוסוז.
&nbsp
המיז מארח את R טרות' וכרמלה במיז TV. R טרות' מפוחד מאוד. המיז מדבר על זה שהוא תקף את דרייק מאבריק בחתונה שלו. טרות' אומר שיש מתאבקים שאפילו מגדילים לעשות ומתחפשים לשוטרים שאומרים לו שהמכונית שלו נשרפת. דרייק מאבריק יוצא ואומר שטרות' הרס לו הכול ועכשיו אשתו לא מממשת איתו את הנישואין. R טרות' חושב שמאבריק אמר שהוא משלשל. מאבריק דורש שוב את אהבת חייו... התואר. המיז אומר שאם זה יקרה אז לא יהיו התערבויות, וטרות' מסכים לקרב עם... הורנסווגל, כמו שהוא קורא לו.
&nbsp
אליפות 24/7: R טרות' (ע' כרמלה) ניצח את דרייק מאבריק אחרי וואטס אפ. לאחר מכן המתאבקים מנסים לתקוף את R טרות'.
&nbsp
לייסי אוונס ובארון קורבין מדברים על בקי לינץ' וסת' רולינס ורוצים להיות פאוור קאפל.
&nbsp
שיין מקמהן ודרו מקינטייר ניצחו את רומן ריינס בפסילה אחרי שאנדרטייקר הופיע בזירה לתת צ'וקסלאם לשיין.
&nbsp
משיכת חבל: ברון סטרומן ניצח את בובי לאשלי ואז לאשלי תקף אותו.
&nbsp
AJ סטיילס מתראיין ואומר שהוא רוצה להילחם מול ריקושט. הוא רואה את לוק גאלוס וקארל אנדרסון רוקדים עם הקונגה ליין של נו וויי חוזה והוא מתעצבן ואומר להם להיות רציניים.
&nbsp
הווייקינג ריידרס ניצחו את לוק גאלוס וקארל אנדרסון אחרי וייקינג אקספריינס.
&nbsp
ניקי קרוס מתנצלת בפני אלכסה בליס ואלכסה אומרת שיש לה רעיון. לאחר מכן נטליה ונעמי מנסות לדבר עם ניקי קרוס ואלכסה מתעצבנת.
&nbsp
מוג'ו ראולי והית' סלייטר היו אמורים להיות בקרב אבל R טרות' ממשיך לברוח. הית' סלייטר זוכה בתואר וטרות' זוכה בחזרה, ואז גם סדריק אלכסנדר זוכה ו-EC3 אחריו. R טרות' זוכה בתואר שוב.
&nbsp
ריקושט אומר שרק התמיכה של החברים שלו עזרה לו ועכשיו הוא נלחם מול AJ סטיילס הגדול.
&nbsp
קופי קינגסטון יוצא ואז סאמי זיין וקווין אוונס יוצאים ומחליטים לראיין אותו. זיין אומר שקינגסטון הוא אלוף מנייר. קינגסטון אומר שהוא מנצח בעצמו, והוא גם ינצח את סאמי, והכול למען אנשי גאנה.
&nbsp
קופי קינגסטון ניצח את סאמי זיין (ע' קווין אוונס) אחרי רול אפ. לאחר הקרב אוונס אתגר את קינגסטון.
&nbsp
קופי קינגסטון ניצח את קווין אוונס (ע' סאמי זיין) בספירת חוץ. לאחר מכן סמואה ג'ו תוקף את קינגסטון וחונק אותו.
&nbsp
אלכסה בליס (ע' ניקי קרוס) ניצחה את נעמי אחרי DDT. לאחר מכן הדבר מוביל לקרב זוגות.
&nbsp
אלכסה בליס וניקי קרוס ניצחו את נעמי ונטליה אחרי סווינגינג נאקברייקר של קרוס לנטליה והצמדה של אלכסה.
&nbsp
AJ סטיילס ניצח את ריקושט אחרי פנומנאל פורארם. לאחר מכן הם חגגו.
 
למעלה