שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


מייקל קול מכריז שהמיין איבנט של רסלמניה 35 יהיה רונדה מול בקי מול שארלוט. הלילה כל שלוש המשתתפות יילחמו מול חברות הריוט סקוואד בקרבות על זמן. רונדה ראוזי יוצאת החוצה ואומרת שבזכותה הנשים במיין איבנט והיא מבטיחה שגם בקי וגם שארלוט ייכנעו באותו הזמן. והיא יורדת על קרבות על זמן ואומרת שזה גימיק מגוחך. הריוט סקוואד יוצאות ואז גם בקי לינץ' יוצאת. בקי אומרת שרק בזכותה הן המיין איבנט, כי היא שיפרה את המצב. והיא תזכה בתואר. שארלוט פלייר יוצאת ואומרת שהיא עבדה שבע שנים כדי להכניס אותן למיין איבנט.
&nbsp
אתגר נצח את השעון: רונדה ראוזי ניצחה את שרה לוגן תוך 1:25 דקות.
&nbsp
אתגר נצח את השעון: שארלוט פלייר נלחמה מול רובי ריוט עד שהזמן נגמר כשנעלה את הפיג'ר אייט.
&nbsp
אתגר נצח את השעון: בקי לינץ' ניצחה את ליב מורגן אחרי 1:18 דקות עם הצמדה.
&nbsp
ליו ראש אומר שפין באלור צריך לעבור אותו ואת לאשלי כדילהגיע לרסלמניה. באלור היה צריך לפרוש. אבל ראש פצוע בגלל ברון סטרומן אז ג'ינדר מהאל מחליף אותו.
&nbsp
אם באלור מנצח, הוא מקבל קרב על התואר הבין יבשתי: פין באלור ניצח את בובי לאשלי וג'ינדר מהאל אחרי קו דה גרה למהאל. לאחר הקרב לאשלי תקף את האחים סינג' וג'ינדר.
&nbsp
אליס ניגן בטיימס סקוור וירד על נגנים.
&nbsp
אליסטר בלאק וריקושט ניצחו את הרבייבל אחרי בלאק מאס ו-630 ספלאש.
&nbsp
דרו מקינטייר אומר שהוא חיכה שבוע לתשובה. הוא רוצה לדעת מה רומן ריינס חושב. הוא חיסל את השילד ואת דין אמברוז. הוא ניצח את סת' רולינס. רומן ריינס צריך לסרב לאתגר. רומן ריינס יוצא ואומר שהוא מקבל את האתגר. לאחר מכן הוא תוקף אותו עד שמקינטייר נותן לו מכה במפשעה ואז קליימור. מקינטייר אומר שריינס היה צריך לסרב.
&nbsp
דין אמברוז פוגש את דרו מקינטייר ואומר שהוא מאתגר אותו לקרב האחרון שעומד.
&nbsp
סשה בנקס (ע' ביילי) נלחמה מול נטליה (ע' בת' פיניקס) ללא תוצאה אחרי שנייה ג'קס וטאמינה תקפו את כולן, ולבסוף בת' ונטליה ניצחו בקטטה.
&nbsp
ההארט פאונדיישן יצטרפו להיכל התהילה.
&nbsp
קורט אנגל מתראיין ואומר שסמואה ג'ו הוא אתגר. בארון קורבין יורד עליו ואומר שיגרום לו לפרוש בבושה.
&nbsp
סשה בנקס וביילי מסכימות לקרב זוגות משולש ברסלמניה.
&nbsp
אלכסה בליס מארחת את התכנית שלה ואומרת שבזכותה הנשים במיין איבנט. היא אומרת שהריב של ברון סטרומן עם קולין ג'וסט ומייקל צ'ה זה פשוט נורא. סטרומן יוצא ואומר שהוא רוצה לחסל אותם. צ'ה וג'וסט מופיעים בלוויין ויורדים עליו. סטרומן מבקש מג'וסט להיכנס לבאטל רויאל. צ'ה מסכים בשמו, וג'וסט מכניס גם את צ'ה. אלכסה מסרבת לכך וסטרומן אומר שאם הם לא יגיעו, הם יצטרכו לפחד ממנו כל החיים.
&nbsp
אליאס מנגן במדיסון סקוור גארדן וחושבים שהוא הומלס.
&nbsp
בארון קורבין ניצח את אפולו קרוז אחרי אנד אוף דייז.
&nbsp
סת' רולינס יוצא החוצה ומדבר על ברוק לסנר. הוא אומר שרק אחד מהם יוביל את הביזנס. כולם רוצים שהוא ינצח ויזכה בתואר. בעוד שלושה עשר ימים זה מה שיקרה והוא ישרוף את סופלקס סיטי. פול היימן יוצא ואומר שעכשיו, עם התמיכה של הקהל, ללסנר יש מעט סיכויים לנצח. זה פתטי. רולינס בחסרון ולסנר יכסח אותו. רולינס רץ וכמעט תוקף אותו, ואומר שהוא ישרוף את סופלקס סיטי.
&nbsp
קורט אנגל ניצח את סמואה ג'ו אחרי רול אפ.
&nbsp
טריפל אייץ' יוצא החוצה והקהל עומד כל הפסקת הפרסומות. הוא מברך את הנשים על המיין איבנט. הוא מנסה להוציא מעטפה מהכיס שלו (בלי הצלחה יתרה, הוא צועק שהוא עושה ג'וב למעטפה), ואז מגלה מכתב מעורך הדין של באטיסטה. טריפל אייץ' יורד קצת על באטיסטה ואז חושף שבאטיסטה רוצה שהקריירה שלו תהיה על הכף. הוא אומר שבאטיסטה רוצה להתחמק מהקרב. אבל טריפל אייץ' יסכן את הקריירה שלו.
&nbsp
אליאס מנגן וגנבים גונבים לו את הכסף ותיק הגיטרה.
&nbsp
קרב האחרון שעומד: דרו מקינטייר ניצח את דין אמברוז אחרי קליימור.
 

oronm316

New member
תודה רבה

נשבר הלב כמה שזה גרוע ומשעמם. מבאס מאוד שהמיין איבנט זה הגמר של הנשים, למרות שהוא הפיוד היחיד שמעניין. פשוט עצוב
 
למעלה